Hey meiden! Gisteren is 't goed gegaan! Was wel pas kwart over 4 (!!!!) aan de beurt ivm een spoedgeval. Ik mocht om 8 uur 's avonds gelukkig naar huis. Ik heb bijna geen bloedverlies en ook de pijnstillers die ik heb meegekregen heb ik nog niet nodig gehad. Ook de gyn was tevreden. Over 4 weken moet ik terug op controle. Xxx
@1979. Jeetje dan heb je lang moeten wachten. Wel fijn dat je snel weer naar huis mocht gaan. @Dithje geef de moed niet op! @ Jolanda. Heb jij al kwaaltjes?
1979 gelukkig is alles goed gegaan maandag. Nu bijkomen en dan hoop ik dat jullie snel weer een positieve test in handen mogen hebben!! Sterkte meid. Bobbing, mijn borsten zijn nu al megapijnlijk en aan het groeien. Ook heb ik heel veel last van mijn darmen en ongikrampjes. Misselijkheid valt mee gelukkig.
Pfff, ik word er zo onzeker van. Voel me anders dan andere maanden, maar of dit het nou is? Het rommelt wel in mijn buik, maar dan meer mijn darmen, heb ik het idee. En gisteravond laat begonnen in eens mijn borsten heel erg te steken, dat heb ik nog nooit eerder zo gehad. Nu nog 2 dagen wachten, of misschien wel gewoon maar 1 als ik morgen gewoon ongesteld word.... Begreep wel van mijn moeder als van mijn schoonmoeder dat zij allebei heel laat positief testen. Dus misschien put ik daar nog een beetje hoop uit? Maar of dat verstandig is. Ik moest me vanmorgen heel erg inhouden om toch niet te gaan testen. @1979 Wat balen dat het zo lang duurde, maar fijn dat het nu maar achter de rug is. Word het misschien wel makkelijker om weer vooruit te kijken. @ bobbing, hoe voel je je? @ Julia en Jolanda beginnen jullie je al zwanger te voelen? @ Flippo, hoe gaat het bij jou? Lijkt me wel anders zo weer uit het ziekenhuis en nu weer lekker zelf proberen. Heb je er zelf ook vertrouwen in, of moet je nog even wennen aan het idee??
He allemaal. Hier blijft het rustig. Heb wel buikpijn maar dat was van diarree. Ook erg irritant dacht echt nu is het te laat. Dus vanmiddag maar een doos tampons gehaald voor het geval dat. Maar tot nu toe helemaal niks. Ben erg benieuwd wat heg gaat worden deze keer. Hou jullie op de hoogte.
@Bobbing, dus nog niet getest vandaag? Wow! Wat goed! Ik zou dat nooit volgehouden hebben. Je banner klopt toch? 1 dag overtijd vandaag? Ahhhh!! @Dithje, bij jou ook spannend... jeetje meiden, wat zou het mooi zijn als het gewoon raak zou zijn!! Duimen draaien voor jullie! @1979, wat fijn dat het goed gegaan is en dat je je redelijk goed voelt. De curretage zelf neemt niet heel veel tijd in beslag toch? Wel balen dat je zolang moest wachten! Nu lekker thuis en vrij neem ik aan. Aansterken, uitrusten en dan idd weer op naar een 2de posi test! Ik gooi geen HCG meer naar jou hoor. De vorige keer, nog zonder te weten dat dat een BBZ was, was jij wel mooi zwanger maar helaas niet van lange duur. Dus ik wacht nu mooi tot ik hopelijk een goede echo heb en ga dan hcg of pepernoten , strooien! Zet hem op meid! @Flippo, jij duimt voor mij (in je pb) ik voor jou! "Gewoon" deze maand, en dus op weg voor een juli/augustus PLAKbeeb. @Jolanda, auw groeiende borsten, hier gelukkig geen last van. Know what you mean though.... Ik ben alleen moe en af en toe een vlaag misselijk. Thats all. Maar dit kan ik ook allemaal verwijten aan werk/gezin/leven in general.... Oftewel, ik ZOU me zwanger kunnen voelen, maar probeer voor de veiligheid nog even nergens vanuit te gaan. Eerst zien dan geloven. Over 5 nachtjes weten we meer.
