Hoi, nou die relaxte vakantie bracht geluk, maar geen baby Hebben jullie ook dat je alles tegelijk wil? Misschien is het de leeftijd, aan de ene kant jong (zin om festivals te bezoeken, alpe d'huzes te doen, te wintersporten, carriere te maken en het gevoel dat dat alleen kan zonder een kind) en anderzijds zo toe aan een baby.... hoe ingewikkeld!
@Dithje, al aan de sollicitatie? Hoe gaat het met je? @Pientje, leuk je terug te zien hier! Fijn dat het goed gaat, nieuwe baan, bevalt het? @Bobbing, jij ook je proeftijd uit, fijn zeg! Wat voor contract heb je? Mijn hubby heeft ook een nieuwe baan. Hij zou a.s. woensdag beginnen, maar zijn oma is gisteren overleden en hij zit nu dus in Bulgarije voor de begrafenis. Hij zal de 13de van start gaan. Ik ben benieuwd. En hij ook! Daar gaat zijn vrijheid!!! @1979, fijn dat alles er goed uitzag. Hopelijk hoef je geen ongi op te wekken dadelijk maar word je het gewoon zelf, of een posi test, dat zou uiteraard nog beter zijn. Hier verder alles zijn gangetje. Ivm begrafenis is mijn moeder dit weekend hier omdat ik moet werken. Morgen dus nog een tussendienstje en maandag lekker vrij. En doordat hubby woensdag weer terugkomt hoef ik dinsdag geen slaapdienst te draaien, dan krijg ik het namelijk niet rond met de kinderen. Best relaxed hoor, dinsdag maar een paar uurtjes werken en dan weer naar huis Komt ook wel goed uit want ben echt constant ontzettend moe.... Dat neem ik natuurlijk voor lief, maar in combi met misselijk soms moeilijk om iets te ondernemen. Alles voor het goede doel natuurlijk.... Fijne avond allemaal!
@ allemaal : hebben jullie een leuke Sinterklaas gehad?? @ pientje80 : leuk dat je weer terug bent. Het is vast een lekker gevoel dat je door je proeftijd heen bent! Watvoor werk doe je? Nu kunnen jullie jullie helemaal storten op de iui zonder stress van je baan! Ik begrijp wat je bedoelt ik ken het gevoel wij willen ook nog veel ondernemen maar willen ook heel graag een kindje, wij hebben nu daarvoor gekozen! @ bobbing : gefeliciteerd!!!! Heerlijk hè die flexible uren ik hoef ook gelukkig nooit te zeggen dat ik naar het Zh moet. Ik heb ook al 2 maanden pijn in mijn buik tijdens mijn eisprong echt een apart gevoel. Hoe was je echo?? @ 1979 : eiblaasjes zonder clomid wat super!!! @ julia6 : wat dubbel allemaal! Gefeliciteerd dat je man een nieuwe baan heeft!! & nog gecondoleerd met het overlijden van zijn oma. Voor ons zit ons weekie vakantie er weer op, hoop dat de relaxtijd van van de week ons goed nieuws gaat brengen de 17e!!
Meiden, ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar de hele dag geen bloed gezien, terwijl ik anders altijd mooi op tijd ben. Dus vanmorgen getest, maar helaas nog niets te zien.... Afwachten dus maar...
Dithje, mijn eerste test op NOD was ook erg licht... mijn mannetje zag helemaal niks, ik zag een héél licht streepje... een dag later zo'n digitale van CB gedaan en dan is 't heel duidelijk! Heb je normaal altijd voor je menstruatie last van je buik of onderrug? En heb je dat nu niet? Dan heb ik goede hoop voor je meis! I'll keep my fingers crossed!!! Xxx
@1979 Ik heb helemaal nergens last van, normaal voor die tijd echt wel buikpijn. Gisteren avond schoot het wel even in mijn rug, maar dat zal wel gekomen zijn van de 4(!!) dozen met kerstversiering die naar beneden getilt moesten. Ik wacht het nog even af tot.... Geen idee. Heb er vannacht wel heel slecht van geslapen, omdat ik anders nooit over tijd ben.
Vandaag 1 streep slijm gehad, met een heel klein beetje bloed er in, vanmorgen vroeg en verder niets....Volgens mij is het wachten nog nooit zo frusterend geweest...
Oho Dithje wat spannend! Ik duim voor je! Hier is het ook wachten. Ik zelf denk dat ik maandag gewoon ongesteld ga worden. Ben er niet echt meebezig. Ben te druk met werken. Wel heb ik volgende week donderdag een afspraak over hoe nu verder. Ben benieuwd wat het gaat worden. Welke medicijnen en zo.
