2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Bobbing: Dikke knuffel voor je meis... een progesteron van 90 is wel mooi, een krachtige eisprong en inderdaad is het goed nieuws dat je cyclus korter is!

2. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Zo wij zijn ook weer terug van vakantie.
    Gisteren even de hoop gehad dat het met goed nieuws was, moest ongesteld worden, maar al 2 dagen niets gevoeld alleen een zeurderig gevoel in mijn lies.
    Helaas, nog net voor het slapen gaan werd ik toch ongesteld, dus een potje liggen janken en nu weer op naar de volgende ronde, de 5e al weer...

3. Flippo123

@Ditjhje: Dikke knuffel voor je meis!

4. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @ Dithje, Wat rot voor je. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

We zitten in hetzelfde schuitje. Op dezelfde Cyclus dag ook nog eens!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dithje en Bobbing, wat balen meiden! Jullie lopen nu wel mooi gelijk op, maar we hadden het natuurlijk liever met een andere banner eronder gezien. Zet hem op allebei!

@Flippo, hoe'st met jou, op het wachtbankje? Beetje uit te houden daar?

@Wendy, ik heb je nog niet gespot op de motor, kom er ook niet elke dag, maar morgen ben ik er weer... tenzij ik het aan manlief over laat.... op zich ook wel een optie. :p

@Jolanda, al nieuws?

@1979, hoe gaat het met jou, eind van de week testen? Spannend meid! Laat het nou gewoon eens positief zijn he? :)

@Ella, welkom hier. Jammer genoeg aan de ene kant, aan de andere kant, fijn om je ei kwijt te kunnen. Hopelijk heb je niet teveel last van bijwerkingen en hopelijk is het snel raak natuurlijk!

Nou meiden, net thuis, had een verrassing voor mijn man zijn verjaardag, hij ging samen met mijn vader mee met een luchtballon vaart. Het was erg mooi en leuk geweest. Nu snel even hier wat rondkijken en dan duik ik mijn nest in.
    Fijne avond allemaal!

6. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Nou, mijn hoop op een positieve test begint een beetje groter te worden! Sinds afgelopen zondag eigenlijk constant een weeig gevoel in m'n buik, beetje misselijk. Nog niet overgegeven, maar zit er af en toe niet ver vanaf... Verder een onrustige huid (pukkeltjes, uitslag). Zou 't dan misschien???

@ Julia: Hoe voel jij je op 't moment? Last van kwaaltjes of valt 't mee? Kun je 't al helemaal goed beseffen dat 't eindelijk weer gelukt is bij jullie?

Xxx

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Spannenddddd!!!!!!!!!!! Had jij op prog. laten prikken deze maand?
    Klinkt wel errug goed die kwaaltjes! Laten we hopen dat het niet van de zenuwen komt!
    Het besef is er hier wel, mede ook doordat ik echt behoorlijk moe ben en af en toe misselijk. Niet zo erg dat ik boven de wc hang gelukkig, maar de combi moe en misselijk is zeker aanwezig. Nog steeds twijfelen we of we het nou aan onze familie etc gaan vertellen of dat we de eerste echo afwachten, ik denk dat het het laatste wordt. Dan heb je toch wat meer zekerheid. Bij de eerste 2 wist iedereen het meteen met 5 weken, nu maar even mondjes dicht en wachten tot 7, na eerste echo. Ik ben wel voorzichtig blij, zoals ik laatst ook al eens tegen Flippo zei, als je probeert zwanger te raken denk je alleen maar "hopelijk lukt het deze maand" en als het eenmaal gelukt is denk je "hopelijk zit alles goed". Maar als die eerste echo goed is, dan ga ik er 200% van genieten! Vooral van die moeheid, haha :p Vanmiddag beginnen met slaapdienst, ik duik er zo maar even in om een paar uurtjes bij te slapen voordat ik op mijn fietsje richting werk stap! ;)

8. Flippo123

@1979: Spannend!!!!! ik duim voor je meis! Zou zoooo mooi zijn!

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @julia, ik heb je ook nog niet gezien haha. Over een aantal maanden kijken of ik een zwangere voorbij zie fietsen :D :p
    Ik verkoop trouwens de zwarte motor, dus binnekort zie je me alleen nog maar op die rood witte...

