2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    He Pientje, dat is vast goed nieuws, en als dat inderdaad waar is, mag ik dan meedoen met dat goede nieuws, ik voel namelijk ook niets, noppes, nada! 5 juli, here we come, 3 posi testen! Leentjuh doet vast ook mee, na lekker weekendje weg!

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend meiden!!!

Heb vandaag de 1e FM voor IUI 2 gehad... pfff weet niet zo goed wat ik er mee aan moet...
    Heb rechts een grote cycste van 3 bij 3,5cm!... en verder nog geen eitjes die groeien dus moet vrijdag weer terug komen...
    Ook hebben we het over het clomid gebruik gehad, ze gaat met de gyn overleggen hoe en wat verder aangezien ik nu in de 5e cyclus met clomid zit.
    Ook gaat ze overleggen over of ik clomid mag slikken in de cyclus van de HSG (volgende cyclus dus)...
    Wordt vervolgd dus komende vrijdag :)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Jeetje Flippo, hoe groot is die kans dat die cyste verdwijnt rond je NOD, zonder ingrepen? En als je op CD 11 nog geen eitjes hebt, is er dan een kans dat je ze vrijdag, dus op CD14 wel hebt? Nou mijn duimen draaien voor je meid, hopelijk toch een paar mooie follikels deze ronde, en dus weer kans...

4. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    Hee Flippo, wat zuur. Hoe komt die cyste daar terecht? Verdwijnt die vanzelf weer? Ik hoop het, ik hoop dat er ook een paar mooie eitjes aankomen. Ik heb tijdens clomid gebruik ook een keer een cyclus gehad waarin de eitjes pas op dag 23 ofzo sprongen. Misschien raakt je lichaam langzaamaan aan de dosis clomid gewend?

Hier gaat het goed, nog een paar dagen. Ik had vanmorgen wat steekjes in mijn baarmoeder en een beetje bloed bij het afvegen. Een drupje. Ik durf niet te hopen op een innestelingsbloeding en wacht nog braaf een paar daagjes!

Succes allemaal!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Nou Pientje dat vind ik wel een heeeeeel goed teken hoor! Dat druppie!!!!! Je hoeveelste cyclus met clomid is dit nu?

6. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    de negende, en de tweede IUI. Wat zou ik blij zijn als het zo zou zijn! Hoe gaat het met jou intussen?

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Nou, dat kan ik me voorstellen Pientje. Het is tijd!!!! Hopelijk is het inderdaad een innestelingsbloeding geweest. Heb je dat wel vaker gehad rond deze tijd in je cyclus? Zo niet, dan wordt het nog verdachter... duimen draaien!
    Hier alles goed, geen enkele klacht, maar goed, dat had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook niet, dus... Ik ben vrij nuchter, heb hoop, maar niet teveel, anders is het zo'n klap in je gezicht als de duivels arriveren..
    Zo, nu lekker eten, macaronischoteltje. Wat staat er bij jullie op tafel dames?

8. Flippo123

De cyste is een rest folikel zoals de gyn het noemt...
    De vorige ronde met de 1e IUI is mijn eitje dus niet gesprongen amar vond het zo fijn bij me dat hij is blijven door groeien...
    Er zit nu dus geen levend eitje meer in.
    De hoop is dat hij vanelf verdwijt, en dat kan even duren. het staat in ieder geval geen zwangerschap in de weg ofzo.
    Ik hoop dat ik morgen hier kan posten dat er nu wel wat eitjes te zien zijn! De gyn gaat er van uit van wel... naja we zullen zien!

Verder draaien mijn duimen op volle toeren voor jullie meiden :)!!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Ok Flippo, duidelijk. Hopelijk gaat ie inderdaad vanzelf weg! Dank je wel nog voor je reactie in andere topic ;)

10. Flippo123

@julia: geen dank meis... verschrikkelijk lijkt t me :(...

Meiden... ik duim voor jullie!!!
    houden jullie t nog een beetje vol om niet te testen???

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, zoals ik in het andere topic ookal schreef, mijn hubby is een rasoptimist, die maakt zich echt helemaal nergens zorgen over.

@All: vandaag heeft mijn man te horen gekregen dat hij ontslagen zal worden (mits ze tot een goede overeenkomst komen zeg maar, hij heeft namelijk een contract voor onbepaalde tijd) Samen met hem worden nog meer mensen ontslagen, het gaat financieel erg slecht met het bedrijf.
    Ik heb dus vanmiddag doorgebracht met UWV bellen, Juridisch loket bellen, allerlei documenten doorlezen etc. Mijn man spreekt en begrijpt aardig nederlands maar al die juridische termen, daar snapt hij niet veel van, dus hij is blij dat ik hem hiermee help.

