@ julia, steken zijn gisteren na een minuut of 10 opgehouden en niet weer terug gekomen. Nu alleen maar onverklaarbare kriebels in mijn buik, waar ik volgens mij geen reden voor heb. De Hsg was bij mij in 10 minuten gebeurd, dus is echt maar heel kort. Moet zeggen dat hij bij ons ook wel goed geregeld was, ik hoefte niet te wachten, maar was direct aan de beurt.
@Kriebels? Verliefd?!?! 10 minuten maar? Ohhh, da's een meevaller! Hopelijk gaat het hier ook zo voorspoedig!
Hihi, ja, zo voelt het wel....maar of het nou daar van komt? Ik weet het niet, maakt me ook wel erg onzeker, en het duurt nu zo lang voor ik mag testen...
Om gek van te worden he? Dat eeuwige gewacht en die eeuwige kwaaltjes die je op 10 verschillende manier kan benoemen. Zenuwkwaaltjes, ongikwaaltjes, zwangerschapskwaaltjes, gewoon buikpijnkwaaltjes etc etc. Gisteren voelde ik mij echt beroerd. Ziek, zwak misselijk. Maar niet zwanger-misselijk. Maar ander-misselijk. Maar toch, voordat ik naar bed ging schoot door mijn hoofd: ookal voel ik mij dan niet zwanger-misselijk, wie weet ben ik het wel!!!! En het eerste dat ik dacht toen ik wakker werd vanmorgen was: niet meer ziek, zwak, misselijk, beroerd - dus: niet zwanger. Echt, om helemaal gek van te worden! Daarom probeer ik alles maar te relativeren en doe ik hard mijn best ervan uit te gaan dat het niet raak is.... Ik moet gelukkig iets minder lang wachten. NOD over 5 dagen, testen over 4 ofzo......
Ik denk ook niet dat ik het red tot mijn nod, maar het is even de vraag wanneer de pregnyl (wat zwangerschapshormoon is) uit mijn lijft is.... Ik blijf pleiten voor een meekleurende navel...veel duidelijker!
@Dithje, die pregnyl die halveert zich dacht ik elke 23 uur toch? Dan zou je dus kunnen uitrekenen wanneer hij (bijna) uit je lijf zal zijn. Hoeveel eenheden heb je gespoten? Volgens mij test een kv test 2 voor 5 euro bij 20 HCG, als je uitrekent dat je op een bepaalde dag nog 30 HCG van de pregnyl in je lijf hebt, zou ik dus niet testen. Maak een sommetje! Ik ben wel nieuwsgierig! Hoe gaat het eigenlijk met Daan? Is Levi al thuis? Gaat het goed met ze?
Pff, dat is een ingewikkeld sommetje, voor iemand die niets kan mij cijfertjes zo als ik. Zal mijn lief hier zo even op storten. Met Daan en Levi gaat het goed. Hij drinkt al helemaal zelfstandig. Als dat goed blijft gaan, mag hij naar huis toe.
Volgens lief heb ik nu ongeveer nog 50 eenheden in mijn lijf zitten. Maar nu testen heeft ook nog helemaal geen zin. Geduld moeten we hebben....
Nee, dan heeft het nu nog geen zin, op zijn vroegst zaterdag, maar beter nog zondag. Fijn dat het met Daan en Levi goed gaat! Doe haar de groeten! Hopelijk mag hij snel naar huis!
Maar dat zou dan wel een aantal dagen voor je NOD zijn... hmmm... is hij zeker van die 50? Ach... ik weet het ook niet.....
Ja hebben het samen uit gerekend, is nu 8 dagen geleden dat ik gespoten heb. Dus als we het dan per dag halveren, komen we zo uit.
Dan moet het kloppen, tenzij die rekensom niet klopt. Maar ik meen mij te herrinneren dat je direct al na de pregnyl kan gaan halveren per etmaal.... Hoe je het ook went of keert, het blijft natuurlijk rete spannend!
