Nou, ik heb gister afspraak met eigen gyn gehad. Hij vond het ook vreemd dat die andere arts me zomaar dubbele dosis meegaf. Nu dus gewoon weer 50 mg slikken en een bloedtest na vermoedelijke eisprong. Gelukkig! Kan weer 4 maanden vooruit nu.
goedemorgen meiden!! moeten jullie trouwens ook tempkaartje bijhouden? wanneer kan je op je kaartje zien wanneer je ei is geweest? want snap er helemaal niks van! wat belachelijke he merel dat die arts dat zo even had gedaan stel je nou is voor dat je door hem een vierling kreeg ofzo omdat je niet hoefte te komen! fijn weekend!! sally
Ja, ben blij dat m'n eigen gyn niet zo'n botte hork is....en dat ik zo assertief ben om niet alles klakkeloos aan te nemen. Heb medelijden met z'n patienten. Temperaturen doe je iedere ochtend VOORDAT je optaat. En elke dag op hetzelfde tijdstip. Als je ei is geweest stijgt je temp pas. Als de temp minimaal 3 dagen achter elkaar hoog is, kun je pas van een eisprong spreken. Kijk maar bij mijn kaartje van vorige cyclus. Dan zie je de stijging en daarna weer de daling toen ik ongesteld werd. Succes!!!!
dames ik ga jullie bij dit topic verlaten. gisteren is bekend geworden dat de clomid niet meer aan slaat bij mij en ik dus de volgende ronde over ga op Puregon spuiten. ik ben nu aan de medijntjes om een menstruatie op te wekken en dan gaan we beginnen. mocht dit niet lukken dan word er na 3 cyclussen een nieuwe laprascopie gedaan... ik wens iedereen heel veel succes en hopelijk veel zwangere clomid dames binnenkort. groeten heidi
@Annie; wat goed dat ze groeien, en dat het dus toch een follikel was en geen cyste! Zal een opluchitng zijn of niet? @Merel, wat maf zeg, van die gyn. Gelukkig dat je nu bij je eigen gyn. gewoon verder gaat en dus eerst nog een maandje 50mg. Hopelijk slaat het aan! @Sally, inderdaad kan die buikpijn best van je eisprong zijn, laten we het hopen! @heidi, veel succes. Als je nog eens langskomt hier, waarom heb je zo ontzettend veel rondes clomid geslikt? Is dat eigenlijk 'normaal'? Ik bedenk me zo dat je bijv 4x50mg, 4/5x100mg en 4 of 5 x150mg? Dat is wel erg vaak zeg... wat was de reden hiervoor als ik vragen mag? Hopelijk dat de puregon beter werk zal verrichten, veel succes! Hier alles prima, eerste pilletje clomid vanmorgen geslikt. Gisteren uitgangsecho en zag er allemaal prima uit, dus kon ik vandaag beginnen... spannend. Ik moet op de 12de dag op controle komen voor een echo, kijken of ze groeien. Fijne avond allemaal!
hey meiden! @JULIA wat spannende weken weer he ik zie dat je al eerder clomid hebt gebruikt na hoeveel rondes was je toen zwanger? @MEREL ik heb je kaart bekeken ben er zeer zeker wijzer van geworden! laten we hopen dat je volgende kaart hoog blijft! ik ga lekker genieten van de zondag vandaag jullie ook?! gelukkig is de pijn weg het was maar twee dagen en ik hoop dat het een ei was! maar we w88 af! knuf!!
@Sally, beide keren was ik in de 2de ronde zwanger. Dus best snel. Ik durf daar eigenlijk niet op te hopen, maar heb wel een behoorlijk zeker gevoel dat clomid50 aanslaat. Het lijkt me raar als het de vorige keren namelijk wel zijn werk deed en nu ineens niet. Maar goed, we zullen zien.... Voel me trouwens echt raar, hormonen slaan op hol, moe, chagerijnig, kort lontje, dan ineens weer normaal, dan weer niet te genieten etc. Wel erg herkenbaar. Ik zei het net al tegen mijn man: 'je krijgt een paar zware dagen' Haha.... gelukkig kunnen we er samen om lachen nu. Hij heeft ervaring....
Heidi, jeetje wat veel inderdaad zeg. Ik snap dan nog de logica niet, als 7 keer 100mg aanslaat, en 1 keer niet, waarom dan toch een dosis verhogen? Ik ben natuurlijk geen dokter, maar wel nieuwsgierig Als ik het zo lees, is namelijk het eerste dan in mij opkomt, 'jeetje wat zonde van de tijd!', en wat een frustraties moet dat gegeven hebben, wetende dat clomid destijds wel aansloeg, maar dat je dus niet zwanger raakte. Zijn er bij jullie problemen gevonden waarom je niet zwanger raakt? En wat doet Orgametril precies? Zie je het zitten? Ik wens je in ieder geval veel succes, hopelijk snel positief resultaat! En sorry voor alle vragen!
Nou ik zal blij zijn als ik van die Clomid af mag en volgens mij vriendlief nog meer! Haha. Ik word al de CB genoemd (Clomid Bitch). Het is echt heel erg hier! Wie heeft dat nog meer? Zeg aub dat ik niet de enige ben . Maar vandaag en morgen en overmorgen nog even flink klussen en dan afwachten!! En hopen dat meneertje raak geschoten heeft!! Hoe is het bij jullie?
Haha Daan - hier nog 1 hoor. You're not alone! Het is echt een emo-achtbaan. Verschrikkelijk. Maar voor het goede doel, dus manlief moet zich flink inhouden en vooral erg lief zijn en niet teveel reageren op boze buien... haha... succes!!!!!
hey meiden nou daar sluit ik me bij aan hahah ik was echt niet teharden :x en vooral in de ochtend als ik moest opschieten om me dochter op tijd op school tekrijgen gewoon uit het niets heeel raar!! ik heb een vraagje is er tegen jullie ook gezegt dat als je clomid gebruikt je ei rond de 18e dag is?? wat volgens mij had ik hem op de 13/14 want voel vandaag helemaal nix!!!! knuf sally
Hee Sally, Ik heb mijn ei rond dag 20 ongeveer. Met Clomid springt je ei vaak iets later. Maar misschien dat het bij jou een uitzondering is? Ik weet het niet
hey maar aan jouw banner tezien heb jij een cyclus van 34 dagen? mijn cyclus is altijd rond 26 dagen miss komt het daar door?? gelukkig heb ik volgende week dinsdag een afspraak in het ziekenhuis dan kunnen ze het me ff goed uitleggen! knufff
Mijn vorige cyclus was 32 dagen inderdaad. Dus misschien dat daar een verschil in zit... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Er is weinig leven meer in dit topic he? Hoe gaat het met alle anderen? Annie? Hoe staat het er bij jou voor? En Jolanda, hoe gaat het daar?
ja ik vind ook dat er teweinig word gekletst:x soms kijk ik wel 4 x op een dag of er iets gezegt is hahaha xoxo
Ik was even koken en eten. Maar inderdaad dat ben ik helemaal met je eens! Meer actie in dit topic!!!
Ja hier Annie weer Ik werk van 8 tot 18 uur dus kan overdag niet reageren. Vriendje is jarig geweest, dus druk met visite e.d. Ga sinds kort op maandagavond ook weer naar school, dus dan ook geen tijd.. Maar even een kort verslagje: afgelopen dinsdag 2e echo gehad en daarop was te zien dat 1 eitje verdwenen was en het andere eitje van 9,8 naar 12 mm gegroeid was. Mijn slijmvlies was 3,6 mm. Volgens die vrouw van de echo zag het er niet goed uit omdat er in 4 dagen maar 3mm bij was gekomen. Nu heb ik hier op het forum even geinformeerd, maar zo erg blijkt het gelukkig allemaal niet te zijn. Ik zat gister dan ook pas op dag 13. Morgen heb ik echo nummer 3 bij mijn eigen gyn omdat ik volgens die vrouw die de echo deed gister maar even moest overleggen of deze cyclus nog wel doorgezet moet worden of afgebroken Maar als ik de verhalen mag geloven is mijn eitje morgen gewoon weer gegroeid en zal het allemaal wel goedkomen. Mijn ovutesten lijken ook donkerder te worden, dus dat is een goed teken. Verder zijn we druk aan de klus op dit moment en lopen we mooi 'op schema'. Komt dus helemaal goed hier @Bijwerkingen; daar heb ik weinig last van gehad. Heb dan ook maar 50 mg geslikt. Alleen op dag 4 was ik een beetje ziek, maar de symptonen leken meer op de griep. Heb dit ook aangegeven bij de 1e echo (wel een lieve vrouw had ik toen) en zij zei ook dat het waarschijnlijk gewoon een griepje is geweest wat ik had. Zal proberen om vanaf nu weer vaker te reageren