Nee, ik heb inderdaad geen fm meer gehad. Zo als ik begrepen had uit een ander topic is dat inderdaad normaal dat ze dat niet meer doen. Er van uit gaande dat de eitjes springen door de pregnyl. Eigenlijk had ik ook pas morgen mijn eisprong moeten hebben, dus zo te voelen doet het goed zijn werk.
@dithje: alles goed gegaan ?????? Hoeveel zaadjes zijn er op hun plekkie gekomen? Mijn duimen draaien hoor! @all: pff voor het eerst dat ik met bakken (samen met collega's) in tijden weer heb gejankt op de afdeling... Zo erg, een patiënt van ons zou opa worden, wij leven erg met hun mee... vooral in mijn vak... Vandaag moest hij ook dialyseren, komt zijn schoonzusje langs met dikke rode ogen.. om te vertellen dat het kindje nog voor de bevalling is overleden!!! Echt nu ik dit zit te typen draait mn maag weer om en prikken de tranen achter mn ogen! Ik vind het echt zo erg! Ze was 2 weken overtijd en zou vandaag ingeleid gaan worden, dit hadden ze niet gedaan maar een soort tampon met hormonen ingebracht, het kindje is vlak hierna overleden... en dan zegt de gyn ook nog, dat toen ze 5 dagen eerder ook opgenomen was, en ze het kindje toen gehaad zouden hebben ipv gewacht te hebben, zou ze nu een mooi meisje op haar buik hebben liggen... Nu is er alleen maar leegte! 2 jaar terug hebben we dit zelfde verhaal op het werk mee gemaakt, maar dan met een directe collega... Ik snap niet waarom ze iemand zo lang door laten lopen, ik snap het echt niet!
@Flippo, jeetje wat een afschuwelijk verhaal zeg. Word er helemaal naar van. Dit wens je je ergste vijand niet toe. Hoe gaat het verder met jou? @Bobbing, Dithje, Wendy? Met jullie? @1979, mannetje weer thuis gelukkig, blij zeker? Hoe gaat het verder met je? Hier alles normaal. Misschien maar weer eens een NOD lijstje in het leven roepen? Ik zou het moeten uitrekenen, weet het echt niet uit mijn hoofd namelijk...
Flippo dat verhaal lijkt op een verhaal wat in van een kennis hoorde gisteren. Ook ingeleid, placenta los gelaten, kindje doodgeboren, maar wel gereanimeerd. Alleen is bij de moeder tijdens de spoedkeizer snee de wond van haar eerste keizersnee kapot gegaan en zij is bijna dood gebloed. Dus zij nu op de IC, kindje in groningen, maar hele slechte kansen.... Was ook wel erg onder de indruk van het verhaal, vriendin die het mij verteld wilde dat eerst niet vertellen, omdat ik dan misschien wel bang zou worden. Verder gaat het hier wel goed, afgelopen dagen wel misselijk geweest, maar dat moeten de hormonen van het prikje zijn. Dat kan niet anders. Nod lijstje is een goed idee, ik weet het namelijk wel, dus laat ik maar beginnen: Dithje- 14 november
Ookal zo'n heftig verhaal zeg, getsie. Daar moet je toch niet aan denken. Zullen we er een paar positieve tegenover zetten? Wie durft? (2 super snelle makkelijke, uiteraard wel pijnlijke, bevallingen) Dus: hou moed! Meestal gaat het gewoon goed! Nod: ik weet hem inmiddels ook: NOD lijstje: Dithje: 14 november Julia6: 7 november
Zo snel al weer Julia, dacht dat we maar een paar dagen scheelden. Maar nu zit je toch een week voor mij aan...
@1979 hoe is het met je? @Julia omdat ik pregnyl heb gekregen moet het ei binnen 40 uur springen vandaar geen ovu testen. @ Dithje oho meid ik duim ook voor je. @ flippo jeetje wat een heftig verhaal. Kreeg de tranen in mijn ogen. Ik snap ook niet dat ze zolang door heeft moeten lopen. Ik zou geëist hebben dat ze het kindje moesten halen. Met mij gaat het goed. De wachtijd is weer ingegaan en ik heb er een positief gevoel bij. Had vanochtend wel een beetje witte vloed in mijn onderbroek geen idee wat dat te betekenen heeft.
@ julia, je hebt gelijk ik heb me vergist, mijn nod is 11 november. Zal straks als ik wakkerder ben op het werk het lijstje wel even aanpassen.
Dus het scheelt idd niet veel, bobbing; wanneer is jouw nod? En 1979, hoe gaat het ermee? Hier alles zijn gangetje, ben wel benieuwd naarvolgend weekend, is het (weer) gelukt, zou mooi zijn, relatief snel na de bbz van augustus. Zo niet... Hsg.... Dat wordt vast uitgevoerd met benen in "fijne" beugels? Ik ben van plan gewoon alleen te gaan, deden jullie dat ook?
@julia: Zelf nog geen HSG gehad maar de meiden die ik ken die het hebben gehad gingen niet alleen omdat het een onprettig onderzoek is. Ik duim voor je dat t niet nodig is!! @all: Mijn NOD is onder voorbehoud 20 nov!
