2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Voor jullie allemaal een gezond & babyrijk 2011 gewenst!!

@ julia6 : thanks meis eind januari begin februari ga ik beginnen met gesprekken bij de psych.

@1979: succes vrijdag ga duimen voor een goeie waarde!
    Dat ik uiteindelijk heb gekozen om naar de psych te gaan is dat ik eindelijk niet meer weg wil lopen voor mijn verleden heb dit heel lang weggeduwd & denk dat deze situatie op dit moment de druppel is geweest voor mij.

@dithje1982 : meis ik duim voor je dat je morgen niet ongi wordt! Heb je al klachten wat erop wijst dat je ongi wordt?

2. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Nou dames, wat mij betreft kunnen jullie wel weer stoppen met duimen, voel het al lang weer aankomen.
    Vraag me toch af waarom het niet lukt, zou er dan toch nog meer aan de hand zijn.
    Soms heb ik het idee dat het wel nooit zal lukken.
    En dan al die zwangere en baby's in onze omgeving. Merk dat ik het daar steeds moeilijker mee krijg.
    Wanneer is het nu onze tijd, we hadden zo gehoopt met z'n 3e te gaan trouwen, maar dan moet er nog wel een wonder gebeuren.
    Over 4 maanden is het al zo ver....

3. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Jeetje Dithje het was je zo gegunt.
    Dikke knuffel voor jouw.

4. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Meiden,
    ik kan het haast niet geloven, maar.......ik ben ZWANGER!!!!
    Hebben 2 testen gedaan en allebei positief!!!
    Ben zo blij, loop te stuiteren in huis!!

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    JEEEEEJ!!! Judithhh gefeliciteerd!! :D En de testen zijn overduidelijk!! Een vriendje of vriendinnetje voor Levi:D:D

6. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    @ dithje1982 : Gefeliciteerd!!! Wat een super goed nieuws!!
    Ben zo blij voor je :) geniet ervan!

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Ditjuh: Ow meis wat geweldig!!!!!!! Super gefeliciteerd.... ga je toch nog zwanger trouwen :D het is je super gegund meis!!! geniet er van!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dithjuh, wat een SUPER nieuws!!!!!!! En je had het al zo gehad met al dat gedoe en nu gewoon ZWANGER!!!

Gefeliciteerd meid! Het is jullie mega gegund. Kom die testen eens even spammen hier!

9. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Wat gaaaaafff Dithje super! Gefeliciteerd.

Maar was jij nu ongesteld geworden?

10. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Nee, ik was niet ongesteld geworden, maar had heel erg het gevoel dat ik dat wel zou worden.

Ik zal morgen, als de batterijen van de camera vol zijn, hier even mijn testen komen laten zien.

Pfff, we zijn zo blij, dit hadden we echt niet meer verwacht voor 2010.
    Morgen gaan we het ook aan mijn moeder/schoonouders vertellen. Die hebben heel erg mee geleeft en we kunnen het toch niet voor ons houden.

Vandaag ook even het ziekenhuis gebeld, we mogen 28 januari komen voor de eerste echo!!!

11. Flippo123

Heel duidelijk meis :D daar kan je niet meer omheen!
    Super gefeliciteerd!!

12. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Dank je Flippo, we kunnen het nog steeds niet beseffen. Misschien vanmiddag al we het aan de ouders verteld hebben.
    Toevallig zien we dit weekend zo wel mijn ouders allebei, en mijn broertjes. En van mijn lief zijn ook allebei zijn broertjes bij zijn ouders. Dus kunnen we het iedereen persoonlijk vertellen.
    Alleen hoe dat is nog even de vraag.

13. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Hier helaas alweer bruin gespot. Game over. Wel fijn dat het ook zonder clomid kan. En dag 28! Van mijn cyclus.

14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Dithje: kom toevallig ff langs en meteen een nieuwe zwangere.....GEFELICITEERD!!!!!!!

15. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Oho Dithje echt super voor je!
    Ben stiekem erg jaloers!!!

Ik denk ook weleens wanneer heb ik nou eens geluk.
    Mijn lichaam doet rare dingen eerst een dag oud bruinbloed verlies en dan toch eens helder bloed. Pfff. Nog 1 kans anders worden het zware behandelingen.

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @dithje gefeliciteerd geweldig geniet ervan meid:D:D

17. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Dithje, wat een geweldig nieuws!!! Wat ben ik blij voor jullie!!!
    En ik hoop zo dat jullie eerste echo dit mooie nieuws alleen maar mag bevestigen!!!
    Xxx

18. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Oh Bobbing, ik herken je gevoel zo goed. Dikke knuf voor jou!!

19. Flippo123

@Bobbing: Ik begrijp je helemaal meis... dat gevoel ken ik ook uit 1000enden...
    Maar nog 1 kans en met wat voor behandeling gaan jullie dan starten? Ik heb zelf in juni dan 1 IUI behandeling gehad... jammer genoeg mislukt en doordat we overgestapt zijn naar een ander ziekenhuis moeten we t nu tot mei dit jaar zonder hulp doen... erg raar omdat alle uitslagen van mijn man (op 1x na dan toen was hij in eens heel erg goed) niet goed waren... zo ver niet goed dat we al eens een keer geen zaadcellen hadden... dus waarom we t nu zelf moeten proberen?
    Omdat ik een eisprong heb van mezelf waarschijnlijk... maar zonder zaadcellen of maar heel weinig zaadcellen zal een bevruchting ook moeilijk gaan...
    Maar goed we moeten maar gewoon wachten denk ik :S... als we weer naar de gyn mogen in juni dan zijn we 2 jaar bezig, hopelijk hebben we dan lang genoeg gewacht :(

20. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Meiden, wat is het hier stil.
    Hoe is het met iedereen? Bobbing weer de moed gevonden voor een nieuwe ronden?
    Flippo, bevalt het zonder de hormonen?
    En 1979 waar sta jij op het moment, ben je al weer bezig? Ook al weer met clomid? Of mag je nu zonder?

Met mij gaat het goed, ben alleen verschrikkelijk moe, maar verder geen klagen.
    Gisteren is de mevrouw van moeders voor moeders geweest, lekker vroeg, want normaal mag je mee doen van af 6 weken, ik ben vandaag op de kop af 5 weken zwanger.
    Maar de test was mooi en ze zei dat het zonde zou zijn als dat allemaal nog weggespoeld werd, dus gisteren gelijk begonnen.
    Het voelt wel goed dat ik op mijn manier ook weer andere help, zo als wij geholpen zijn.

De familie was allemaal super enthousiast, moesten het een beetje stiekem aan mijn broers vertellen, maar toch heeft mijn oom (lievelings oom) het gemerkt, of aan me gezien, want ik kreeg gisteren een sms dat hij dacht me ook te mogen feliciteren met wat anders dan ons trouwen. Omdat ik zo had zitten stralen. Zo lief.
    Langzaam maar zeker zijn er steeds meer mensen op de hoogte, en dat voelt wel goed. Al weten natuurlijk wel dat het ook nog mis kan gaan.

Hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat....

Deel Deze Pagina