2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hey Meiden,

hier gaat alles zijn gangetje. Alleen sinds gisteren wat buikpijn, zwaar gevoel in mijn buik. Ik vrees het ergste, al is het nog wat vroeg.
    Maar we blijven hopen.

@Julia, meis ik hoop zo voor jullie dat alles goed is. Ik denk aan je, heb een kaarsje voor jullie aan gestoken.

Liefs

2. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @ Julia,
    Hoe is het gegaan? Weet je al iets meer?

@1979,
    wat vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden. Wellicht dat de komende dagen een knaltest gaat worden?

3. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @dithje,
    Kan ook een goed teken zijn die buikpijn. Oho ben zo benieuwd wat het ons brengt, nog even geduld..

@ allemaal,
    tja, ik heb allemaal rare steekjes in mijn buik. Geen idee wat het is. Ik hoop op iets moois maar ja, zal niet te positief gaan denken anders is het straks weer een tegenvaller.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Wendy, wat spannend meid. En hopelijk zijn jullie dan inderdaad wat sneller aan de beurt omdat ze je al kennen. Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Je kan de dagen gaan aftellen naar 6 sept, over precies een week ben je al heel wat wijzer!

@Bobbing en Dithje, jullie lopen mooi gelijk op. Ik vind die steekjes en buikpijn wel mooie klachten aangezien jullie op CD 23 zitten. Zou toch wat vroeg zijn voor een ongi, of zie ik dat nu verkeerd?

@Flippo, ik miste je al! Maar snap goed dat je je even terugtrekt van al dit baby, ziekenhuis, gynaecologen gebeuren op zwangerschapspagina. En als het je rust geeft, dan moet je vooral niet te vaak langskomen. Maar heel af en toe stiekem komen spieken en al helemaal na 9 september komen vertellen hoe het gegaan is in het zk. Knuffel voor jou!

Heb je echt o-ve-ral gezocht?! :p Sorry 1979, van zo'n berichtje krijg ik de lachkriebels, hoe je het neerzet, ik "zie" je bijna achter kasten en deuren zoeken naar je ei :D

On a serious note... zou natuurlijk wel mooi balen zijn als je deze maand geen knal-ovu test hebt. Ik hoop dus op een kleine vertraging en dat je die knallerd alsnog snel in handen hebt.

@All, bedankt voor het duimen, het denken en het kaarsje. Super lief gewoon! :)
    Vanmorgen dus bloed geprikt en vanmiddag gebeld voor de uitslag. Hij is weer verhoogd, niet veel, maar genoeg voor de assistente om niet te weten wat ze moest zeggen. Ik snap er de balle niet van, zij duidelijk ook niet. Van 500 naar 639. Wat is er in hemelsnaam in mijn lijf aan de gang. Morgen gelukkig echo. Ik ben niet zenuwachtig, maar wel verdomde nieuwsgierig en op de een of andere gekke manier stemt me dat positief. Ik ga niet van een wonder uit, en harder vallen dan tijdens de vorige echo kan niet, dus het zal hoe dan ook "meevallen". En nu lul ik een beetje stoer, maar ik voel me op zich elke dag beter. Denk vooruit, moet vooruit, huppakee. Al heb ik me ook voorgenomen om, bij de 99.9% zekerheid die ik heb dat dit misgaat (dat was immers wat de gyn. mij eerder vertelde) zwart echo beeldscherm zonder moois, er niet naar te kijken. Vond dat de vorige keer erg confronterend en zat zo met haar mee te zoeken naar een glimp van een hartje. Op een gegeven moment zag ik iets bewegen en wees het haar aan. Desperate vroeg ik haar 'en dat daar dan, dat beweegt'...?! Was het een ader waar je het (mijn) bloed doorheen zag kloppen en het leek voor een leek (dat klinkt leuk ;)) net op een miniscuul hartje.
    Dus, voor mij geen echo gekoekeloer morgen. Ik lig en luister, verman me en hoor het (slechte?) nieuws aan. Moet vrij snel daarna werken, dus niet denken dat ik van een brug ben gesprongen, heb gewoon slaapdienst en dus geen idee of ik in de tussentijd een minuutje heb om jullie te updaten.:)

5. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Jeetje Julia, wat spannend allemaal. Blijf voor jullie duimen morgen.

Ik lig inmiddels in m'n bed. Voel me niet lekker, misselijk, buikpijn en een warm hoofd, maar geen verhoging.
    Ga lekker slapen. Morgen moet ik weer vroeg werken.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dithje, lekker slapen dan. Hoewel je nog online bent! ;) Hopelijk voel je je morgen wat beter!

7. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Brrrr, wat heb ik slecht geslapen. Heb inderdaad eerst nog een poos wakker gelegen. Even de toiletpot van dichtbij bekeken en zelfs met 2 dekens en lief dicht tegen me aan, had ik het nog koud. Dus lief er uit, kruikjes voor mij gemaakt. Wat hou ik toch van die man! :D
    Nu weer heel vroeg aan het werk, zo op de fiets. Nog wel steeds beetje misselijk.
    Maar goed, dat zal ook wel weer over gaan...

Julia, succes vandaag!!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat ben jij er vroeg uit zeg, hoe laat moet jij beginnen met werken? Begint jullie vroege dienst heel vroeg ofzo?
    Wat balen van die rot nacht, klinkt als koorts, heb je dat nog opgemeten? Die misselijkheid mag van mij blijven trouwens....:p

9. Ella83

Ella83 Lid

3 aug 2010
    8
    0
    0
    @all,

Ik heb al een tijdje niets van mij laten horen... moet 13-9 naar de gyn voor een echo. Heb afgelopen zondag positief getest. Totaal onverwacht want had me voorgenomen na mn vakantie dus half oktober kom ik terug om dan weer met provera te starten. En ik had al een week zere boobs en ineens 10 puistjes dus toch maar getest en vet positief. Maar durf nog niet echt te juigen want wil zeker weten of het goed is en dat merken we dus pas 13 september want dan kan ik terecht.
    Denk dus dat mijn eisprong veel later gekomen is dan verwacht werd door de gyn want die had progesteron gesprikt en dan was negatief dus het moet daarna geweest zijn. verder gaat alles goed... voel wel dat er vanalles gebeurd en wacht het maar af.
    Oja. mocht er iemand hier op forum zijn die mij kent...Graag mondje houden want wil het als het goed gaat pas vertellen als ik buiten de eerste 3 maanden ben.

10. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Haha, ben nog steeds op zoek hoor! Als ik alle testen van de afgelopen dagen naast elkaar leg, zie ik wel een mini-piekje, maar dat is niet eens de helft van de kleur van de teststreep van een maand geleden.... afwachten maar en stug doortesten.... weten jullie of het kan zijn dat je teveel hebt gedronken en daardoor je urine teveel verdund en je daardoor niet zo positief test?

Julia, wat een verwarring... nu idd maar even de echo afwachten... hoop zo dat ze je duidelijkheid kunnen geven!!! Succes meis!

11. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @julia,
    En hoe is het gegaan in het zkh?

@dithje, oho wat spannend al die klachtjes, hoop echt dat de misselijk een goede betekenis heeft voor je.

@ alle, hier weinig spannend, op een paar steekjes en af en toe beetje misselijk maar als ik dan wat eet gaat het weer weg. Geen ide, oo wat is wachten een ramp!

12. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @all, vandaag ook weer zo'n zeurerig gevoel in m'n onderbuik. Niet echt meer misselijk. Wel nog steeds warm en koud. En heel moe, maar dat zal wel door de korte nacht komen. Vanavond er maar eens mp tijd in.

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goeie klachten komen hier voorbij dames!

Even minder puf om lang te reageren. Ik had net na thuiskomst uit het ziekenhuis snel even in het miskraam topic mijn verhaal verteld, daarna druk met kindjes in de weer, nu even tijd. Het is dus toch een BBZ. Maar niet vitaal. Dwz dat ze hem niet kunnen vinden, of hij dus in mijn buik of eileiders groeit is niet duidelijk, maar duidelijk is wel dat het moet stoppen met groeien. Ik heb een injectie gekregen die het vruchtje zal vernietigen. (MTX = Methotrexaat). Bijwerkingen tot nu toe valt het mee, voornamelijk misselijkheid staat hoog op de lijst en dat ben ik nu een beetje. Hopelijk blijft het hierbij, echt geen behoefte om boven de pot te hangen. Tis wel goed zo. Genoeg gedoe en gezeik, ik hoop dat dit tenminste enigszins 'makkelijk' zal gaan. Maandag weer HCG prikken, dan moet het met 25% gedaald zijn, zo niet, tweede injectie. Vakantie? Nee dus. Omboeken die handel. Pfffff....... Nou ja, het is niet anders.

Zo, hou het even hierbij voor nu. Lees later bij, fijne avond!

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    @Julia; ik kom hier niet zo vaak meer :) Heb jouw hele verhaal teruggelezen en wil je een heeeeeeeleee dikke knuffel geven. Het is niet mis wat er allemaal met je gebeurd op dit moment en ik hoop dat je het straks allemaal een plekje kan geven.

