2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @dithje,
    Ik vrees ook gameover voor mij. Ik heb nu nergens last van. Geen symptonen. Af en toe een steekje maar zal wel niks betekenen en de misselijkheid is ook weg. Zal wel erg balen als ik volgende week ongesteld wordt, maar ja het is dan niet anders.

@daantje,
    Wat goed dat alles in orde is. Succes met de laatste loodjes ;)

@Julia,
    Fijn dat jullie toch nog het "geld" terugkrijgen

2. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hey Bobbing,
    balen he... Stom hoe je lichaam je elke keer weer kan bedriegen....

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bobbing en Dithje, houd moed meiden. We hebben nog even.... het is beangstigend, die dagen voor je NOD als je allerlei fouten dingen voelt, maar houd nog even moed!

4. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Ik doe mijn best Julia, maar denk toch tegen beter weten in.
    Wel fijn dat jullie nu toch nog, al is het later, op vakantie kunnen.
    Zullen jullie toch ook vast wel nodig hebben.

5. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Julia, wat fijn dat ze toch een compensatie voor jullie hebben geregeld bij die vliegmaatschappij!
    Hoop dat 't verder goed met je goed... voor zover dat kan...

hier 2 meest positieve ovu-testen gehad op dinsdag en woensdag... 't lijkt erop dat ik dan een cyclus ga krijgen van 34 dagen. Iets langer dan de laatste twee, maar nog steeds netjes! Hopelijk wordt 't geen 34 dagen maar 9 maanden, want we hebben behoorlijk ons best gedaan ;).

Xxx

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    sorry ben even niet geweest
    we zitten al in de volgende ronde, vorige ronde had ik volgens de vervanggyne mijn ei gehad, en woensdag bij mij eigen gyne geweest en bleek ik toen niet mijn ei gehad te hebben, dus een ronde weggegooid want we hadden zo iets van ja hebben goed geklust rond mijn ei dat we de dagen nadien er niet zo op gekeken hadden.
    en woensdag had ik een fm laten doen, er zaten veel kleine eitjes in de startfases, opt papier las ik dat ze 10mm zijn,maandag moet ik terug voor een fm, hopelijk zijn ze dan goed gegroeid.
    mss dat ik ook pregynel ga krijgen, maar liest doet mijn gyne dat niet aangezien de kans op meerlingen groter is.

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @1979, en meer dan je best kun je niet doen, dus hoppakee, neem plaats op die eeuwige wachtbank en blijf 9 maanden zitten aub!

@Dithje, Bobbing, hoe is het met jullie?

@Wendy? Flippo - lees je nog mee? Jolanda, hoe'st met u?

@Belgischemama, succes maandag. Geen pregnyl omdat de kans op meerling dan groter is? Ik dacht dat pregnyl ervoor zorgt dat je eitje springt, bedoel je dan dat de kans dat meerdere eitjes kunnen springen en dus meerdere bevrucht kunnen worden? Maar als je uit jezelf een eisprong hebt, kunnen er ook meerdere springen natuurlijk, als je er meer dan 1 hebt. Maar goed, misschien vergroot die pregnyl wel de kans dat er meer springen, ik heb me daar eigenlijk nooit in verdiept, ook bijna nooit pregnyl gekregen trouwens. 1 keer maar, of was het 2? Lang geleden... toen we nog aan nummer 1 werkten.

Hier gaat het verder wel goed. Bloed begint te komen, eerste keer dat ik daar blij mee ben! Verder erg moe maar morgen toch een dagje pretpark gepland. Ik wil er even uit, iets leuks doen! Heb er zin in!

Jullie nog weekend plannen?

8. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Wat is het stil hier?
    Bij mij nog weinig nieuws, zit weer erg in dubio of ik wel of niet ongesteld ga worden. Voel wel wat, maar lang niet zo heftig als anders. Afwachten maar. We zullen het zien na het weekend. Heb geen testen meer in huis, kan ik ook niet stiekum testen....

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello, vanaf iPod, vandaag cd 1! Toch wel blij, een redelijk normale cyclus dus na de bbz... Relaxte vakantie hier in oost Europa, veel bij en met familie van mijn man, en tripjes in Bulgarije. Nu in dubio, op cd3 beginnen met clomid of toch wachten tot volgende maand zodat ik eerst een uitgangsecho kan krijgen. Ik ben nu niet in Sofia waar ik bij mijn oude gyn. zo'n echo zou kunnen aanvragen.....

10. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    hallo allemaal,

ik ben heerlijk op vakantie geweest naar Curacao. Erg lekker even geen ziekenhuisbezoekjes en we hoopte om met zijn 3e terug te komen, helaas is dat niet gelukt werd vandaag ongesteld. Wel anders dan anders, geen last en het was er ineens, vage buikpijn, samenstrekking of zo. maar ja het is weer klotte.

Ik ben in curacao bij een kruidenvrouwtje geweest daar heb ik 2 verschillende kruiden gekregen en een drankje in de hoop zwanger te worden. Ik ga het proberen wie weet lukt het met de kruiden.

hoe is het met de jullie?

11. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Dintjuh al positief nieuws gekregen met een mooie test??

Julia, geniet van je vakantie, fijn dat je cyclus in ieder geval niet heel erg van slag is...

Bobbing wat heerlijk zeg zo'n vakantie. Wel K.. om niet met zijn 3tjes terug te komen van vakantie. Ik ben benieuwd of de kruiden gaan helpen!!

Hier inmiddels druk aan het spuiten met de deca en de gonal en aanstaande donderdag hebben we de eerste echo en dan volgende week al de punctie. Brrr, gaat erg snel ineens maar ook wel bijzonder dat we nu een echte kans hebben om over een paar weken zwanger te zijn!!

Groetjes,
    Jolanda

12. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hier nog geen positive test. Vanmorgen wel een test gedaan, maar die bleef akkelig wit. Maar voel nu helemaal niets meer, geen zere (.)(.) meer en ook geen buikpijn...
    Afwachten dus maar....

13. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @allemaal,

beetje vreemde ongesteldheid deze keer. Ik had maar een halve dag bloed verlies en dat was echt heel weinig. Nu vandaag alleen met afvegen wat verlies maar dat is ook niet veel.
    Erg vreemd, zal het dan toch raak zijn?

we wachten maar af..

14. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hi bobbing!
    Ik zou in ieder geval nog even testen vóór je weer met clomid begint!
    Misschien idd toch positief... ;)
    Ik hoop 't voor je meis!

Ik mag morgen voor m'n eerste echo... vind 't super spannend... stel je voor dat 't niet goed zit... ik probeer maar voor ogen te houden dat de meeste zwangerschappen WEL goed gaan!

Xxx

15. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Bij mij is het ook weer einde oefening. Net toch de drang om te testen niet kunnen weer staan,maar weer negatief. En spontaan begint de buikpijn.....

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi hoi meiden ik kom even gluren ik zou naar de gynaecoloog moet maar kijk me banner:Dblijf tuurlijk wel gezellig mee kletsen;)

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dithje, balen meid! We lopen gelijk op, zit op cd3 vandaag, aan de clomid pillen dus!

Bobbing, getest?

1979, spannend morgen, duimen draaien, hopelijk zit alles goed- vast wel! Geniet ervan en neem een mooie eerste echo foto mee naar huis:)

Jolanda, Wendy, flippo- hoe is het met jullie?

18. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @allemaal,
    vanochtend even een testje gedaan en zwaar negatief. Heb een half uur lopen kijken maar er gebeurde niks. Vandaag maar weer aan de clomid en aan de kruiden uit curacao. Erg vies drankje met thee. Dat wordt veel thee drinken de komende tijd.
    Alles voor een goed doel.

Ben een beetje van slag, ik had het zo gehoopt...

@ 1979 en hoe was je echo?

19. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @dithje. Balen he meid, het is verschrikkelijk iedere maand weer...

@julia. dan lopen wij ook gelijk op vandaag de eerste clomid gehad cyclus dag 3 nu.

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

julia, hier is alles goed. Erg moe van de spuiten dus slaap goed de laatste dagen. Aanstaande donderdag de eerste echo om te kijken of mijn eitjes doen wat ze moeten doen. Dan horen we ook wanneer we weer terug moeten komen of de pregnyl moeten spuiten en wanneer dan de punctie is. Het komt in de buurt nu!!

Jij bent toch maar weer gestart met de clomid?? toch niet een ronde afwachten?? tot wanneer moet je nu door met de clomid tot ze eventueel verder gaan met eventueel iui of is daar helemaal geen sprake van??

groetjes,
    Jolanda

Deel Deze Pagina