2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Jaja daar was ik weer!
    Nou eindelijk geloven ze me...
    Donderdag 24 feb 1 dag voor ovulatie progesteron: 8,7
    Maandag 28 feb 3DPO progesteron: 49
    Donderdag 3 maart 6DPO progesteron: 28
    Zaterdag 5 maart CD1, bloeden begonnen
    Maandag 7 maart CD 3 progesteron: 7,5

Mijn progesteron houd dus geen stand, vandaar dat ik een erg korte LF heb ( 7 dagen welgeteld) en vandaar dat ik vaak al heel vroeg bruin verlies heb...
    Ook vond ze een eisprong op CD30 toch ook wel erg laat.

Eindelijk geloven ze ons... 7 april krijgen we ons behandelplan...

2. Flippo123

@Bobbing: Hoe is het met jou meis? Ik zie dat je banner verlopen is... mag ik nog duimen of is t alweer game-over?
    Gaan jullie nu starten met IUI?

3. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Flippo,

Ik had deze maand geen zin om een banner in te stellen..
    We hebben deze maand de eerste iui gehad. Nu is het nog wachten tot maandag. Ik vrees dat het niet raak is deze keer. Heb het gevoel elk moment ongesteld te worden.

Hoe gaat het met jou?

En met de zwangere?

4. Flippo123

@Bobbing: Spannend meis... ik duim wel heel hard voor je hoor :) En geen probleem dat je geen zin had je banner aan te passen :p

Hoe het met mij gaat?
    Op dit moment knallende koppijn... maar dat gaat wel weer over gelukkig.
    Ben heel benieuwd wat ons behandelplan gaat worden... het is nu ruim 9 maanden geleden dat wij onze 1e IUI behandeling hebben gehad... zullen we nu eindelijk onze 2e IUI krijgen? Zou ik weer aan de clomid moeten of andere medicatie? (clomid lijkt me een beetje sterk aangezien ik het al 8 rondes had gebruikt zonder resultaat... ja 150mg had ik eindelijk een acceptabele cyclus, maar ook direct een cyste die voor veeel problemen zorgde :S)
    Spannend spannend spannend....
    Nu al bijna 21 maanden aan het wachten... pffffffff

5. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Denk dat het game over is. Buikpijn en met afvegen waterachtig bruin. Zal wel doorzetten denk ik helaas...

6. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Hier helaas rozig en heel waterig bruinbloed gespot durf niet eens te testen. Ben zo bang dat het wederom mis is...

7. Flippo123

@bobbing: Ow meis wat hoop en duim ik voor je :) Heb je ondertussen al gedurft te testen?

8. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    Als je eens wist wat ik voelde
    Waar ik op doelde
    Wat ik bedoelde

Hoe klote ik me voel
    Een leven zonder dat ene doel
    Verdomt om te mislukken
    Met zoveel indrukken

Het doet pijn
    Het voelt niet fijn
    Steeds weer
    Het doet zo'n zeer

Waarom nooit 1x geluk
    Waarom maak ik alles stuk
    Alles wat mooi is
    Alles wat ik zo mis

Zal er ooit een dag komen
    Dat ik ook genieten mag
    Van mijn grote dromen
    Komt er ooit zo'n dag

De dag dat ik lach
    Dat het eindelijk mag
    Genieten van ons wonder
    Echt ik kan niet zonder.

Hoe lang moeten we nog wachten
    Dat het wonder naar ons kan lachen
    Zo klein, zo lief en fijn
    Hoelang nog dat wij zo gelukkig kunnen zijn

Verstuurd vanaf mijn iPhone

9. Flippo123

@Bobbing: Zon mooi gedicht meis...
    Hoe is t nu met je? Ondertussen al druk bezig met de aanloop naar IUI2? Ik duim voor je hoor meis!

@all: voor wie er nog mee leest.... volgende week donderdag eindelijk weer een afspraak in t ziekenhuis... na afgelopen cyclus een LF van maarliefst 7 dagen te hebben gehad ben ik benieuwd hoe en wat nu verder...
    Af en toe zie ik t niet meer zo zitten... :( iedereen zwanger om me heen... zelf bijna iedereen waarmee ik in de MMM gestart ben al zwanger en ik nog steeds niet... dat doet pijn!
    We zijn een paar dagen terug aan maand 22 begonnen van het hopen... 21 maanden liggen al achter ons...

