Hey Debby, jij hebt ook volgende week je nod zie ik.. Heb je al ergens last van of nog helemaal geen tekenen van het een of het ander?
@1979, je houdt ons wel lang in spanning zeg! Hoe gaat ie verder hier? Wij vandaag dagje Apenheul, errrug leuk! Hoe gaat ie met jullie?
jem ik heb meer trek in zoetigheid en ik denk dat ik vandaag mijn borsten voelde. Maar eigelijk is dat onzin... ik wil het gewoon graag voelen denk! Julia Apenheul leuk zeg! Wat vonden je mannetjes ervan?
@Debby, was inderdaad leuk. Mannetjes keken hun ogen uit, helemaal bij die doodshoofdaapjes die gezellig over je benen wandelen als je ergens gaat zitten. Ik was er al in geen 20 jaar geweest, dus had er niet veel herrinneringen aan, maar wat is dat park mooi zeg, heerlijk groen! Spannend he, die kwaaltjes denken te voelen. Ik had het tijdens de vakantie. De huurauto die we daar gebruikten, rook nogal nieuw. Ik vind dat hartstikke vies en word er zelfs een beetje misselijk van. Volgens mij werd ik (WILDE ik) die misselijkheid al spotten VOORdat ik de auto instapte omdat het dan wel eens een goed teken zou kunnen zijn. Nou... ik was echt NIET zwanger spijtig genoeg, maar voelde die misselijkheid wel voordat ik de auto instapte. Zat dus gewoon tussen mijn oren. Maf he?
sja maf maar je wilt het heel graag he. Ik zit even te denken... vorige zwangerschap had ik ook geen dingen voor mijn nod alleen heel sterk het gevoel dat ik zwanger was (ik wist het zeker maar vond dat raar omdat het pas de eerste ronde was). Nu denk ik de hele tijd "het zal best wel eens kunnen" en mijn man stuurde een mailtje met een youtube filmpje van "deze keer is het raak" dus sja... ben verder niet bijgelovig ofzo maar zou het wel leuk vinden, 1e ronde clomid... Ik zie dit een beetje als mijn eerste ronde omdat het mijn eerste normale cyclus is. Mijn man zei ook al, anders volgende ronde en het is zo een heerlijk idee dat als het niet raak is we in 32 dagen weer een nieuwe kans hebben (beter dan 79 dagen...)
Nieuw NOD lijstje dames? Die van mij is nog mijlenver, dus ik weet niet eens wanneer mijn NOD is, maar er zijn er een paar die binnen een week aan de beurt zijn!!! Beetje leven in de brouwerij hier! Wat is het hier stilletjes zeg! Waar zijn jullie allemaal?
Hallo Hier ben ik Nog een beetje rustig hier, niet te veel online... zit nu 4 dagen DPO... dus nog 10 dagen NOD 22 juni!
heey Julia !!!! Jaa hier alles goed hoor... alleen sinds vandaag een vervelende kramp in mn onderbuik en rug... net of ik ongi moet worden zeg maar :S... Banner is idd handig klik er op en je kan m ook maken
Nou nou 1979 laat ons wel wachten hoor... Ben benieuwd of ze goed nieuws gaat brengen dan als ze weer komt!! Flippo ik heb die buikpijn ook wel gehad een week na de iui en de andere keer had ik niks dus geen idee waar het vandaan komt.. Hopelijk goed nieuws voor jou volgende week. Ik heb sinds zaterdag iedere keer felle steken in mijn lies en deze ronde wel weer zere borsten. Nou ja, nog een paar dagen geduld he. Maandag in ieder geval naar de gyn toe en dan horen we hoe nu verder! Ben hier erg benieuwd naar. Julia hoe is het inmiddels met je tuin?? nog weer verder onder handen genomen? Groetjes, Jolanda
ja het is hier inderdaad rustig... hoe zou het met 1979 zijn? Komop julia mijlenver is overdreven Over 10 dagen mag je alweer op het wachtbankje!
@Flippo, nog steeds kramp? Heb er weinig ervaring mee, alhoewel ik ook eens een maand heb gehad waarin ik bijna constant bijkpijn had. gelukkig bleef dat bij die ene maand en nu nergens meer last van. Ik heb zelfs het idee dat ik niet meer zo extreem reageer (emo, snel boos, niet te genieten..... ), dus begin me af te vragen of die clomid nog wel zijn werk doet. @Jolanda, leuk dat je het vraagt, tot 10 minuten geleden nog in de tuin gewerkt. Al het grote lelijke is er nu uit, dus nu spitten, bloemetjes en plantjes erin en in een hoekje in de achtertuin ga ik tomaten, paprika's en courgettes planten. Hihi, ik zonder groene vingers heb het helemaal te pakken. Vandaag Intratuin leeggekocht en we zijn dus al een heel stuk op weg! Dat was toch jullie tuin, zo mooi aangelegd met een lounge hoek erin? @Debby, ja klopt ook wel, zo ontzettend ver is het niet. Ik heb een vrij normale cyclus van rond de 30 dagen, dus dat is eigenlijk best fijn. Maar op de een of andere manier zo voor mijn eisprong, heb ik het gevoel dat ik nog niet echt meedoe deze ronde Zo. Morgen met bezoek een dagje Amsterdam, ik heb van die kruidvat kaartjes waarmee we de hele dag kunnen reizen, dus als er tijd is, wie weet nog even langs zandvoort om de Noordzee te showen.... Jullie nog weekend plannen?
