@Meisje: Het is moeilik... lastig iedere keer weer dat je ongi wordt... ik laat ook iedere maand nog steeds een traantje en vind het iedere maand die voorbij gaat steeds meer niet voor te stellen dat we ooit zwanger zullen zijn... Als ik hier allemaal aan blijf denken ben ik binnen no-time depri en dat wil ik niet, ik wil niet dat mijn hele leven om zwanger worden draait... Daarom blijf ik leuke dingen doen met vriendinnen en famillie om het te vergeten, alleen op die paar daagjes dat ik bloed na dan... dan ben ik wel weer even flink verdrietig...
Helaas de bruin zwarte rozige afscheiding is in volle gang zal wel ongesteld worden alleen 2 dagen te vroeg.
Och Bobbing, het zit je niet mee meid wat kan ik zeggen, dikke knuffel! @ flippo, hoe gaat het met jou? En weet iemand hoe het met 1979 gaat, heeft zij al een 1 ste echo gehad?
Hey, volgens mij gaat het goed met 1979, die heeft een mooie eerste echo gehad. Ze schrijft ook mee in het september mama's topic. @ bobbing, meid, wat zul jij soms moedeloos worden, elke keer weer die teleurstelling. Ik blijf hopen en duim dat het ook voor jullie (en voor flippo) snel raak mag zijn. Het is jullie zo gegunt!
@bobbing: Dikke knuffel voor je meis, ik deel je gevoel @Julia: Geen idee hoe t met 1979 gaat... hopelijk goed Maar hoe gaat t met jou meis? Alles helemaal goed hopelijk? Ben je lekker aan t genieten van je zwangerschap? @Ditjuh: Meis zie dat je een mooie echo gehad hebt en dat je 2e echo al in aantoch is! Kan je ondertussen er al lekker van genieten? @All: Tja weinig te melden hier.... op CD16 en nog geen eitje in aantoch, althans denk ik ik loop immers tot eind mei niet in t ziekenhuis... Nog een paar daagjes en dan is maand 20 ook weer een feit... telt wel door zo hoor! Maar goed om eerlijk te zijn ben ik er de laatste tijd veel minder mee bezig, ik vind t wel best zo... De ene na de andere vriendin/kennis/buren komen vertellen zwanger te zijn, onze tijd is er nog niet... Ik kan boos worden, huilen verdrietig zijn enz enz enz maar daar schiet ik niets mee op heb ik nu ondertussen wel ervaren... Daarom probeer ik me zo veel mogelijk lekker te focussen op andere dingen... Gaat komende week erg makkelijk aangezien mijn schoonvader dan een open-hart operatie moet ondergaan.... erg spannend dus allemaal!
Weer niet gelukt had het wel weer verwacht maar komt toch weer keihard aan. Had vandaag een babyshower kon wel janken. Ben toch gegaan maar met tranen in mijn ogen. Had gehoopt dat IVF niet nodig zou zijn. Maar nu is het toch een feit. Maandag bel ik weer naar het ziekenhuis voor een gesprek over de behandeling. Geen idee of er wachtlijsten zijn. Voel me zo rot waarom is het mij niet gegunt. Al 1,5 jaar bezig voor een kindje, wordt steeds moeilijker allemaal. Kamertje blijft maar leeg waarom lukt het niet. Weer zoveel verdriet.
@Bobbing: Meis ik deel je gevoel volledig... hiet nog een weekje en de 20 maanden dat we bezig zijn is een feit Ik vind het zo eng dat die 24 maanden zo dicht bij komen nu :S hoe is het nu ondertussen met je? @All: wachten wachten wachten... CD21 en nog geen eitje gespot :S
Flippo hoe is het? Heb je je ei al gevonden? Hier is het klotte gegaan. Ik had vrijdags bruine afscheiding zaterdags 1 tampon met alle kleuren en daarna 2 dagen helemaal niks meer vreemd dus had ik eentest gedaan. Helaas negatief. Dinsdagmiddag kwam er rozige dat wisselde af maar erg veel was het niet nu vandaag is alles weer voorbij. Geen idee dus welke dag ik zit of wat er allemaal aan de hand is met mijn lichaam ....
