2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    ik prik zelf manlief doet de pregnyl maar is voor hem appeltje eitje haha, ouders van beide weten het maar ons mam is de jongste van haar zussen en 1 zus is op haar 50ste oma geworden toen had ons mam gezegd ho is ik kan nog oma worden voor mijn 50ste hoor haha concurentie onderling;)

2. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    een nobel streven, allemaal zwanger of ´geworpen´in 2010. Hier sluit ik me graag bij aan :)

een vraagje. vorige wk dinsdagochtend een enorme lh piek, buikpijn op dinsdag en hevige op woensdag, donderdags weg. Mijn ei denk ik gehad op woensdag.
    Vandaag, 5 dagen later, raar gevoel in mijn buik. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Weet ieman dit? Dit is toch 4 a 5 dagen na evt. bevruchting?
    Word gek van al die zogenaamde symptonen....
    wie ervaring mee?

3. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps, vandaag dus 6 dagen na... de eisprong.

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@julia: Nee nog geen testdrang hoor :) Eerst maar eens afwachten of t bruinverlies weg gaat blijven deze week :p

@1979: Goed hoor die positieve instelling :) Ik doe het je niet (alle dagen) na :)

@Leentjuh: Pffff hopelijk kunnen jullie idd deze kerst met zn 3e doorbrengen (wondertje in je buik natuurlijk!!!)

Hier... tja rustig... nog 2 uurtjes werken en dan VAKANTIE!
    Pff ben dr zooooo aan toe :p
    Testdrang heb ik nog niet... maar dat zal dit weekend wel komen als mn bruinverlies er dan nog niet is :p

5. Flippo123

@laj: Zou idd kunnen ;) Had ik ook 5 dagen Dpo :p (zit nu zelf op dag 7 volgens mij... of 8 kweenie :p)

6. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @flippo haha ik dacht dat je al vakantie had in ieder geval alvast een fijne vakantie en al plannen??

7. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoahhha, wat is Dpo ?
    ben niet zo´n ster in de afkortingen, zit er nog niet zo lang in ;)

jij nog een paar dagen totdat je kunt testen. Heb je nu ook nog zeurderig gevoel?
    als ik niet beter zou weten, zou je denken dat de menstruatie op gang zit te komen...

8. Flippo123

@Leentjuh: Neee over 1,5 uur nu ondertussen pas :p We vertrekken komende maandag richting Hongarije voor 2 weken :) lekker kamperen :)!!!

@laj: DPO= Day past ovulation :), Verder ik voel helemaal niets :) Maar goed das altijd zo zon beetje met een uitzondering hier en daar... Dus ik wacht rustig tot t weekend, kijken of mn bruinverlies dan weer komt...

9. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @flippo lekker joh geniet ervan:D:D:D

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @laj, innesteling gebeurt tussen 5 en 10 dagen na bevruchting. Zou dus zomaar kunnen!

@Flippo, lekkerrr! Vakantie!!! Gaan jullie nog ergens naartoe? En is dat makkelijk te plannen met zk bezoekjes, medicatie etc?

@Leentjuh, ahaaa... concurrentie. Nou hopelijk wit je moeder!!!! :)

11. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijne vakantie!
    hopelijk verplicht zonder alcohol ;)
    duim voor je

12. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie in jouw banner dat je al 2 kinderen hebt, beide mbv Clomid. Mag ik vragen hoe lang het duurde voordat je zwanger was?

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Lekker Flippo, Hongarije en lekker met de tent, wij hopelijk ook volgend jaar. Rijden jullie er met de auto heen, of vliegen? Veel plezier alvast!!!

14. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @Julia: ja ik lees nog wel mee, maar als ik op mensen ga reageren merk ik dat ik er teveel mee bezig ben. En hoezeer ik het de andere meiden ook gun....het doet toch wel een beetje pijn als iemand weer met de eerste ronde Clomid zwanger wordt. Dus ik lees wel mee, maar met mate! Ben nu op 6 dpo. Neem utrogestan en moet dat 14 dagen nemen. Wat een rotspul zeg:x! Je krijgt er allerlei zwangerschapskwaaltjes van zoals pijnlijke borsten en misselijkheid. Maar staat in de bijsluiter...dus hoort erbij! Op dag 14 moet ik testen. Is het negatief dan moet ik nog 2 dagen utrogestan nemen. Als het positief is, moet ik het langer doornemen geloof ik. Maar goed....echt hoop heb ik niet hoor!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Merel, snap dat het moeilijk is, dan maar beter zp met mate. En die pillen, ik las eens dat ze er ook voor kunnen zorgen dat je later ongi wordt, dus dan heb je helemaal mega veel hoop op een zwangerschap en blijkt dat door die utrogestan je gewoon een paar dagen later ongi word. Dus blijf realistisch, hoe moeilijk ook! Veel succes, nog dik een week dus? Spannenddd!!!!

