Nee die had ik wel... ik heb ze nu van Egens via www.zelfovulatietesten.nl, zien er t zelfde uit als de zwangerschapstesten van sensitest Alleen dan voor LH
dag dames even snel een berichtje van mij, vandaag cd 10 fm gehad eitje van 10mm dinsdag terug, ik neem even wat afstand van het forum tuurlijk lees ik wel mee, maar ik zit op dit moment niet goed in me vel, bij deze wens ik iedereen heel veel succes liefs mij
@Leentjuh, hou je taai meid! Als je je weer wat beter voelt zien we je weer meeschrijven hoop ik. Knuffel!
Ook hier nog even snel een berichtje, tussen alle kampeerspullen in. Morgen gaan we weg, maar ik geloof niet dat ik zwanger terug ga komen. Vandaag al weer zulke rare buien en af en toe een zeurderig gevoel in mijn buik.... Nou ja, we wachten het wel af, merk wel, dat hoe ik me er ook op instel, het elke maand toch wel flink slikken is. Als we terug komen van vakantie, mogen we weer naar de gyn om te kijken wat we hierna gaan doen. Heb nog voor 3 keer clomid in huis, maar weet niet wat we gaan doen. In ieder geval nog 1 keer dan... Tot volgende week!!
Toch een fijne vakantie Dithje, hopelijk zonder bezoek van rode duivel. Probeer even te relaxen en vooral veel leuke dingen doen. Waar gaan jullie ookal weer naar toe? Veel plezier!!!!
Hey Julia, zijn een weekje afgezakt naar het zuiden. Bergeijk om precies te zijn. Op een gezellige kleine camping. Alleen is ons luchtbed echt lek, lag vanmorgen om half 4 al op de grond. Gelukkig is er volgens internet vandaag koopzondag in Eindhoven. Dus straks maar even een nieuwe scoren. Vandaag komen mijn broer en schoonzus en morgen gaan we dan met z'n alle naar Roermond, naar het jubulieum kamp van Scouting Nederland. Zijn alle 4 betrokken (geweest) bij scouting. Dus er veel zin in.
Dithje, dat slaapt minder, zo op de grond.. gelukkig dat het koopzondag is daar in Eindhoven vandaag! Veel plezier alvast in Roermond morgen. Ik ga zo werken... Zie dat mijn banner nog steeds niet werkt, tenzij ik hem elke dag aanpas. Nog 2 dagen tot mijn NOD, t begint weer spannend te worden. Nog niet getest en ook niet van plan, tot dinsdag... als het dan nog nodig is natuurlijk. Daarna een nieuwe banner, want dit schiet niet op, elke dag aanpassen... kan er ook wel 1tje maken die de dagen aftelt tot hubby er weer is.. nog 6 nachtjes slapen. Ik mis hem wel! Maar gelukkig zijn we nu over de helft! Fijne zondag allemaal!
Spannend Julia, morgen testen....?! Mijn duimen draaien. Ook voor alle andere die weer snel kunnen testen!
@Dithje, hou je het droog op de camping? @Leentjuh, succes morgen in het zk! @Flippo, nog ruim een maand meid, dan op gesprek in het UMC, vind je het spannend? Wat verwacht je ervan? @Jolanda, hoe gaat het met jou? @Bo, leuk dat je nog meeleest af en toe hier, morgen NOD inderdaad... brrrr.... toch wel weer spannend. Ik dacht vandaag buikpijn te spotten, maar het was ook zo weer weg. Dus of dat het begin van game over is, I dont know. Ik heb een best regelmatige cyclus met clomid, dus verwacht echt morgen of uiterlijk overmorgen ongesteld te worden. Als ik morgenochtend nog niks voel durf ik er misschien wel een testje tegenaan te gooien..... Maar misschien wacht ik wel een halve dag hoor, ik ben niet meer zo'n held met testen, telkens die omo witte testen, getver, die zie ik liever niet meer! Hoe gaat het met jou? Dikke buik? Foto spammen hier ? Ben reuze benieuwd!!! Gaat het goed? Voel je je goed? Weten jullie al of het een meisje of een jongen is? Zo... nu koken. Nog 5 nachten tot hubby terugkomt, hoeraaa..... Ik heb met de oudste een kleine kalender gemaakt die hij elke ochtend kan afkruisen en zaterdag gaan we hem verrassen op het vliegveld. Hij denkt dat ik de hele dag moet werken en verwacht met de trein naar huis te komen. Surprise! Zal ik hello - goodbye inschaken?
Nou meiden, volgens mij ga ik morgen naar CD 1...... pfff... fijne buikpijn is al begonnen, dat betekent meestal maar 1 ding...
Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!! Dan is gelukkig die HSG enz enz niet nodig voor je meis, wat fijn!
Dank dank dank dank dank! Zit hier toch nog vol ongeloof. Inmiddels ook de clearblue er tegenaan gegooid, en kan maar niet geloven dat ook die posi is. Wie volgt mij deze maand meiden?
@julia, klopt inderdaad nr 10-33. Heb je mijn motor zien staan? ( vandaag trouwens met de auto haha) Wat grappig dat we elkaar tegen zouden kunnen komen terwijl we elkaar helemaal niet kennen! JEEEJ je bent Zwanger Gefeliciteer meis!!!!!!!!!! @ego, chromonsonen onderzoek is binnen van Richard. ALLES IS GOED!!!! nu afwachten hoe de zaadtest in Aug. uit gaat vallen... ik hoop dat er iets inzit dat we nog voor IVF/ICSI kunnen gaan ( al gaat mijn voorkeur daar niet naar uit, maar alles voor een kindje van ons samen!) 6 September horen we wat de volgende stappen gaan worden!
Wendy wat fijn dat de chromosoomuitslag in ieder geval goed is!! Wanneer moet hij voor de volgende zaaduitslag?? Hier nog steeds aan het wachten op de brief maar helaas nog steeds niet binnen. Ik ben wat dat betreft toch echt te ongeduldig hoor haha.. Op zich is het natuurlijk wel goed om even niks aan hormonen te hebben en te wachten tot na de vakantie.
@Wendy, wat goed dat de uitslag van het chromosomen onderzoek goed is! Zal een opluchting geweest zijn zeker?! En wat spannend, die tweede zaadtest eind augustus, nu maar hopen dat er toch een paar goede tussen zitten!! Duim duim duim! Ja grappig he? Ik zou je zo maar tegen kunnen komen. Ik fiets daar dus niet precies langs, want sla net ervoor af naar rechts. Kan ook je motor niet zien staan dus. Want jij gaat denk ik links het terrein op? Vanmorgen fietste ik er nog. Dadelijk slaapdienst, dus mijn moeder haalt de ukkies op eind van de dag. Jij met de auto vandaag? T ziet er nu echt als mooi - motor - weer uit anders!