Tja misschien haal ik wel gekke dingen in mijn hoofd maar ik had twee eitjes stel dat er een is afgestoten en die andere wel is gelukt? Zou da kunnen? Heb een brok in mijn keel mijn benen zijn lood zwaar echt vaag deze ronde heb het gevoel dat ik moet overgeven. We wachten maar af .....
@Dithje en Bobbing: Meiden dikke knuffel voor jullie! @julia: Hier ook nog even GEFELICITEERD! @all: srry had de afgelopen dagen niet zo veel te melden Soms heb je dat zo toch? Zit vandaag 7DPO, dus nog 3-4 dagen wachten in mijn geval op bloed, en nog 2 dagen wachte op bruinverlies.... ben benieuwd, heb er echt geen gevoel bij deze keer, ben zelfs niet eens zeker of ik mn eitje wel heb gehad... Wel flink gevoelige borsten, drukke darmen en ovu-pijn gehad maar toch.... kweenie.... Moet vandaag progesteron prikken, eens zien wat de uitslag is!
Bobbing, Dithje: wat een tegenvaller weer meiden! Wat een klote gevoel moet dat weer geven! Hier is 't lange wachten begonnen op m'n eerste cyclus na de miskraam. Dat kan wel tot 8 weken duren, dus dat wordt erg lang wachten... Xxx
@1979: Hopelijk pikt je lichaam het snel weer op meis.... En dan hopen dat t net als bij Julia weer zo snel raak mag zijn! Hele dikke knuffel voor je!!!! @all: Vandaag progesteron laten prikken, volgende week donderdag heb ik de uitslag... Ben benieuwd!
@Bobbing, weet je al meer? @Flippo, jeetje wat moet jij ontzettend lang wachten op een prog uitslag? Waarom pas donderdag? @1979, balen is dat he, lekker onzeker allemaal. Bij mij ging het toch nog redelijk snel hoor. Wel een iets langere cyclus dan normaal, maar gelukkig geen 8 weken en zo hoorde ik van meer meiden/vrouwen bij wie het geen 8 weken duurde, dus het kan ook best normaal zijn dat je over een week of 4/5 weer ingesteld wordt. @Dithje, hoe voel jij je?
Nee heb geen testen in huis. Ergens denk ik dat het wel niet zo zal zijn. Wat een kut lichaam waarom steeds weer niet oho voel me zo klotte.
Bobbing bij jou ook al niet gelukt... Ik zag je vraag staan over het hebben van 2 eitjes en wat er met de een gebeurt als de ander wel bevrucht wordt. Bij Myrthe had ik die cyclus ook twee eitjes toen ik zwanger van haar raakte. Ben toen niet ongesteld geworden maar waar dat andere eitje uiteindelijk is beland... Geen idee haha.. 1979 balen he dat je nu al helemaal niet meer weet waar je aan toe bent na een miskraam. Hoe voel je je nu geestelijk en lichamelijk?? Flippo ben benieuwd volgende week, misschien volg je ons ook op naar juli?? Hopelijk geen bloed volgende week! Hier alles goed verder, moe en misselijkheid begint ook echt wel te komen maar dat is alleen maar goed! Nog ruim 2 weken en dan de eerste echo, leuk! Groetjes, Jolanda
Bobbing, nu ik Jolanda's reactie lees bedenk ik me ineens dat ik bij onze eerste en tweede 3 follikels had, waarvan bij beide een zwangerschap van een eenling terecht kwam. Ook geen bloeding of iets dergelijks. Wat mijn gyn. destijds vertelde is dat het toch kan dat op het eind alleen de grootste springt en de andere 2 'verdwijnen'. Maar ik heb hier ook gelezen van zwangerschappen met bloedingen rond NOD waarvan vk/gyn dacht dat het een tweelingzwangerschap geweest is waarvan 1tje het niet heeft gered en de 2de wel. Wil je geen valse hoop geven verder. Ik denk dat de kans klein is dat het toch gelukt is, maar zou voor de zekerheid toch even testen zolang je een beetje twijfelt. Mijn vriendinnetje die zwanger probeert te raken was deze maand erg misselijk etc. maar het was niet raak. Zij verklaart dat de misselijkheid door de spanning komt van het wel of niet slagen van deze ronde. Daar is natuurlijk ook iets voor te zeggen. Hoe je het ook went of keert, het blijft moeilijk en hard, en ik wil je veel succes wensen. Dikke knuffel en hou je taai!
