Ha meiden, Kunnen jullie mij helpen, ik zit met het onderstaande: Sinds vorige week (volgens mij) heb ik weer, als ik niest een drukkend gevoel in lies/eierstok(?). Ook als ik soms een draai maakt kan ik het voelen. Vanmorgen had ik het met de rechterkant,maar het wil ook wel is de linkerkant zijn. Heb dit met een periode in je cyclus te maken? Ik moet naar mijn mening a.s. zondag ongi worden, had 2 weken eerder lichtroze afscheiding in mijn broekje en wat bruinig bij afvegen. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben. Ik hoor graag van jullie!
Ik heb dat eigenlijk elke maand wel.. Ook bij het hoesten, alsof ik mijn baarmoeder eruit druk, haha! Een nare, pijnlijke steek en druk.. Ik heb er eerlijk gezegd nooit op gelet wanneer het 't ergste is.. Volgens mij rond mijn eitje, maar weet het niet zeker. Maar hoop natuurlijk ook voor je dat je zwanger bent! Succes
Pff,wat een opluchting. Ik zie met google over operatie eierstokken ivm cyste, verwijderen baarmoeder...goeie grutten, werd toch wel even angstig zeg. Bedankt voor je reactie, hoop dat er nog meer komen. groetjes Marielle