@hier nog 16 dagen wachten op de uitslagen van de 2de zaadtest... spannend!!!!

10. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @1979,
    oho wat spannend, hoop echt dat het raak is voor je.
    Heb je al een testje gedaan? Ben zo benieuwd! Succes!!!

@all. Hebben jullie ook na het gebruik met clomid een minder lange menstruatie? Ik ben nu amper 2,5 dag ongesteld geweest. Is dat normaal? En het was ook niet zo super veel. Vreemd....

11. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @all.

vandaag nog even een telefonisch gesprek gehad met mijn gyn. Ik moet morgen een afspraak maken voor de HSG. En als het deze maand nog niet zal lukken gaan we over andere mogelijkheden. Ik hoop dat het na de HSG dan toch echt raak is.

Het lijkt wel of het de tijd is voor zwangere. De ene na de andere duikt weer op met ik heb een nieuwtje: ik ben zwanger. Oho kan wel door de grond zakken, deze persoon heeft er precies 2 maanden over gedaan en maar zeggen bij jou komt het ook goed, niet te veel meebezig zijn tssssss...

En het ging net zo goed met me deze keer. Voelde me op gewekt dat mijn cyclus weer wat korter is geworden en dan verpesten deze berichten mijn hele dag. :x

Heb net van boosheid een hoop was staan strijken, grgrgrgr ben nog kwaad, waarom waarom lukt het bij mij niet!:(:(:(

12. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ahhh Bobbing, wat moet jij je rot voelen zeg.... ik heb ook wel eens van die dagen, dan lijkt iedereen in één keer zwanger te zijn geworden of of net bevallen te zijn.... of je ziet echt óveral zwangere buiken.... en dan is het extra confronterend dat het bij jezelf niet zo gemakkelijk gaat.... Ik ben zelf in januari 2009 al gestopt met de pil, dus de teller staat hier ook al op 1.5 jaar. Behoorlijk frustrerend!
    Maar kop op hoor! Die kortere cyclus is al hardstikke positief nieuws! En je hoort vaak dat die HSG alles van binnen goed 'schoon' maakt en dat het kort daarop raak is! Vergeet die positieve dingen niet!!!
    Xxx

13. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    O ja, nog een update van mij: heb dagen gehad dat ik misselijk was... dus mijn hoop groeide en heb 4 dagen voor NOD een test gedaan (sensitest). Resultaat: akelig steriel wit :(:(:(
    Maar ik ga maar even afwachten tot zondag en dan nog een keer testen met de oude vertrouwde kruidvat 2v5 test.
    Keep your fingers crossed!!!

14. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @1979,
    mmmm klinkt niet positief van de test. Hoop dat de kruitvat beter nieuws geeft!
    Ja de HSG brengt hopelijk positief nieuws. Zometeen de afspraak inplannen.

15. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @Bobbing, ook mijn menstruatie is met colmid korter, ook een dag of 3/4 en dan heb je het ook echt wel gehad.
    Maar minder, nee dat niet....helaas....
    Spannend een HSG. Ik wil eens kijken of onze gyn daar bij mij ook al aan wil. Voor mijn gevoel zijn mijn eileiders namelijk niet doorgangelijk, die zijn namelijk nooit gebruikt, zeg maar.
    Want voor dat ik ooit aan de pil ging, heb ik nooit een eigen cyclus gehad, dus ook geen eisprong.
    Geen idee of die theorie klopt, maar het is mijn gevoel.

Maar ja, we wachten het af maandag, wat ze willen.... Gelukkig heeft mijn vriendje vrij gekregen voor maandag, wat hij vergeten was te vragen voor de vakantie. Maar wat voor zijn werk geen probleem, gelukkig!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bobbing, ik heb ook veel positieve verhalen gehoord over zo'n HSG, en de vergrote kans op een zwangerschap de maanden na de HSG. Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken?

@1979, ik ken de sensi testen alleen voor het spotten van mijn eisprong. Heb ooit ook wel eens zo'n pakket gekocht met 2 zw.schapstesten erin, en die ook veel te vroeg voor NOD gebruikt. Ik zou echt even proberen te wachten tot zondag en dan inderdaad met oud vertrouwd kruidvat 2v5. Ben je vaker misselijk trouwens, of is dit de eerste keer in al die tijd dat jullie bezig zijn? Duimen draaien hoor, laat het nou eens helpen!!!!!

