Ja, vanmorgen getest met dipstick van sensitest. Hij werd echt binnen een seconde superduidelijk!!! Ga straks de digitale van Clearblue halen, maar duidelijker als nu kon echt niet...
Da's nog eens goed nieuws bij openen van zwangerschapspagina na mijn vakantie: een zwangere!!! Proficiat Toos! Is er nog meer goed nieuws geweest in de afgelopen 2 1/2 week? Heb nog niet bijgelezen... samenvatting zou welkom zijn, haha Groetjes!
He 1979, welcome back! Goeie vakantie gehad? Waar ging de reis ookal weer heen? Curacao of vergis ik me nu? Samenvatting, euhm... ja, naast Toos is Merel ook zwanger, de rest nog niet geloof. What else? Ach.. zoveel is er eigenlijk niet geschreven, dus lees lekker bij. Moet je maandag meteen weer aan de slag? Leuke vakantie gehad? Good to have you back!
Geen bloed geeft moed zeggen ze, maar ik test 1 dag voor NOD omo wit, dus volgens mij is het hier game over en vrees ik dat ik terug het ziekenhuis in moet
Leentjuh en Pientje, mede wachtbankers, hoe gaat het met jullie? Zitten jullie er nog op? Ik ben er bijna afgedonderd, zit er nog met 1 bil op, het zal elk moment wel doorbreken en dan donder ik er weer af... pfff... wat een maand zeg..... NIET voor herhaling vatbaar.
Wat is het stilletjes hier meiden.... Hier thuis ook wel trouwens, ik heb mijn banner maar even eraf gegooid. Zit op CD1 vandaag en sta op het moment in de wacht met de afdeling gyneacologie.... edit: morgen 10.10 uur afspr met gyneacoloog...
@julia: Nieuwe ronde dus ook voor jou balen meis... dikke knuffel voor je! Hopelijk kan de gyn wat voor je verder betekenen, ookal hadden we natuurlijk anders gehoopt! Ik ben vanmorgen weer voor FM... naja folikel meting.... eerder cyste meting, geweest. Cycste is weer wat gegroeid, nu 4,5cm. Heb vrijdag morgen een afspraak bij de gyn want er groeien ook nog steeds geen eitjes... ja een heel leger aan mini eitjes van onder de 1cm... en dan 1 leider van 4,5cm die alle hormonen op vreet Dus vrijdag weet ik meer, de gyn heeft de LEO-operatie voor gesteld en een hormoon-medicatie verandering, dus we gaan wel zien wat we gaan doen.
Hee Julia, wat balen.... Ik zit nog te wachten maar heb net al ibuprofen genomen tegen de rugpijn dus zal wel niet lang meer duren vrees ik....
@Flippo, jeetje, heftig zeg. Dus vrijdag meer. Zou die operatie dan ookal plaatsvinden, of hoor je dan wanneer? Bah. Balen dat het zo loopt, knuffel terug! @Pientje. Nou, hier ook aan de paracetamol. Eentje was gelukkig genoeg, had echt zo'n mega buikpijn, ik vond het te vergelijken met buik/been weeen, was gewoon echt niet grappig. Net even een uurtje geslapen, dat hielp, ben wel echt doodmoe... Hopelijk breekt het bij jou snel door. Eigenlijk natuurlijk liever niet, maar bij is het in ieder geval zo dat als het eenmaal is doorgebroken, ook de pijn minder wordt. Heb je nog hoop? Bij mij is buikpijn op CD 30 of 31 altijd funest, mijn hoop laat ik dan echt voor de 100% varen, wat jij? @All, hoe'st met de rest? @Leentjuh, hoe was jullie lange weekend weg? Getest?
Julia, ik heb wel eens gelezen dat juist Ibuprofen (of beter nog Aleve Feminax) een stofje dat je lichaam vrijmaakt en waar je zo'n verschrikkelijke buikpijn van krijgt, weet te onderdrukken, waar paracetamol dat niet doet omdat het een andere werking heeft. Ik neem aan het begin van mijn buikpijn altijd 2 Aleve Feminax en slaap dan als een roosje, terwijl ik echt dubbelklap van de pijn als ik ze niet in huis heb. Ik heb nu geen buikpijn en ben volgens mij ook nog niet ongi, maar rugpijn krijg je volgens mij niet voor niks...
