Hallo, gaat redelijk hier, hebben het erg druk. Gaan ook veel naar Daan in het ziekenhuis. Zijn wel bezig geweest afglopen week, maar hebben ons hoofd er niet zo naar staan. Volgende week gaan we als het goed is een weekje camperen. En als we terug komen.......mogen we testen, maar ga proberen gewoon even af te wachten. Groetjes!!
@he Dithje, goed van je te horen. Lekker dat jullie toch nog even gaan camperen, waarheen? Hoe gaat het met Daan? Ligt ze weer in het ziekenhuis? Ik heb haar laatst nog een pbtje gestuurd, maar geen antw. Ik dacht namelijk dat ze thuis was.. Hoe gaat het met haar? En met hun ukkie natuurlijk?
nee, ze ligt nu al 2 weken in het ziekenhuis. Ze mag misschien eind van de week naar huis. Alleen is nu haar hood zoek, die was bij haar schoonouders, die hebben een ongeluk gehad en de hood is weggevlucht. Die zijn we nu dus aan het zoeken.
@Julia, Vreemd idd van die banner. Ik hou voorlopig deze maar even. Hoop dat het met Daan en de baby goed gaat. Maar is wel een goed teken dat ze eind van de week naar huis mag. Wat erg dat haar hond nu zoek is. @ Dithje, lekker even weg, heerlijk. Zal voor je duimen, dat als je terugkomt dat je ons dan goed nieuws kan melden.
Met Daan en de baby gaat het inderdaad goed. Ze mogen vrijdag naar huis toe. We zijn gister 's morgens en 's avonds nog op zoek gegaan naar de hond. We hebben wel wat gezien, maar weten niet zeker of zij het is. Het is een mechelse herder, dus ook de kleur die een hert heeft. Dus dat kan het ook geweest zijn. We moeten waarschijnlijk gewoon geduld hebben tot ze vanzelf het vertrouwen vind om weer bij haar baasje te komen.
@Jee wat erg van die hond zeg, hopelijk komt ie vanzelf weer terug! Ik had nog een pbtje van Daan waarin ze verteld dat als de echo die ze morgen heeft er goed uit ziet, ze inderdaad vrijdag naar huis mag. Dan daar een bed in de kamer en liggen maar. Lijkt me heftig, maar zoals ze zelf ook al zei, ze heeft het er graag voor over. Daan: nogmaals, veel sterkte meid! @Nou... mooie banner maar die werkt dus niet. Ik blijf hangen op CD22, zo duurt het wel erg lang tot mijn NOD... eens kijken of ik hem kan veranderen.. Verder weinig nieuws. Net een slaapdienst erop zitten, hoef a.s. zondag pas weer te werken... lekker! Hoe is het met jullie?
Nadat ik gisteren lang met een vriendin (die in t zelfde schuitje zit) aan de telefoon heb gehangen, een lang gesprek heb gehad met mn man hebben we de knoop door gehakt... We gaan weg uit het ziekenhuis waar we nu zitten en gaan naar de fertiliteitspoli in het UMC. De voornaamste reden van onze beslissing is dat de behandelend arts A zegt, terwijl B opgeschreven staat in ons medisch dosier. Dat werkt niet bepaald positief op de vertrouwens zeg maar. Ik heb vanmorgen gebeld met het UMC, ons verhaal uitgelegd, en ik heb een staf-arts toegewezen gekregen ivm de complexiteit van het verhaal vonden ze dat beter, een vrouwelijke arts, erg prettig om eerlijk te zijn. Verder eigenlijk niet zo veel nieuwtjes, voel me goed, wondjes zijn nu echt helemaal dicht en ik kan steeds ietsje meer doen, erg prettig
Flippo wat fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt hebben. Wij lopen ook in het UMCU en ik vind het een erg fijn ziekenhuis!! Succes in ieder geval. Hier is alles rustig, nog steeds geen brief helaas dus weet nog niet wanneer we kunnen starten. In ieder geval nog een maandje werken en dan lekker op vakantie. Over 2 weken is onze kleine meid jarig en alweer 2 jaar oud, wat gaat het toch snel zeg...
@Jolanda, waar ga je heen op vakantie? Wat jammer dat er nog geen brief is gekomen. Dat kon een paar maanden duren toch? Tot wanneer denk je hem te ontvangen? @Flippo, spannend zo'n keus voor een ander ziekenhuis. Heb je dan ook een verwijzing nodig van je behandelend arts uit je oude ziekenhuis? @Wendy, nee dat was ik niet. Ik heb geen streepjesjurk namelijk! Morgen fiets ik er weer een paar keer. Volgens mij zit jij net na de afslag bij Velba? Ik ga daar namelijk rechts af en jij zit denk ik richting BDO of zoiets aan de linkerkant na Velba? Hier verder alles prima, beetje moe maar dat wijt ik aan de hoeveelheid onderbrekingen afgelopen nacht............
Even ego, net gebeld voor uitslag progesteron, dat had ik afgelopen woensdag al kunnen doen, maar was ik vergeten !!!! 141
Ik kan nergens echte goeie info vinden dat zo'n uitslag zou kunnen duiden op een zwangerschap. Wat ik hier en daar lees is dat het kan zijn dat er meerdere follikels zijn gesprongen tijdens mijn eisprong maar ik kan niet vinden - zwart op wit zeg maar - dat 1 week na posi ovu test, bloed prikken op prog., met zo'n hoge uitslag al kan betekenen dat ik zwanger zou zijn. Heb jij een leuk linkje voor mij waar dat staat? Ik durf in ieder geval nog niet te testen, terwijl ik er boven een paar heb liggen. Wacht nog even af! Geen zin in teleurstellingen.
Meis dat kan ik me goed voorstellen! Ik heb geen linkje voor je waar dat in staat.. dit is wat mijn gyn tegen me zei toen ik belde voor mijn 1e progesteron uitslag (was overigens maar 1,2 bij mij toen :S) Het zou inderdaad ook misschien wel kunnen komen van meerdere eitjes... kunnen ze je in t ziekenhuis er niet iets meer over vertellen?
hi meiden, druk aan 't testen met de ovu-dipsticks... het lijntje wordt langzaam aan duidelijker... zijn heel gemakkelijk in 't gebruik!
Weetje, zekerheid kunnen ze je toch niet geven. En ik wil geen valse hoop hebben. Dus wacht gewoon maar af. Vorige keer was mijn prog. 61 geloof ik, toen zeiden ze dat het kan dat er 2 follikels gesprongen waren. Ook heeft de verpleegster die mij destijds prikte op prog, zelf in de mmm, verteld dat de uitslag van prog. niets zegt over een eventuele zwangerschap. Nah ja... ik probeer mijn hoofd koel te houden. Als de duivels langs komen, dan probeer ik maar positief te zijn en in mijn achterhoofd te houden dat ik in ieder geval een eisprong heb, waar ik al dankbaar voor ben. Altijd jezelf een beetje indekken he? Je kent het wel...
Ik heb ze ook weer binnen de dip-sticks ... gisteren een licht lijntje, eens zien wat hij vandaag doet... over iets meer dan een uurtje doe ik er weer een