Dat er weinig gekletst wordt is denk ik ook omdat je steeds in de wachtdagen zit. Dus je begint met Clomid en dan wil je dingen delen over de pillen zelf, de dag van de eisprong, ov testen, temperaturen etc. en mogelijkheid van zwanger of niet. Daarna evt de teleursteling of de vreugde delen. En dan begint het wachten weer.....daartussenin is het wachten en wachten en wachten. Heb ik zelf nu ook. 4e dag Clomid geslikt. Valt nog weinig te zeggen daarover nu. Pas als ovulatie in de buurt komt, komen de vragen weer haha...
Hee Annie, Dat was bij mij ook zo hoor toen! En bij mij sprong mijn ei toen ook rond dag 20. Dus dan heeft ie nog alle tijd om te groeien Wat goed dat de uitslagen goed waren 8). Wij krijgen morgen de uitslagen van de zwemmers spannend!
Hi meiden, Jullie hebben helemaal gelijk hoor, er moet meer actie in Maar goed ik kan overdag vanwege mijn werk ook niet op het forum en de laatste week na mijn werk kapot. Gisteren lag ik al omj 18u. te slapen.... Maar goed, dat hoort er bij! Ik heb vrij weinig bijwerkingen gehad van de Clomid maar ik slikte ook maar 50mg. Alleen last van opvliegers tijdens die 5 dagen slikken. Sally, ik heb mijn eisprong bij gebruik Clomid ook op dag 13 of 14 gehad. Hoeft dus helemaal niet dat je een lange cyclus hebt. Mijn cyclus voor de Clomid verschilde van 14 tot 45 dagen. Anie, Daan, ik hoop dat de komende dagen succesvol gaan worden! Voel me een beetje eenzaam op dit topic als nige zwangere, dus wie volgt!!!! Allemaal!!!!! @All, succes allemaal met de emo-buien. Misschien leuk om te weten, die worden als je zwanger bent alleen maar erger.... Ik ben zelf niet zo emotioneel, best een binnenvetter. Ik huil ook niet heel erg snel ofzo. Vorig weekend gingen mij vriend en ik naar mijn schoonzus. Dan vind ik het altijd leuk om iets aan te trekken wat me goed staat. Nou ik kon gewoon niets vinden en stond binnen no-time te janken om ik 'niets had om aan te trekken'..... Ahhh.... Mijn vriend en ik keken elkaar aan en wisten allebei dat het een hormonen uitbarsting was. En toch reageerde hij zo lief. Hij bagetaliseerde het niet, ookal wisten we allebei dat het nergens over ging! Al met al kan ik al mijn kleding nog gewoon aan, het probleem was dan ook zo opgelost. Moest alleen even iets strijken en dat wilde ik niet! Maar goed, genoeg over mij, ik hoop echt zo op goed nieuws! Ben jullie NOD een beetje kwijt maar ik hou de banners in de gaten! Fijne avond!!
Wat een actie ineens hier - gezellig!!!!! Nou, hier het laatste pilletje op, gelukkig... wachten we weer even verder tot hopelijk een eisprong, en dan...... @Merel: las ik dat nou net goed, zit jij op cd 6? Je hebt geen banner, dus kan niet spieken. Ik zit namelijk op cd 7, dus we lopen gelijk op. En wat jullie ookal zeggen, het is voornameljk zoveel wachten..... dat gaat ook echt dagelijks door mijn hoofd als ik wakker wordt 'oh, gelukkig, weer een dag minddr wachten'. De dagen lijken wel langer te duren ineens, sinds ik weer aan de clomid ben. Je bent er dan ineens toch een stuk intensiever mee bezig. Nou ja... voor het goede doel he. En inderdaad Cybi, we moeten je allemaal snel volgen, en dat zal jammergenoeg niet allemaal tegelijk zijn deze maand, maar bij 1 moet het toch lukken?! Kom op dames! We gaan ervoor!
@Julia: zit vandaag op cd 7, dus je loopt een dagje voor. Heb vandaag de laatste pil ingenomen. Nu maar weer afwachten hé!
Hi meiden! Sinds lange tijd ook weer een reactie van mij! Het wachten duurt inderdaad lang! Vandaag mijn laatste pilletjes primolut en dan waarschijnlijk maandag 15 feb cyclusdag 1. Deze cyclus met 150 mg clomid mag ik tussentijds naar de gyn voor follikelmetingen.... vorige 2 rondes is alleen bloedgeprikt. De eeste follikelmeting zou dan zijn op CD10, dus woensdag 24 februari.... 50 mg en 100 mg sloegen totaal niet aan, dus ben heel benieuwd of er vanbinnen uberhaupt wat gebeurt! Succes allemaal met wachten, klussen, pilletjes slikken en voor sommigen met de emo-buien! Liefs 1979.
HEY meiden!! wat fijn dat er weer gekletst wordt! ik heb hier een overzichtje van mijn temp ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en wanneer jullie denken dat ik mijn ovu had! dag 13 36.8 dag 14 36.6 dag 15 36.9 dag 16 36.8 dag 17 36.8 dag 18 36.8 dag 19 37.0 heel veel succes allemaal weer we gaan met zijn alle duimen draaien!! knuf knuf
Cybi: Fijn dat je je naar omstandigheden super voelt! Ik hoop dat ik over 12 dagen bij je aan kan sluiten! Sally: Ik heb geen idee, ik temp. niet en heb ik ook niet gedaan. Even ego: We krijgen vanmiddag de uitslag van vriend zn zwemmers... Ben best nerveus... Vandaag zijn we 5 jaar samen, dus dat maakt of breekt onze dag qua sfeer denk ik...