@Dithje, zou het inderdaad ook eens aankaarten, zo'n HSG, wie niet waagt wie niet wint. Kwaad kan het volgens mij niet.

@Wendy, hoe'st met jou? Motor verkopen? Waarom?

@Jolanda, jij al eindelijk die brief op de deurmat gevonden? Duurt wel lang zeg...

Hoop dat het goed met jullie gaat, ik blijf meelezen hier, en duimen natuurlijk.
    Verwacht elk moment de vrouw van MvM, had eigenlijk gisteren die afspr maar is verzet. Eigenlijk wel eng, weer een test doen.. brrrrr. Ik heb sinds ruim een week geen test meer gedaan en ben een beetje benauwd dat die nu ineens vaag is. Nah ja.. we'll see..

17. jem1979

jem1979 Niet meer actief

julia, ik heb dinsdag de brief gehad van het umc dus we mogen starten!! We hebben 30 aug ons startgesprek en dan horen we per wanneer we kunnen starten enzo. Ben dus heel benieuwd!!

Hoe was het met de vrouw van mvm?? een mooie duidelijke test?? Hoe voel je je verder?? en is je man alweer terug en hoe reageerde hij??

18. Ella83

Ella83 Lid

3 aug 2010
    8
    0
    0
    De bloedtest was niet goed, geen gesprongen ei....
    Dus weer aan de provera en zou weer 100 mg clomid moeten gaan gebruiken maar heb nu al 2 rondes verspild dat er niets gegroeid is met 100 mg dus ga de gyn bellen en melden dat ik toch met de 150 mg wil beginnen.

19. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden mag ik met jullie mee schrijven:)wij gaan weer proberen voor een tweede wondertje:D

maar start voor het eerst met clomid :)en weet nog geen eens wat me allemaal te wachten staat want me cyclus blijft alleen maar weg weer:(heb clomid gehad maar ja geen cyclus word ook niet clomid slikken:(baal er zo van dat het weg blijf en heb pco:)

denk dat het nog heel lang ga duren voor we een tweede wondertje krijgen;)

20. Flippo123

@1979: Hoe is t met je meis? Ben zoooo benieuwd!!!!

@Bobbing: Meis, die gevoelens begrijpen we hier denk ik zooo goed! Zo frustrerend is dat he als iemand die in een poep en een scheet zwanger is je advies gaat geven om er minder mee bezig te zijn pffff.... alsof de zaadjes de andere kant op zwemmen als je er mee bezig bent....

@Dithje: Gaan jullie nog weg met vakantie? Geniet in ieder geval lekker van je verdiende rust!

@julia: Hoe is t met MvM gegaan??? Volgens mij was je test wel mooi of niet?

@jem1979: Ow meis wat goed dat jullie nu eindelijk die brief binnen hebben zeg!! Ben benieuwd naar 30 aug, hoe de intake zal zijn!

@ella83: Meis wat balen dat je geen eitje hebt gehad zeg.... pfff.... Nou hopen dat je aan de 150mg mag! Dat hielp voor mij ook namelijk!

@Pricilla: Welkom en natuurlijk mag je hier gezellig mee kletsen!!!
    Hopelijk verricht Clomid ook voor jou wonderen :)

@all: Gisteren was t ff spannend... ging in de middag naar t toilet, veeg af en wat ziet mij oog: BLOED! Echt helder rood bloed terwijl mn temp niet gezakt was.... Dus ff in de gaten gehouden maar het bloeden is toen ook weer direct gestopt. Nu alleen nog een beetje bruin verlies. Was super benieuwd naar mn temp vanmorgen, had verwacht dat hij zou zijn gezakt en ik weer een LF van 8 of 9 dagen zou hebben maar niets is minder waar! Mijn temp was vanmorgen gewoon gestegen naar de 37,2!! Nu nog 5 dagen in spanning zitten dus :p Naja spanning... ik ga er nog steeds van uit gewoon volgende week ongi te worden hooor... heb al 8 maanden clomid gebruikt, dit is mn 1e maand zonder en direct na de operatie, we hebben 1x geklust op de dag van mn ei... dus het zou echt een wonder zijn als t nu wel is gelukt of niet?

Deel Deze Pagina