2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Meiden ik spiek hier ook af en toe nog even hoor :)

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Zo vandaag op Cd 1 aanbeland.
    Volgens afspraak contact opgenomen met de IVF poli om een afspraak te maken voor de uitgangs echo voor IUI-2...

Aankomende vrijdag om 11:30 moet ik in het UMCU zijn voor de echo. Dan krijg ik mijn pen waar de patronen in moeten van de puregon en het spuitschema.
    Wel lekke, moet tussen 16:00 en 20:00 de puregon spuiten en aangezien ik vaak avonddiensten heb mag ik het dus lekker op mn werk doen Naja we zullen wel zien hoe het gaat lopen.
    Ik hoop heel erg dat mijn leiding gevende een beetje coulant is, ze is normaal nogal stug enzo...
    Bij IUI-1 vroeg ze aan me of ik het niet beter op mijn vrije dagen kon plannen en snapte ze niet dat dat soort dingen niet te plannen vallen...
    Nu 10 maanden later en vele gesprekken later snapt ze het wel heb ik het idee en morgen heb ik een gesprek met haar met betrekking tot de start van deze behandeling en de keren dat ik dus weg moet voor echo...

3. Flippo123

pfff... net mn uitgangs echo gehad...
    Waarom kan het nu nooit eens normaal verlopen????
    Na 18 maanden in het ziekenhuis te hebben gelopen, talloze echo's en een laprascopie te hebben gehad waarin ze nooit wat afwijkends hebben gezien komen ze nu met her bericht dat ik een dubbele baarmoeder heb... Jaa hoooor.... we hadden nog niet genoeg gehad...
    Maar goed als klap op de vuurpijl ging de echografiste nog even verder kijken, omdat baarmoeder afwijkingen nog al eens met nierafwijkingen hand in hand gaan...
    Blijk ik ook hoogst waarschijnlijk maar 1 nier te hebben!
    Links was mn nier zo gevonden, maar rechts was hij nergens te bekennen! Nu kan hij nog te voorschijn ploppen bij een volgende echo, maar nu was hij nergens te vinden...
    Vanmiddag wordt ik gebeld met hoe en wat nu verder.
    Ik baal als een stekken!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jemig Flippo, en daar zijn ze NU PAS achtergekomen? Doe normaal zeg! Dat was wel het laatste wat je verwacht had waarschijnlijk. Nu geloof ik dat ik bij WendyenRichard, ik weet niet meer precies of dat haar forum naam was, zij heet Wendy en haar vriend Richard die bezig zijn met KID, ook eens iets las over een dubbele baarmoeder waar ze heel laat (kort geleden) achter zijn gekomen. Maar pin me er niet op vast, ik dacht dat dat een berichtje van haar was.

En nu? Werken beide baarmoeders dan? Lijkt mij stug? Werkt 1 naar behoren? Hoe zien ze dat? Wat is nu het plan? Jemig meid. Wat een nieuws weer.... dikke knuffel. Ik ben benieuwd naar je telefoontje van vanmiddag en wat nu het plan van aanpak zal zijn.

KNuffel!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    #2865 julia6, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  6. Flippo123

Dubbele baarmoeder is het niet helemaal volgens de gyn, het is 1 baarmoeder met een tussenschot.
    Dit kan ook de reden zijn dat het leek of mijn rechter eileider dicht zat, de blauwe vloeistof die ze inspoten heeft waarschijnlijk alleen links gezeten zeg maar.

Qua zwangerschapskansen, nog steeds even veel kans alleen nu wel extra kans op miskramen, prematuren en vroeggeboortes door ruimtegebrek in de baarmoeder.
    Met betrekking tot de nier en de baarmoeder, vanaf de helft van een zwangerschap extra controle zeg maar...

De tranen zijn hier weer op.
    Ik ben vanaf vanavond begonnen met de puregon te spuiten, vol goede moed beginnen we toch aan deze IUI.
    De gyn heeft er vertrouwen in dus wij ook...

7. Flippo123

@all: even kort berichtje, voel me beroerd heb namelijk griep ofzo...
    Vandaag de folikelmeting van CD10, rechts 2 mini eitjes van nog nog geen cm, en links 4 eitjes van nog geen cm.
    Dinsdag weer terug, moet gewoon door spuiten met de 50EH puregon.
    Nier rechts is gevonden, zit op een abnormale plek, achter mn lever daarom konden ze hem niet vinden, maar goed kan geen kwaad en ik ben blij dat ik toch normaal ben :p
    Nu ga ik lekker mn bedje in duiken, heb barstende koppijn en koorts...

8. Flippo123

Vanmorgen voor de 2e FM geweest.
    Vandaag is het CD 14.
    Ik heb 1 eitje rechts zitten van 12mm.
    Vrijdag weer terug en naar alle waarschijnlijkheid komend weekend IUI-2 dus zal op CD18-19 mijn eitje...
    Misschien voor de volgende ronde eens vragen of ik niet meer moet gaan spuiten omdat dit toch weer bijna een week later is dan normaal de bedoeling is.

Zou wel een mooie herinnering zijn, IUI op koninginnendag en dat t dan zou lukken... maar goed dat zou te mooi zijn om waar te zijn denk ik...

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad

Ik lees af en toe mee hoor, sterkte meis! Het is je gegund dat het eens raak mag zijn zo onderhand!

10. Flippo123

Vanmorgen de 3e fm alweer gehad...
    Eitje was 12mm was is nu 14/15mm en er is een 2e eitje bij gekomen van 12/13mm...
    Zondag weer terug voor fm, dan is het alweer cd19 :S
    Ze willen mn medicatie niet ophogen en daar baal ik echt van, want mijn ervaring leert me, hoe later mn ei komt hoe korter mn lf is... en ik heb geen zin in weer een lf van 7 dagen te hebben!
    Zondag ga ik dus maar eens "zeuren" over mijn lf en dat ik dat niet zie zitten...

11. Flippo123

Morgen de 5e fm alweer... mn eitjes waren gisteren in eens gekrompen.... rara hoe kan dat :S???

Naja nu wat meer puregon spuiten en hopen dat er morgen wel mooie eitjes zitten.... dan is het alweer cd21.

ps: dit topicje is wel erg dood ondertussen...
    Maar goed wel te begrijpen, iedereen is zwanger behalve ik... dus de enigste die hier nog iets te typen heeft... tja dat ben ik, dus typ ik maar tegen mezelf :p

12. Flippo123

Vandaag voor de 5e FM geweest.
    Mijn rechter eitje is nu 11mm dus deze doet niet meer mee....
    MAAAAAR.... links is mijn eitje nu 17mm!
    Heb bloed moeten laten prikken op LH en hier krijg ik later vandaag de uitslag van... hier hangt t vanaf of ik vanavond de pregnyl mag spuiten of ik morgen nog een keertje bloed moet laten prikken.

13. Flippo123

Nou ik ben net terug gebeld door t ziekenhuis!!!
    Vanavond om 22:00 de pregnyl en donderdag om 10:00 IUI-2 :)

14. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Veel succes vandaag!!!!!

15. Flippo123

@All: Ze IUI-2 achter de rug.... aftellen maar weer.
    Eens zien waar t schip strand!

16. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    duimen, duimen, duimen.....

17. Flippo123

Modjes gooi dit topic maar dicht...
    Ik klets hier nog maar alleen, enkel iemand die af en toe zegt: suc6...
    Meer is er niet dus gooi er maar een slotje op...
    Ik klets wel verder tegen mezelf in mijn eigen topic :p

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina