2008 had mijn jaar moeten worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maar29, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij zijn ook alweer 2 jaar bezig. 2007 of 2008 had ons jaar moeten zijn, maar helaas hebben we het zelf niet in de hand.

Wij zitten al wel 1 jaar in de MMM en zijn nu bezig met IUI.

Meiden allemaal heel veel succes en sterkte. En hopelijk wordt 2009 ons jaar!

2. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0

Dames een vraag

Kan je wel zwanger raken als je 1 dag na je eisprong klust.?

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Dag dames,

Ik kom vanuit een andere hoek hier binnen wandelen.. Ik dacht dat 2008 ook MIJN jaar zou worden. Niet omdat ik niet snel zwanger was (binnen 3 maanden <--- GRR zal ik wel horen ;) ), maar omdat ik na 25 weken mijn dochtertje verloren heb. Nu in 2009 gaan we er weer voor, en hoop dat ik nu gezegend ben om wel een gezond kindje te krijgen, ook al zou het langer duren....

4. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ik voel precies hetzelfde als jij..is echt gewoon zwaar klote.
    Overal dikke buiken en iedereen om je heen die net bezig zijn meteen zwanger :( best frustrerend af en toe...

5. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Wat erg meis! leef met je mee..
    Heel veel sterkte en succes

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wat verschrikkelijk voor je!
    Volgens mij is je kind kwijtraken het ergste wat een mens kan overkomen.

Ik hoop dat je heeeel gauw weer zwanger mag raken en een wolk van een beebje op de wereld zet!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tot 12 uur na de eisprong kan het eitje nog bevrucht worden.
    Daarna is het helaas "zinloos"...

8. Yanneke

Yanneke Lid

30 aug 2007
    22
    0
    0
    Antwerpen
    Heei Dames,

Natuurlijk wens ik het niemand toe, maar ergens is het toch fijn om te lezen dat je niet alleen staat met dat inmense verdriet. Wij hoopten ook dat 'het' in 2008 zou gebeuren, maar helaas kreeg ik al snel een miskraam... Ondertussen zijn er weeral 5 maanden voorbij en is er van een nieuwe zwangerschap nog geen sprake. En gisteren vertelde mijn beste vriendin en schoonzusje dat ze zwanger is .... Ik kan alleen maar huilen, en denken dat dit kindje in de familie nu het derde kleinkind zal worden terwijl dat eigelijk ons kindje had moeten zijn. Ik voel me zo triestig. Maar ik zal er mee om moeten kunnen, ik wil haar niet verliezen ook al doet het enorm pijn en blijft de vraag 'waarom niet bij ons'... Ik wens iedereen heel erg veel geduld en moed om verder te gaan! 2009 wordt een enorm vruchtbaar jaar!

Yanneke

9. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    Is dat dan in de ochten tot 12 uur of avond?

Want we hebben voor 12 uur in de avond geklust, rond een uur of 23.00

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hihi nee het is tot 12 uur nadat je eitje gesprongen is. Maar aangezien dit moeilijk te controleren is kan je het beste nog doorklussen tot je ovu-testjes weer negatief zijn of je temp duidelijk hoog blijft...als je dit doet allemaal dan natuurlijk.

Deel Deze Pagina