Nee normaal voel ik hem ook niet, tenminste dat denk ik niet, heb wel een steek gevoeld maar heb dan niet gelijk het gevoel dat het dan mijn eisprong is.. maar goed, mannetje is ziek dus niks actiefs gedaan hahaha dus ik denk dat het deze ronde niet wat word.. Dus de 21e een afspraak; kan me voorstellen dat je het spannend vind! maar laten we hopen dat het helpt! hou me op de hoogte! Groeten!
Hmmm dat is wel irritant dat je mannetje precies dan ziek is . Nu ja, niet de druk te veel opvoeren. Volgende keer beter zeggen we dan maar weer.... Tuurlijk laat ik je het weten!
Ja, ook hier is dat gevoel herkenbaar. 2008 ben je ingegaan met zoveel hoop en verwachtingen en iedere maand die je dichter bij 2009 kwam werd moeilijker. Ieder maand ben je om de 2 weken met óf je eisprong óf je NOD bezig en de maanden gaan dan echt erg snel voorbij. Hier zijn we ook al een tijd bezig, ovulatietesten gebruikt, op baarmoederslijm gelet en dagen geteld. Maar tot nu toe nog steeds niets. Met z'n allen "gezellig" op het wachtbankje dus?
Ach, zo lijkt het gezellig . Inge, ik weet niet of ik nog naar de homeopaat ga. We hebben vandaag uitslag gekregen van het chromosomenonderzoek gekregen. Bij mijn vriend is er een mutatie in zijn genetisch materiaal gevonden. Dus of die homeopaat nog zin heeft.......
Sorry maar snap er niks van wat je hier mee bedoelt.. dom he! maar het klinkt in iedergeval niet goed.. wat zijn de consequenties, en hoe nu verder? Sterkte..
Geen sorry, nergens voor nodig . Tja het is voor ons ook nog een enorm raadsel. Mijn vriend heeft een mutatie, wijziging of verandering in zijn genetisch materiaal gekregen. Dat wil zeggen dat de aanleg van een kindje bij voorbaat niet goed hoeft te gaan. Hoe ernstig het allemaal is en wat dit zal gaan betekenen weten we nog niet. Woensdag eerste consult met genetisch consulente en dan waarschijnlijk de molen in. Tot nu probeer ik positief te blijven denken. Ik weet immers nog niet meer dan dit. Er is iets niet goed, maar hoe ernstig en hoe het precies in zijn werk gaat weet ik nog niet. Ik ben de hele middag al op internet aan het spitten maar vind niet zo heel veel hierover .
He Bah, wat klote voor jullie zeg, en wat jammer dat je er geen info over kunt vinden.. Ik had dit ook niet eerder gehoord, maar positief van je dat je het gesprek afwacht.. vind ik knap van je! Spannend hoor.. wens je veel succes en sterkte!