Dusse... testen? Flippo? Ik heb er geen moment aan gedacht vandaag, haha!

Verder alles prima hier. Geen depri sfeer omdat we gewoon erg optimistisch zijn! Hij is nu aan het volleyballen met een stel collega's zelfs! Haha... 't is bijna te komisch voor woorden gewoon!

Fijne avond allemaal!

12. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Julia jeetje wat een ellende lijkt het me toch, hopelijk heeft je man snel een nieuwe baan! Zit hij in een moeilijke branche om werk te vinden??

De eerste testdata's komen weer in beeld zie ik, spannend hoor!! Hopelijk weer veel positieve testen!!

Hier alles goed, ook wel lekker hoor even geen hormonen. We hebben gisteren nog een vakantie geboekt naar Italie over een aantal weken dus even lekker eruit. Daarna hopelijk starten met de medicijnen!!

Liefs,
    Jolanda

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Jolanda, lekker dus een vakantie voor de boeg! Niet verkeerd!

Mijn man werkt als software engineer... we zijn nog niet echt toegekomen aan vacatures zoeken, behalve dan diegene via UWV/CWI waar hij nu als werkzoekende staat ingeschreven..

14. Toos

Toos Lid

Apr 17, 2010
    67
    0
    0
    Hallo meisjes, ik lees nog steeds braaf mee hoor...

Ik zit inmiddels al op dag 33 van mijn cyclus. De vorige duurde netjes 30 dagen. Alleen heb ik mijn waarschijnlijk een dag later mijn eisprong gehad, dus ik ging uit van een cyclus van 31 dagen. Plus dat de rechterkant van mijn rechterborst pijn ging doen en dat was de andere 2 keren ook telkens voordat ik ongesteld werd. Ging er dus helemaal van uit dat ik ongesteld zou gaan worden en heb dus totaal niet gelet op wat ik allemaal voelde. Maar als ik zo terugdenk heb ik 5/6 dagen na mijn ei een paar flinke krampen gevoeld. En had ook 1 dag veel last van witte vloed:). Mijn tepels zijn trouwens erg gevoelig sinds een dag of twee, heb ik normaal rond mijn eisprong, maar nu dus weer.
    Nu ben ik dus volgens mij 2 dagen overtijd. Alleen durf nog niet te testen. Ik heb al zitten rekenen en de fase van je eisprong tot je menstruatie duurt 14-16 dagen. Dus dan had ik dinsdag of uiterlijk gisteren ongesteld moeten worden. Ben gewoon heel bang dat mijn lijf me in de maling neemt, zo van: kijken hoe lang ze het volhoudt om niet te testen en als ze test word ik ongesteld. Beetje vaag, ik weet het, maar ik durf nergens op te hopen, dan doet het straks alleen maar meer zeer. Heb nu met man afgesproken dat we zaterdagmorgen testen. Hoop dat ik dat volhoudt, want ben stiekem ook wel weer erg benieuwd...

Julia, wat een gedoe deze cyclus bij jou, eerst je zoontje en nu je man...

Flippo, hopen dat die cyste het toch snel beu wordt bij je!!!

Hoe is het met alle zwangere meisjes?

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @He Toos, nog 1 dag dus en dan morgenochtend testen, wat ontzettend spannend! Je zou toch haast denken dat het dan niet anders kan, dan dat er een dikke plus op verschijnt. Maar ja.. helaas kan het ook zo zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt. Ik hoop natuurlijk van niet! Hopelijk gaat deze dag snel voorbij en is het snel morgenochtend. Laat je ons de uitslag weten? *duim, duim, duim, duim, duim, duim*

16. Flippo123

Vanmorgen voor 2e FM geweest, de cyste is gegroeid en er zijn geen eitjes te vinden.
    Maandag weer terug komen om het te vervolgen, moet waarschijnlijk geopereerd worden, laprascopie met een LEO... viel dus even vies tegen...
    Denk dat de eerst volgende kans ergens in september ofzo pas weer gaat zijn... deze cyclus die operatie, volgende cycslus HSG... dan zitten we weer 2 maanden verder...
    Cyste is overigens nu 4cm.

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Oh nee, wat balen meid!!! Jeetje, dit had je vast niet verwacht? Jeetje.. ik ben er stil van. Wat is een LEO trouwens?
    Als maandag blijkt dat de cyste nog verder gegroeid is, wanneer zouden ze dan opereren? Hopelijk heb je er momenteen geen pijn door?

Nou meid, veel sterkte!

liefs!

18. Flippo123

19. Toos

Toos Lid

Apr 17, 2010
    67
    0
    0
    aaaaahhhhh ik ben zwanger!!!!!!!!!

20. merel80