Hoy dames, Zijn hier nog mama's of mama's 2 be uit België? Lijkt me wel leuk om elkaar te leren kennen...
ik ben een mama-to-be uit Lebbeke, Oost Vlaanderen ! nog 5 weekjes aftellen en ik word mama !!!! jeej
Hallo Randi, Leuk om jou te "ontmoeten"... Wat denken jullie ervan om aan 1 van de modjes te vragen of we bij de clubs ons eigen plekje kunne krijgen?
Gefeliciteerd met je zwangerschap... Nog even en jullie kunnen ook van jullie wondertje genieten... Weten jullie al of jullie een kleine man of meid krijgen?
Hier nog een mama van Limburgs Belgie ! Heb een flinke zoon van 2 en 3 weken geleden bevallen van een mooie dochter Vind het wel een goed idee voor ons eigen clubje.
Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meisje... En leuk dat jet het clubje ook een goed idee vind.
Julie is op 12 september 2008 geboren... Hier kriebelt het intussen voor een tweede. Maar door problemen tijdens de zwangerschap moet ik verplicht 2 jaar wachten...
Leuk leuk, dankjewel Elmo! @Julie; wat vervelend dat jullie zo lang moeten wachten om aan een 2e beebje mag beginnen. :sad: Mag ik vragen welke problemen je hebt gehad tijdens je zwangerschap? Je hebt een hele leuke banner trouwens, ook een Paint Shop Pro fan? Mijn dochter is van maart vorig jaar, normaal moesten we een jaar wachten ivm keizersnede, maar omdat we voor haar zo lang 'geoefend' hebben zijn we stiekem al eerder gestopt met de pil om mijn cyclus alvast wat op orde te krijgen. Nu 'mag' het dus weer.