Even ego: maandag derde FM, 20.6. Samenlevingstest was ook goed, ze vond tien zaadcellen, en dat leek me erg weinig, maar zij zei dat dat juist normaal was. Dus was helemaal gelukkig. Vervolgens kreeg ik dinsdag dus te horen dat mijn beste vriendin zwanger is. Op één of andere manier deed dat heel veel zeer, heb echt zitten janken die avond. Mannetje was wel heel lief gelukkig. (Vriendin is nog geen jaar met hem samen, hebben pas net samen een huis gekocht, zijn nu nog aan het latten. Ze zei een tijd terug dat ze met de pil gestopt waren om gewoon te kijken hoe haar cyclus was en ze was er nog niet bewust mee bezig. Ze zei toen ook dat ze het mij nu meer gunde dan zichzelf...) Sinds haar smsje ben ik nogal uit mijn doen. Ben chagrijnig, verdrietig en boos. Ze komt morgen terug van vakantie en ze zei dat ze me dan zou bellen. Ze smste het nieuws alvast, zodat ik alvast een beetje aan het idee kon wennen. Ze had ook last van een schuldgevoel, zei ze. Morgen zal ze dus wel bellen, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen behoefte aan. Ik weet dat het waarschijnlijk een beetje egoïstisch is, maar heb echt geen zin in een gesprek over die zwangerschap. Ik weet dat ik blij moet zijn voor haar, maar ik ben alleen maar ontzettend jaloers. En ik ben nu ook veel meer bezig met het zwanger-worden-gebeuren. Terwijl het de afgelopen tijd juist zo goed ging, was er niet teveel mee bezig en stond er nuchter in, zo van: deze maand niet, dan op naar de volgende. Inmiddels zijn er veel heel veel in mijn buurt zwanger, mijn zus, beste vriendin, vier collega's, twee sportmaatjes, twee buurmeisjes, etc. Vind het ontzettend moeilijk, zeker van mijn beste vriendin en ben echt in staat om haar te smsen dat ik haar wel bel als ik daaraan toe ben. Maar dan voel ik me zo'n slechte vriendin. En als ik wel met haar praat, zal het vreselijk zeer doen. Weet het echt ff niet meer...
Hey meiden, even een ego berichtje van mij (lees wel mee, maar kom vaak niet toe aan wat schrijven) Zit nu op dag 16 van mijn cyclus en voor het eerst ben ik deze maand begonnen met ovulatie testen, maar tot nu toe is er eigenlijk steeds bijna niets te zien. Baal daar zo van...heb gisteren het zh gebeld om te vragen of ik toch nog weer een fm kon krijgen, maar kon op zijn vroegst pas dinsdag :S. Hoe zit dat bij jullie, hebben jullile ook je ei zo laat? De eerste maand met clomid was ie op dag 15, vorige maand op dag 17 en nu??? Misschien moet het nog wel komen hoor, maar dan had ik toch al wel verandering moeten gaan zien op de testen?
Hoi, ik kan het niet geloven, maar ik heb net (vanmorgen) positief getest. Zit helemaal te shaken.....kan het echt niet geloven. Na 2jaar waarvan 6 maanden met Clomid. Waarvan de laatste cyclus met utrogestan
WAAUUUWWW! Merel!!!! GEFELICITEERD! Wat een geweldig nieuws!!!! Kan me voorstellen dat je het nog niet kan bevatten! Echt super fijn om te horen! Geniet er van!
Thanks! Moet gaan werken, maar heb helemaal geen zin...heb net keihard staan janken van ongeloof...Het kan natuurlijk nog mis gaan, maar ik ben al blij dat het dus blijkbaar kan, zwanger worden.
Ik kan het me voorstellen! Goede gedachte ook!! Hopelijk kom je je werkdag een beetje door. Vanavond lekker rustig aan doen en samen maar aan het idee gaan wennen. Heb je je gyn al gebeld?
@merel: Super gefeliciteerd meis probeer er een beetje van te gaan genieten !!! @All: over een paar uurtjes vertrekken we voor 2 weken naar Hongarije.., Ik heb besloten wat afstand te nemen van het forum, mijn mail lees ik natuurlijk wel, maar merk toch dat ik er vooral in combinatie met de IUI behandelingen er te veel mee bezig ben... even iets meer pas op de plaats nemen zeg maar... Dus eigenlijk wat ik wilde zeggen is dat ik na mn vakantie niet meer zo vaak op ZP aanwezig zal zijn, mijn hoofd staat er niet naar. Hopelijk komt er hier snel een hoop roze bij
Haha! Ik had vanmorgen snel een foto gemaakt, maar is onwijs onscherp. Is niets op te zien.....maar ik heb ook de digitale gedaan en daar stond zwanger. Ik zal misschien morgen nog een testje + foto doen.