NOD lijstje: Dithje: 11 november Julia6: 7 november Flippo: 20 november Flippo, hoeveel rondes we bezig zijn. Hmm... ligt eraan hoe ik het bereken. Omdat zonder eisprong de kans om normaal zwanger te raken nihil is, hebben we het na de bevalling nooit veilig gedaan. Niet dat we direct heel gepland bezig waren voor een derde hoor. Helemaal die eerste maanden niet. Toen de jongste ongeveer 8 maanden was gingen we e.e.a. bijhouden, ovutesten, naar huisarts etc. We zijn dus ongeveer 16 maanden bezig nu, waarvan 7 maanden met clomid. Het duurde even voordat ik via huisarts bij de gyn terecht kwam en voordat ik toen weer clomid kreeg voorgeschreven, dan nog die BBZ erbij..... Zodoende. Ik hoop ook dat die hsg niet nodig zal zijn. Heb er een hard hoofd in. Vriendinnetje van mij, die ook 2 jochies heeft met dank aan clomid was bezig voor een derde. Toen ze zwanger raakte ging het helaas niet helemaal goed. Miskraam met een week of 6. Zij had een week buikgriep gehad en haar gyn vertelde haar dat het best zou kunnen dat daardoor het vruchtje niet goed ingenesteld was. Ik had rond mijn ei deze maand erg last van diarree, dus heb me al in mijn hoofd gehaald, dat STEL het was gelukt het daardoor wel op een domper zal uitlopen. Deze ronde dus weinig vertrouwen in mijn lijf. We zullen we zien volgend weekend. Jullie allemaal een goed weekend gehad? Wij gisteren dagje Duitsland, dierentuintje en boodschappen haha. Vandaag vriendinnetje op bezoek. Morgen op bezoek bij mijn vader en smiddags komt mijn moeder hier op bezoek. Familiedagje dus. Mijn hubby helaas nog steeds werkloos, krijgt morgen als het goed is te horen of hij bij een van de bedrijven waar hij gesolliciteerd heeft door gaat naar de 2de ronde, spannend dus. Ik moet dinsdag weer werken, ben morgen dus lekker vrij. Werken jullie parttime of fulltime? Ik 22u volgens contract. Erg onregelmatig, sommige weken 15, andere 30u.
@ Julia, hier in het ziekenhuis raade ze af om alleen te komen naar de HSG. Ook om na de tijd alleen naar huis te rijden. Dus mijn lief is me me mee geweest. En ik moet zeggen dat ik dat heel fijn vond, kon ik mooi in zijn hand knijpen. @ Flippo, wij zijn nu voor de 7 ronden bezig. Natuurlijk voor de tijd wel de hoop gehad dat het zou lukken, maar dat blijkt nu vrijwel onmogelijk te zijn geweest. Ik ben ik al wel eind 2008 gestop met de pil. (toen mijn lief en ik net 4 maanden samen waren) Julia, ik zou net als jij na een eventuele zwangerschap geen anticonceptie meer willen. We zullen het dan wel zien, wat er gebeurd. Ik het op het werk een jaaruren contract, dat is wat nieuws bij ons, daarmee zou ik aan het einde van mijn contact 20 uur in de week gewerkt moeten hebben, gemiddeld. Nou kom ik daar ruim aan, ik werk ongeveer 27 uur. Ik vind dat eigenlijk iets te veel. Zeker omdat het werk best intesief is en dat steeds meer word door achteruitgang van een aantal clienten. Erg leuk, ik hoorde gisteren op het werk dat er een aantal clienten denkt dat ik zwanger ben. Ik was namelijk gezien in het ziekenhuis en wat zou ik daar anders moeten doen... Nou ja, wie weet hebben ze wel een voorspellende gave. Gisteren wel buikpijn gehad, een paar uur, beetje alsof ik ongesteld moest worden. Nu is het weer helemaal weg....
Flippo, Dithje, wat een vreselijk verhalen uit jullie omgeving! Je bent dan zo dichtbij... en toch glipt het kindje zo weg... Hier is de miskraam gelukkig spontaan op gang aan 't komen! Helder bloed, dus da's een goed teken! Vooralsnog is 't goed te doen hoor! Ik heb alleen geen flauw idee hoe lang 't zal duren (eerste tot laatste bloedverlies) en wanneer het 't heftigst zal zijn... maar de tijd zal 't leren! By the way: m'n mannetje is gelukkig weer thuis, 'k ben nu natuurlijk op-en-top sexy met m'n mega maandverband welkom thuis schatje!
Pff net al weer even pijn in mijn buik gehad....maar wat het nou toch is. Zijn meer korte felle steken, dan echt zo;n zeurende ongesteldheidspijn.
@Dithje: misschien een innestelling ? @all:Volgens mij hebben we weer een zwangere in ons midden!!!!!! Zach een mooie posi test van Jem1979 voorbij komen namelijk!!!
@Dithje, en hoe lang duurde dat HSG onderzoek? Heb je nu nog steeds steken nu? Is wel een mooie tijd om steken te hebben lijkt mij... denk ook stiekem aan innesteling..... even afwachten maar! @1979, fijn dat hubby weer thuis is en "fijn" dat de miskraam uit zichzelf is begonnen. En nu maar hopen dat je lijf goed haar best doet en alles eruit "gooit". En ja, dat duurt bij de een langer dan bij de ander. Volgens mij is daar geen peil op te trekken. Bij mij natuurlijk een iets ander verhaal met die BBZ, maar heb maar een dag of 6 gebloed, waarvan maar 2/3 normaal/hevig. Maar ja, hier hoefde er ook geen vruchtje uit te komen omdat die (waarschijnlijk) in de buik zat en daar ter plekke is vernietigd. Wanneer krijg je weer een echo om te zien hoe het ervoor staat? Hopelijk komt je cyclus een beetje normaal op gang. Heb jij eigenlijk uit jezelf een normale cyclus? @Flippo, ja, ik zag ook een mooie banner bij Jolanda! Dusse.... @Jolanda! POSI POWER MELD PLICHT! Waar ben je meid! Van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1e ICSI meteen raak, wat ontzettend fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!