2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Debby, gefeliciteerd meid!!! Wat goed zeg!!!!

@Belgische mama, ik mis ook iets, wat is er gebeurt?

@All, even snel, niet veel tijd om alles goed te lezen, maar hoop dat het goed gaat met jullie. Mijn oudste zoontje heeft gisteren op 2 plekken zijnbeen gebroken, dus daar zijn we zoet mee. De kanjer heeft ontzettend veel pijn, ondanks gips tot aan zijn onderbroek en pijnstilling. Kon ik die pijn maar wegnemen, arm jong. Het is een lelijke breuk en kan wel 2/3 dagen duren voordat de pijn wat draaglijker wordt... dus keep your fingers crossed.

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Leentjuh bij icsi wordt er geprobeert om zoveel mogelijk eitjes te krijgen, deze worden dan uit mijn eileiders gehaald en in een schaaltje spuiten ze een zaadje rechtstreeks in het eitje waardoor deze dus gelijk bevrucht is. Die moeten zich dan gaan delen en na een paar dagen wordt er dan 1 of 2 teruggeplaatst in de baarmoeder en dan is het 2 weken wachten of het eitje zich innesteld.

3. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @julia he wat vervelend hoe is dat gebeurt?? ik vind dat altijd zo zielig als kinderen wat hebben..

@jem oke, fijn dat je het uitlegd ik dacht dat ivf en icsi bijna hetzelfde was... spannend duurt het lang voor jullie kunnen beginnen??

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Leentjuh, met zijn voet tussen de spaken terwijl ik de brug affietste... :( Goed fietsstoeltje achterop, hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, dont ask....??!! Gelukkig slaapt hij nu even bij. Hij heeft afgelopen nacht tot 04u sochtends liggen schreeuwen van de pijn. :(

5. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    ahh arm kind, knuf voor hem, welke brug fietste jij af;)

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    :) Die bij de Gamma richting Dukenburg! ;)

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Debby, ik zeg 'positief', je bent zwanger!!! proficiat meis!

Ik heb geloof ik ook wat gemist bij belgische mama... waarom moet je een curretage? Hoe dan ook... vervelend...

Jolanda, spannend! Hoop maar dat die brief snel zal komen!

Groetjes!

8. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland

dan weet ik wel bij welke brug jij fietste;) hopen dat die snel opknapt
    hoe is het verder met jou???

9. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    debby van harte duidelijk positief hoor geen twijfel over mogelijk
    bij mij was die niet zo duidelijk posi en was echt posi dus gefeliciteerd voeg je je ook aan bij het andere forum Zwangere meiden uit "2010 start Clomid."
    en geniet ervan

groetjes marije

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Belgische: Ik snap m ook ff niet, was je nu wel of niet zwanger? Hoedan ook in ieder geval super vervelend! Sterkte!

@julia6: Acch wat vervelend zeg!!! Pfff hopelijk wordt de pijn snel minder voor je manneke! Dikke knuffel voor jullie!!
    Zelf denk ik ook erg geschrokken of niet?

@jem1979: Gaan jullie over op ICSI? Nou hoe dan ook spannend... en probeer het te zien als nog een stap dichter bij jullie eigen wondertje! Ik duim zoo voor jullie dat t snel raak is!

@Debby: Hoe voel je je meis :)? Hopelijk niet te misselijk e.d.!

@hier: Nog even een klein uurtje werken... dan morgen nog een dagje en dan lekker VAKANTIE! Heerlijk en heb er super veel zin in!
    Hebben jullie ook allemaal Nederland gekeken? Het kon betermaaaar ze hebben gewonnen end at telt toch :p
    Zit nu nog in mn mooie oranje outfit achter de computer :) (foto staat in mn albulmpje :p)
    Verder de gyn heeft inderdaad vanmiddag rond 12:00 terug gebeld... deze zegt dat ik mijn eitje gegarandeerd heb gehad door de pregnyl en dat ik niet meer mag tempen :p
    Dus je raad het al... mijn thermometer is de deur uit :p

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden heel erg bedankt voor de felicitaties. Ik zal me aanmelden bij het andere topic.
    Ik voel me goed. Merk niet zoveel. Klein beetjes steekjes enzo. Maar het is nog erg vroeg hoor!

Allemaal heel veel succes en hoop jullie heel snel te zien bij het andere topic!

12. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohwww, wat gaaf! Meid, gefeliciteerd :)
    geniet ervan

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het hier dames?
    Debby verhuisd naar een ander topic, de rest blijft hopend achter!!

@Flippo, thermometer in de prullebak? Al testdrang? ;)

@Jolanda, wat spannend ICSI. Weet je al meer over het wanneer? En wat voor hormonen spuit je dan? En voor hoelang?

@1979 hoe gaat ie met jou? Weer vol goede moed een nieuwe ronde in, of nog "naweeen" :( van de vorige mislukte poging?

@Merel, lees jij nog mee? Hoe gaat ie met jou?

@Belgische mama, hoe is het met jou afgelopen? Curretage gehad? Was het een bbz? Hebben ze dat zo vroeg al kunnen zien? Hopelijk gaat het weer wat beter met je.

Hier gaat het zijn gangetje, zoontje nog steeds veel pijn maar heeft wel een goeie nacht gehad, dus dat scheelt. Morgen wordt er een kinderrolstoel geleverd, als hij dan hopelijk binnenkort pijnvrij is kunnen we in ieder geval een ommetje maken en zijn we wat mobieler dan nu.

14. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ik sta versteld van mezelf dat ik er steeds zo nuchter in sta... ik ga er iedere keer van uit dat 't niet is gelukt (oké, ik beken: wel gecombineerd met een sprankje hoop ;)). Dan is de klap ook niet zo groot!

Heb al even zitten kijken... wanneer ik de volgende ronde zwanger zou worden, zou 't kindje eind maart 2011 geboren worden (als 't allemaal goed gaat). En dan gaan we de zomer alweer tegemoet! Iets zegt me dat 't ergens de komende maanden wel een keer moet gaan lukken, misschien met een beetje extra hulp vanuit het ZH.

@ Julia, wat erg voor je zoontje! Hopelijk gaat de pijn snel weg, en blijft alleen ongemak over... kunnen jullie gaan racen met de rolstoel ;)

15. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    dag dames
    hoe is het met jullie allemaal..

@julia heeft je zoontje wat beter kunnen slapen vanacht hoop dat de pijn snel verminderd..

@1979 laten we hopen dat het snel raak is en we 2010 zwanger af mogen sluiten;);)

@flippo je hebt lekker vakantie geniet ervan meid met dit weer moet dat wel lukken toch

@belgischmama hoe is het nu met je??

@all ik ben dan wel geen clomid-dame meer maar lees nog wel mee hoor;) morgen mag ik op controle kijken of dat de puregon zijn werk doet en ik verder als junk door mag gaan;)

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ha Leentjuh, spannend! Hoe voelt dat nou - junkie zijn? :D

@1979, goed zeg zo'n posi houding. Ik had dat eigenlijk ook altijd, tot de laatste ronde. Toen kwam het ineens als een klap, kweet ook niet waarom.. ik had er namelijk sowieso al weinig vertrouwen in die ronde... maar ja.. de mens zit raar in elkaar soms. ;)

17. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Spannend leentjuh! Morgen weet je meer! Leuk dat je hier blijft meekletsen!
    2010 zwanger afsluiten? Helemaal mee eens!!! Ik denk dat er nog wel meer liefhebbers zijn! :D:D:D

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    ja, hier nog 1! :D

19. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    haha het voeld heerlijk om junk te zijn nee even serieus ene keer doet het meer pijn dan de andere keer maar het wordt een soort van gewenning he, '
    manlief & ik roepen al vanaf dec 08 hopen dat volgend jaar kerst met zijn drieen mogen vieren nou 2008 niet 2009 niet misschien 2010 met een wondertje in de buik we zullen afwachten, ik heb een kleine hoop dat het voor sept raak zou mogen zijn, dan zou ik mijn moeder een groot plz doen is ze voor haar 50ste oma whahaha;):D

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja, kan me voorstellen dat het de ene keer makkelijker gaat dan de andere. prik je telkens zelf of is manlief ook soms de klos?
    We gaan dus gewoon voor 2010. Met de kerst iedereen zwanger, of inmiddels al "geworpen" (lees: Cybi, Daan, Bo en de rest die nog voor het eind van het jaar uitgerekend zijn). Het zal toch p*tdorie lukken, nietwaar?!

Mama voor 50ste zwanger, zal ze super blij mee zijn! Weet ze dat jullie ermee bezig zijn?

Deel Deze Pagina