Julia veel plezier in amsterdam vandaag, ziet er nu best zonnig uit wel hier.... Wij hebben inderdaad die mooie tuin met lounge. Vandaag ga ik weer een taartje maken alleen nu voor mezelf, ben morgen jarig. Debby en alweer andere mogelijke kwaaltjes erbij?? Groetjes, Jolanda
Hoihoi Heb een tijdje niet gereageerd op dit forum, maar heb wel trouw alles meegelezen. In de familie gaat het ff niet lekker, heb inmiddels vrijwel geen contact meer met mijn zus, waar ik echt heel erg van baal. Er is al een hoop voorgevallen dit jaar, maar zo slecht als nu is het nog niet geweest. Ze is inmiddels zwanger van haar tweede. Ze weet hoe graag wij een kindje zouden willen en ze weet ook dat dat niet zo makkelijk gaat als bij hen. Helaas toont ze daar totaal geen interesse in, maar ze verwacht wel van mij dat ik interesse toon in haar, haar zwangerschap en haar eerste kindje. Dat kan ik ff niet meer opbrengen, maar het zit me wel erg dwars dat het zo gaat. Zo, nu weten jullie dat ook weer, verder tot de orde van de dag. Zit inmiddels op dag 14 van de tweede ronde met clomid. Woensdag (dag 11) FM gehad, eentje van 14,5 en nog drie van 10. Moest vrijdag terug voor een tweede FM en een tweede samenlevingstest. De eerste samenlevingtest was vorige ronde niet goed, ik had geen vruchtbaar slijm. Als het deze ronde weer niet goed zou zijn, wordt het IUI. Dus het was spannend vrijdag (dag 13). Eerst de FM, die van 14,5 was nu... nog steeds 14,5. En één van de drie van 10 was nu 13. Mijn baarmoederslijmvlies was dik genoeg, daaraan kon ze zien dat ik nog geen eisprong had gehad. Maar omdat mijn echo zo raar was, was ze niet meer helemaal zeker of ik nou wel of geen eisprong had gehad, maar waarschijnlijk niet. Een samenlevingstest zou geen nut hebben, aangezien ik niet net voor mijn eisprong zat, dus die ging niet door. Balen, want ik had er echt op gerekend dat ik in ieder geval zou weten of we op dezelfde manier door konden, of dat we met IUI moesten beginnen. Maar nu weet ik dus nog niks... Ik vraag me heel erg af waardoor die ene van 14,5 niet is doorgegroeid en of het deze ronde überhaupt nog wel iets wordt met mijn eisprong. Eerst maandag maar afwachten, maar leuk is anders. 1979, hoe is het met jou? Las dat het bij jou spannend is? Julia, leuke vakantie gehad?
He Toos wat een vervelende situatie met je zus, kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Heb je eerder altijd wel goed contact met haar gehad? Ook nog balen van de onzekerheid van je eitjes, hopelijk zijn er maandag in ieder geval wel een paar of in ieder geval eentje doorgegroeid. Doen ze volgende week dan nog wel een samenlevingstest of helemaal niet deze ronde?? Ik ben echt verschrikkelijk moe en hangerig. Heb ook wat last van mijn borsten en hoofdpijn. Meestal heb ik hoofdpijn een dag voordat ik ongi wordt dus ben benieuwd of het deze ronde al op dag 12 zal komen. Aan de hand van mijn temp nog neit in ieder geval want die zakt altijd een dag voordat ik ongi word en die was vandaag nog 37,3 dus nog hoog. We wachten dus weer een paar dagen af. Groetjes, Jolanda
Hi meiden, heb even 5 minuten om een berichtje te posten... heb helemaal niet bijgelezen en weet dus niet hoe 't met jullie gaat... afgelopen dagen helemaal niet online kunnen zijn, druk-druk-druk Afgelopen woensdag negatieve test, maar nog geen bloed, dus nog hoop. Vrijdag al wat bruinverlies en sinds vandaag echt ongesteld. Jammer. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Xxx
1979 eindelijk bericht van jou! wat vreselijk balen... ongie geworden! Hopelijk is de volgende ronde raak...