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    #2850 julia6, 30 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
    @bobbing, wat een mooi gedicht meid, maar wat treurig dat je hem hier neer "moet" zetten, het valt niet mee allemaal... :(

@ flippo, begrijp dat je het onderhand (met momenten) niet meer ziet zitten, nog 1,5 week toch, dan hopelijk eindelijk eens een goed plan van aanpak want met die korte lf heb ik het gevoel dat je die laatste maanden gewoon thuis verspild hebt. Hebben jullie dat gesprek bij een voor jullie bekende fert. arts?

Zet hem op dames! Knuffel!!!

11. Flippo123

@julia: nog 1 week, volgende week donderdag is t namelijk.
    Ik heb idd het gevoel dat ik de afgelopen 10 maanden weg heb gegooid doordat ze me na die operatie en 1e IUI geweigerd hebben te helpen terwijl er wel degelijk iets aan de hand is :S

12. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Lieve meiden,

ook ik lees hier nog wel eens. En ik blijf hopen voor jullie en ik weet zeker dat het goed zal komen!

13. Flippo123

@Dithje: Lief dat je nog steeds hoopt en me leest hier...
    alleen aangezien bobbing en ik de enigste 2 nog niet zwangeren zijn is het hier erg stil... het voelt ook erg alleen daardoor.
    Of het goed gaat komen voor mij, geen idee... die hoop ben ik ondertussen wel een beetje kwijt geraakt.
    Maar goed... we zien wel wat volgende week brengt.

14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hoi, ik lees ook af en toe nog mee. Ik gun jullie echt onwijs het geluk. Ik weet...het is moeilijk als om je heen (en dus ook op dit topic) toch mondjesmaat iedereen zwanger raakt. De een wat sneller dan de ander. Ik ben ook 2 jaar geconfronteerd geweest met zwangeren om me heen en uiteindelijk ook met zwangeren op dit topic, terwijl bij mij elke maand weer de teleurstelling groot was. Ik vond het zwaar, maar kan nu toch genieten van mijn mooie zoon. Ik kan zeggen dat jullie vol moeten houden en dat het goed komt, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker en ik kan me voorstellen dat jullie niet zitten te wachten op dit soort teksten van iemand die makkelijk praten heeft nu achteraf. Maar weet dat ik echt voor jullie hoop....

15. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Ik lees ook af en toe nog mee hoor! Meiden, laat de moed niet zakken hoor!! ;)

16. Flippo123

@merel en Cybi: Meiden thnx voor jullie berichtje... het voelt af en toe zo alleen hier nog... Het is ondertussen alweer 16 maanden geleden dat ik aan de clomid begon en nog steeds is t niet raak :S:S:S dat is t meest frustrerende...

17. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Kan me goed voorstellen dat je het af en toe echt niet meer ziet zitten hoor, heel begrijpelijk! Ik blijf duimen dat ook jullie een kein wondertje is gegund!

18. Flippo123

Vandaag dus bij de gyn geweest voor ons behandelplan..
    We starten volgende ronde met IUI in combinatie met Puregon en Pregnyl.
    Als ik volgende week ongi wordt moet ik bellen voor de uitgangs echo en dan gaan we beginnen.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, ik moest nog aan je denken gisteren. Hoe verliep het gesprek, heb je er een goed gevoel over? En ben je tevreden met het behandelplan? Hoeveel rondes IUI, of werd daar niet over gesproken?

20. Flippo123

@julia: Na de 3e IUI hebben we een evaluatie om te kijken hoe we vanaf daar verder gaan...
    Ik ben er wel blij mee.. het spuiten zie ik een klein beetje tegen op, maar goed je moet er wat voor over hebben om een wondertje te mogen krijgen...
    Als het goed is geeft puregon minder bijwerkingen dan Clomid, maar goed krijg wel een speldenkussen-buik er van :p
    Eind deze week mn NOD, naja eigenlijk vanaf vandaag aangezien vorige ronde mijn LF ook maar 7 dagen was en ik dus op 8DPO ongi werd... afwachten dus maar...
    Alleen wat ik dus niet weet of ze deze IUI nu als IUI-1 of IUI-2 zien.... aangezien ik juni vorig jaar mn IUI-1 in principe al heb gehad...

@Bobbing: Hoe gaat t met je meis?

Deel Deze Pagina