Pientje, dat wist ik niet - weer wat erbij geleerd. Al moet ik zeggen dat die paracetamol mij wel verlichting gaf gelukkig. Gaat nu weer best goed. Maar jij hebt dus helemaal geen buikpijn nu, terwijl je dat normaal wel hebt? Hmm... dat geeft de mens dan toch nog wat hoop, of niet?
hier even snel een berichtje van mij, ik heb even het zkh gebeld moet nog een week wachten want de samenlevingstest was goed en ik heb pregnyl gehad dus ze verwachtte ondanks de niet goede bloeduitslag toch een menstruatie nou we wachten wel weer af, voor de dames die er weer afgedonderd zijn een knuffel voor jullie, mijn weekendje weg was heel leuk, had ik echt ff nodig haha
@Leentjuh, was al benieuwd naar hoe en wat. Dus toch nog even afwachten... pfff... nou ja... veel keus heb je niet he? Fijn dat jullie het lekker hebben gehad van het weekend! Beetje positief gestemd? Ik moet morgen trouwens naar Oosterhout, daar zit toch een polikliniek van het CWZ. Als ik in Nijmegen zou willen zou ik pas 3 augustus terecht kunnen! Dat wordt bussen morgen... Ben jij er wel eens geweest? Ik toevallig voor de eerste afspr met "mijn" gyn. ook....
julia ik ben wel positief ingesteld nu maar vindt het allemaal zolang duren ik heb het gevoel dat ik toch niet ongesteld wordt en nog een week te moeten wachten poeh dan weer 10 dagen provera maar goed, in oosterhout poli ben ik nog nooit geweest eigenlijk, en jij vandaag afspraak ben benieuwd helaas toch weer in het zkh beland...
Shit, heb ik net een heel verhaal getypt, druk ik per ongeluk ergens op, weg verhaal.... Oke.... overnieuw: @Leentjuh, kan me voorstellen dat je echt het gevoel hebt dat je dadelijk een week kwijt bent als je het niet vanzelf komt, en dat je dus weer aan de provera moet. Heeft testen trouwens nog zin nu? Best oke trouwens daar in Oosterhout, dit was mijn 2de keer pas, maar die gyn. werkt daar volgens mij een paar dagen in de week, de rest in nijmegen en in nijmegen dus langer wachten, dus dat was het ritje nijmegen-oosterhout wel waard. @Pientje, hoe staat het er bij jou voor? @1979, Jolanda, Dithje wie mis ik nog meer? Hoe gaat het met jullie? @All, hier dus vanmorgen afspr. gyn gehad. Verliep snel, kort maar krachtig en oke. Plan is om nog tm december clomid te gebruiken, zonder posi resultaat in december HSG, dan 2/3 maanden niks (of misschien toch wel met clomid, eigenlijk niet gevraagd) omdat je dan vruchtbaarder bent. Als er dan nog geen posi resultaat is, kunstmatige inseminatie, zal wel IUI worden. Hopelijk niet nodig natuurlijk. Hij heeft de boel nog even onderzocht, en alles zag er normaal uit voor CD 2. Ik heb nog wel een keertje prog. prikken geeisd. Dan heb ik in ieder geval een zeker gevoel dat ik die rommel niet voor niks slik. Hoewel hij ookal zei, sinds je posi ovutesten hebt en netjes elke 30 dagen ongi wordt, kan je er gif op innemen dat je een eisprong hebt gehad. Vandaar dus ook verder zonder FM's. Maar goed, ik allang blij dat ik mijn 1x prog. prikken binnen heb, waar een mens al wel niet blij mee kan zijn he? Is gewoon een bevestiging voor mezelf denk ik. Zo... en nu zo werken. Ik kijk dus met clienten, die helemaal oranje fan zijn, vanavond de halve finale. Jullie?
@merel @toos - gefeliciteerd dames, geweldig nieuws! @all, wat heerlijk te lezen dat er zwangeren zijn bij terugkomst vd vakantie, biedt perspectief voor ons. Ik ben dus net terug van vakantie... en ben inmiddels al aan de 3e ronde Clomid begonnen. Verwachtte NOD 21 juli. Had wat 'getrek' in mijn onderbuik. Zojuist een ovutest gedaan en inderdaad, dikke vette streep, er staat wat op springen
Hey meiden, even snel kort, vandaag ongesteld geworden. Eigenlijk zo als verwachten, maar natuurlijk niet gehoopt.... Nu nog 3 maanden proberen met colimd en daarna weer terug naar het ziekenhuis. Tussen door in augustus een gesprek met de gyn over wat dan het vervolg zou zijn.