16. Toos

Toos Lid

Apr 17, 2010
    67
    0
    0
    #2056 Toos, Jun 15, 2010
    Last edited: Jun 15, 2010
    Zo nu weet ik weer hoe een mokerslag voelt: ik krijg net van mijn beste vriendinnetje een smsje vanaf haar vakantie dat ze zwanger is...:(:(:(

Ze hebben pas een huis gekocht en ze waren pas geleden met de pil gestopt. Om alvast maar regelmatig te zijn, omdat ze bij mij ziet dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Ze weet alles van mijn situatie en ze zei ook een keer dat ze het mij nog veel meer gunde dan zichzelf, omdat zij nog middenin het klussen en verhuizen zitten, en omdat wij al langer bezig zijn. Ze waren er nog helemaal niet bewust mee bezig. En nu is ze dus zwanger...

17. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland

ahhh dat is idd vervelend, en komt zeker hard aan niet dat je het diegene niet gunt natuurlijk maar je wordt toch weer even met de neus op de feiten gedrukt, en ik had als ik haar was wel even dit persoonlijk verteld onder deze omstandigheden.

knuf voor jou

18. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Toos, dat komt idd hard aan! Bedenk dat 't bij ons niet gemakkelijk gaat, maar dat 't altijd nog erger kan...

Flippo, heerlijk vakantie in zicht! Ik ben ook aan 't aftellen: nog één dag werken. koffer pakken, en dan vrijdag 't vliegtuig richting Curacao! Jij ook heel veel plezier!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @1979, ohoooo lekker naar Curacao, jaloerssssss!!!!!!!!!!!! Hoe lang gaan jullie en wat voor reisplannen hebben jullie daar?

@Toos, dat is inderdaad even slikken zeg, wel jammer dat ze het je via een sms laat weten, toch een beetje onpersoonlijk. Maar misschien vond ze het wel te moeilijk om het persoonlijk tegen je te zeggen. Hoe dan ook, komt het natuurlijk keihard aan. Sterkte meid! Jouw tijd komt heus ook, daar ben ik van overtuigd, net zoals 1979 al zei; het kan altijd nog erger...

@Laj, ja klopt, beide keren was het in de 2de ronde met clomid raak. Zit nu in ronde 5, dat was niet helemaal volgens plan. Ik had mij heel naief bedacht dat het deze keer ook tijdens de 2de ronde raak zou zijn. Beetje te hard gehoopt denk ik. Maar goed... het komt wel....

@Flippo, jij hebt nu officieel vakantie, genieten!!

Kijken jullie voetbal? Net Brazilie gekeken. Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, behalve de wereldkampioenschappen, dat is dan wel weer leuk. :)

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Toos wat een ''vervelend'' berichtje kan dat dan zijn hoor. Kan me je gevoel helemaal voorstellen het gaat er niet om dat je het hun niet gunt maar dat je zelf ook wil!
    Had het ook inderdaad netter gevonden als ze het persoonlijk had verteld als ze van jullie geschiedenis af weet of anders had ze iets in de sms kunnen zetten dat ze het moeilijk vond om het je rechtstreeks te zeggen en daarom op die manier..

Julia he wat vervelend zeg van je zoontje, hopelijk heeft hij niet al te veel last meer van zijn voetje.. Vind het altijd zo zielig als die kleintjes pijn hebben.

Flippo en 1979 een hele fijne vakantie!

Hier is de temp vanmorgen flink gezakt dus de ongi komt eraan. De 3e iui is dus officieel echt mislukt en nu kunnen we dus even niks totdat we de brief hebben dat we door kunnen met icsi. Nou ja, niks we klussen natuurlijk nog wel zelf!

Groetjes,
    Jolanda

Share This Page