@Daan spannend zeg, bellen zij, of moet je zelf bellen op een bepaald tijdstip? Of moet je erheen? Wij moesten naar het ziekenhuis voor de uitslag, dat was een maand geleden ofzo. Mijn man moest er ook echt zelf bijzijn, anders zouden we de uitslag niet krijgen.. @Sally, ik heb ooit wel getempt maar doe dat nu eiegnlijk niet meer. Ik kan het eens voor je nakijken, als je dat wilt.. @Merel, die ene dag.. die telt haast niet mee toch?! Hoe lang is normaal gesproken je cyclus?
Hee Julia: Onze gyn belt vandaag met ons. Op het telefoonnummer van mijn ventje inderdaad. Ze zou rond half 5 bellen, dus we moeten nog even wachten... Spannend zeker. Ik laat het ook wel even weten, maar dat wordt pas vanavond na het werken!
@Julia: 1 dag maakt niet uit nee...alhoewel, 1 dag extra wachten is zóó leuk! haha. Mijn cyclus was vorige ronde met de Clomid 29 dagen. Daarvoor was er geen peil op te trekken. Dan weer 42 dagen en zo opeens 70 dagen (record tot nu toe). Daarvoor door ondergewicht uberhaupt 2 jaar niet ongesteld geweest. Spannend Daan, hoop dat de uitslag goed is.
Haha, inderdaad Merel, die ene dag kan een hoop frustraties leveren.... en spanning! Wel balen dat je cyclussen zo verschillend zijn, test je dan - bij geen ongesteldheid - 2 weken na je eisprong ofzo? Daan: het is half 5 geweest! Hopelijk belt ze snel! Succes!
Jaaa de uitslagen zijn goed 116 mljn bewegende cellen! Dat was volgens de gyn goed . Jeej ben zooo blij nu. Nu zijn we er zeker van dat het allemaal goed zit! Kan helemaal gerust aan het werk gaan zo. Tot vanavond!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en wil hier wel graag mee "kletsen." Mijn naam is Bo en ik ben sinds begin juni met de pil gestopt. Maar sindsdien nooit uit mezelf ongesteld geworden. Al een aantal keer primolut geslikt wat ook weinig opleverde. Allerlei onderzoeken gehad bij de gyn en gisteren eindelijk clomid gekregen. Omdat ik zelf niet menstrueer moet ik alleen eerst 12 dagen Duphaston slikken om een bloeding op te wekken... Dat was wel even een tegenvaller, maar ja wat zijn nou eigenlijk 12 dagen... Na die 12 dagen moet ik na ong 4 dagen een bloeding krijgen en dan op dag 3 aan de clomid....... Jullie kennen de procedure natuurlijk al..... Ik hoop dat ik hier welkom ben. Groetjes, Bo
Daan, wat goed zeg!!!! Super!!! Hoeveel % beweeglijkheid had hij? Oh, gelukkig maar, wat een goed nieuws! Bo: welkom hier. Uiteraard ben je meer dan welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Waarom was dat Duphaston slikken een tegenvaller? Of bedoel je dat het een tegenvaller is omdat je dat nu eerst moet doen voordat je met de clomid begint? Is verder (op geen menstruatie na dan) alles wel oke, of zijn is er iets gevonden waardoor je niet zwanger zou raken? Maar goed, geen menstruatie betekent ook geen eisprong, dus dan zou je met clomid wel eens een goeie start kunnen maken (ik=geen eisprong zonder clomid!) Veel succes en klets lekker mee!
- Daan, fijn dat de uitslag goed was!! Dat is weer een goed gevoel! - Bo, uiteraard ben je welkom! Hopelijk slaat de medicatie aan en krijg je je menstruatie. Daarna op naar de Clomid, hopelijk is dat snel succesvol voor jullie! -All, mijn duimen draaien hard. De komende tijd allemaal goed aan de klus, geduld met het wachten (had ik ook niet ) en dan kan iemand zich misschien met een paar weken bij me aansluiten. Ik zeg, minimaal 1 per cyclus!! Hier een goede dag gehad, voel me vandaag weer wat meer mens. De vermoeidheid was vandaag bijna weg, dus ik voelde me zowaar niet echt zwanger meer Nog 6 nachtjes tot de eerste echo...
@Daan; gefeliciteerd met de goede uitslag! @Cybi; spannend hoor die 1e echo. Heb de afgelop 10 dagen 5 echo's gehad, maar heb toch liever een andere echo @Bo; welkom hier en veel succes! @Alle anderen; HELP! Ik weet het niet meer! In ieder geval voor allemalaa succes en een dikke knuffel @All; vanmiddag voor de 3e fm geweest. Goed nieuws: rechts is 16mm!!!!!!!!!!!!!!! Links was 7mm, dus dat wordt niets. Me = so happy!!!! We hebben voor morgenavond klusadvies gekregen en zaterdagmorgen om 11.15 uur hebben we een echo om te kijken of het eitje al gesprongen is. Pfffffffffffff wordt af en toe wel gek van al die echo's. Maar liever dit, dan helemaal geen echo's. Ik zal zaterdag weer een update posten, want daar heb ik morgenavond geen tijd voor