2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Ja ik hoop er ook op! Wat een opluchting was dit zeg!!!!! Ben er echt zo blij mee!!

Haha ja ik ga idd links het terein op! Ik ben vandaag met de auto, omdat ze regen voorspelde. Gister was ik wel op de motor. :)

Slaap lekker straks!

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Wendy: Goed om te lezen dat t chromosomen onderzoek goed was! Spannend 6 september, hopelijk kunnen ze jullie goed helpen! Ik wacht gezellig met je mee :) Ik moet 9 september namelijk voor afspraak in mn nieuwe ziekenhuis! Ben benieuwd wat ze voor ons kunnen doen :)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Leentjuh, dank je, lief dat je dat even kwam zeggen!

@Wendy, ik kom je nog wel eens tegen daar, tot nu toe maar 1 motor gezien, zo'n harley model zeg maar, zwart met een knuffelbeertje achterop..... Staat altijd na mijn afslag naar rechts bij Velba. Heb jij zo'n snelle, waar je half overheen gebogen zit, of de zit-rechtop-variant?

@Jolanda, tot wanneer verwacht je de brief? Ze zeiden toch binnen 2 maanden, of heb ik dat verkeerd onthouden?

@1979, hoe is het met jou meid?

@Dithje, droog weer met camperen? Hebben jullie het naar jullie zin?

4. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hier alles goed, Houden het allemaal droog hoor. Het nieuwe luchtbed slaapt goed.
    Alleen weet ik het bijna zeker, ik ga ongsteld worden. Weer pukkeltjes op mijn rug en af en toe al buikpijn...Dus helaas Julia, ik ga je niet volgen deze maand. Super gefeliciteerd!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @julia, ik heb een sportief model idd, ik heb een "lig motor " :p al ligt het niet zo confortabel als je denk haha. Ik rijd op een rood witte ( van richard) en op een zwarte ( is van mezelf)..zie foto. Ik heb een witte leren jas ( met wat zwart en grijs) en soms ook mijn motorbroek aan ( zwart leer en witte laarzen eronder) en natuurlijk een blonde staart onder mijn helm vandaan! :D

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Woehoe Julia!!!!!

Gefeliciteerd! :D

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik had al zo'n voor gevoel Julia! Wat super!
    Gefeliciteerd!
    Hoe doe je dat nu met je man? Heb je hem al gebeld of wordt het een dubbele verrassing op schiphol met je zoontjes in een shirtje dat ze grote broer worden of zo...???!!! ;) die zag ik vandaag bij prenatal toevallig!

Met mij gaat het verder best! Donderdag eindelijk de 20 wkn echo!

8. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @Julia,

Proficiat, geweldig nieuws.
    Geniet er lekker van!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel!

@Bo, wordt inderdaad een dubbele verrassing, alleen niet op schiphol maar op eindhoven airport. Zo'n tshirtje lijkt me wel leuk, maar mijn hubby heeft echt geen oog voor detail, dus volgens mij valt hem dat echt niet op. Ik denk dat ik het hem maar gewoon in zijn oor fluister als ik hem weer om de nek kan vliegen. Heb hem er niet over gebeld, dit wil ik echt niet over de telefoon vertellen, bovendien zit hij in de bergen en is hij moeilijk bereikbaar.
    Spannend, jij bijna 20 weken echo! Doen ze dat bij jou eigen vk praktijk, of moet je er ergens voor naar toe?

@Dithje, balen van de buikpijn en het slechte voorgevoel. Hopelijk zit je er toch naast. Zoals velen (incl ik) zijn er toch ook veel meiden die precies menstruatie buikpijn klachten hebben in het begin van een zwangerschap. Ik duim nog even voor je meid!

@All, ik snap dat mijn posi nieuws toch ook een gevoelige snaar kan raken. Graag zou ik jullie blijven volgen hier en jullie, jullie een hart onder de riem blijven steken, en hopelijk meejuichen bij een volgende posi test. Als dit te confronterend is, laat me dat dan even weten.

10. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    WOWWW!!!!!! Wat een goed nieuws Julia! :D. Ben enorm blij voor je...

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dank je merel! Hoe gaat het met jou?

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland

STOERRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanmiddag en vrijdag fiets ik er weer een paar keer! Wie weet zie ik je voorbij crossen! ;)

13. Flippo123

@wendy: mooie motor :) Mijn mannetje rijd ook motor :)
    Bekijk bijlage 91467
    Hoe is t nu eigenlijk met je?

