2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Dithje, klinkt goed meid en dik verdiend! Wij hebben het ook best snel verteld, ik kan dat soort dingen ook niet echt voor me houden. En ja, de kans dat het fout gaat is nu natuurlijk nog iets groter dan over een week of 5, maar goed.... stel dat het fout gaat heb je dan ook veel steun vanuit je omgeving. En het gaat gewoon GOED!
    Moe? Haha, wen er maar vast aan! Dat blijft vast nog wel eventjes... :)

@1979, hoe is het met jou meid, na ongi niet opgewekt door medicijnen, zit je nu waar ergens in je cyclus?

@Bobbing, jij weer een nieuwe ronde in gegaan..pfff.... ik kan me voorstellen dat naast blijdschap voor anderen, dit ook wel even confronterend is, steeds meer van het clubje raken zwanger. Die posi test komt bij jou ook heus. En als het deze ronde niet raak is, dan? IUI?
    Zet hem op, hopelijk heb je weer een bult zelfvertrouwen en gaat het lukken deze ronde!

@Gylaine, hoe gaat het met jou? Voel jij je inmiddels weer een beetje beter, of niet echt? Hopelijk gaat het bergopwaarts...

Met mij? Ik hou me bezig met het boeken van een vakantie! Haha. Een dezer dagen appartementje in zuid spanje boeken en vlucht, dan gaan we eind april/begin mei nog lekker 1,5-2 weken weg. Heerlijk! We gaan cultuur happen in Sevilla, en misschien een paar dagen strand om zandkastelen te bouwen in de buurt van Cadiz. Nog buiten het toeristische seizoen, dus dan durf ik dat wel aan in zuid Spanje. Normaal vermijd ik dat soort toeristische plekken namelijk...

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Ditjuh: Het bevalt prima zonder hormonen, alleen zit ik nu alweer op CD20 en nog steeds geen posi ovutest of een temp stijging.... Ik kan me voorstellen dat de familiie super enthousiast was :) Het is jullie natuurlijk ook super gegund :D

@Julia: Heerlijk vakantie plannen! Mijn mannetje en ik zij er nog hard over na aan t denken wat we willen en waarheen we willen gaan :p

@All: Pff.... cd20 alweer vandaag, geen posi ovutest te bekennen en nog geen tempstijging... zal mn lichaam het dan toch weer af laten weten? Baal er wel van... Nou ik test dit weekend nog ff door en als ie zondag nog niet posi is dan bel ik t ziekenhuis op... ander kom ik boven de 40 dagen weer uit en dat is niet de bedoeling!
    verder alles prima hier, gisteren 2 bultjes uit mn borst verwijderd, en snot verkouden:p

3. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hey meiden! 't is idd rustig hier!

@ Flippo, kan 't zijn dat je je eisprong hebt gemist? Enne, bobbeltjes verwijderd uit je borst? Niks ernstigs toch, hoop ik!

@ Dithje, fijn dat de familie zo enthousiast reageerde! Dan ga je NOG meer stralen!

@ Julia, heerlijk een vakantie uitzoeken! Dat zijn de leuke bezigheden!

Met mij alles goed hoor! Ik zit inmiddels op CD26. Na de curretage vanzelf ongesteld geworden en in deze ronde 2x geprikt voor progesteronwaarde, om te zien of mijn lichaam zonder clomid een goeie eisprong heeft! Ik hoop 't! Volgende week de uitslag. Nog een weekje en dan kan ik testen (ik ga voor 't gemak maar uit van een cyclus van voor de zwangerschap en die was zo'n 31 dagen). Qua stemming overheerst 't posi gevoel, en da's heel belangrijk!

Xxx

4. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Heb even afstand gehouden merk dat deze maand me zwaar valt. Om me heen over kinderen en zwangeren het valt niet mee om positief te blijven. Maar ik laat de moet niet zakken. Volgende weer naar het ziekenhuis voor de fm. Als het deze ronde nog niet raak is gaan we richting iui of IVF.

5. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    meiden: CRISIS !!!!

Ik ben gisteren heerlijk een dagje met vriendinnen naar de sauna geweest. Inclusief hotstone massage! Wat een topdag! Doen we eigenlijk maar eens in het jaar, zouden we veel vaker moeten doen!
    Gisteravond werd ik misselijk, vannacht en vanmorgen nog steeds. Morgen m'n NOD, dus ik dacht: misselijk? dan maar een dag te vroeg testen! En wat denken jullie? Positief!
    Natuurlijk een voorzichtige blijdschap, maar nu zit ik wel gelijk in de stress of de sauna en massage nadelige gevolgen zullen hebben... Ahhhhhhhh ik word gek!

6. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Jeetje 1979!!
    Denk dat het kindje nu nog zo ver in je buik zit, dat het niet heel veel kwaad kan. Ik heb me altijd laten vertellen dat het niet heel goed is, maar dat als je het gewent bent, dat wel goed moet komen.
    Misschien voor de zekerheid vandaag even het ziekenhuis of de verloskundige bellen.
    Maar tot dan....GEFELICITEERD!!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!!!! Wat een geweldig nieuws!!! Ik zou me niet teveel zorgen makn over sauna trouwens, blijf nuchter! Of het nou kwaad kan of niet, it happened en je kan het toch niet meer terugdraaien. Ik geloof echt niet dat dit een mk zou kunnen veroorzaken! Waar is de nuchtere 1979? :)

Wat een super nieuws meid, dit wordt hem gewoon, jullie gewenste en gehoopte (plak)beeb!

8. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Thanks Julia, voor deze schop onder m'n kont!
    Die kon ik gebruiken!

En Julia en Dithje, zo zie je: Ik kom jullie gewoon achteraan!
    Ik ben nog wel voorzichtig blij hoor... eerst die eerste echo maar eens afwachten!

Ik stond even letterlijk te dansen/springen in de badkamer vanmorgen! Moet een erg komisch gezicht zijn geweest :D

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Graag gedaan hoor, 1979! Als je er nog 1 nodig hebt, roept u maar :)

@Bobbing, hou je taai meid!

10. Flippo123

@1979: Gefeliciteerd meis :) Ik zal me niet druk maken over een dagje heerlijk relaxen, dat zal als het goed is geen kwaad kunnen!

@Bobbing: Dikke knuffel voor je meis... Zijn de zaaduitslagen van je man zo slecht dat je richting de IVF gaat? ik duim voor je in ieder geval!

@All: Bobbeltjes in mn borst was niets ernstigs, alleen iets vervelends...
    Nou dan blijven bobbing en ik weer alleen over als nog steeds niet zwangeren... merk wel dat dat me ook wel zwaar valt.. in een ander topic waar ik mee klets daar ben ik ook nog maar met 1 meisje over wat nog niet zwanger is... hoelang moeten wij nog wachten? nog 3 dagen en maand 20 is dan begonnen :(

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, IS ook moeilijk! En dat geldt natuurlijk ook voor Bobbing en anderen :(
    Maar ik weet zeker dat ook bij jullie die posi test komt. Ik weet - makkelijk praten - maar wat kan ik nog meer zeggen. Het is en blijft gewoon kl*te dat het zolang duurt.... :(

12. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Geweldig nieuws @1979. Gefeliciteerd.

Hier minder goed nieuws. Sperma van mijn vriend was nu ineens niet meer goed. Zal het dan nooit eens goed nieuws zijn.
    Zie de kansen steeds minder in.

Iedereen zwanger behalve ik!

13. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Bobbing, meisje, wat een tegenvaller! Kunnen ze een oorzaak noemen van de slechte kwaliteit?
    Ik ken iemand die z'n sperma liet checken na een weekend met veel biertjes op en toen was de kwaliteit op dat specifieke moment ook heel slecht. Een alcoholvrije week later was het wel goed.

Flippo en Bobbing, ik kan het me heel goed voorstellen dat het op z'n zachts gezegd frustrerend is dat je iedereen zwanger ziet worden, behalve jij zelf... Wij zijn nu inmiddels 2 jaar 'bezig' dus heb dat gevoel ook te vaak gehad... probeer toch ergens wat positiviteit uit te halen, da's voor alles goed!
    Knuffel voor jullie!

14. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    1979: Gefeliciteerd! Het 'kindje' is nu nog zo klein, dat het denk ik niet veel kwaad kan. Heb je veel gedompeld na de sauna?
    Vooral proberen te genieten:).

@ Bobbing & Flippo: Ik wil jullie nog even sterkte wensen. Ik weet niet hoe het voelt... Dus ga daar ook geen uitspraak over doen. Mijn duimen blijven draaien voor jullie!

15. Flippo123

@Daan: Thanks meis :)

16. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Eerst normaal afgekoeld (lekker buiten ;)) en daarna wel steeds gedompeld... maar dat voelde niet kouder dan dat je zomers in de zee gaat zwemmen.
    Ach, ik heb 't maar achter me gelaten. Veranderen kan ik 't toch niet meer!

Xxx

17. Flippo123

@All: Hier weer game-over, op naar ronde 17, maand 20.
    Nog 4 maanden tot we weer terug mogen komen bij de gyn.

18. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Sterkte flippo. Het is elke maand teleurstellend nieuws als je ongesteld wordt. Dikke knuffel voor jou.

Ik mag morgen voor de 4e keer mijn follikel laten meten. Hoop toch echt dat ie gegroeid is anders is er wellicht meer aan de hand. Maandag was ie net zo groot als vrijdag alleen zaten er meerdere kleintjes omheen. Erg vreemd terwijl ze normaal als kool groeien.

Duimen op goed nieuws.

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    heb effe niet gevolgd maar las wel van iemand dat de sperma slecht was?ik heb gelezen dat heeeeeel veel dingen de oorzaak kunnen zijn!zoals drinken roken enz maar ook bv als je langer dan 5 dagen onthouding doet ofzo...miss daardoor?

hier nog steeds geen ongesteldheid!als je wilt dat ze komen dan komen ze natuurlijk niet!ik wil starten met de clomid dus het mag nu wel opschieten! ;)

heb ook de progynova of hoe heet het gekregen,deze moet ik vanaf dag tien denk ik innemen.ovutesten zijn ookal besteld.ik hoop echt dat het deze ronde al raak word

veel succes nog allemaal(kga wat bijlezen)

xxx

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    whaha ik ben gewoon in het verkeerde topic!maak het mee....

Deel Deze Pagina