Volgens mij 92. Geen idee of dat hoog is of niet, bij mij hebben ze maar 1 keer eerder geprikt, en dat was voor ik met clomid begon, dus toen was het erg laag.
Nou meiden wij hebben alle uitslagen binnen!!!! Alles is goed, zaad van mn man: een VCM van 66!! even ter vergelijking de 1e VCM: die was 3 dus een verbetering van 22x!!!! Mijn cyclussen lijken normaal en deze ronde moet ik 7DPO bloed prikken op progesteron om te zien of mn LF goed is. Als dat zo is hoeven we pas in juni terug te komen!! Onze gyn heeft er vertrouwen in dat t voor die tijd kan gaan lukken op eigen krachten. Wel moet ik er bij zeggen dat we achteraf pas 9 kansen gehad hebben aangezien cyclus 1-4 eisprongloos waren en de cyclus van de cyste ook niet mee te rekenen valt.... Dus conclusie: Alles is goed, en ik hoef geen clomid meer te slikken!!! @1979: Nogmaals een hele dikke knuffel voor je, wat en klote situatie! @Dithje: Mijn duimen draaien voor je hoor! @Julia: Ook voor jou draaien mn duimen meis!!!!
@Dithje, 92 is een mooie score hoor! In ieder geval een goede eisprong, misschien meerdere eitjes gesprongen en daarom die hoge score of idd misschien zwanger geweest in een pril stadium. Ik had meestal rond de 60 en toen ik zwanger was 142. (BBZ) Maar ook hier werd niet maandelijks geprikt op prog. Maar die 92 kan je in je broekzak steken hoor, fijn! Mag je deze ronde ook weer op prog laten prikken? @Flippo, had al in een pbtje gereageerd, maar hier nogmaals, echt ontzettend fijn dat jullie zulke goede uitslagen hebben gekregen! Helemaal super gewoon! @1979, hoe gaat het met jou? Ben je al bij de osteopaat geweest? Komt er al iets op gang? Nog 2 nachten totdat hubby weer thuiskomt toch? Fijn! @Bobbing, hoe gaat het met jou?
Nog 3 nachtjes.... vrijdagochtend komt ie thuis!!! Ik heb telefonisch contact gehad met de osteopaat... ik moet een aantal keer per dag oefeningen doen met m'n enkel, wat invloed heeft op het bekken. Het begint al wel een beetje te rommelen vanbinnen, rugpijn en beetje bruinverlies... hoop echt dat 't vanzelf komt! Flippo wat een goed nieuws! Fijn zeg! Xxx
Ik heb eigenlijk geen idee of ik deze maand weer geprikt moet worden. Maar het lijkt mij dat door de pregnyl dat de eitjes sowieso zullen springen, toch? Dus dan lijkt prikken me overbodig, maar als het moet doen we het. Man, ik heb ook weer aardig last van de bijwerkingen van de clomid, ben zo verschrikkelijk moe de laatste tijd. En dan vanavond ook nog niet op tijd naar bed. Moet tot half 10 werken en dan wachten tot 11 om te mogen spuiten.... Gelukkig morgen een vrije dag, lekker uit slapen en rommelen in huis.
@allemaal Ik heb denk ik gisteren en vandaag mijn ei gevoeld. Erg veel steken en vandaag ook weer. Ik had last van de rechterkant aan de andere kant zit er ook nog een dus ben benieuwd wat het gaat worden deze maand. Hoe is het met de rest?
Hier gaat het goed, prikken viel opzich wel mee gisterenavond. Wel erg onwennig om dat zelf thuis aan de keukentafel te doen. Het deed ook wel even zeer toen de vloeistof er inzat, maar het is dan ook wel 2 ml, dus best wat. En morgen moet het dan echt gaan gebeuren. Vind het wel heel spannend allemaal. Ik had net ook aan de rechterkant even pijn, hoop niet dat dat mijn ei al was... Hoorde ook dat er lang niet altijd voor de IUI nog even gekeken werd of de eitjes er nog wel waren, even afwachten dus. Ook ben ik wel bang dat de zaadjes van mijn lief niet goed genoeg zullen zijn, geen idee waarom, maar is een voorgevoel. We zullen het zien morgen...afwachten is het enige wat we kunnen doen. En zo langzaamerhand worden we daar erg goed in...
