2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Idd erg rustig hier... 'k zit lekker 'the voice of holland' te kijken... prima begin van 't weekend!

Gylaine, 't is idd iedere keer weer balen als je ongesteld wordt. Maar hopen dat 3x scheepsrecht is voor jou (3de kuur clomid!)

Julia, ai een begrafenis zaterdag... maar idd, mixed feelings doen 't dan goed! Wat zal je moeder blij zijn!
    Enne, wat voor werk ik doe? Ik werk op een financiele afdeling bij een productiebedrijf, af en toe erg druk, maar ook erg leuk!

't Gaat met mij goed hoor! Weekje werken zit er op, en 't is best goed gegaan gelukkig! Nu maar afwachten of m'n cyclus vanzelf op gang komt! Keep your fingers crossed!!!

Xxx

2. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hi Meiden

Thanks voor jullie lieve woorden, ik ga vandaag beginnen aan mijn 3e clomidkuur 50 mg, de 29ste heb ik dan een echo met fm.
    Gelukkig hoeft de clomid niet verhoogd te worden, heb al 2 x er een goeie eisprong op gehad, hebben jullie ook last van bijwerkingen??

@ dithje : Heeft je man al goed nieuws gehoord, of is hij nog druk aan het solliciteren?? Ik hoop voor jullie dat hij snel goed nieuws krijgt.

@ julia6 : Wat een rot nieuws zeg dat je man ontslagen is, hoe is zijn solliciatiegesprek gegaan??

@1979 : wat kan wachten lang duren he, wanneer moet je ongesteld worden??, hoop voor je dat cyclus vanzelf op gang komt.
    Ik heb primolut gekregen van de gyn om mijn cyclus op gang te krijgen.

Fijn weekend allemaal!!!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He, hallo! Ik ben er weer even - met de nadruk op 'even' want ben echt total loss.

@Gylaine, de eerste maanden had ik wel last van bijwerkingen, hubby vooral. Ik was soms echt niet te genieten. Verder had ik lichamelijk geen bijwerkingen.

@Bobbing, inderdaad rustig hier. Ik had gister slaapdienst en ging vandaag vanuit mijn slaapdienst naar de begrafenis van mijn tante. 69 jr was ze, gestorven aan kanker helaas. Het was een zware dag, een emotionele rollercoaster, ben nu ook echt hartstikke moe. Duik zo nog even op de bank en dan naar bed. Morgen weer werken. Tussendienstje, maar wel veel werk te doen in 4 u. tijd, dus beetje bijslapen kan geen kwaad.

Mijn moeder was uiteraard helemaal blij, en opgelucht dat het deze keer goed zit. Nu is het natuurlijk afwachten of alles goed blijft gaan. Ik kreeg een leuke nieuwe leren tas van haar cadeau. Had ze ergens zien hangen en niet kunnen laten hem voor me te kopen, erg lief.

Zo, ik check nog een paar berichtjes en klap de laptop dan dicht. Fijne avond allemaal!

4. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Lieve meiden,

het is een schande dat ik zo lang niets geschreven heb. Maar we hebben zo'n rare week gehad. Maandag natuurlijk het nieuws dat mijn lief niet maar aan het werk ging.
    Mijn schoonouders vonden dat zo sneu voor ons, omdat nu onze trouwplannen ook niet door konden gaan, dat ze hebben gezegd dat zij het ons zullen voorschieten/gaan helpen.
    Dus de rest van de week bezig geweest met dingen uitzoeken, bedenken etc.
    Ontzettend leuk allemaal en we hebben er zo veel zin in.
    De datum is nu ook bekent, 6 mei gaat onze dag worden.
    En het toeval wil (niet zo gepland) dat dat de dag is dat we 1001 dagen samen zijn!

