Is er geen kruidvat open op zondagavond bij jullie in de buurt? Haha! Ik ben nieuwsgierig!!!!! Spannend, spannend meiden, ik hoop het zo! Duimen draaien voor jullie!!
Er was wel koopzondag in een plaatsje 15 kilometer hier vandaan, maar mijn vriendje wilde niet dat we daar wat gingen halen. Die is bang voor de teleurstelling als ik te vroeg ga testen. Kan ik me ook wel in denken, maar het voelt goed nu....
@Dithje, wat heb jij een wijs vriendje, maar oh wat lijkt het me ook moeilijk. Als je er zo'n goed gevoel over hebt, had ik geloof ik allang getest Knap hoor! Maar als je dan tocg morgen gaat testen, doen jullie dat dan samen of alleen?
De bedoeling is wel samen. Hij heeft nu ook nachtdienst, dus morgen zijn we allebei overdag thuis. Dinsdag ga ik met een collega/vriendin op stap, dus dan gaat het niet lukken. Maar even zien dus wat ik doe. Ik zit ook nog wel te twijfelen hoor, morgen is 3 dagen vroeger dan ik zou willen....maar toch
Wat is wijsheid?! Succes met wachten en ik duim dat als je besluit te testen morgen, er een mooie 2de streepje tevoorschijn komt!
Weet je, ik ben zo bang dat ik het gevoel wegdruk en als ik dan test ik in eens in alle hevigheid weer buikpijn ga krijgen en zo. Maar vind het zo raar dat ik nog steeds niets voel. Alleen zo veel plassen, echt elk uur, nou heb ik dat normaal nooit. Er waren op het werk dagen dat het heeeeel druk was en dat ik gewoon maar 1 keer tijd had om even naar de wc te gaan en dat was prima.
Strooi!!!! @He, ik zie Daan onderin hangen! Is Levi gisteren mee naar huis gekomen? Hoe gaat het met jullie? @Dithje, ik snap de onzekekerheid meid. En je weet, er is maar 1 manier om duidelijkheid te krijgen. Maar aan de andere kant is te vroeg testen ook een beetje risky.... Ohh,... ik kan niks anders doen dan duimen. Zet hem op meiden!!
@ Julia: Hij ligt heerlijk in zijn wiegje naast ons bed te slapen . We kunnen nu helemaal gaan genieten. Het gaat goed, ben alleen nog wat onzeker over sommige dingen, maar dat komt vast vanzelf goed . TROUWENS: GEFELICITEERD!!! Mijn duimen draaien dat het deze keer goed mag gaan . @ Jolanda: Jij ook GEFELICITEERD!! Super nieuws lees ik hier! @ De rest: Heel veel succes en sterkte gewenst met zwanger worden!
@Daan, wat ontzettend fijn dat jullie thuis samen, SAMEN met Levi. Wat voel je je dan rijk he?! Geniet er enorm van! En die onzekerheden, die horen erbij, volg je moederinstinct!
Shit Dithje, hopelijk komt het omdat je vroeg getest hebt. Nog even afwachten maar..... Nog geen ongi kwalen?
Nee, helemaal nergens last van, maar ben wel bang dat mijn lijf me toch voor de gek heeft gehouden. Dat het nog wel gaat komen...
Pfff.. frustrerend als dat zo zou zijn Dithje. Hopelijk is dat niet het geval. Duimen draaien! Tot wanneer ben je nu van plan te wachten? Gewoon maar een paar dagen wachten en kijken of je ongi wordt of toch? @1979, hoe is het gegaan vandaag, viel het mee of tegen? Hoe voel je je nu? Je bent nu even vrij toch van je werk? Ik dacht dat je eens schreef deze aankomende week. Bijkomen en op krachten komen? Of ging dat nou over vorige week? Zet hem op meid! @Bobbing, hoe is het daar?
@Dithje, jeetje balen zeg! Misschien heb je te vroeg getest? Hier nog geen nieuws, durf. Niet te vroeg te testen bang dat ie negatief zal zijn. In mijn buik rommelt vanalles. Ben zo benieuwd maar ik wacht tot einde van de week met testen.
Ik ga nu ook gewoon maar wachten tot einde van de week, misschien wel tot na het weekend als ik niet ongesteld ga worden. Ik had het er met mijn moeder over. Die vertelde dat zij bij alle 3 haar zwangerschappen heel laat positief testen. Met mijn broertje zelf meer dan 10 dagen over tijd, zelfs de test die ze toen bij de dokter deed was negatief, maar ze was toch echt in verwachting. Dus daar hou ik me nu maar een beetje aan vast. Voel nog steeds niets in mijn buik, en volgens mij kan mijn lijf niet meer in de war zijn de pregnyl, want die is nu echt uit mijn lijf.
@ Dithje, spannende week deze week. Hoe gaat het nu? @ 1979. Hoe gaat het met je? Trek je het een beetje? Hoe is het met de andere? Ik ben al twee dagen erg winderig en kleine vage steekjes in mijn buik. Beetje duizelig af en toe. Vind het zo spannend. Hoop dat het nu eindelijk raak is. Wachten is killing!
Bobbing spannend hoor... Nog maar 1 dagje, ga je dan ook gelijk een test doen?? Cybi dank je wel, ben je lekker aan het genieten van de kleine meid? Dithje hoe is het bij jou?? Daan fijn dat Levi nu lekker thuis is, heeft hij snel gedaan of niet?? 1979 hoe is het met jou? Julia, heb je het besef al een beetje dat je zwanger bent. Al last van kwaaltjes? Groetjes, Jolanda
Ach ja, het gaat hier wel. Heb me er maar bij neer gelegt dat het niet gelukt is en we zien wel donderdag. Ga in ieder geval voorlopig geen test meer doen....