2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ja, die dipsticks heb ik, ben benieuwd! Ik ga morgen of maandag de eerste uitproberen. Het is dan CD13/14, met een cyclus (de kortste) van 31 dagen is dat toch een goede tijd om te beginnen?
    Ik zag dat ochtenurine niet goed is... deed jij de testen 's avonds?

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,
    morgen mag ik testen maar ik ben erg benieuwt.. en durf het eigenlijk niet zo!!!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Wendy, wat grappig, daar werkt mijn man ook! Nah ja.... ivm economische problemen is hij, met veel collega's per 1 sept. ontslagen. Ik kom er toch regelmatig, fiets door kerkenbos, want het kdv zit daar in de buurt. Grappig! ;) Wat voor werk doe je?
    En iets meer on topic, spannend, morgen testen! Kan me voorstellen dat je het eng vindt.. heb je testen in huis?

@1979, inderdaad staat er dat je het beter niet met ochtendurine kunt doen. Ik begon ook altijd op dag 13/14 bij een cyclus van 30/31 dagen. Dag 13 en 14 zijn bij mij altijd erg licht, en dag 15 en/of 16 knallen. Vervolgens worden ze weer licht. Ik test meestal rond 11/12 u. Ik heb 1 cyclus na een test om 12u, ook om 20u een keer getest omdat ik mijn ei niet wilde missen.

Zo... ik ben 2 weken hubby-loos, aangezien hij op vakantie is. Nah ja... vakantie.. even terug naar zijn hometown in oost europa. Vanaf daar kan hij natuurlijk ook CVtjes sturen hier en daar. Gelukkig heeft mijn moeder 5 weken vakantie en is ze in NL en springt ze af en toe bij als ik moet werken. Dat is erg fijn.

Nou dames. Fijn weekend allemaal, ik heb vandaag gewerkt en ben nu 2 dagen vrij, hopelijk blijft het mooi weer voor wat wandelingen hier en daar. :)

4. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @flippo, het is echt een ei, heb steeds van die grootte. Ze wilde me denk ik niet geloven in het ziekenhuis. Ze vroeg wel of ik er last van had, nee niet echt. Door de clomid groeit ie zo ie zo langer door. vandaar zo'n grote, hopelijk dat ze er wel wat aan gaan doen, want over een paar dagen dan doet het echt zeer. van die pijnlijke steken 2 dagen lang!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bobbing, jee, had eigenlijk ook niet verwacht dat ze hem zo lang door laten groeien. Heb je wel eens gevraagd waarom je gyn. dmv pregnyl geen eisprong opwekt?

@Wendy, en? getest?

@All, hier rustig.. hoe is het met jullie?

6. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @julia,
    morgen moet ik weer voor controle en dan zal ik het ook nog eens aankaarten, duurt te lang voordat het ei springt.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @julia, ja ik heb getest negatief :( toch wel een beetje sneu nu hoor! morgenmiddag naar de gyn, en dan hoop ik dat ik alles kwijt kan!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Wendy, wat ontzettend balen! Had jij nou wel een posi ovutest gehad? Dat ben ik even kwijt namelijk. Goed dat je morgen naar de gyn gaat, dit is dus - volgens je onderschrift - de laatste ronde clomid? Of zal je morgen bespreken met je gyn of dat nog zin heeft?

@Bobbing, ook jij naar de gyn, maar jij vandaag. Ik ben benieuwd wat er wordt gezegd over die 3 cm, en of die er nog zit? Succes in ieder geval!

@Flippo, hoe gaat het met jou? Ben je weer een beetje opgeknapt? Last nog? Met bijv. tillen ofzo?

@1979, en? Werken ze, de dipsticks?

@Pientje, Jolanda en anderen, hoe gaat het met jullie?

Ikk was toch bijna vergeten dat ik deze maand toch weer een keertje prog. mocht laten prikken. Net even gyneacologie gebeld. Zit morgen 8 dagen na mijn posi ovutest, dus dat kan nog net, toch? Ga dan morgen snel nog even bloed prikken voordat ik ga werken....

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @julia, ik word helaas stopgezet :( richard heeft geen zaad, athans de eerste zaadtest niet. Nog 2 weken dan kan hij opnieuw een potje inleveren. Ga aan de gyn vragen wanneer precies * noteer ook ff op het briefje :p.

Ja fiets je hier vaak doorheen? Ik werk bij een uitgeverij... ( ze weten hier niet dat ik bezig ben dus mocht het zo zijn dat je man hier ook werkt gelieve niet vertellen..) ik werk tevenover BDO, achter velba..

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wendy.. en als het stopgezet wordt, en je man blijkt toch een betere zaad uitslag te hebben dan de eerste test, is er dan nog een traject voor KID?

Oh ja, die uitgever, daar fiets ik geloof ik altijd langs. Is dat nou dat gebouw met die dolfijn erop? Anyway, mijn man werkte bij Aia, tegenover mondhygiene/tandarts. Het kdv zit aan die doorgaande weg door de Lindenholt, als je richting Wnckelcentrum Leuvensbroek loopt aan je rechterkant. Misschien ben je er wel eens langsgelopen in een pauze. Dus als je me morgenochtend ziet fietsen met die 2 ukken op mijn fiets, zwaai dan even! :p

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wat grappig dat jullie zp dicht bij elkaar in de buurt wonen!