@All: Ik ben zooo blij! Dit is mn 1e ronde na de operatie, 1e ronde sinds 9 maanden zonder clomid en ik heb eergisteren een positieve ovu test gehad!!!! Ik heb gister avond mn eitje gevoeld denk ik...
    Hebben nog geklust, en kruis nu mn vingers in de hoop dat er in die weinig gevonden zaadcellen er nu wel 1 tussen zit die zn weg kan vinden!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dat is goed nieuws Flippo! Je hebt er maar 1 nodig die de juiste weg op zwemt, keep my fingers crossed!

Stoere motor heeft jouw mannetje zeg!

15. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAA Julia, ben ik 'even' niet op zwangerschapspagina, kom ik terug, ben je zwanger!!!!!!!!!! Wat gaaf!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Even een update van mij:
    Ik heb denk ik CD 18 eisprong gehad, dus dat zou ongeveer een cyclus moeten betekenen van 32 dagen.... Ben van plan zondag 15 aug. te testen (als er dan nog niks is). Was van de week even misselijk (ben ik normaal nooit), dus mijn mannetje gelijk: misschien ben je wel zwanger!!! Maar ik probeer maar even nuchter af te wachten ;).

16. Ella83

Ella83 Lid

3 aug 2010
    8
    0
    0
    Hallo,
    Zit normaal op zwangerschapsforum.nl en dacht laat ik hier ook even rond neuzen.

Morgen krijg ik de uitslag van bloedprikken(pregesteron).
    Hopelijk zijn de waardes hoog genoeg en is het eitje echt gesprongen.
    Ga uit van niet dan kan het altijd meevallen.

17. Flippo123

@Ella83: Welkom meis :) gezellig dat je mee komt kletsen! Benieuwd wat je progesteron zal zijn! Hoeveelste ronde is dit met clomid voor je?

18. Ella83

Ella83 Lid

3 aug 2010
    8
    0
    0
    @ Flippo123,
    ben dus sept 2009 gestopt, jan 2010 ongesteld geworden, toen duurde het weer een tijd en ben toen eind maart naar HA gegaan en kon na het weekend meteen bij GYN terecht. en vanaf april ben ik eerst met provera gegaan om ongesteld te worden en daarna met 50 mg clomid begonnen, dit gaf geen groei en aangezien ik dan dus niet ongesteld werd ben ik weer aan provera gegaan en daarna aan 100 mg clomid, dit gaf 1 eitje van 16 mm maar is niet doorgegroeid. Dus daarna weer aan de provera en deze ronde weer 100 mg clomid en bij de FM zag de gyn geen ei alleen vocht, de 2e FM was het vocht weer weg en is het eitje mogelijk gesprongen. Dus vanmiddag tussen 4 en 5 krijg ik telefonisch de uitslag van het bloedprikken. Mocht hij dus gesprongen zijn zou mijn NOD dag rond 15 aug moeten liggen. Ik zie dat jij ook al een hele rits achter de rug hebt en ook IUI?/??? hoe ging dat?

19. Flippo123

@Ella: hoe was je progesteron uitslag meis? Ik duim en hoop dat hij mooi hoog is!!!
    Ik heb inderdaad al een rits achter de rug... ben eind juni 2009 gestopt met de pil, zeer onregelmatig ongesteld, dus naar de gyn door verwezen, hormonaal bij mij alles goed, alleen het zaad van manlief is niet goed (5% kans op een spontane zwangerschap) Aan de clomid gegaan in december om mn cyclus wat geregelder te laten zijn, in juni dit jaar mijn 1e IUI gehad, mislukt door dat mijn eitje ondanks de pregnyl injectie niet is gesprongen. Dat eitje is uitgegroeid tot een cycste van 7,5cm die om zijn as ging draaien en de bloed toe en afvoer naar mn eierstok rechts afsloot. Deze is nu vandaag precies 3 weken geleden verwijderd.
    Door wat dingetjes die mis zijn gegaan zijn we nu over gestapt naar een ander ziekenhuis (UMC Utrecht) en daar hebben we 9 september een afspraak om te zien hoe en wat nu verder :)

Over de IUI zelf... dat stelt niet veel voor, wel spannend dat wel :) maar zou het zo weer doen! Alleen de pregnyl injectie die je daarvoor moet doen is vervelend, voornamelijk omdat je jezelf moet prikken :p

20. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    He dames,

Ik had vrijdag de uitslag van de progestron waarde: 90!!

Helaas werd ik vandaag ongesteld, maar mijn cyclus is wel al een stuk korter. Van de 37 naar de 32 is ook wel positief nieuws. Ik moet zeggen dat ik deze ronde niet zo verdrietig ben dan de vorige keren. Op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina