Flippo, wat fijn dat jullie 't zonder clomid mogen proberen! Ik heb zelf ook een hoopje dat mijn lichaam een duwtje in de goede richting heeft gehad, na die miskraam... 'k hoop 't! Veel succes en gezellig dat je er weer bent! Xxx
Hey Meiden Gister met de gyn gesproken mijn progesteronwaarde op de clomid 50 mg was 99 was echt super blij! Voorlopig hoef ik nu geen bloed meer te laten prikken of echo's te laten maken omdat ik goed reageer op de clomid . We hebben afgesproken dat ik als ik nu ongi word wat ik natuurlijk niet hoop ik nog 3 maanden clomid moet slikken ben ik dan nog niet zwanger dan gaat ze mijn eierstokken controleren en gaan we beginnen met IVF. 2011 word een spannend jaar. Voorlopig hoop ik dat ik vrijdag gewoon niet ongi word en het nooit zover hoeft te komen dat we met IVF hoeven te beginnen ben wel blij dat ze heel duidelijk is tegen mij! @ bobbing : wat super balen meis!!!, spannend donderdag!!! @ Filippo : Al ken ik je nog niet, welkom terug! Wat lekker dat je het zonder de clomid mag proberen, begijp wel dat er niet zoveel vertrouwen in hebt maar als de gyn er vertrouwen in heeft zegt dat natuurlijk ook wel iets. 1e kerstdag is een mooie dag voor goed nieuws , ik heb mijn NOD vrijdag can't wait haha heb deze maand voor de eerste keer geen klachten waar ik de maanden eerder al op dag 23/24 pijn in mijn buik kreeg. Ik ga voor jullie duimen dat het gaat lukken zonder de clomid!
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Mijn bloed waardes zijn super goed! We gaan het twee maanden proberen zinder clomid wel nauwe controle om te kijken wat mijn ei zelf doet. Hubby moet nog een keer zijn sperma inleveren om er zeker van te zijn dat dat goed is. Nu duimen dat het binnen twee maanden raak is anders gaan we starten met hormoonspuiten en het zal behoorlijk ingrijpend zijn. Ben benieuwd. En blij dat ik geen clomid meer hoef te slikken ik had er altijd veel bijwerkingen van en super grootte eitjes en veel heel veel pijn. En baarmoederslijm werd er veelste dun van.
Wauw, wat goed Bobbing, geen clomid meer. Nu allebei goed je best doen. @all Ik heb gisteren mijn ultime trouwjurk gevonden!! Echt helemaal goed. Hij word op maat gemaakt en ik heb ook uitgelegd dat we bezig zijn met zwanger worden. Daar hebben we met het uitzoeken rekening mee gehouden. Hij loopt vanaf mijn navel iets uit. Dus daar kon nog wat onder. En we wachten ook nog heel even met de maat op nemen. Ik heb echt zo'n top dag gehad gisteren, nu gaat het echt allemaal beginnen. Nog 140 dagen en dan ga ik trouwen!!!
@Bobbing: Wat goed meis!!! Geen clomid meer Fijn gevoel he! Nu hopen dat t toch maar eens snel raak mag zijn @Dithje: Nog maar 140 dagen, super joh Stiekem hoop ik dat je je jurk niet gaat passen haha dat zou alleen maar goed nieuws zijn namelijk toch? Ow meis ik duim echt super hard voor je!! @Gylaine: Thnx voor je welkom terug ik heb hier de nodige maanden mee gekletst, heb van december 2009 tot juli 2010 clomid 150mg gebruikt, toen onverwachts geopereerd aan een cyste en hoefde daarna niet meer terug op de clomid omdat mijn cyclus genormaliseerd was... Ook de zaaduitslagen van mijn man zijn 22x verbeterd Van een VCM van 3 naar 66! Dus tja nu moeten we het zelf gaan proberen tot mei 2011, dan zijn we zo goed als 2 jaar bezig... Wel gek om daar in te moeten vertrouwen aangezien ze in december 2009 het nog hadden over rekening houden met IVF, in mei 2010 begonnen met IUI, en nu moet t in ene zelf lukken... Naja de dokters zullen t weten denk ik dan maar @All: ik zit overigens op 5DPO als het goed is vandaag... Althans je eitje springt als het goed is 24-36 uur na een knal ovutest toch? Komende maandag weer progesteron prikken... ben benieuwd!
@ allemaal : ben afgelopen nacht weer ongi geworden, zat er echt even helemaal doorheen! Gelukkig had ik vandaag mijn werk om mijn gedachten te verzetten. Overmorgen starten met de 4e kuur clomid & mijn eisprong gaat deze maand rond of op mijn trouwdag zijn ( dit jaar zijn we 1 jaar getrouwd de 29ste), hoop dat hetbeen beetje geluk brengt! @ bobbing : wat een goed nieuws 2 maanden geen clomid meer! Ga mijn vingers gekruist houden voor jullie dat het lukt zonder clomid & zonder dat de hormonen hoeft te gaan spuiten. Welke bijwerkingen had jij altijd van de clomid? @ dithje1982 : wat leuk dat je je trouwboek hebt gevonden, nu wordt aftellen naar je trouwdag . Hoop voor jullie dat het raak is voor jullie gaan trouwen! @Filippo123 : ikga voor jullie duimen van de week dat jou progesteron in bloed goed is!! Het word een spannende tijd voor jullie! @ all : fijn weekend!
Dithje. Super dat je de jurk al hebt gevonden. Voor je hetweet heb je hem aan. Gylaine. Ik had altijd last van overgangs verschijnselen. Veel zweten slecht humeur en kortlontje hebben. Ook groeide mijn ei te lang door waardoor ik erg veel pijn had. De laatste keer was het 3 dagen pijnlijk. Geen pretje dus.
Dithje gaat 'bijna' trouwen, wat gaaf!!! En een mooie jurk gevonden! Je voelt je dan echt als een prinses! Geniet van die tijd meis! Hier ook nog nieuws: m'n cyclus lijkt spontaan op gang te komen! Gisteren nog een twijfelgeval (bruinig), vandaag geen twijfel meer mogelijk, dus vandaag CD1! En dat zonder Clomid! Ik ga morgen de gyn even bellen. Ik wil wel graag weten of ik een 'goeie' eisprong heb, dus wil komende ronde wel graag bloed laten prikken. Gek dat je blij kan zijn met een menstruatie Xxx
@1979: wat goed dat je cyckus zelf op gang komt!!! @All: Progesteron 42, mijn hoogste uitslag tot nu toe dus helemaal gelukkig er mee,,, en dat zonder clomid! Ik denk dat ik er niet meer aan hoef
@1979, wat goedddd!!!!!!!!!! Wat fijn dat het zonder medicatie op gang is gekomen - super!! @Flippo, mooie waarde meid, dat is definately een eisprong-waarde. Wat ontzettend fijn! @All, had natuurlijk graag wat positieve testjes gezien aan het eind van 2010, weet niet of dat nog gaat lukken, maar zo niet, dan sluiten we 2010 toch af met een stel (oude) positesten, al 4 baby's en hopelijk begin 2011 (aub voordat Flippo weer tante wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!) veel tweede strepen!!!!!! Fijne dagen allemaal, probeer er van te genieten en ga nog even uit jullie dak met flessen wijn, rauwmelkse kaasproducten, rood vlees en ander gebeuren die jullie dadelijk niet meer mogen! En vooral met een gezonde lading posipower het nieuwe jaar in! Ik leef met jullie mee!
@Julia: Ik ga er zeker van genieten... bruinverlies is alweer gespot hier dus het zal snel weer game-over zijn... Op naar 2011 voor mij :S http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/242073-2009-werd-niet-2010-niet-2011-a-2.html#post8788233
Even een snelle update: vandaag de 3e IUI gehad. Afgelopen dinsdag weer de hormoonspuit mogen zetten, viel me wel erg zwaar dit keer. En dan vandaag ons weer 2 keer melden in het ziekenhuis. Maar het is weer gelukt, nu is het weer afwachten, de komende 2 weken. De gyn deed het dit keer zelf en de waarders van mijn lief waren weer wat hoger als de vorige keer. Dus we blijven hoop houden. Dus voor mij deze kerst ook geen wijn en rood vlees, maar als het gelukt blijkt te zijn, is dat het vast wel waard. Lieve Flippo ik herken je gevoel zo goed, zal ook nog even in je eigen topic reageren.
Julia, bedankt voor je lieve woorden, je bent een schat! Dithje, spannend weer, dat afwachten na je iui... 3e keer... ik hoop dat 't gezegde voor jullie klopt! Flippo, heb in jouw topic gereageerd. Xxx
Wat een rot weer. En rotdag. Maar ook positief nieuws. Vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Ei zit nu al op 2cm. Pregnyl was schaars te verkrijgen maar uiteindelijk toch nog een apotheek gevonden die het had. Toen weer terug naar het ziekenhuis en wachten op de verloskamers tot er iemand tijd had. Pffff al met al een gewacht traagheid door het weer op de weg en alles wat eerder sluit. Winkels afdelingen etc.... Maar goed nu flink aan de bak en hoppend op een mooi cadeau in januari! Geniet van de feestdagen en voor ons wordt 2011 een mooi jaar vol vreugde! We sluiten 2010 als een rottig verdrietig jaar!!!