@bobbing: Wat naar die onzekerheid zeg :S... misschien anders ff met je gyn er over praten? Dit lijkt me niet helemaal normaal... al moet ik zeggen dat ik er ook een keer een cyclus tussen heb gehad dat ik maar 1 dag wat bruinig verloor en dat dat mn ongi voor moest stellen... @All: Nope nog geen ei gevonden... we testen "vrolijk" verder
@all: woensdag telefonische afspraak met de FA (kwam er achter dat ik geen gyn meer heb, maar een fertiliteits arst ) Zit nu dus op CD26, nog steeds geen eitje gespot :S
@All: volgens mij zit ik hier alleen.... Naja voor de mensen die t willen weten... gisteren CD27 een posi ovutest... Vandaag telefonische afspraak gehad met de gyn... Zaadtest nu voor de 6e keer over doen ivm sterk wisselende kwaliteit (3 miljoen, 0 miljoen, 5 miljoen, 10 miljoen en 66 miljoen) Morgen bloed prikken zelf voor het progesteron in de gaten te houden, dit moet dan 2-3x per week gebeuren om mijn LF te beoordelen... ivm dat ik vaak vanaf 9DPO al begin te bloeden. Dan over een week of 6 op de poli komen en dan een plan van aanpak maken... Vind het wachten nu echt te lang duren... over 3 dagen begint maand 21 alweer namelijk :S
Lieve flippo, ik lees nog met je mee en natuurlijk ook met Bobbing. Jullie gevoel ik zo herkenbaar en toch weet ik vaak niet wat ik kan zeggen. Het is zo oneerlijk allemaal, dat het zo lang moet duren. Maar mijn duimen blijven draaien voor jullie allebei!! Veel liefs!
@flippo. Fijndat je toch je ei hebt gevonden. Vreemd dat die waardes zo verschillen. Succes deze maand. Ik heb vandaag een gesprek gehad over hoe nu verder. We gaan starten met iui en dan 6 cyclussen als dat niet lukt dan gaan we over op IVF. Hoop zo dat de iui aanslaat.
@Bobbing: Fijn dat je eerst IUI kunt doen meis... Ik heb vorig jaar 1 IUI behandeling gehad en vond het erg mee vallen Hopelijk ervaar jij het ook zo! Ik duim voor je! @All: Mn eitje is uiteindelijk op CD30 gesprongen... Nu 2x per week bloed prikken om te zien of mn LF goed is en mn progesteron niet te snel afbreekt. Ook manlief mag weer voor een zaadtest. Over een maandje terug komen op de poli om een plan van aanpak te maken! Is toch wat eerder dan juni/juli gelukkig! Vandaag is maand 21 van het wachten/hopen begonnen voor ons
@Flippo. jeetje wat laat, op CD 30 pas? Dus dan een cyclus, met een normale LF van ongeveer 44 dagen? Uiteraard goed dat ie uiteindelijk wel gesprongen is, maar pas op CD 30, dat is toch eigenlijk niet normaal of heb ik dat verkeerd? @Bobbing, gelukkig eerst dus IUI. Ik zou eerlijk gezegd ook verbaasd zijn geweest als je direct over zou zijn gegaan op IVF. Dit klinkt goed, heb je er zelf vertrouwen in? Voel je je goed bij deze beslissing? @Dithje, ik lees hier ook nog steeds mee, en het is soms ook moeilijk om te blijven reageren omdat het zo klote is dat jullie - Bobbing en Flippo - zo erg die posi test verdienen en deze er tot nu toe nog niet is geweest. Gewoon ronduit klote. Moeilijk maar waar en ookal ben ik hier wat minder vaak dan eerst, jullie zijn niet uit mijn gedachten! Ik moet soms een paar pagina's bladeren om het topic te vinden, maar hier ben ik dus weer eens. Zet hem op meiden! Knuffels!
Jeps en mn cyclus is weer game-over... t wordt elke maand mooier... nu een LF van 7 dagen... Nieuwe NOD pas 16 april Op naar ronde 18 maand 21/22!
Shopping around and having fun, Little shoes and hats for the sun... Wrapped in pink or baby blue, But none for me... All for you. Tiny shoes, she'll be in style, When I see them I give you a smile. But it tears my heart in two... Still none for me... all for you. I rub your bellies when you come around, Pretending all day that I'm not feeling down. I'll never let you see the truth... It hurts to know it's all for you. I pray everyday up to Him, "Please know I'm happy for them, But there is no other lesson to learn. When, dear God, will it be my turn?"
@flippo, jeetje meis. Dikke knuffel voor jou Wat een mooi gedicht precies zoals we ons voelen. @all, bij mij is het nog effe wachten zoals gewoonlijk elke maand. Ik hoop het beste maar er waren niet veel zaadjes. Afwachten dus...