@flippo en Bobbing: Ik begrijp heel goed hoe het voelt hoor. Heb zelf 2 jaar moeten wachten en hoe blij je ook voor iemand kunt zijn, je blijft toch met een kater achter als het bij jou nog niet lukt...... @1979: gefeliciteerd hoor!
@All: En toen werden we verrast door een uitslag waar de gyn mee belde... Ik heb Chlamydia gehad... ze gaan nu overleggen hoe en wat verder... ze nemen alles mee, mijn korte LF, zaad van mijn man en dus ook de chlam.
He, hebben ze dat niet veel eerder getest? Volgens mij bij ons bij het eerste onderzoek al. Dat is vreemd, maar zou wel wat dingen kunnen verklaren. Wat is het gevolg daar van dan?
@Ditjuh: nee dit hebben ze nog niet eerder getest... nog een fout die in mijn vorige ziekenhuis gemaakt is... Wat voor gevolgen dit heeft: onvruchtbaarheid of verminderde vruchtbaarheid...
Jeetje, dat is echt Kl*te. Hopen dat ze toch een oplossing voor jullie kunnen vinden, maar kan me voorstellen dat dit er wel in hakt. Veel sterkte!!
Zo net een belletje terug gehad van de gyn... Mijn rechter eileider blijkt verkrampt te zijn geweest tijdens de operatie, ze kunnen het niet met 100% zekerheid zeggen maar alles wijst er wel op. Mijn linker eileider is doorgankelijk genoeg, als er een vernauwing in had gezeten wat zo erg was dat het eitje er niet door heen kan dan kan de vloeistof er al helemaal niet door heen dus deze is goed open zeg maar. De chamydia heeft dus zoals het er uit ziet geen schade aan gericht! Mijn te korte LF, daarvoor gaan we bloed prikken... Als mijn ovu-testje positief wordt moet ik direct de volgende dag bloed gaan prikken en dan om de dag komen voor bloed te prikken om mijn LF in de gaten te houden. Als hier een afwijking in gevonden wordt wordt er gekeken naar een behandeling in de vorm van hormonen hier voor. Het zaad van mijn man: de uitslag in hun ziekenhuis was dus goed... als we de uitslag binnen hebben van mijn bloedonderzoek van deze ronde kunnen we beslissen of we nog een extra zaadonderzoek willen om te zien of dit nog steeds goed is en dus ook goed blijft. De anti-stoffen hebben ze geen aanwijzingen voor dat dat een zwangerschap in de weg staat. Dus dat is het tot zo ver... we gaan dus weer een onderzoekje doen en dan wordt er gekeken of ze dan direct iets voor ons gaan doen of in mei...
@Anais, volgens mij wilde jij posten in clomid 2011, ipv hier, maar je bent hier ook welkom @Flippo... &%#*)_#@#)(zooi!!!!!! Wat ontzettend balen meid. Even geen woorden voor, dikke knuffel! @Bobbing, hoe is het met jou? @Dithjuh? Alles goed daar, wanneer eerste echo? @1979, en bij jou? Begint het besef een beetje te komen? Wanneer jij de eerste echo?
edit: Flippo, lees nu pas up to date berichtjes, jemig, wat een fout weer van vorige zk. Dat werd hier ook direct voor behandeling gecontroleerd. Wat een domper zeg Baal met je mee! Niet eerlijk! Veel sterkte meid! Knuff!
@ Julia, de echo is vrijdag. Dus nog 2 nachtjes slapen, wel heel spannend. Weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik heb wel veel typisch zwangerschapsklachten (van wat ik heb horen zeggen) Ben tot deze week heel erg moe geweest, ben ontzettend misselijk de laatste 2 weken. M'n borsten doen erg zeer, weet soms 's nachts niet meer hoe ik liggen moet, wat altijd al lastig was met mijn cup f, maar nu helemaal. En last van wat bandenpijn lijkt te zijn. Dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in, maar eerst nu vrijdag een goed hartje zien....
Hier is het flink balen. Mijn ei blijft 1 cm. Erg raar. Mag zaterdag weer terug komen klinkt dus niet goed.
@Bobbing: Hoe is t zaterdag gegaan meis? Ik duim voor je dat je duidelijkheid krijgt en je een mooi groeiend eitje gaat krijgen! @Ditjuh: Hoe is je echo geweest? Mooi hartje kunnen zien ? @All: Hier is de rust weer weder gekeerd... Vanaf morgen begin ik met de ovulatie testjes, als hij positief is moet ik de volgende dag direct komen voor bloed te prikken en dan moet ik om de dag bloed prikken om te kijken of mijn LF goed is ivm dat vroege bruinverlies wat ik geregeld heb. Verder, ik ben begonnen met een flinke lijn poging... dus zwanger worden is op plaats 2 gekomen en afvallen op plaats 1... We kunnen toch pas eind mei contact opnemen met t ziekenhuis! Dus tot mei wil ik de nodige kilo's kwijt!
hallo allemaal, we hebben vrijdag een prachtig hartje kunnen zien. We zijn dus wel in de wolken, al zit er voor ons een donker randje aan. Donderdag is onze poes dood langs de kant van de weg gevonden. Zo erg, dat was echt onze knuffel, de jongste van 3 die we ooit hadden, een half jaar terug hebben we er al 1 moeten laten in slapen en nu dit weer. We zijn er dus nog heel verdrietig van en ik merk, ondanks dat het maar een huisdier is, dat het wel een schaduw werpt over het geluk van nu... View attachment 126098
@Ditjuh: Wat fijn allereerst dat jullie een mooi hartje hebben kunnen zien, maar tegelijkertijd wat ongelooflijk anar van jullie kat... Ik kan t me helemaal voorstellen heb zelf de afgelopen 2 jaar samen met mijn moeder 4 katten en onze hond moeten laten inslapen. Sterkte hiermee, een kat is toch echt deel van je gezinnetje!
Dithje wat erg van je poes. Sterkte ermee! Mijn ei is ergens tussen zaterdag en maandag gesprongen. Zaterdagavond is de pregnyl gezet. Nu is afwachten. Het ergste gedeelte zeg maar. Als het niet gelukt is dan waarschijnlijk iui of gelijk IVF. Hoop dan het allemaal niet nodig is.
@Bobbing: ik hoop voor je dat t raak is meis! Is het zaad van je mannetje van zon slechte kwaliteit dat je misschien direct over moet op de IVF? Ik duim voor je meis!
@flippo, ja het Zaad was maar 17% beweeglijk. Erggg weinig dus. Kan te maken hebben met stress en zo... Ik verwacht niet dat het deze keer raak zal zijn. Alles kan natuurlijk. Nog 1 week wachten en dan weet ik het weer. Hoe is het met jou? En met de rest? De zwangere dames, alles goed?
@Bobbing: Ik hoop dat t te maken heeft met stress en het de volgende keer weer beter is! Wij hebben zelfs een keer 0 zaadkes gehad... maar zitten nu met de laatste uitslag weer op een VCM van 66 miljoen Ik duim voor je meis! Hier is verder alles rustig, zit op CD 13 dus nog 7-10 dagen voordat mn eitje komt dus nog lang genoeg wachten
Hallo allemaal, Ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten. Ben eind vorig jaar na ruim 1,5 jaar 'oefenen' met clomid begonnen. Jullie hebben daar allemaal ervaring mee. Hoe gaan jullie om met de teleurstellingen en het verdriet? De ene keer gaat het heel makkelijk, maar de andere keer kan ik zo boos en verdrietig worden. Maar waar moet je heen met die emoties. Niemand kan er wat aan doen