@Julia, Ik hoop dat ze morgen iets vinden in het ziekenhuis of in elk geval de medicijnen verhogen of zo. Misschien dat ze bij mij in het ziekenhuis iets geven voor het slijm. Ik zal het vragen. @Stef, welkom! @allemaal, Het gaat weer een beetje met me, ben afgelopen donderdag tante geworden. Erg leuk maar ook zo confronterend. Ik heb een rot dag gehad kan ik je zeggen. Ik ben wel gaan kijken bij de baby (het is mijn zus) kon niet maken om niet te gaan. Maar oho wat voelde ik me klotte, gelukkig weet zij ervan en leeft ze erg mee. Morgen weer een afspraak bij de gyn., ben erg benieuwd wat hij weet te vertellen (het is wel weer een nieuwe, mijn oude is vertrokken) over mijn lange cyclus. Mijn ei springt pas op dag 23/24 veel te laat dus.
@Bobbing: Dikke knuf voor je meis... snap je gevoel helemaal! Ik ben in de tijd dat we bezig zijn 2x tante geworden waarvan 1x vrij recent... wat klote kun je je voel dan he... Maar goed dat je zus je steunt Hopelijk kunnen ze je meer duidelijkheid geven over je cyclus.... misschien medicatie aanpassing ofzo? @All: Vanmorgen progesteron laten prikken, hopelijk morgen eind van de middag de uitslag... zelf denk ik dat het laag is ivm dat ik nu alweer 4 dagen bruin/bloed verlies heb...
Effe een snel berichtje van mij: Gisteren bruinverlies en vandaag helder rood gespot! Mijn cyclus wordt dus korter: nu 31 cyclusdagen! Helemaal goed! (moet m'n banner nog aanpassen...) @ Julia, ik heb 20 augustus een vervolgafspraak bij de osteophaat.
@Flippo; thanks. Hoop ook dat ze me meer duidelijkheid geven. @1979, wat goed dat je cyclus is verkort. Dat wil ik ook
Vandaag niet zon leuk dagje gehad... flauw gevallen op mn werk, werd wakker met verschrikkelijke pijn in mn buik, bloed liep er letterlijk in een straaptje uit... De pijn heeft zeker 2 uur aangehouden en was zeker geen menstruatie pijn, echt een scherpe stekende pijn van de ene kant van mn bekken naar de andere kant. Contact gehad met de gyn, moet morgen langs komen, hij is bang dat mn cyste aan t draaien is gegaan... Progesteron was overigens 2,8 geen eisprong dus...
Jeetje Flippo!!! Wat zul jij geschrokken zijn! Voelde je het aankomen, kon je op tijd gaan zitten bijvoorbeeld? Waren er collega's in de buurt die je konden helpen? Jakkie zeg, zou dat met die cyste te maken hebben, met opeens bloedverlies? Getver meid, wat zul je geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met je? Hoe laat heb je morgen een afspraak bij je gyn? Gelukkig dat je snel terecht kon zeg, vind ik ook wel een 'must' in jouw situatie. Is dat slecht nieuws, als zo'n cyste aan het draaien gaat? Kan hij dan op verkeerde plekken uitkomen? Pff... zelfs ik ben blij dat je morgen naar je gyn gaat, ik schrik ervan!!!! @Bobbing hoe was het in het zk vandaag? @1979, fijn dat er je cyclus wat korter is deze maand, houden zo!!!! @All, hier weinig te melden eigenlijk. Gaat gewoon zijn gangetje. Genoten van een mega storm en regenbui, ik woon aan de rand van voetbalvelden/bos en dat weggetje is afgesloten, ze zijn flink aan het zagen, volgens mij zijn er bomen omgevallen ofzo. Nu lekker filmpie kijken met hubby en even relaxen. Fijne avond allemaal, en Flippo, rustig aan meid! Veel succes morgen in het ziekenhuis, duimen draaien voor goed nieuws!!
@Flippo, Wat vreselijk pijnlijk en schrikken zeg. Ik ben benieuwd wat het zkh gaat zeggen vandaag, succes! @ allemaal; gisteren naar het ziekenhuis geweest, na een half uur wachten was ik aan de beurt. De nieuwe arts is wel een rustig persoon die alles goed uitlegd, dat is wel fijn. Hij vond dat ondanks de clomid mijn cyclus ook erg lang was. Nu moet maandag weer komen en dan om de twee dagen naar het ziekenhuis voor de FM. Ik heb wel gevraagd of het wel zin had dat ik maandag al moet komen aangezien mijn ei pas rond dag 22/23 zal zijn. Hij wilde graag kijken hoe en hoe snel de Folikels zich ontwikkelen. Dit wil hij zo een paar cyclus gaan volgen. Ik kan dan meer clomid gaan krijgen als ze niet snel genoeg groeien en hij had het ook over om de eileiders door te spoelen, schijnbaar doet dat erg veel pijn, hebben jullie hier ervaring mee? Ik zei tja als het moet dan moet het maar. Maar we wachten nog 2 cyclussen. Verder had hij het ook over de hormoonspuiten, als de clomid te weinig doet zal ik waarschijnlijk moeten gaan spuiten, maar gelukkig is het zover nog niet. Ik had het wel weer verwacht dat ik de komende tijd veel in het ziekenhuis zal doorbrengen, allemaal voor een goed doel.
