hey hey sorry maar ik snap een ding echt niet die innesteling? er zijn hier wel wat meide die me het hebben uigelegt maar volgens mij begrijp ik het nog steeds niet zo als ik vaak lees en opgezogt heb, ben ik nu gek aan het worde hahaha...? nou wat in nou een innesteling en dat roze afschijding waar duid dat precies op? en alsje die roze veeg heb gehad en dus normaal 4 a 5 dagen ongi word en dus niet word betekent dat dan datje zwanger bent...? of wat hahaha ja sorry ik ben blond hehehe ... nee maar ik probeer het echt te begrijpen maar ik denk dat iemand me tog wat duidelijker moet uitlegen hihih voor als ik weer opnieuw zwanger word weet ik precies hoe en wat nu heb ik helletijd in spanning gezeten en zo wie ken mij preices uit legen ..? dankje wel alvast voor mijn weeeer dezelfde vraag
als het eitje zich innestelt kan er een beetje bloed vrij komen maar dat hoeft niet. de innesteling vind ongeveer 5 dagen na de eisrong plaats.
Van een innesteling merk je meestal niets, al zijn er meiden die bloedverlies hebben rond de innesteling. Dit hoeft dus niet en ook als je bloedverlies hebt wil dit nog niet zeggen dat je zwanger bent. Misschien helpt het als je op mijn banner klikt en daar de plaatjes met omschrijving bekijkt. Hij staat wel ingesteld op een langere periode tussen ei-sprong en ongi, maar het is een vrij duidelijke uitleg verder
Roze afscheiding betekent dat je een meisje krijgt Nee, dan is het bevruchte eitje je lijf ingedoken, en aangezien je lijf zich nogal voorbereid op een kindje, is alles goed doorbloed. Daarom kan er een klein bloedvaatje knappen. Daardoor krijg je roze afscheiding (dus met een heel klein beetje bloed) Maar geen echte ongesteldheid, maar wel een beetje bloedverlies. Als je niet ongesteld wordt, maar wel een mini beetje bloed bent verloren, zou dat dus kunnen duiden op de innesteling. (uitgelegd door mede blond iemand, hopelijk was het beetje duidelijk )
dus als dat roze is geweest ... en normaal je paar dagen later ongi moet worde en het dan niet word is een goed teken datje zwanger bent dan hahaha
Hoeft het niet perse te betekenen, kan ook het begin van je ongi zijn. Ik had ook voor ik wist dat ik zwanger was 3 dagen roze verlies, ongi zette niet door en toen dus zwanger Jij zo te zien ook, GEFELICITEERD!
Ik vind het beste teken nog altijd een positieve test.... hihihihi Geen vrouwenlichaam is hetzelfde. Ook de calculator in het rijtje hiernaast gaat uit van gemiddelden. Ik ken geen enkele vrouw die gemiddeld is...
ik heb altijd van ei tot en met ongi altijd roze/ rood......weet ik ook nog steeds niet of dat normaal is..... Ik heb het wel eens op het forum neergezet, maar ik ben er nog steeds niet wijzer uit geworden.... groetjes
hihih naja ... ik heb dat roze en drupje beetje bloed ook gehad schijnbaar naa me ei....maar de ongi zette niet door ... dus ik dag ooh gelukkig maar ik heb wel nog steeds brr krampjes en steekje bove me vagina gister avond in bed ik dag boh ik ken niet meer lekker ligen elke keer die steekjes en zo en als ik me buik wil in houwe voelt dat zo gek aan he hahaha alsof dat niet meer gaat egt vaag
ik heb bij geen van 3 ooit roze, rood, of bruin gezien. je hoeft dus niet perse iets te zien of te voelen. om het even wat gemakkelijker te maken voor je