@Merel, en? Dringt het al een beetje door? @Flippo, begrijpelijk.. tis ook een heel gebeuren allemaal. Doe het lekker rustig aan, eerst genieten nu van je vakantie en daarna met minder zp verder met het hele medische circus waar hopelijk snel een einde aankomt door een posi test. Zet hem op! @Leentjuh, we lopen lekker gelijk op meid! CD 16 en CD 17 vandaag! Aan de klus dus he?! @Dithje, ik weet natuurlijk niet welke ovu testen je gebruikt en of het misschien daaraan ligt, of dat de dosis clomid verhoogd moet worden om een eisprong te hebben, of dat je gewoon een late eisprong hebt. Mijn ovutesten zijn op CD 14 erg licht en CD 15 en 16 knallen ze, daarna worden ze weer lichter. Weet niet hoe lange cyclus je hebt? Maar ik dus van ongeveer 30/31 dagen. @All, hier gaat het redelijk. Jammergenoeg is de breuk van mijn zoontje wat schever gaan staan, dus moet ik volgende week weer voor een foto naar het zk. Het is even afwachten hoe of wat de mogelijkheden zijn, in het geval het nog schever is gaan staan. Hopelijk geen operatie maar die kans is er wel, als ze het met gips niet kunnen fixen... Morgen slaapdienstje, daarna met bewoners op vakantie een paar dagen, dus ik ben na morgen vrijdag pas weer online, vanaf de wachtbank!!
@flippo: Ik snap dat je een beetje afstand neemt. Ik heb dat ook gedaan. Las wel af en toe mee, maar wilde er niet teveel mee bezig zijn. @Leentjuh+Julia: dringt nog niet echt door. Voel vanalles, maar dat kan ook van de utrogestan komen. Liep gister als een dwaas op m'n werk en slapen ging vannacht echt niet. Veel te druk in mijn hoofd! @Julia: vervelend van je zoon zeg! Hoop dat hij niet al teveel pijn heeft. Veel plezier met de bewonersvakantie! En op de wachtbank @Leentjuh: alsnog de foto (van vanochtend) Weer onscherp, maar toch wel te zien geloof ik! batterijen van fotocamera zijn op.....
goeiemorgen dames @merel joehoe daar hoef je niet bij te turen geniet ervan... @julia lopen idd gelijk op... wat naar voor je zoontje hoop dat die niet al te veel pijn heeft, wat leuk met bewoners op vakantie waar gaat de reis heen?? @all vanmorgen samenlevingstest gehad oei wat was ik zenuwachtig maar de gync ging zitten bij de microscoop en zei " Boem vol zaadjes" precies volgens een boekje zo wil ik het hebben nou ik was wel opgelucht hebben het zelf ook nog even gezien net allemaal kikkervisjes die rondzwemmen dat zoiets bij jou daarbinnen zwemt haha maar goed de wachtweken ben benieuwd....
@Leentjuh wat een goed nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je opgelucht was! Phewww!! Nu op de wachtbank, waar staat jouw bankie? Ergens langs de Waal ofzo? Waalkade doen? Koppie thee erbij.... @Merel, mooie testen meid! Bewaar ze goed! Turen hoeft inderdaad niet, wat een knallers! Super gewoon! @1979, Jolanda, Ditjuh hoe gaat het met jullie? @All, om 15u beginnen met werken, zo vast koken zodat de heren wat te eten hebben vanavond en dan morgen met bewoners op vakantie. Texel! In zo'n Landal huisje, ik ben benieuwd. Vind het wel moeilijk om hier de boel de boel te laten, helemaal nu met gipsen pootje zoon, maar goed. Een paar nachtjes doorslapen zal me goed doen.
@julia leuk joh texel ben ik als klein kind vaak geweest gaan we dit jaar misschien nog ff heen, nu een lekker stof zooitje binnen krijgen nieuwe toilet alle tegels eraf pakket vloer uit de gang poeh stof blijf je houden, nou waalbrug prima