@Bobbing, eileiders doorspoelen = HSG. Ze kijken dan inderdaad of ze doorgankelijk zijn. Die staat bij mij op de planning in december als ik tot december niet zwanger ben natuurlijk. geen ervaring mee, weet dus ook niet of het pijn doet of niet. Fijn dat je een rustige gyn. hebt, klinkt als of je er een goed gevoel bij hebt, en dat is natuurlijk niet onbelangrijk!! @Flippo, al nieuws? Hoe gaat het met je? Wat zei je gyn?
@all: even een korte reactie. Vanmorgen bij de gyn geweest, deze heeft een echo gemaakt en zag dat de cyste weer gegroeid was. Hij heeft direct (ivm mijn pijn klachten en het bloeden) de anesthesist gebeld. Morgen om 11:00 moet ik in t ziekenhuis zijn, om 13:00 wordt ik geopereerd. De cyste wordt verwijderd omdat hij een te grote kans heeft dat hij helemaal om zijn as draait (hij is nu al aan t draaien vandaar de pijn) en de bloedtoevoer helemaal afsluit waardoor mn eierstok afsterft. Met de operatie heb ik 80% kans dat mn eierstok gered wordt. Moet een nachtje daar blijven dus ben zaterdag pas weer thuis.
Flippo, jeetje zeg. Wat heftig allemaal meid. Ik wil je heel veel sterkte wensen en succes. Zet hem op. 80% lijkt mij mooi en veel kans dus dat dat wel goed komt, maar blijft natuurlijk wel spannend. Ik duim voor je morgen om 13u. Hoe lang duurt de operatie denk je? Hebben ze daar iets over gezegd? Hou je haaks meid! En rustig aan he?! liefs!
@Flippo, Jeetje wat erg. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Ik zal aan je denken als je vanmiddag geopereerd wordt. Succes en sterkte vandaag !!
@flippo heel veel sterkte! @ all, ik ben iets minder op dit forum, zie onderschrift.. Ik zit vandaag op cd 20, en heb een tijdje getempt, kunnen jullie er iets uit opmaken? Ik heb deze ronde clomid 150 mg gebruikt...
@Flippo, hopelijk vandaag weer lekker naar huis! Hopelijk is het allemaal goed en voorspoedig voorlopen. Hoe voel je je? @Wendy en Richard, jeetje zeg, dat is niet mis. Wat een klap moet dat geweest zijn. Was dat de eerste zaad test? En komt er nog eentje achteraan? Je leest regelmatig dat er grote verschillen tussen aantallen en beweeglijkheid van zaad zit. Ik heb natuurlijk geen idee hoe realistisch het is, om te hopen dat een eventuele volgende test een betere uitkomst zou geven, waarschijnlijk heeft de gyn jullie dat wel laten weten? Over tempen, niet zoveel ervaring mee, is al zo lang geleden. Ik wil je wel ontzettend veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat de wereld even stil staat na zo'n uitslag en dat je even helemaal van je stuk bent gebracht. Hopelijk is er ergens toch nog een lichtpuntje dat je kracht geeft.
Operatie is redelijk verlopen, 1,5 uur ipv 45 minuten geduurd, niet de hele cyste weg kunnen halen ivm dat dan mn eierstok niet gespaard kon worden, gelukkig zit deze er nu dus nog in, alleen nog wat onzekerheid over de rest van de cyste. Ook de doorgankelijkheid van mn eileiders is gecontroleerd, links is open, rechts is dicht. Over 4 weken weer terug op de poli, dan gaan we verder praten. Zit nu op t moment met nog veel vragen... maar dat komt dan wel. Heb nog veel pijn aan mn buik, wondje in mn navel lekt nog steeds, de 2 wondjes onderop mn buik zaten gisteren gelukkig direct dicht. Vloeien ben ik eigenlijk vrij direct mee gestopt na de operatie, kwam dus echt van de cyste vandaan.
He Flippo, gelukkig dat ze toch het grootste deel eruit hebben kunnen halen, maar kan dat overgebleven stuk dan niet weer aangroeien en zit je dan vervolgens niet weer met hetzelfde probleem? Kan me voorstellen dat je met veel vragen zit. Vervelend dat je nog zo'n pijn hebt, heb je een paar dagen vrij kunnen nemen? Ik hoop het maar. Zet hem op meid en doe rustig aan, laat je maar lekker verzorgen!
Jeetje Flippo, 4 weken?! Is dat standaard na zo'n operatie? Dat had ik niet gedacht namelijk. Eerlijk gezegg, ook nooit in verdiept hoor, maar 4 weken is toch best een behoorlijke tijd. Zie je er tegenop? Wordt de pijn al wat minder? Veel sterkte meid!
@Flippo, Jeetje wat heftig allemaal. Heel veel beterschap en sterkte! @Wendy en Richard, Was dit de eerste keer dat zijn zaad is onderzocht? Heb je snel weer een afspraak in het ziekenhuis? Heel veel sterkte. @all, hier weinig nieuws, ben gisteren voor de fol. meting geweest en mijn vermoedens klopte; ei is niet groot genoeg. Moet nu over 4 dagen weer terugkomen (was eigenlijk 2 dagen, maar heb zo zitten praten dat dat geen enkele zin heeft dat het later mag). Hopelijk dat mijn ei vrijdag stukken gegroeit is....