Goedemorgen meiden, Jullie hadden het nieuws al gezien zag ik!! Ben inderdaad zwanger al ga ik straks nog wel een andere test doen om het helemaal zeker te weten haha... Dithje, bij Myrthe wist ik ook niet wanneer nu de pregnyl uit mijn lijf was en heb ik op woensdag positief getest terwijl ik pas op maandag mocht testen en iedere dag werd de test toen duidelijker dus was de pregnyl eruit. Deze keer had ik 10.000 pregnyl en heb ik 11 dagen na de pregnyl negatief getest. Super dat het met Levi zo goed gaat!! Julia hoe gaat het met jou?? al last van kwaaltjes of denk je dat het niet gelukt is of helemaal geen voorgevoel?? 1979 ''fijn'' dat het bloeden zelf begonnen is... Wel fijn dat je man nu weer thuis is lijkt me fijner om het samen af te kunnen sluiten.. Groetjes, Jolanda
@ Jolanda, Super gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie! Ik ga mij nog proberen in te houden om te testen, maar word wel steeds lastiger. Heb nog steeds geen klachten, wat ik normaal toch wel ruim een week voor die tijd heb. Maar ga er wel van uit dat het misschien door de pregnyl komt dat ik niets voel.
@Jolanda, nu officieel nog eens VAN HARTE GEFELICITEERD!! Kan je het al een beetje bevatten? Hoe voel je je verder? Wanneer was je NOD? Hier ongeloof. Ik ga vanavond naar de kroeg met vriendinnetje die geen kinderen heeft, niet zwanger is en problemen in haar huwelijk heeft. Zij houdt van whiskey, ik van een biertje. Maar..... mijn NOD is over 3/4 dagen. Ik gok erop, ga met zoon naar de kruidvat, koop een test, hier het resultaat. Aan de thee vanavond.....
Julia, heb je net ook in het testtopic gefeliciteerd maar nogmaals ook hier van harte met je zwangerschap!!! Echt helemaal super en ook mee naar de juli mama's he!! Hoe reageerde je man?? Ik voel me eigenlijk wel goed, wel erg moe al en misselijk dus dat is al wel vroeg maar heb er een goed gevoel over.. Heb vandaag ook de verloskundige en het umc gebeld en ik heb 30 november intake met echo bij de verloskundige en de week erna de echo in het ziekenhuis. Dat de rest ook maar snel mag volgen he!! Liefs, Jolanda
@ Julia Ook jij van harte!! Super, gaat hard nu hier in eens. Gooien jullie ook een beetje hcg de kant van Bobbing en mij op? Ik voel nog altijd niets, alleen vaker naar de wc, steeds voor zo;n rottig klein plasje. Erg handig als je aan het werk bent.
@Dithje, spannend, spannend! Ik hoop zo dat het raak is, net zoals voor Bobbing, Flippo, Wendy, Leentjuh, nogmaals raak maar dan goed raak voor 1979.... Ik kan wel met HCG gaan strooien, maar ik ben nog niet zo zeker van mijn zaak hoor. Helemaal niet na de laatste keer en met de wetenschap dat je na een BBZ een vergrote kans op herhaling hebt. Ga vandaag dus maar eens het zk bellen en kijken wat het plan nu is, als ik inderdaad bloedloos mijn NOD voorbij ga. Vervroegde echo, of toch gewoon rond de 7 weken? Ik gok het eerste. Zal daar vandaag meer over horen. Verder hier dus nog erg voorzichtig en probeer ik zeker om niet al te happy te zijn. Doe mij eerst maar een goede echo voordat de jip en janneke champagne open gaat. Duimen draaien voor jou Dithje, jij hebt nu als eerste je NOD toch? @Bobbing, waar ben je en hoe gaat het ermee? Wanneer is ookal weer die van jou? @Flippo, jij volgt rond de 20ste (zo even uit mijn hoofd....).... het blijft dus spannend hier!
Julia, Jolanda, Wat een super nieuws voor jullie! In een klap twee zwangeren erbij! Ik hoop zo dat 't allemaal goed zal gaan bij jullie! Van harte proficiat!!! Hier helaas minder nieuws: Gisteren voor controle in 't ziekenhuis geweest: er is teveel achtergebleven in m'n baarmoeder, ook het vruchtzakje zelf, dus maandag toch curetage... wat een tegenvaller zeg! Van de huisarts heb ik tabletten gekregen om m'n bloed weer goed te krijgen, nu zijn m'n waardes veel te laag vanwege 't vele bloedverlies. Als m'n lichaam 't voor maandag alsnog probeert zelf op te lossen, moet ik direct 't ziekenhuis bellen... nog meer bloed kwijtraken zou echt niet goed zijn... Xxx