Mijn hoop is ook weg. Ik ben erg ongesteld zelfs snachts verlies ik bloed. En dat heb ik normaal nooit misschien dat ik super dik slijm heb gehad. Voel me iets beter vandaag. Wel veel buikpijn nog. De eerste clomid pil zit er weer in en morgen start ik weer met de kruidenthee en drankje. Hoop is er weer een beetje. Over twee weken weer naar het ziekenhuis. Dag 16 dan voor de pregnyl. Hoop dat het de laatste keer zal zijn. Dithje hoe gaat het met jou? @1979 hoe voel je je?
Ik zal zo ook het eerste pilletje eens nemen. Helemaal niet aangedacht vanmorgen. Beetje druk gehad. Het gaat wel. Moet zeggen dat ik het elke maand wel moeilijker vind worden om de moed weer terug te vinden om weer door te gaan. Word er ook erg onzeker van, voelt alsof mijn lijf iets niet kan wat ie wel zou moeten kunnen....
Hey lieverds! 't Gaat hier goed. 'k Ben zo blij dat 't nu achter de rug is! In 't ziekenhuis heb ik aan de verpleegkundige m'n verhaal verteld zonder te huilen, nou da's een hele overwinning! Verder moet ik er niet veel meer aan denken, we zijn vooral gericht op de toekomst! En da's maar beter ook! Lichamelijk gaat 't ook goed, nog 'n beetje bruinverlies, maar niet veel meer. Ben alleen nog wel snel moe (ben 'n echte slaapkop geworden ), maar slik trouw m'n staalpilletjes, dus dat gaat ook goedkomen! Maandag ga ik weer aan 't werk en ben echt van plan goed naar m'n lichaam te luisteren: moe=moe en dan maar wat vroeger naar huis! => haha, dat zeg ik nu: ik neig richting 'n workaholic, dus dat wordt nog wat Ik hoop dat we over 1 of 2 maanden dit topic kunnen sluiten, omdat we allemaal overgestapt zijn naar 't zwanger-zijn-topic Zou super zijn!!! Xxx
Dithje ik snap je dat je nu denkt dat het nooit zal lukken. Ik heb gelukkig vandaag weer de draad opgepakt en het huis lekker aan het schoonmaken gewoon bezig zijn is een fijne afleiding. Onze tijd komt snel. Misschien de volgende ronde al wel. En idd 1979 hopen dat we dit forum kunnen sluiten omdat we allemaal zwanger zijn. Ik heb weer hoop! Wat goed dat je de tranen hebt kunnen bedwingen. Echt super goed van jouw. Zo gaan we weer verder met de was en poetsen
@1979, fijn dat het voorbij is he? En nu duimen draaien dat voor jou (ook) geldt dat je na een mk snel weer zwanger raakt! @Bobbing en Dithje, kom op meiden! Hoe frustrerend ook.... die dag met posi test die komt voor jullie ook echt! @Bobbing, fijn dat je weer wat posi power terug hebt en aan de volgende ronde denkt! Ik pakte zelf na een mislukte ronde, zelfs na de BBZ, ook vrij snel de draad weer op. Ik weet niet of dat goed of slecht is maar vond het altijd wel fijn om redelijk snel die knop om te draaien en weer vooruit te denken. Hou jullie taai!
Hey Julia, morgen is 't zover, jullie eerste echo! Ook al zal er nog niet heel veel te zien zijn, toch zou 't al een hele geruststelling zijn dat je ziet dat 't in je baarmoeder zit! Veel succes morgen (erg spannend!) en hopelijk lezen we hier morgen een goed bericht! Xxx
Beetje rare ongesteldheid deze keer. Vonachtend al veel donkerbruin bloed. Beet vreemd heb dit niet eerder zoveel gehad. Maar ja zal wel niks betekenen. Julia succes morgen!
@Bobbing, misschien was er toch een sprake van een beginnende zwangerschap maar is het voor je NOD al misgegaan? De vreemde ongi en al je klachten zouden daarop kunnen wijzen? @1979, dank je wel! Ik kom me later op de dag morgen melden, afspr zk staat pas om 14.30, dus kan de hele dag zenuwen. Al heb ik er een goed gevoel over. Vandaag toch nog een x getest, ik had er immers nog 1 in de kast liggen van het kv 2 voor 5 euro pakje. Die knalde echt. Dit zegt weinig over waar het vruchtzakje zit in mijn lijf, maar ik kreeg een berg zelfvertrouwen toen ik de uitslag zag. Jij veel succes met werken morgen. Doe het rustig aan, maar dat zal dan misschien niet je sterkste punt zijn. @Dithje, hoe gaat het met jou meid?