@Dithje en Bobbing, wat spannend bij jullie weer! @Dithje, hopelijk blijft het ene streepje slijm met beetje bloed. Ik ga hard voor je duimen! @Bobbing, waarom denk je dat? Al ongiklachten of gewoon een slecht gevoel deze ronde? @1979, hoe is het met jou, nog niks uit zichzelf op gang gekomen? @Gylaine, nog een week wachten, dan heb jij je NOD zie ik aan je banner. Nog een 2de wachtweek dus, succes!
Dithje, Balen meis... hoop dat je snel weer bij de moed bent voor de volgende kans! Bobbing, er niet mee bezig zijn zegt niks! Ik was er ook niet echt mee bezig, maar vond 't gek om op m'n NOD geen rugpijn te hebben... getest en 't was positief! Dus 't kan wel Gylaine, succes met wachten! Julia, Hoe is 't met jou? Voel je je goed, of nog steeds erg moe? Hier alles prima hoor. Nog steeds niks op gang gekomen, maar ik verwacht 't ook nog niet... vorige week bij de gyn langs geweest en 't zag er naar uit dat er een eiblaasje aan 't groeien was (zonder clomid !!!). Als ik dan nog een week reken om het eiblaasje verder te laten groeien en nog 2 weken tot aan de volgende menstruatie (of niet ), dan is 't inmiddels 24 december. In overleg met de gyn geven we 't dan nog 1 week extra. Is er dan nog niks, dan weer een primolut-kuurtje en dan weer aan de clomid. Dan moet ik 't wel zo doen dat ik met de wintersport (eind januari) niet ongesteld ben . Xxx
Dikke knuffel voor jou Dithje. Ik heb geen idee waarom ik dat denk. Waarschijnlijk om me weer een teleurstelling te besparen. Ik heb nergens last van dus dan zal er wel weer een ongesteldheid aan komen. De vorige keer was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was. Geen idee waarom. En toen ik ongesteld werd deed me dat zoveel verdriet. Nu heb ik dat gevoel absoluut niet. Ik foccus me op de afspraak die ik donderdag heb in het ziekenhuis over hoe nu verder. Mijn baarmoederslijm was niet erg dik dus de kans is zeer klein dat ik zwanger ben.
Hey meiden Vandaag de uitslag van mijn progesteron gehad hij was 99.2 was echt super blij toen ze zei je hept een hele goeie eisprong gehad! Dinsdag belt de gyn zelf en gaan we bespreken hoe nu verder, ik hoop dat volgende week vrijdag mijn ongi weg blijft. Ik heb nu nog geen klachten waar ik vorige maand al veel pijn had in mijn buik. @ dithje : jeetje meis wat een teleurstelling! Ik denk aan je. @ bobbeling : altijd positief blijven hoor je weet maar nooit. Ik ben ook elke maand heel verdrietig als blijkt dat ik weer ongi ben geworden. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat blijkt toch heel erg moeilijk. Ben benieuwd wat het ziekenhuis kwa medicatie bij jou gaat veranderen. @ 1979 : ik ga voor je duimen wel super dat je een eiblaasje had zonder de clomid! 24 December wat een mooie datum
Hier gaat het niks worden speurde net al een drupje bloed. Wel te vroeg maar ja. Ik had het wel verwacht. Xx
@All: Ik ben eventjes weg geweest, maaaar ben nu weer terug... lees weer een hoop rood nieuws jammer genoeg Hele dikke knuffel voor jullie allemaal... Hier is alles rustig, hoef geen clomid meer te gebruiken omdat mijn cyclus redelijk stabiel is geworden zo tussen de 33 en 35 dagen ongeveer... Ook de IUI is afgeschaft bij ons... in mei 2011 mogen we terug komen... tot die tijd moeten we dus zelf klussen, de gyn heeft er vertrouwen in... nu wij nog. het is moeilijk te geloven dat t zelf nu moet lukken terwijl een jaartje terug er nog gesproken werd over IVF (zo slecht was de zaadtest) Maar goed, ik zit vanaf vandaag op de wachtbank.... op naar 1e kerstdag... eens zien of we dit jaar wel een mooi kerstkadootje hebben... vorig jaar had ik mn NOD ook op 1e kerstdag... die dag is mijn neefje geboren..
He flippo. Wat een goed nieuws. Ik hoop dat we allemaal geluk krijgen volgende jaar. Ik mag donderdag voor een gesprek naar het ziekenhuis. Kijken wat hij in petto heeft voor me. Misschien ook wel zonder clomid proberen?