2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He Jolanda, jij was er vroeg bij vanmorgen. Wat ontzettend balen dat je temp zo gezakt is. Nu kan ik natuurlijk zeggen dat geen bloed moed geeft, maar jij kent je lichaam natuurlijk het best en weet nu inmiddels hoe ver het is. :( Ik hou stiekem toch een ietsie pietsie hoop, wie weet komt het door de medicatie dat je temp niet helemaal te vertrouwen is. Dat hoor je ook wel eens toch?

En als we het dan toch over tempen hebben. Ik heb dat jaaaaren geleden, nog voor de eerste Clomid ervaringen 2 maanden gedaan. Elke ochtend om dezelfde tijd. Maar ben even e.e.a. kwijt. Als je temp rond je ei ineens stijgt, is je ei dan geweest of komt ie er dan aan? En dan? Dan blijf je braaf door tempen en als dan rond je NOD je temp hoog blijft, geeft dat moed. En wat is hoog?
    Ik ben namelijk van plan om het tempen ook weer op te pakken. Heeft het zin, wetende dat ik nu op CD12 zit, er morgen nog mee te beginnen?

Zo, vandaag wordt de rolstoel voor mijn zoontje thuisbezorgd. Hopelijk is het een rose, hahaha, dat wilt hij graag! En a.s. maandag dus nieuw gips, ook dat wil hij graag in het rose!! Rose rules hier!!! Zal er vast kei grappig uitzien dadelijk. Zo'n kleine stoere vent met een rose gipspootje, hahahahaha :)

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    sjemig, ik bel net naar de thuiszorg om te vragen hoe laat de rolstoel bezorgd wordt vandaag, zeggen ze dat hij vanmorgen geannuleerd is door iemand en dat ze pas morgen komen. Ik met tranen in mijn ogen aan de telefoon (hoezo emo door al dat gedoe.... :(), mijn manneke had zich er zo op verheugd, hoe moet ik dit nu in hemelsnaam aan hem vertellen... Welke duts van de thuiszorg heeft in hemelsnaam mijn rolstoel geannuleerd?!?!?! :(:(:(

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@julia6: pffff... wat een muts zeg... Hopelijk komt er snel een rolstoel vrij voor je zoontje!
    Heeft hij nog erger last?

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, na een hoop gebel en gedoe hebben we hem toch vandaag ontvangen. Joehoeee, en wat genoot hij van een wandeling! Bloemetjes geplukt (ik op zijn commando) en daarna papa opgewacht om ze te geven. Ja, het gaat de goede kant op, al minder pijn, dus dat is fijn.

Wat is het stil hier vandaag zeg. Alleen ik met mijn sores. Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog iets leuks beleefd vandaag?

5. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik was werken gisteren dus ja dan geen tijd om te kletsen helaas... Wat fijn Julia dat je zoontje nu dan toch de rolstoel gekregen heeft kun je lekker naar buiten met hem. Hoe lang gaat het ongeveer duren?? Gelukkig wel minder pijn nu!!

Hier is de ongi helemaal doorgebroken dus voor ons nu even een paar maanden geen hormonen en maar wachten op de brief..

Flippo hoe voel jij je?? al kwaaltjes??

Groetjes,
    Jolanda

6. Flippo123

@julia: Wat super dat jullie toch de rolstoel hebben gekregen :D!

@jem1979: Spannend hoor wachten op die brief!!! Ik hoop zoo dat t snel mar gebeuren en dat t dus snel raak mag zijn voor jullie!!!

Hier... rustig... wc-papiertje blijft angstvallig wit tot nu toe... zt nu 10DPO.
    Tja en klachtjes... ongelooflijk gevoelige tepels... af en toe misselijk... maar goed das niets anders dan de voorgaande ronden.
    We wachten rustig af, geen testdrang hier, alleen maar druk bezig met voorbereiding voor de vakantie :)

7. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    wat is het hier rustig, gister fm gehad 1 eitje van 11.5 morgen weer terug afwachten...
    @flippo nog steeds geen testdrang
    @julia fijn dat de rolstoel toch is gekomen, hoe gaat het nu??

@all nog dames die bijna hun nod hebben??

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @leentjuh, welke dag zit je vandaag? Ergens rond 11 of 12de dag ongeveer?

@Jolanda, bummer zeg! Getsie, stomme ongie. Ookal voelde je hem al een beetje aankomen, ik had stiekem toch nog een beetje hoop. Vind je het moeilijk dat je nu even 'stilstaat' in de molen, omdat je niet weet wanneer DE brief komt? Of vind je het ook wel een rustig idee? Nou sterkte in ieder geval. Weet niet of het ook voor jou geldt, maar als de duivels weer verdwenen zijn groeit het posi gevoel met de dag. Hoop voor jou ook! En je weet natuurlijk dat het wel KAN, dat bewijs ligt nu waarschijnlijk boven in dromenland! :) Dat geeft misschien wat rust en vertrouwen...

