Tja Julia het zou zomaar kunnen. Ik ga ernaar vanuit dat er niks meer is of zit en begin aan het nieuwe ronde. Alleen heb ik nog steeds flauwe buikpijn maar ja.
Hier gaat het wel redelijk. Merk dat ik echt even last heb van het mislukken van de IUI, de vallende blaadjes, de drukte en onzekerheid op mijn werk en het feit dat mijn lief en ik elkaar veel te weinig zien door dat we allebei in wisselende diensten werken. Vind het moeilijk om weer positief te worden.... Zo weer naar het ziekenhuis voor weer de eerste echo....
Hallo allemaal Mijn naam is marina en gebruik sinds 2 maanden clomid 50 mg omdat mijn progesteronwaarde veelste laag was en er geen eisprong plaats vond. Bij mijn eerste clomidkuur in de laatste week voor mijn ongesteldheid erg misselijk geweest en samentrekkende krampen gehad in mijn buik. Vrijdag super goed nieuws gehad mijn progesteronwaarde was 110 en sinds zaterdag heb ik weer af te toe samentrekkende krampen in mijn onderbuik hebben jullie daar ook ervaringen mee?? Worden er bij jullie maandelijks ego's gemaakt om te kijken naar de eitjes, bij mij is dit namelijk alleen in de eerste maand gebeurd. groetjes marina
@Welkom Marina, klets lekker mee hier! Krampen kunnen natuurlijk van een innesteling komen, die vind ongeveer een week voor je ongesteldheid plaats. Prog van 110 is in ieder geval erg mooi! Ik duim voor je op een mooi resultaat! @Dithje, ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid. Het is ook niet niks allemaal. @Bobbing en 1979, Flippo heo gaat het met jullie? @All, even kort maar ego. Ik heb een goede echo gehad. Geen BBZ, vruchtzakje mooi op de juiste plek en ze dacht zelfs al beweging erin te zien, ookal is het nog vroeg. Over 2 weken een termijnecho, dan als het goed is met echt kloppend hartje.
@ Julia6 : thanks meis hoop op goed nieuws heb juist net al een zwangerschapstest gekocht. Gefeliciteerd met het goeie nieuws vandaag op naar 29 nov!!! @ dithje : hoe is je echo in het ziekenhuis gegaan, hoop dat je je weer snel wat positiever voelt!!
Humeur hier helemaal naar het nul-punt gezakt. Mijn lief sms-te net, dat hij morgen niet weer hoeft te komen op zijn werk. Hij had net een maand een nieuwe baan, via een uitzendbureau. Maar hij is niet wat ze zoeken. Dus weer thuis zitten en opzoek naar wat anders, dat is nu al de zo veelste keer de afgelopen jaren.... Word er zo moe van, alle plannen voor de toekomst staan weer in de koelkast..... Weet niet hoe lang ik dit allemaal nog vol ga houden...
Dithje getsie wat een tegenvaller zeg. Wil je even een digiknuffel geven en hopen dat alles snel goed komt...
@Dithje, wat balen allemaal meid. Getver, hie zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Vervelend dat hij nu weer thuis zit, hopelijk vindt hij snel iets voor vast. In welke sector zoekt hij werk? Veel sterkte, dikke knuffel!
Aha Dithje wat een rottigheid. Ik leef met je mee. Het zit je ook niet echt mee. Dikke knuffel voor jou. @ Julia. Wat fijn dat je de kleine hebt kunnen zien en het er allemaal goed uitziet. Het is je gegund. Hoe is het met de rest? Hier gaat het weer prima posipower is weer aanwezig. Ik ga er weer helemaal voor. Gewoon de knop omgedraaid en gaan met die banaan. Volgende maand komt mijn onaneert hier te staan Hihi
@ dithje : Wat Balen voor je jullie!!!, hoop dat hij snel weer iets nieuws vind en jullie niet zolang jullie plannen in de ijskast hoeven te zetten. Nog 2 daagies en dan kan ik testen , kan niet wachten heb ook nog steeds de krampen in mijn onderbuik en vooral als ik rustig zit of in bed lig.
Juliaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Wat een super goed nieuws! 'k Ben zo blij voor je! Hoop dat je over 2 weken weer een prachtige echo zult hebben! Dithje, wat vreselijk balen meis! 'n Hoop onzekerheid dus... maar hopen dat ie toch binnenkort wat vind! Hey Gylaine! Welkom hier! Gezellig dat je meekletst! Hier alles goed hoor... 'k ben gisteren weer aan 't werk gegaan, maar was gisteravond echt op. Vandaag maar even extra goed op mezelf letten! Xxx
@1979 super fijn dat je de draad weer een beetje oppakt en aan het werk bent. Idd denk aan jezelf. @Dithje hoe gaat het met je? @allemaal. Nog een week en een paar dagen en dan gaan we weer starten met klussen.
Hi meiden Vanochtend ongi geworden , deels wel verwacht omdat ik al buikpijn had sinds gisterochtend maar toch viel het zwaar vanochtend Zaterdag weer beginnen met de volgende kuur clomid & hard klussen deze maand @1979 : wat goed dat je weer bent gaan werken, begrijpelijk dat je moe was ben je lekker bijgekomen?
@Gylaine, wat balen meid! Dus je begint nu aan de vierde ronde met clomid? 50 mg toch? Hopelijk met succes!!! @Dithje, hoe gaat het met jou? Begin je je al een beetje beter te voelen? Ik vind het echt zo rot voor je. Het valt niet mee allemaal. Een voordeel dat hubby nu meer thuis is, is in ieder geval dat hij lekker in de buurt is, maar ik kan me voorstellen dat het uit financieel oogpunt niet erg aantrekkelijk is op deze manier. Hier trouwens ook nog steeds een werkloos mannetje thuis. Hij is per 1 sept ontslagen. Morgen heeft hij weer een soll. gesprek, ben benieuwd hoe het hem afgaat, niet zijn favoriete bezigheid! @Bobbing, gelukkig - posi power! Houden zo! @1979, niet te hard werken Wat voor werk doe jij ookal weer? @All, hie gaat het verder zijn gangetje. Moe, thats all. Ga het a.s. zaterdag aan mijn moeder vertellen. We gaan dan samen naar een begravenis en dit is de eerste keer dat ik haar zie sinds de goede echo afgelopen maandag. Zal meteen wat druk van de ketel halen betreft de begravenis. Mixed emotions zullen we maar zeggen...