De buikpijn is toch echt begonnen hier. Dus weet wel wat er aan zit te komen. Geen ilusie meer dat het toch nog goed zit. Morgen gewoon dat 1 en weer een ronde verder. Kan wel janken. Ben ook zo moe, slecht geslapen. Nu op het werk, collega ziek, dus ik moet langer blijven en morgen weer een vroege, dus om half 7 er weer staan. Terwijl ik vanvond pas om kwart voor 12 met de bus naar huis kan.... Had ik maar een baan van 9 tot 5....
Oh meisje, wat klote allemaal! Ik ken het zo goed, ineens die ontdekking van ongi buikpijn en dat je je dan realiseert dat het voorbij is deze ronde. Wat oneerlijk allemaal. En ookal is er nog hoop zolang er geen bloed is, jij kent je lijf het beste natuurlijk. En dan ook nog zo lang werken en morgen weer vroeg op. Getver. Zit niet mee. Hier ook geen 09-17 baan, maar als je tot zo laat moet werken, en morgenvroeg weer, is er dan geen mogelijkheid om daar te slapen? Met een (waarschijnlijk) naderende ongi ben je natuurlijk veel liever thuis, maar vroeg het mij gewoon af. Meid, onwijs veel succes. Hopelijk wat afleiding vanavond en dat de tijd snel mag gaan zodat je snel naast je hubby kan kruipen. Knuffel!
Zo, ik zit al weer thuis op de bank. Gelukkig wilde de collega van de nacht iets eerder beginnen en kon ik dus nog net de bus een uur eerder halen. En morgen ben ik lekker vrij. Andere collega werkt dan voor mij omdat ik nu ook al weer meer uren heb gewerkt en ik dus pas veel later thuis was als geplant. In principe hebben wij ook nooit laat-vroeg. Helaas kan ik niet tegen mijn mannetje aankruipen, die is aan het werk, nachtdienst. Dus we hebben elkaar vandaag ook niet echt gezien. Even toen hij thuis kwam en toen ik weg ging. Vind dat altijd wel extra balen, zien elkaar sommige weken zo weinig. En dan voel ik me ook nog zo naar....
He Dithje, fijn dat de ene collega vroeger begon en dat je toch lekker vrij bent vandaag. laat-vroeg, ookal is het een uitzondering, is echt not done. Wij hebben daarom (nog) slaapdiensten. Vind ik heerlijk, ik slaap ook echt prima op het werk. Maar ik vrees dat die er bij ons uiteindelijk ook wel afgaan ($$$). Hoe gaat het ermee? Ongi? Nog buikpijn? Ik hoop zo van niet. Ik weet niet of het nog zin heeft, maar ik heb ook vanaf een paar dagen voor NOD ongi buikpijn, en nu nog steeds. Lekker onzekermakend nadat je een posi test in handen hebt gehad, maar wel normaal bij een beginnende zwangerschap. Is er nog hoop? @Bobbing, hoe gaat het jou af?
Ach, wat ontzettend klote meid! Dus toch... Weinig woorden, ik herken je verdriet. Hopelijk is hubby vanavond wel thuis zodat je lekker tegen hem aan kunt kruipen en bij hem terecht kan met je verdriet. En andersom natuurlijk. Heel veel sterkte.... op naar een volgende ronde, maar eerst deze tegenslag weer een plaatsje geven. Knuffel!
ah Bobbing, wat hebben wij toch stomme lichamen. Elke maand trappen we er weer in..... Dikke knuffel voor jou!
Vriendje is er weer niet vanavond. De laatste avond nachtdienst. Dus weer alleen....merk dat dat ook niet mee helpt...
Waarom toch steeds weer niet. Ben er weer erg van slag kan alleen maar huilen. Wanneer zal het een keer raak zijn. Heb buikpijn en voel me enorm klotte
Ken het gevoel heel goed Bobbing, ook hier heel veel tranen vandaag. Weet ook wel dat het gevoel morgen al weer beter is, maar toch. Voor nu is het echt zwaar klote...