@1979, wat een tegenvaller meid, hier zit je niet op te wachten.. Alvast heel veel sterkte maandag in het zk, en hopelijk kan je snel op, ik kan me voorstellen dat je na zulk hevig bloedverlies je niet helemaal op en top voelt. Heel veel sterke- knuffel! Ik moet een week later ook naar het zk, de 15de, voorzorgsmaatregel, ze willen in een zo vroeg mogelijk stadium weten waar het vruchtzakje zit, ookal garandeert dit niks, het is puur om een 2de bbz uit te sluiten.
ja, flink balen... ik hoop echt dat ik 't weekend zonder heftige bloedingen door kom, anders moet ik nog met spoed richting ZH. Dat maakt me 'n beetje onzeker... En ja, die bloedarmoede zorgt ervoor dat er weinig fut in 't lijf zit. Ik heb vandaag met m'n leidinggevende gesproken en we hebben afgesproken dat ik zowiezo heel volgende week thuis blijf... goed uitrusten en op krachten komen! Eerst even goed aan mezelf denken en dan hopelijk maandag de 15de weer aan de slag! Xxx
He allemaal. Jeetje heb weer een hoop gemist zag ik. @1979 wat vreselijk wat je allemaal moet doorstaan. Heel veel sterke. @Jolanda. Gefeliciteerd meid. Echt super. @ Julia. Hier ben ik dan weer. Ik ben deze begonnen aan mijn nieuwe baan. Super spannend. Gelukkig ben ik nu niet bewust bezig met allerlei symptomen die ik kan hebben gewoon weg geen tijd voor. Maar heb wel een positief gevoel. Volgende week woensdag is mijn nod ongeveer. Jij ook van harte. Oho ik wil ook. @ flippo. Wij zijn een jaar bezig vanaf feb. Loop ik in het ziekenhuis. Ik werk 40 uur per week. Zo heerlijk weekend. Lekker luieren op de bank.
Dithje die ongi krampen hoeven niks te zeggen hoor heb ik ook heel erg gehad. Nu nog steeds soms wel overigens. Bobbing, spannend om bij een nieuwe baan te beginnen of niet. Vind je het wel leuk?? voor jou schieten de wachtdagen ook alweer op! Spannend en hopelijk volgen jullie volgende week allemaal! Ik heb vanmorgen nog even een testje gedaan, had gisteren wat bruine afscheiding en word daar zo onzeker van doordat ik 2x eerder een miskraam heb gehad maar de testen worden steeds duidelijker dus zal het wel goed zijn toch he! Fijn weekend allemaal!!
@1979: Wat super balen meis.... zal aan je denken maandag.... dikke knuffel voor je meis!!! @Julia: Meis gefeliciteerd Nu hopen op een wondertje dat mooi blijft plakken op de juiste plaats! @all: Mijn NOD mag veranderd worden in de 17e, heb gisteren mn eitje gehad en heb een LF van 12 dagen op zijn langst... @Jolanda: Bruine afscheiding kan heel goed in de eerste weken van je zwamgerschap heb ik begrepen... en als t streepje steeds duidelijker wordt lijkt het mij ook dat t goed zit! Wanneer heb je je eerste echo???
@Bobbing, wat fijn dat je er een posi gevoel bij hebt deze maand. En inderdaad, woensdag komt dichterbij! Ik hoop op posi nieuws! @Dithje, hier ook ongi buikpijn, dus dat zegt niet echt veel. En ookal ben ik ECHT NIET zeker dat dit een gezonde zwangerschap is, die buikpijn had ik ook bij mijn eerste 2 zwangerschappen en de resultaten liggen nu boven een middagtukkie te doen. Dus inderdaad; buikpijn zegt niet perse dat het einde verhaal is, hoewel ik je onmacht en Kl*te gevoel zeer goed begrijp. Uiteindelijk ken jij je lijf natuurlijk het best. @Jolanda, heb jij al een knaltest gehad? Ik ben echt poepieonzeker na die BBZ merk ik. Getsie. Zat er maar een luikje in mijn buik om even aan de binnenkant te spieken of alles er goed uit ziet..... @1979, hoe gaat het met jou? Heb je het gevoel dat het dit weekend nog vanzelf gaat komen? En zo niet, word je dan plaatselijk verdoofd maandag? Misschien is de kans klein, maar ik hoop toch dat je lijf het nog net op tijd zelf voor elkaar krijgt. Veel sterkte! @Flippo, dus nog 11 dagen op de wachtbank, fijn dat je je eisprong hebt kunne traceren! @All. Hier nog geen zw. banner, daar durf ik echt nog niet aan! We zien allemaal wel hoe en wat. Vanmiddag bij vrienden op bezoek waar we ook blijven slapen. Heb er zin in. Beetje afleiding!