Verder gaat het hier sneller dan gedacht. Vanmorgen nog weer in het ziekenhuis geweest. Verwachtte dat er wel een afspraak gemaakt zou worden voor in het weekend. Maar er zat al een heel mooi eitje van 20 mm. Dus vanavond spuiten en woensdag insemineren.
    Dat is volgens mij de eerste keer dat mijn eitjes gaan springen op dag 14. Maar ik vind het wel goed.
    Ik weet inmiddels van mezelf dat ik in de wachtwerken een stuk rustiger ben dan de weken er voor. Als we steeds naar het ziekenhuis moeten en zo.

Zo, nu zijn jullie weer even bij. Hoe is het bij de rest??

5. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey Meiden

@ julia6 : Hoe gaat het nu met je??, wat zijn moeders toch lief he :), heb er gelukkig ook een die alles voor me over hebt en als me man niet kan mee gaat naar het ziekenhuis!

@ Dithje1982 : Wat ontzettend lief van je schoonouders, heb je genoten van alles uitzoeken van de week. 6 Mei gaat vast een fantastische dag voor jullie worden, hij is het al omdat jullie 1001 dag samen zijn. Wat een goed nieuws zeg een eitje van 20mm, good luck woensdag ga voor je duimen!

Voor mij is het dag 3 van mijn clomidkuur kan niet wachten tot maandag en ze gaan kijken of mijn eitjes goed zijn.

Liefs

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dithje, eindelijk een fijne meevaller. Wat lief van je schoonouders zeg! En een supervooruitzicht! En wie weet... misschien toch wel zwanger in een trouwjurk. Die kans zit er toch best wel in tot mei!

Ook fijn dat er al een mooie follikel zat, je bent dus weer 'back in the game' en klinkt een stuk positiever! Ga ervoor!!

@Bobbing, hoe gaat ie met jou, jullie lopen gelijk op toch?

@1979, aan t werk? Rustig aan of begin je je lichamelijk al wat beter te voelen? Minder moe enzo? Deze ronde geen medicatie neem ik aan?

@Gylaine, dank je, het gaat goed hoor. Wel erg moe, maar dat nemen we voor lief. A.s. weekend lekker weekendje naar het westen, naar mijn zus met de hele family, dus dat wordt druk maar leuk! Spannend dus maandag, kijken hoe het ervoor staat! Ik ga maandag ook, hopelijk een kloppend hartje te zien dan.. vind het wel erg eng allemaal. Zo'n onbezorgde zwangerschap als bij de eerste is het niet. Nog niet in ieder geval.

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Dithje, wat ontzettend lief van je schoonouders! Een bruiloft in mei, wat een heerlijk vooruitzicht!!! En ook goed follikelnieuws! Zulk goed nieuws was weer erg welkom bij jullie!

Hier weinig nieuws… wachten… tot m'n cyclus misschien vanzelf op gang komt… geen medicijnen nu in ieder geval. Ik voel me goed, qua vermoeidheid gaat 't iedere dag een beetje beter.
    Vanmorgen wel even een 'nulmeting' gedaan om te zien of de hormonen m'n lijf uit zijn. En ja hoor, geen positieve zwangerschapstest meer! Dus bij twijfel in december kan ik dus m'n test vertrouwen ;)
    Heb wel 't idee dat m'n lijf aan 't werken is. 'k Verlies nu af en toe wat slijmpjes. Zou dat kunnen duiden op een vruchtbare periode?

Xxx

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Even snel voor werk, ja hoor 1979, dat zou best kunnen! Benutten zou ik zeggen! :)

9. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Hallo allemaal.

Ik heb het zo druk op het werk en thuis dat ik niet veel tijd heb kunnen doorbrengen op de site. Sorry.

Morgen vroeg naar het ziekenhuis voor de eicontrole. Ben erg benieuwd wat er zit heb de laatste dagen veel lage buikpijn. Ovulatietest was negatief vandaag dus ben EEG benieuwd wat het gaat worden. Ben ook een beetje ziek moe gisteren diarree en lage rugpijnen hoop niet dat er een griepje aankomt.