Hey Meiden Sorry dat ik effe niks van me heb laten horen zat er effe helemaal doorheen, ben ook ziek thuis geweest van mijn werk. Alles van de afgelopen jaren werd mij teveel, ze zeggen wel eens eens is het genoeg en voor mij was dat moment vorige week woensdag. Vandaag ga ik wel weer aan het werk om mijn gedachten te verzetten. Ik heb alle moet bij elkaar verzameld en ben via de huisarts doorgestuurd naar een psycholoog om alles een plekje te kunnen geven. Zelf zie ik daar enorm tegen op maar iedereen zegt dat het je enorm kan helpen dus geef ik het een kans. Gister waren we op de kop af 1 jaar getrouwd en deze week zijn we weer hard aan het klussen & hopen dat na 4 kuren clomid het raak is! Het klink raar maar ben door de clomid helemaal mezelf niet meer hebben meer van jullie daar last van?? Ook heb ik nul energie waar ik normaal 4 keer in de week in de sportschool stond ben ik al doodop na 1x. Sorry voor dit ego stukje het is wel heerlijk om dit bij jullie van me af te schrijven! @ all: hebben julllie een fijne kerst gehad?? @ 1979 : Wat een goed nieuws dat je ongi bent geworden zonder de clomid!!! @ filippo : 42 wat een goeie waarde en dat zonder de clomid!!! & ga voor jullie duimen dat 2011 jullie jaar gaat worden @ julia 6 : Wat lief dat je nog steeds met ons meeleeft!, Hoe gaat het met jou?? @ dithje1982 : Wat een spannende weken voor jullie weer, wel goed nieuws dat de waardes van je man hoger waren !! @ bobbing : Wat een gedoe allemaal gelukkig heb je het nog wel kunnen krijgen! Heb je lang moeten wachten in het ziekenhuis?? Wat mooi zeg een ei van 2 cm!! @ all: hopen dat 2011 ons jaar gaat worden en we allemaal mamma mogen worden. Fijne jaarwisseling!!!!
Nou dames, ik heb - onder het genot van een glaasje cola (zo chemisch maar zo lekker!) geproost op een vruchtbaar 2011 voor jullie! Het wordt wel eens tijd dacht ik zo............ @Gylaine, wat kl*te dat je er zo doorheen zit, en wat goed dat je hulp inschakelt. Daar zijn ze voor he? Ik snap dat je er als een berg tegenop ziet, maar wel knap hoor! Alvast veel succes voor de eerste "meeting". Hoe is het met de andere dames hier? Gaan jullie vol goede moed het nieuwe jaar in, of is dit juist een moeilijk moment? Ik ga heel hard duimen en hopen dat we hier toch snel wat dubbele strepen gaan zien, het is jullie meer dan ooit gegund!
Allemaal een happy new year, met veel dubbele strepen en dikke buiken! Altijd weer even confronterend zo'n oud&nieuw... vorig jaar elkaar toegefluisterd tijdens 't proosten dat het ons jaar zou worden... nu opnieuw... Maar ik laat de moed niet zakken hoor! Altijd positief blijven! Gylaine, schrik ik wel even van... naar een psycholoog... Ik ben zelf deze maand 2 jaar van de pil af en zie 't allemaal nog steeds positief in... maar goed, als je 't nodig hebt is het héél wijs (en stoer!) om een doorverwijzing aan te vragen! Ik hoop dat je er veel aan zult hebben! Ik mag aanstaande vrijdag bloedprikken, om te zien of mijn clomid-vrije-eisprong voor goeie waardes zorgt! Xxx
@ 1979 herkenbaar, ook wij zeiden vorig jaar, in het geheim tegen elkaar, komend oud en nieuw in ieder geval met een kindje in mijn buik. En dan toch weer een jaar verder en nog steeds niets. Gelukkig weten de vrienden er nu wel van, dat maakte het een stuk makkelijker. Ik bedacht me van de week in eens dat wij volgende week al weer een jaar in het ziekenhuis lopen en ruim 2 jaar zonder pil zijn. En toch weer geen goede hoop voor deze week. Donderdag moet ik weer ongesteld worden en dat zal vast ook wel gebeuren....
@1979: Inderdaad... zo zijn er in een jaar toch altijd van die datums die erg confronterend zijn... zoals moederdag, vaderdag, feestdagen enz enz enz @Dithjuh: Meis mijn duimen blijven voor je draaien hoor... jullie wachten ook al zo lang! @Gylaine: Ik herken dat inderdaad wel... ik heb van december tot juli clomid gebruikt en had die maanden ook echt veel minder energie... voelde me ook anders, heel mn emoties lagen overhoop... @julia: Thnx meis... 2011 wordt in ieder geval jou jaar De geboorte van je mooie 3e wondertje @All: Tja.. de kerstdagen en jaarwisseling zijn weer voorbij.. confronterende tijden zeg pfff... maar goed je kan die dagen niet uit de weg gaan toch? We hebben het zo gezellig mogelijk geprobeerd te maken ookal hebben we met oud jaars avond wel ff een traantje gelaten... wij lopen nu alweer 15 maanden in het ziekenhuis... naja... we zijn weer naar huis gestuurd tot komende mei... ze denken dat t spontaan moet lukken maar ik heb dr een beetje een hard hoofd in. we hebben hierom dus ook maar afgesproken niet meer op de vruchtbare dagen te letten en te proberen te genieten van alle andere mooie dingen... Tuurlijk blijven we wel hopen hoor dat t voor die tijd lukt... tuurlijk..... maar ik heb geen zin om er mee bezig te blijven Ik wens voor iedereen een geweldig 2011, het liefst op de vruchtbare manier natuurlijk maar ik hoop dat naast dat er ook een hoop mooie dingen mogen gebeuren in 2011!