Hoeveel uren/dagen na een positieve ovutest springt jullie ei? Gister om 11.30 had ik een knaltest en s avonds was de streep al helemaal weg ( zie album) wanneer kan ik dan verwachten dat mijn ei springt omdat de streep nu "weg" is? We hebben gister toen de test knal was geklust, eergister en de dag ervoor. Zou dit voldoende zijn? Liefs Daantje
Hai Daantje! In bijna alle bijsluiters staat dat je ei na een positieve test, springt binnen 24-48 uur. Je klusschema ziet er goed uit! Je bent voor je eisprong het meest vruchtbaar, dus nu duimen draaien. Succes meid!
Hey meid, weet dat het in de gebruiksaanwijzing staat, maar wou kijken of hij bij sommige meiden toch eerder/later springt dan de gebr aanwijzing aangeeft, net als bij zwangerschapstesten die aangeven dat je pas op of na je NOD kan testen terwijl ze al 3 dagen voor NOD positief kunnen testen terwijl het niet in de gebr aanwijzing staat. Liefs Daantje
ik had zaterdagavond een pos test, volgens mij sprong mijn ei zondag/maandag.. tenminste toen had ik nog pijn maar nu niet meer. dus tussen de 24 en 28 uur na je positieve test. Klussen met een positieve test is dus gewoon aan te raden! Als de test de dag erna nega is houdt het niet in dat je niet vruchtbaar meer bent ofzo
we hebben de 31e,1e,2e geklust alleen gister en vandaag niet echt gelukt, dan bell er weer iemand op, dan staat er weer iemand aan de deur,etc etc. Dus niet echt bevorderlijk haha. Nu maar hopen dat mijn ei al geweest is en dat die 3 klusdagen voldoende waren.. Had op de dag van de positieve ovutest al steken in mijn liezen, gister ook nog, en vandaag een stuk minder.. ( ze zeggen trouwens ook dat je ei in de herfst/winter s avonds springt en in de lente/zomer s morgens.. Ben benieuwd )