Ik laat zsm iets weten.

10. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Jeetje wat is het toch allemaal raar.
    Ik voor controle naar het ziekenhuis wist ze niet of het een ei is. Ssss ja het kon ook een cyste zijn of een restje van de vorige keer nou en met een doorsnee van 45mm. Heb er veel last van. Bloed geprikt en de uitslag vanmiddag gekregen. Het gehaakte is erg hoog en dat wilde zeggen dat de pregnyl gezet mag worden. Alleen kan k dat zelf nog niet dus moet ik om half 10 vanavond naar het ziekenhuis en wordt ie gezet. Dus spannende dagen moet weer klussen.

Xx

11. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden

Long time no speak, was super druk met werk jammer genoeg.
    Heb nu een weekie vrij effe bijtanken!, morgen hebben we een echo in het ziekenhuis ben zo benieuwd!! Ik heb sinds zaterdag pijn in mijn onderbuik heeft iemand hier ook ervaring mee???

@ dithje1982 : hoe is het woensdag in het ziekenhuis gegaan??

@ bobbeling : alles gelukt donderdagaaf in het ziekenhuis??
    Veel plezier met klussen ;) vingers crossed dat het jullie deze maand goed nieuws krijgen!!

Fijn weekend!

12. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Vanmorgen even bij de huisarts langs geweest en m'n bloed is weer ok! Genoeg ijzer bijgetankt dus :D
    Na de miskraam was de waarde 6.8 (moet eigenlijk 7.5 zijn) en nu is ie 8.2
    Vrijdag a.s. de controle bij de gyn. 'k Voel me goed, dus ik ga er vanuit dat 't vanbinnen ook allemaal goed is!
    Verder niet veel nieuws!

Bobbing, 45mm is toch wel erg groot? Jij hebt dus inmiddels je 'shot' weer gehad ;), op naar een positieve test over 2 weken!

Xxx

13. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Het kan ons ook niet mee zitten. Ook mijn contract is niet verlengd. Dus ik zit ook vanaf januari bij huis...

14. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Dithje, wat vreselijk nog zo'n tegenslag! Wat voor werk doe je? Hoop dat jij en je man snel werk kunnen vinden!
    Wel zin om ervoor te gaan nu? Zag dat je je eisprong hebt vandaag...
    Sterkte meis!
    Xxx

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dithje, jeetje wat een klote nieuws zeg. Dit zit inderdaad niet mee. :( Wat ontzettend balen. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, gok dat je uit '82 komt? 28jr? Ik weet natuurlijk niet hoe of wat, maar misschien uit financieel en uit emotioneel oogpunt, een idee om even een maand of 2/3 rust te nemen en uit de MMM te stappen? "Even" op krachten komen, emotioneel de batterij opladen? Misschien is dit wel helemaal niet wat je wilt hoor, het is gewoon maar iets wat in me opkomt. Niet met verkeerde bedoelingen.

@Bobbing, hoe gaat het met jou?

@1979, zoals al in pb, hopelijk snel ongi, of gewoon zwanger natuurlijk!

@Gylaine, hoe was het in het ziekenhuis vandaag?

16. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @Gylaine: Ik werk in de zorg. Ik heb vanmiddag ook al even zitten zoeken en er is wel wat werk te vinden hoor. Zeker in de ouderen zorg hebben ze nog wel mensen nodig. Dus daar ga ik maar eens in zoeken.

En ik heb mijn eisprong al vorige week gehad, heb mijn banner nog niet aangepast.

Vorige week hebben we de 2e iui gehad, met 10 miljoen cellen, dus 3 miljoen meer dan de vorige keer.

@ Julia. We hebben er wel even over gedacht om te stoppen, maar daar mee zullen we ons zelf in de vingers snijden. Omdat we mee doen aan het onderzoek hebben we 6 extra behandelingen gekregen. Als we dat nu zouden stop zetten, dan krijgen we die niet terug. Dus we gaan gewoon door. Ik ben er ook van overtuigd dat 1 van ons of allebei binnenkort gewoon weer aan het werk zijn.

17. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden,

Gister de echo gehad had 2 mooie eitjes, een van 15mm & een van 18mm :). Vanochtend een ovulatietest gedaan maar die was nog negatief, morgen maar weer kijken. Een ding staat vast van de week gaan we weer hard ons best doen :D & hopen dat 3x scheepsrecht is.

@1979 : dat is weer goed nieuws :D succes in het ziekenhuis vrijdag hoop dat je daar ook goed nieuws krijgt!

@ dithje1982 : jeetje dat ook er ook nog wel bij wat super erg voor jullie!! Ik begrijp zeker dat jullie door willen gaan zou denk hetzelfde doen. Vingers crossed dat jullie deze maand positief nieuws krijgen dat verdienen jullie na al die tegenslagen! Succes met zoeken naar een
    nieuwe baan!

18. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Ha dames, hoe s het hier? Ik ben een paar maanden uit de lucht geweest. Had een nieuwe baan en wilde de IUI even staken om niet tijdens mijn proeftijd zwanger te worden. Proeftijd is nu voorbij en vandaag id mijn NOD. Ben nog niet ongesteld geworden en ben best wel benieuwd, maar wil niet 's avonds testen. Tijdens mijn eisprong waren we op een super relaxte vakantie, en ik dacht er niet eens over na dat mijn eisprong die week was, dus wie weet heeft onze relax modus gewerkt!
    Zag al dat Julia zwanger is, wat fijn! Verder heb ik zo snel nog geen oude bekenden gezien, maar ik kan het mis hebben!

19. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @Dithje. Jeetje wat erg voor jullie. Dikke knuffel voor jou.

@ allemaal
    Mijn proeftijd zit er op en ik mag blijven pffff.
    Ik heb flexibele werktijden dus hoef niks te zeggen als ik naar het ziekenhuis moet af en toe wel vervelend dan verzin ik een smoes. Durf het gewoon niet te zeggen.
    Ik heb gisteren enorme pijn in mijn onderbuik gehad echt ik kin niet zitten niet lopen op liggen oho wat een pijn en dat duurde uren pffff was blij toen het wat minder werd. Of het nu mijn ei is geweest geen idee. Of misschien wel de bevruchting. Weet niet of dat zo pijn doet en lang aanhoud. Maar ja morgen de echo en dan weten we weer wat meer.

@pintje welkom terug en succes!!!
    Hoe is het met de rest?

20. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Pientje, wat leuk je hier weer te zien!
    Hopelijk hebben jullie geluk, na die relaxte vakantie! Zou mooi zijn!

Bobbing, wat een goed nieuws dat je na je proeftijd mag blijven! Na al die slechte berichten hier in 't topic was goed nieuws erg welkom!

Update van mij:
    Vanmorgen bij de gyn. geweest. M'n baarmoeder was mooi schoon en een eiblaasje was aan 't groeien (zonder clomid !!!). Ook de vleesboom die ze vorige keer dachten te zien was er niet meer (waarsch. een weefsel van de zwangerschap).
    We hebben nu afgesproken om 't nog 3 a 4 weken te geven. Dan moet er of een menstruatie of een posi test zijn. Zo niet komt er weer een primolut-kuurtje (nep-bloeding) en dan weer aan de clomid. Maar voorlopig ziet 't er dus goed uit!

Even nog iets anders... we gaan volgende maand op wintersport :)D:D:D) en ik wil een leuke trui laten maken met een super gave tekst erop... maar weinig inspiratie, dus heb laatst een topic geopend in de lounge. Jullie hulp is ook erg welkom!!!

Leuke tekst op trui voor op de wintersport ;)

Fijn weekend alvast!
    Xxx

Deel Deze Pagina