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dank je Annie, dat is lief!

@1979, heb je hem al gevonden? Half donkere streepjes willen we niet hoor, ik hoop dat die gewoon verlaat is deze ronde! Dat van veel drinken en lichte urine, zit wat in. Zo werkt dat bij zw.schapstesten wel dacht ik. Bij ovu testen ook? Durf ik niet te zeggen. Test je wel elke dag rond hetzelfde tijdstip? En kan het niet zijn dat je hem gemist hebt? Bij mij kwam die gelukkig altijd rond CD 15/16 en als ik test altijd rond 12u, maar als ik bang was hem te missen deed ik het savonds wel eens voor de zekerheid nog een keer. Ik heb dus 1x gehad dat ik smiddags een licht lijntje had, savonds een knaller en de volgende middag weer licht. Lijkt me duidelijk, dat de kans er ook is dat hij dus al geweest is maar dat je net op dat moment niet getest hebt? Zou balen zijn, maar aangezien jullie wel regelmatig klussen misschien niet fataal.... Het wordt bij jullie ook wel eens tijd meid.... Ik hoop op een posi ronde voor je!

@Bobbing en Dithje, hoe gaat het met de klachten?

@Ella, gefeliciteerd!

@Leentjuh, Jolanda, Flippo, hoe gaat het met jullie?

@All.. hier wat beter. Iets minder misselijk dan gisteren. Werd savonds toch wel beroerd. Hopelijk wordt dit niet weer erger. Nu afwachten wat mijn lijf doet. Die voelt jammer genoeg nog steeds zwanger namelijk. Hopelijk wordt dat snel minder. A.s. maandag is het HCG hopelijk flink verlaagd, dan hoef ik niet nog zo'n injectie....

16. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Ik weet het hier niet met de klachten. Heb nog steeds buikpijn, eigenlijk al vanaf mijn eisprong. Niet heel erg of zo, maar op de fiets en met traplopen is het toch wel naar.
    Verder heel moe, maar heb ook weinig geslapen de afgelopen nachten.
    Ik ben geneigd om het ziekenhuis te bellen vanwegen die pijn in mijn buik, maar aan de andere kant, misschien vinden ze wel dat ik me aan stel.

17. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ah Julia, meisje toch... toch een BBZ... wat een tegenvaller! Hoe gaat 't met je? Veel emoties die naar buiten komen? Weet in ieder geval dat we aan je denken!

Misselijkheid kan vaak een goed teken zijn! Alhoewel ik vorige ronde na m'n eisprong eigenlijk dagelijks misselijk was en toch ongesteld ben geworden, heb ik toch 't idee dat er iets in m'n lijf aan 't werk is gegaan!

Gisteravond weer getest (ovu) en de lijn was nu net zo donker als mijn meest positieve test vorige ronde! Het is nog steeds geen knaltest (lichter dan de controlestreep), maar vorige ronde was dit wel degelijk m'n eisprong! Dus ik heb redelijke hoop dat ik m'n ei heb gevonden! Vandaag dus maar weer aan 't "werk" :D!

18. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ella, vergeet je helemaal te feliciteren met je positieve zw.sch.test!
    Dus alsnog:
    PROFICIAT!!!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @1979, super!!!! Die van mij blijven ook altijd ietsje lichter dan de controlestreep maar zijn wel zeker positief. Dus aan de bak jij ;)

Qua emoties valt het wel mee eigenlijk. De grootste klap was na die eerste echo vorige week. Gisteren in het zk wel een paar traantjes gelaten door de spanning en het wachten op iets waarvan je niet weet hoe of wat. Maar nu gaat het eigenlijk wel. Ben wel erg moe, staat ook in de bijsluiter, dus ik duik zo mijn bedje weer in.

Wat betreft misselijkheid, ik heb het ook wel eens een ronde gehad, en daarna gewoon ongi. Bij mij had ik de indruk dat het gewoon door de spanningen kwam. Maar last met traplopen etc heb ik nooit gehad, dat klinkt dan weer wat serieuzer. Ik hoop dat het goede voortekenen zijn!!!! Het is wel weer eens tijd voor een posi test, Ella geeft het goede voorbeeld. Maare... wel posi houden dan he... ;):)

20. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Julia: wat rot ....al was de grote klap misschien wel bij de eerste echo, je blijft stiekem natuurlijk wel hopen toch? Ik hoop voor je dat je zonder al te veel erge klachten deze tijd doorkomt. Sterkte......

Deel Deze Pagina