Dames, even update, heel blij afgelopen zondag hier mn positieve sensitest getoond, vandaag ongi gevoel dus dacht nog eens een testje doen, WIT! Kruidvat 2 voor 5 gedaan en zie maar een heeeel licht streepje. Heeft iemand dit ook gehad en zwanger/niet zwanger? Foto: bovenste van zondag, andere 2 vandaag getest.
Ik zie op de onderste volgens mij wel een streepje.. Ik las in een ander topic dat je 's middags had getest vandaag.. Misschien is het inderdaad goed om je test morgenochtend nog een keer te doen! Zolang je niet ongesteld bent is er hoop hoor!
Mamacharlotte: klopt deze zijn met middagurine, juist omdat die van zondag zo duidelijk is. Morgen ga ik weer testen, hopelijk dan weer positief. Happy, bovenste is van zondag, was zeker duidelijk. Zou het toch kunnen zijn dat ik niet zwanger ben maar tegelijkertijd vraag ik me dan af hoe die test zo duidelijk positief kan zijn
Echt wel een streep hoor. Gewoon zwanger meis. En inderdaad ochtend of middag urine kan veel verschil maken. Anders morgen nog maar eens met ochten urine proberen. liefs
Ik heb dat bij deze ook gehad..... ik teste licht posi met ochtendurine, 2dagen later harstikken nega met middag urine volgende dag mega posi en verder posi gebleven...
Dank voor je reactie, kijk dat geeft de burger moed Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
Ik denk dat je ook gewoon zwanger bent hoor...maar ochtendurine blijft het beste al hoeft het niet... zie maar aan mij posi,nega, posi en ben nu inmiddels alweer 15 weekjes ver liefs
Moet niet vergeten want gebeurt nog wel eens dat ik uit bed direct naar toilet ren en dan ben ik al weer te laat
Dag dames, ik heb vanochtend getest met KV 2 v5 maar zie dusdaniog vage streepjes dat ik van het ergste uit ga, krijg ze niet eens op de foto Volgende x beter Hoe is t bij jullie?