@1979: Dikke knuffel voor je meis... ongelooflijk balen is dat altijd weer! @Toos: zon probleem met dat "niet door groeien" van de folikels had ik ook... bleek dat het een verschil was tussen de 2 verschillende echo apparaten die ze gebruikten... en daarnaast konden ze het niet goed zien ivm obstipatie bij mij... Uiteindelijk dus gewoon de pregnyl mogen zetten en 30 uur later de IUI.. Ik ga voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt! @Julia6: Ik heb ook niet meer zon last van die emo-achtbaan en de clomid doet echt zijn werk Misschien is t gewenning? De buikpijn/spierpijn is in ieder geval weer helemaal over... temp is weer netjes gestegen naar de 36,7 @jem1979: Zie dat je nog 2 dagen voor je NOD zit... Spannend hoor! Ik duim in ieder geval hoe dan ook voor je @Debby: dag 9 DPO... voor jou schiet t ook alweer op! Spannend!!!! duim duim duim duim! Ego: Dat spierpijn achtige gevoel is verdwenen gelukkig... temp is weer terug omhoog naar de 36,7... ben benieuwd! Maar toch zegt een klein stemmetje in mijn hoofd me dat t deze ronde niet raak is...
@1979 balen, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar, knuffel voor jou @all hier gaat alles zijn gangetje ik merk echt wel het verschil met clomid en puregon heb lang geen emo buien chaggie en slaap veel beter en geen opvliegers heerlijk, nu alleen nog het gewenste resultaat woensdag een follikelmeting ben benieuwd dalijk avonddienst..
hmmm flippo misschien een vroege innesteling? Hoop dat je gevoel ongelijk heeft... Hier temp ook weer omhoog, na een mega dip gisteren, is ie vandaag opeens 0,7 graad hoger, ik snap het niet helemaal hoor... thnx voor het duimen meid, ik duim ook voor jou!
ik ben donderdag naar de gyne geweest, er was dik 20mm baarmoederslijmvlies te zien, want volgens mij gyne kon wijzen op een eventuele bevruchting, ik moest ook bloed laten trekken en ik moet morgenvroeg trug op consulatie en dan weet ik hopelijk meer, hopelijk ben ik zwanger maar denk het niet, zou moeten lukken dat het vd eerste mnd met clomid raak is.
@belgische: Een slijmvlies van 20mm is een mooie dikte voor aan het eind van je cyclus ... ik duim voor je in ieder geval Welke cyclusdag zit je? @Debby: misschien ook een innesteling?? Ik duim voor je meis
ik hoop het flippo, voel me vandaag helemaal niet lekker, ga maar eens vroeg naar bed denk ik. Hopelijk is het een goed teken en wordt ik niet ziek.
flippo,rond 19-20 mei ongesteld en 10 juni gyne die meting gedaan, en ik heb lange cyclussen, dus is wss nog te vroeg om opt einde te zitten?
@Belgische: Als het te vroeg zou zijn om op het einde van je cyclus te zitten zou je baarmoederslijmvlies niet zo dik zijn Dus ik denk wel dat je redelijk richting het einde van je cyclus aan het lopen bent... Gebruik je clomid? En zo ja hoe lang al en hoeveel? @Debby: Zou mooi zijn als t een goed teken is dat je je niet lekker voelt hopelijk wordt je idd niet ziek! Lekker slapen en tot morgen
vorige mnd gestart,50mg en met clomid zou je baarmoederslijmvlies dunner worden zei gyne, ze zei dat die dikte van het baarmoederslijmvlies een bevruchting kon zijn? ik ken er allemaal nog niet veel van hoor
Hoi meiden, Allemaal een lekker weekend gehad?? Belgische mama ik heb geen idee hoe het zit met dik baarmoederslijmvlies. Bij mij is het rond de eisprong maar heel minimaal dus zou graag willen dat het dikker was. Wanneer is je nod?? Debby hoe voel je je nu?? nog steeds niet helemaal lekker en op tijd naar bed gegaan?? Flippo hoe voel jij je?? Julia hoe gaat ie bij jou?? Hier gaat alles goed, nog geen ongi maar dat kan ook nog natuurlijk. Heb wel kwaaltjes die ik herken van mijn vorige zwangerschap maar dan denk ik weer van de kans is wel zo klein...Toch eigenwijs en denk dat ik straks maar even een test ga halen haha... Als die dan nega is dan mag hij snel doorbreken! Om 9.50 hebben we een afspraak bij de gyn om de iui's te evalueren en hoe we verder gaan, best spannend dus. Ik ga me aankleden en de kleine meid wakker maken, er stond nog geen inval gepland op mijn groep dus ik ga heel even naar het werk toe totdat de inval er is. Heb vandaag wel vrij verder maar moet Myrthe toch wegbrengen naar de opvang. Doe ik normaal niet hoor als ik vrij ben maar aangezien ze met de badkamer bezig zijn is het voor haar rustiger op de opvang dan thuis op dit moment. Groetjes, Jolanda
@belgische: Ik slik 150mg is mn 4e ronde nu en mijn baarmoederslijmvlies is ook niet dunner geworden, en er is nog geen bevruchting opgetreden jammer genoeg... ik wil je niet de moed in de schoenen praten hoor, duim natuurlijk voor je dat t wel om een bevruchting zal gaan @Jem1979: Ik blijf ook gewoon voor je duimen hoor dat t wel raak is! Spannend dat jullie de IUI's gaan evalueren... ik hoop dat er iets goeds uit voort komt! Hier... alles rustig... nu 7DPO... over 2 a 3 dagen begint mn bruinverlies normaal gesproken.. Ben sinds vanmorgen wel ff flink gaan twijfelen of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad op de clomid150 en de pregnyl 5000... Ben namelijk door blijven tempen.... temp eerst omhoog... toen weer terug naar beneden... en zit nu dus weer gewoon op de 36,5 mijn temp voor mn eisprong... Vanmorgen de gyn ff gebeld maar deze is nu erg druk, wordt rond 12:00 terug gebeld.
debby als dit binnen de af te lezen tijd in opgekomen dan gefeliciteerd je blijft twijfelen ik heb 7 testen gedaan voor dat ik het echt geloofde! de 2 voor 5 euro vind ik heel fijn daar is een streep een streep heeft ook geen indrooglijn succes en heb goede hoop voor je groetjes marije
Jaaaaaaaaaaaaaaa Debby van harte meid!! Je bent zwanger, super gefeliciteerd!!! Wij zijn bij de gyn geweest en moeten stoppen met de iui omdat dat voor ons geen zin heeft. We zijn nu op de wachtlijst gezet voor icsi dus voor mij geen clomid meer... We moesten gelijk bloed prikken en nu dus wachten op de brief zodat we kunnen gaan starten. Wel spannend hoor!! Groetjes, Jolanda
Huh Debby, ik snap hem geloof ik niet helemaal... Was je wel zwanger of krijg je een curretage vanwege het te dikke baarmoederslijmvlies?? In ieder geval sterkte donderdag!!
@debby jeeh wow gefeliciteerd die is vet positief, geniet ervan @belgischemama huh mis ik nu iets was je in verwachtig?? @jem spannend mag ik vragen wat icsi precies is ook alweer af en toe snap ik het niet meer @flippo heeft de gync al gebeld??