Oh meiden, ik weet het echt niet. Buikpijn was even gisteren, 2 uurtjes of zo en is tot op heden weg gebleven....(wel enorm last van mijn rug) Mag van mijn vriendje niet testen, vind ie nog veel te vroeg. Dus van het weekend maar afleiding zoeken, gaan zo even op familie bezoek en dan duik ik mijn bedje in, heb de komende 2 nachten nachtdienst. Als mijn lijf daar niet door van slag is weet het ik het ook niet meer. Gelukkig ook wat leuks om over na te denken vannacht, we gaan nu echt plannen voor de bruiloft. Krijgen een schenking van mijn schoonouders en aangezien ik graag getrouwd wil zijn voor er een kindje komt, moet er nu wel een beetje haast achter. Dus opzoek naar een datum, locatie etc etc
Ditjhje van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ook erg leuk om plannen voor te maken he! Werkse in ieder geval de komende nachten. Julia, ik heb vanmorgen nog een test gedaan en vind hem veel duidelijker weer dan de test van donderdag. Gisteren dus wel wat bruinverlies gehad en vandaag ook maar was echt heel erg weinig. Als het niet goed zou zijn dan zou mijn test niet zoveel donkerder worden lijkt me... Flippo hoe is het met jou??
@Julia: Ik duim voor je meis @Dithje: Meis spannend he die laatste wachtdagen... ik duim met je mee! @Jem: Mooie testen meis Wees er trots op! Hoe het met mij is... goed hoor... geen medicatie meer hier en de uitslagen van mn mannetje zijn welliefst 22x verbeterd (VCM van 3 naar 66) Dus we moeten nu weer 6 maanden zelf proberen... Als het dan nog niet gelukt is zijn we 2 jaar bezig en mogen we direct starten met IUI... maar de gyn heeft er vertrouwen in dat t voor die tijd moet lukken... na we zullen zien Ik zit vandaag 1DPO Vorige cyclus een LF van 16 dagen gehad en een licht posi zw-test... maar ongi geworden.
Het is maar goed dat mijn lief me verboden heeft om testen te kopen. Want anders had ik NU een test gedaan. Moet zo veel plassen, word er helemaal simpel van. En nog steeds geen buikpijn meer.....en geen zere (.)(.)....Waarom duurt het zo lang voor dat ik kan testen. Nu op z;n vroegst dinsdag pas....
@Dithje Wachten is zo irritant. Pfff. Ik ben lekker bezig geweest vandaag dan denk ik er het minste aan. Nog even vol houden en dan weten we weer waar we aan toe zijn. Strooi een hoop hcg onze kant op
@Dithje, ik vind het wel spannend worden bij jou hoor. Die buikpijn, toch weer verdwenen. Hier komt en gaat ie ook.... Dus dinsdag testen? Ahhhh.... nog 2 nachtjes dus.... @Jolanda, mooie testen! Ik ga proberen geen test meer te doen. Heb volgende week al de eerste echo om te kijken of het nu wel in de baarmoeder zit. Heeeeel misschien van te voren nog een test om te kijken of hij echt zichtbaar donkerder is. Zo niet, dan bereid ik mij voor op een slechte echo. Maar goed. Voor nu wacht ik gewoon even af. Heb toch maar een mooie banner gemaakt, maar ben nog heel voorzichtig en er overheerst voornamelijk hoop hier, ipv grote blijdschap. @1979, heel veel succes morgen, ik neem aan dat ze eerst een echo maken om te zien hoe het erevoor staat? Goed, als je het vruchtje bent verloren dit weekend zal je dat geheid gezien hebben. Dikke knuffel, hopelijk verloopt het allemaal spoedig en mag je snel weer naar huis erna. @Flippo, hoe zit de wachtbank? Heb je er weer wat meer vertrouwen in na mooie uitslagen van hubby vorige maand? Hoop zo dat het snel raak is, en dus geen zk meer voor jou! Knuffel! @Wendy, lees je hier nog mee? Waar ben je gebleven??? @Bobbing, het wachten zit er voor jou ook bijna op. Ga jij tot woensdag wachten met testen? Dithje eerst dinsdag posi test, jij woensdag? Vind ik wel een mooi plan. Trouwens, 1979, misschien staat je hoofd er nu niet naar, maar hoor toch echt uit meerdere hoeken (tevens ook van gyn) dat je na een miskraam een verhoogde kans hebt op een nieuwe zwangerschap. Dus laat dit voor jou gelden aub! Zo. Thats all for now. Ga koken. Fijne avond allemaal!
Mmm vandaag veel witte afscheiding in mijn onderbroek gevonden. Ben erg bang nu heb dit niet eerder gehad dus geen idee of het een goed of slecht teken is. Heeft iemand dit gehad????
@Bobbing, ja heb dit ook wel eens gehad, maar kan me niet meer herrinneren of dat net die maand was dat ik zwanger raakte... Sorry... hier heb je dus niks aan!
Julia van harte meid en hopelijk gaat deze keer alles goed met je zwangerschap!! Hier is het bruinverlies weer helemaal weg dus heb er wel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat! Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar voor nu gaan we er helemaal voor!
Denk dat ik zelfs geen 2 dagen meer ga volhouden. Het voelt goed, anders dan de vorige keren. Dus morgen al ik wakker word, snel naar de stad en eens zien wat er gebeurd. Ik voel nog steeds niets, geen buikpijn meer en zo. Wel me vanacht heel beroerd gevoeld tijdens m'n werk. Over gegeven zelfs. Durf nu ook niet meer goed tegen de mensen om me heen te vertellen hoe ik me voel.