@Flippo, spannnenddddd!! Ben jij nu nummer 1 op het NOD lijstje? BLIJF WEG ONGI VAN FLIPPO! Hou het WIT! (dat wc papiertje bedoel ik he, die test graag met TWEE strepen!)

@All, hier gaat het goed. Morgen weer bezoek voor 2 nachtjes uit het buitenland, en vervolgens komen zaterdag en zondag tm maandag ook nog mijn familie uit het westen met 3 kids, ivm de verjaardag van mijn vader. Drukke bende dus de aankomende dagen. Wel gezellig! Zoontje doet het goed, vandaag al buiten gestoepkrijt, dus het gaat de goeie kant op.

9. Flippo123

@julia6: Goe dom te horen dat t alweer wat beter gaat met je zoontje!!

@Leentjuh: Spannend meis... ben benieuwd hoe je eitje gegroeid is :)

Hier... inderdaad nog geen testdrang :).... wel begin ik steeds onzekerder te worden... elk dingetje nat wat ik voel denk ik dat t bloed is... pff wel vermoeiend :p

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, spannend!! Mijn duimen draaien voor je meid! He, had je de vorige rondes al langer voor NOD ongi buikpijn en andere ongi klachten die je nu niet hebt?

11. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @flippo spannend al vage klachten???

@all hier op dag 13 een follikel van 15 mm zondag ochtend pregnyl zetten, dinsdag een samenlevingstest ben benieuwd, dat vindt ik dan wel weer spannend,
    fijn weekend allemaal

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Leentjuh, wat doen ze precies bij zo'n samenlevingstest, heb dat nog nooit gehad namelijk..

13. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    met zo'n eendebek, dan halen ze slijm weg en kijken ze onder de microscoop ofdat het zaad leeft en beweegt in het baarmoederslijmvlies

14. Flippo123

@Leentjuh: Goed joh!! Dus zondag mag je jezelf prikken :p Suc6 : ik heb er 10 minuten over gedaan om die spuit in mn buik te zetten :p

@julia6: Uuuhm meestal op dag 9-10DPO bruinverlies :) en jaja zit nu op dag 11 ;) Nieuw record gevestigd :p

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh ja, of er het baarmoederslijmvlies niet vijandig tegen het sperma is toch, dan hebben we het toch over hetzelfde? Moet hubby dan weer een potje inleveren? pff.... Maar ja, tis voor het goede doel nietwaar?! Bij welke gyn?

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, dat is dan toch goed nieuws he?!?!?! Niet te hard hopen, want dan is het misschien een dreun ipv een klap als het niet gelukt is, maar ik duim extra hard hoor!!!!!!!!!!!!! :) Wanneer ga je ookal weer testen?

17. Flippo123

@julia: Uuhm geen idee... vandaag wel kv 2v5 in huis gehaald... maar denk dat ik pas in Hongarije ga testen volgende week als ik dan niet ongi wordt...
    Ik ga er overigens vooralsnog gewoon van uit dat ik vandaag morgen overmorgen of maandag ongi ga worden hoor!
    Mijn gevoel is nog niet veranderd namelijk :)

18. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @julia
    manlief hoeft geen potje in te leveren we moeten maandag avond klussen haha,;) dit gaat samen met de follikel metingen dus hoef niet naar een gync.

@flippo
    oeeh dat is idd een nieuw record spannend wanneer ga je na hongarije, mijn man zet die spuit heeft die al vaker gedaan maar we zetten hem in mijn boven been in plaats van de buik...

19. Flippo123

@Leentjuh: Wij vertrekken komende maandag op mn NOD naar Hongarije :p....
    Maar prikken en spuiten is mijn beroep :p Doe het zeg maar dagelijks en toch is het heeel erg anders als je het bij jezelf moet doen :p (en dan prik ik met echt hele dikke naalden... en dit naaldje is super dun :p)

20. laj

laj Actief lid

25 mei 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    oef, spannend, t zou zo leuk zijn, een positieve test, wordt het wel een heeeeeeeeeeeeele leuke vakantie :D
    voel je iets anders dan anders?
    ik heb woensdag mijn NOD... en ik weet niet hoor, soms denk ik dat er samentrekkingen zijn en dat het zou kunnen, maar heb totaal geen last v mijn boopies.
    Herinner me van mijn eerste zwangerschap dat ik niet eens in de gaten had dat ik zwanger was, totdat ik overtijd was, stond er toen pas bij stil dat ze pijnlijk waren, maar verder helemaal niets gemerkt. Kun je nagaan... denk dat als je er teveel mee bezig bent, je ook vanalles voelt, maar ja, hoe moeilijk er niet mee bezig te zijn, als je iets graag wilt ;)
    maar....? merk jij iets?

Deel Deze Pagina