hallo iedereen ik heb even een vraagje ik ben sins februari gestopt met de pil heb nu een cycles van bijna precies een maand ik moet eigenlijk gister vandaag ongi worden maar ik heb normaal bij bij mijn ongis dat ik een week van te voren al last heb van mijn borsten dat ze gevoelig zijn maar dat heb ik nu nog steeds niet heb een beetje rare krampjes in mijn buik kan dit mijn baarmoeder zijn of gewoon mijn darmen? en sins vandaag heb ik af en toe kleine steekjes in mijn vagina kan iemand mij helpen is het een begin van een zwangerschap of niet ik hoop dat iemand mij kan helpen of in ieder geval enig sins overeenkomsten zijn groetjes saro
ja het zou kunnen maar,,een test zal het toch moeten vertellen mischien komt je ongi nog..ben je er mischien te veel mee bezig?!had ik ook namelijk.. kijk het nog ff aan en ga dan lekker een testje halen succes
dank jullie wel nee ben er helemaal niet meer zo mee bezig heb even andere dingen waar ik aan moet denken maar ik zal als ik volgende week de ongi er nog niet is een testje wagen bedankt
ik zit nu op dag 25 van mn (hoop ik ) "32 syclus" en heb ook steekjes en krampjes, maar wat ik vooral heb is dat het branderig aanvoelt onderin en in het midden. heb veel wit verliesnu . het is dik en zalf achtig. gister had ik eerst zalm kleurig met doorzichtige slijm en toen 10 min later was het dik karamel kleur en ook weer zalfachtig afscheiding. geen idee waneer mijn nod, maar hou het op 4 januari. spannend allemaal he ik heb het ook vaak gehad dat ik ongi moest worden, alleen nog niet op deze manier. dus kan allebei betekenen geloof ik. ik vraag me ook vaak dingen af. die ik meteen wil weten als ik nergens een goed antwoord/bevestiging kan halen. ik heb ook maar een topic geopent " iemand ervaring mee topic " hoop voor je dat het raak is liefs