@Dithje, spannend allemaal zeg! Hoe laat moet je in het zk zijn morgen? Lijkt mij ook erg onwennig, zelf zo'n spuit in de lijf zetten. Maar jij slikt dus nog steeds clomid, niet overgegaan naar puregon? En morgen moet manlief dus eerst zaad inleveren en krijg je kort daarna de IUI neem ik aan? Stel je ei springt wel nu al, dan is dat toch geen reden om de boel af te blazen? Ik dacht eens gelezen te hebben dat dat wel vaker voorkomt. Nadat hij gesprongen heeft ligt ie nog wel even op wacht dacht ik. Of niet? Alvast ontzettend veel succes morgen, erg spannend! Duimen dat het goed gaat en dat het zaad van goede kwaliteit is! @1979, bruinverlies klinkt "hoopvol". Lijkt mij een teken dat het gaat beginnen. Zou echt fijn zijn als je lijf het er zelf uitgooit. Schrik niet van de stolsels etc. Ik verloor zelfs stukken baarmoederslijmvlies. Sorry voor de details maar vroeg mij echt af wat dat in hemelsnaam was?!?! (door arts bevestigd...... vies I know.) Bij mij overigens dus geen vruchtje he, omdat het niet in de baarmoeder zat en van binnen door injectie is vernietigd en er dus niet uitkomt. Ok. Genoeg details. Oh ja, nu dus ECHT nog 2 nachtjes! Ga je hem ophalen van het vliegveld? Fijn dat hij er snel weer is! @Bobbing, goed dat je ei geweest is, voor zover je denkt dan. Geen ovutesten? Hier alles goed, beetje veel wc problemen, handig zo net na ei, bedacht me dat als ik nu buikgriep ofzo zou krijgen (voel me verder goed hoor, dus denk het niet, maar zit wel heeel vaak op de plee vandaag.... if you know what I mean) het niet echt bevordelijk zou zijn voor een eventuele innesteling. Maar ja. We zien wel. De wachtbank zit prima, en nadat jij Bobbing je ei hebt gevoeld en jij Dithje morgen je IUI hebt gehad, zit ik er in ieder geval niet meer alleen op! Fijne avond allemaal!
@Dithje: Ik wil je niet bang maken, maar bij mij is mijn eitje niet gesprongen na de pregnyl toen ik in juni een IUI poging had... maar goed dat kwam waarschijnlijk doordat dat eitje al aan t uitgroeien was naar een cyste en dat komt zo niet zo vaak voor! De prik van de pregnyl zelf, ja die vond ik ook wel ff gevoelig het is idd ook best wat vloeistof! Maaaar het viel wel mee Meis ik ga super hard voor je duimen morgen, zal aan je denken!!!!! @Bobbing: Spannend!!! Mijn duimen draaien voor je meis dat je over 14 dagen gewoon een knap losi test in handen mag hebben @1979: Fijnd at je mannetje weer thuis komt, nogmaals een dikke knuffel voor je! Je lichaam weet nu hoe het moet... hopelijk is het de volgende ronde weer raak en blijft jullie wondertje nu wel plakken! @Julia: Meis, voor jou t zelfde als voor Bobbing.... deze ronde gewoon raak en dan op de goede plek en blijven plakken!!! @All: Hier nog steeds helemaal gelukkig met de uitslagen! We gaan flink aan de klus, manlief gaat er nu ook helemaal voor... hij heeft zich er het afgelopen 1,5 jaar niet zo veel mee bezig gehouden, maar hij houd nu zelf ook mijn mogelijk vruchtbare dagen in de gaten En tja... veel klussen vinden wij zoiezo geen probleem vooral niet voor t goede doel
Mijn lief moet morgen om 8 uur de zwemmertjes inleveren en dan mag ik om 10 uur komen. Ik slik inderdaad nog steeds clomid, dat hoorde bij het onderzoek. Zo hebben we geloot. Opzich vind ik het wel goed, alleen veel last van alles wat er bij hoort dus. Het zal vast allemaal goed komen morgen.....gek idee, dat dat het dan gebeurd is.
Spannend Dithje, nogmaals heel veel succes morgen! Je krijgt neem ik aan wel te horen wat de kwaliteit van het zaad is? Het wordt bewerkt toch? Alleen de beste worden gebruikt tijdens de IUI dacht ik?
Ja, dat klopt, ze gaan het bewerken, maar ja, hoe minder er in het begin in zit, hoe minder er overblijft natuurlijk. En volgens mij krijgen we wel te horen hoeveel er in heeft gezeten. Nu zo lekker gaan slapen en dan morgen vroeg weer op...
En ook het 2e deel hebben we er weer op zitten. Het viel me wel mee, de eendenbek doet even zeer, maar verder. En het wachten er na, want het was erg koud, en daar lig je dan een kwartier... Er waren 7 mlj zwemmertjes, dus als daar 1 van goed zijn best doet... En nu wachten, hopen, wachten, hopen, wachten....
Nou en mijn eitjes zijn ook gesprongen of onderweg, buikpijn!! Maar goed, dan weet ik in ieder geval dat ze weg zijn, hopelijk op weg naar wat moois! Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes!
Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is, nu inderdaad wachten, welkom op de wachtbank! Als ik hetgoed begrijp kreeg je voor de iui dus geen fm om te kijken of je al een eisprong hebt gehad? Is dat normaal?