@Wendy: Wat balen dat je stop wordt gezet... hopelijk geeft het gesprek van vanmiddag meer duidelijkheid en kan de gyn jullie verder gaan helpen bij het waar maken van jullie wondertje!

@Julia: Meid hoe gaat het met jou dan? Tijdje alweer niet gesproken!

@all: hier gaat alles wel goed, lichamelijk knap ik redelijk op nu... buik nog iets gevoelig en merk nog wel dat ik niet te veel moet doen, maar goed dat komt wel weer :)
    Mentaal, met ups en downs, vandaag even een lijst met vragen gemaakt voor de gyn, opgeslagen zodat ik hem kan aanvullen met vragen tot dat we de 18e het gesprek hebben, anders vergeet ik het toch weer :)
    Vandaag met een lijn poging begonnen, het duurt toch nog wel even voor we weer verder kunnen, in ieder geval nog een maandje dus tot die tijd hopelijk wat kilootjes kwijt te raken :) (hoef maar 7-10 kilo ofo... dus we zien wel)

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @julia, ja die kdv ken ik wel idd! Ik werk op nr 10-33.. fiets je waarschijnlijk niet langs! Oh aia ken ik wel inderdaad haha. Hoe laat breng je ze weg? Ik rij meestal op de motor, en ik kom vanaf ( takenhofplein kan dat??) ik woon in Velp, dichtbij Arnhem en binnedoor is voor mij het snelste! Als je dus ooit een meisje met blond haar op een zwarte of op een rood witte motor voorbij ziet scheuren ben ik dat ;)

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo.... mooie nieuwe banner he?! Zou die geluk brengen?! :D

@Flippo, fijn dat het iets beter gaat en goed dat je een lijst met vragen vast hebt opgeslagen. Ik denk heel vaak als ik een vraag bedenk 'oh, die onthoud ik wel...' niet dus he! Wat doe je zo de hele dag? Is hubby aan het werk, of heeft hij nog vakantie?

Wendy en ik wonen niet zo dicht bij elkaar hoor, want zij woont in Velp, toch Wendy? Daar woont trouwens familie van me, haha :D
    Maar Wendy werkt vlakbij waar ik woon, 10 minuutjes fietsen en waar mijn hubby werkte. Of... officieel nog tot 1 sept. in dienst is.... al zit hij nou lekker vakantie te vieren in oost europa, de stinkerd.

Met mij? Oh, met mij gaat het eigenlijk altijd goed. Wat een optimisme he? Druk nu, met 2 ukken, zonder man in de buurt. Dat is even andere koek. Maar ik klaag niet, het gaat goed.
    Verder weinig bijzonders eigenlijk :)

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, ik was halverwege mijn laatste bericht, heb toen een uur iets anders gedaan en net verder geschreven en gepost. Zie nu dat Wendy tussendoor ookal een berichtje had achtergelaten en het lijkt nu net of ik die niet gelezen had! Snappen jullie hem nog? 8)

Zal eens opletten, zolang je mij niet van mijn fiets scheurt - no problems! ;)

15. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @all.
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Hij is gesprongen:D:D. Kon het bijna niet geloven, had wel veel pijn gehad zondag, van die vervelende steken en vandaag ook een raar gevoel en pijntjes in mijn buik. We hebben van het weekend flink geklust, maar het deed veel pijn.
    Nu is mijn ei dus eerder dan verwacht gesprongen op dag 19. Normaal dag 22/23. Dat is wel positief. Nu vrijdag en maandag progesteron prikken en dan heb ik vrijdag over een week een bel afspraak voor de uitslag en hoe nu verder...

Ik hoop echt dat het deze ronde raak is:D

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bobbing, wat een goed nieuws! Fijn meid!!! Nu hopen op een mooie prog. uitslag!

17. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @Julia,
    Ik dacht laat ik ook eens een nieuwe banner nemen, wie weet heeft het succes! Hoe krijg jij die banner als handtekening, bij mij werkt die niet van Lilypie.

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bobbing, dat duurde bij mij ook even voordat ik dat heb uitgevonden. Wat een gedoe.... Anyway, als je je banner gemaakt hebt op Lilypie, dan saven als: URL website.
    Die staat ergens in het rijtje onder je nieuwe banner op hun site.

Probeer maar eens!

Tis wel een leuke die je nu hebt trouwens, maare... volgende maand een nieuw soort banner zou niet verkeerd zijn natuurlijk!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He, Dithje zie ik onderaan zweven, hoe gaat het meid?

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bobbing... weet toch niet of het gelukt is, die banner van mij, hij staat namelijk stil! Stond gisteren ookal op CD 22, en nu nog steeds, terwijl ik toch echt op CD 23 zit vandaag?! Miracles....

Deel Deze Pagina