Inderdaad viezig... als ik me aan het verbod ga houden (???) dan moet ik er vrees ik op dag 2 weer 1 ondergaan. Maar goed. Wel fijn dat ze deboel goed in de gaten houden. Wij hebben 2 mannetjes van 3 en 1 jaar. Ze schelen net geen 2 jaar (okt en nov geboren).
@ Julia: Ik heb gisteravond en vandaag last van steekjes onderin mijn buik... En ik heb hoofdpijn. Maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling Pff.. Ik weet niet of ik de koploper ben? We kunnen wel een lijstje maken? NOD: 23 februari: Daan04
@Daan, lijstje is een goed idee. Kan me goed voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling, moeilijk he... nog een weekje. Ga je het uithouden zonder te testen tot de 23ste? NOD 23 februari: Daan04 5 maart: Julia6
Ja, dat hoop ik wel. We gaan zondag naar de sauna, ik heb gelezen dat het verder geen kwaad kon, dus dat gaat gewoon door. En zaterdag moet ik de hele dag werken, dus afleiding Misschien dat ik maandag in de verleiding kom! Haha Ik ben trouwens erg moe ook... Helemaal nergens zin in...
Dat is inderdaad even een fijne afleiding. Heb ook nooit gehoord dat dat niet zou kunnen, zo'n dagje sauna. Ga ervandoor nu, lekker werken (slaapdienst), neem toch een paar ovu testen mee. Had er nog een stel liggen en ga ze maar gebruiken, anders liggen ze er ook maar voor piet snot. Ben benieuwd. Heb trouwens al 2 dagen buikpijn, was heilig overtuigd dat ze al 'gesprongen' waren, maar was dus niet het geval vanmorgen. Waar die buikpijn vandaan komt - who knows! Fijne dag en avond allemaal!
Wel hoop blijven houden, Daan! De meeste menstruatie-voortekenen zijn vaak ook zwangerschaps-tekenen, dus je weet 't nooit! NOD 23 februari: Daan04 5 maart: Julia6 16 maart: 1979
@ 1979: Ja, weet ik ook wel Maar het is zo moeilijk om positief te blijven denken... Want als het niet zo is, dan is het weer een ronde verder Maar stooi maar een beetje hcg, kan geen kwaad!
-Daan, spannend hoor dat afwachten. Ken het gevoel van allerlei klachten hebben maar mezelf ook niet lekker willen maken. De teleurstelling is dan weer zo groot als de duivels weer komen. Ik duim voor je mee, je bent de eerste in de rij dus wie weet! Ik pb je even over de kaarten. Heb ze nog wel maar was al een aantal dagen niet erg actief op het forum. - Julia, de buikpijn kan ook een voorteken zijn dat ze gaan springen volgens mij. Weet je al of jullie toch gaan klussen of durf je het niet aan? Denk dat ik persoonlijk zo'n advies in de wind zou slaan, maar goed kan me je angst ook wel voorstellen. Vreemd vind ik het in ieder geval wel hoor, een seksverbod... Succes ermee!! -Merel, beterschap! Ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt. Temperaturen zou ik deze maand even niet doen als ik jou was. Wanneer je koorts hebt gehad schijnt het allemaal niet meer zo betrouwbaar te zijn. Gewoon lekker op gevoel klussen als je er puf voor hebt. Ik weet hoe intensief temperaturen kan zijn want ik heb het ook 4 cyclussen gedaan. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten, ik hoop in ieder geval dat je je fit genoeg voelt om wel te klussen deze ronde -1979: Wat fijn dat je menstruatie er is! Klinkt een beetje raar om zo te zeggen maar voor jou wel fijn denk ik. Ik ga duimen dat deze ronde een mooie eisprong voor jullie en een goede kans! -BO, ik snap je twijfel omdat je geen FM krijgt, maar die heb ik ook nooit gehad... hou je daar aan vast, gewoon goed klussen! Als je de uitslag vraagt van je bloedtest kunnen ze je wel vertellen wat de waarde in je bloed was voor de Clomid en met de Clomid. Dat was voor mij een hele houvast want die was enorm verbeterd. Gewoon even vragen, misschien helpt het jou ook! -All: Nou hier in de wachtbank voor morgen. We hebben om half drie de echo en heb er erg veel zin in maar vind het ook super spannend!! In mijn vorige bericht schreef ik dat ik het eng vind dat het me ontnomen wordt maar dat is niet gebaseerd op rare klachten hoor!! Denk dat elke zwangere vrouw die angst misschien wel heeft in het begin, ik weet het niet. Maar goed, we gaan er gewoon vanuit dat het goed is alleen ik heb hier op het forum toch wat nare berichten gelezen. Ik probeer me daar goed voor af te sluiten, maar soms komt het toch ineens in een topic naar voren. Maar goed, even er vanuit gaande dat het allemaal goed is en dat we eindelijk kunnen gaan 'genieten'. Verder nog veel last van vermoeidheid, dat valt me wel wat tegen. Voelt me verder wel oke maar echt veel puf heb ik niet. Mijn werk lijdt er nu ook onder maar wat in mijn buik groeit is nu echt het allebelangrijkste dat er is dus ik neem mijn rust. Vandaag voor het eerst echt een dag thuis gebleven en eigenlijk voel ik me dan ook wel schuldig omdat het zo druk is op mijn werk. Nou ik hou jullie morgen op de hoogte! Zal wel pas in de avond zijn want eerder ben ik niet thuis. Allemaal succes met klussen etc. Ik duim volop voor jullie!
@1979: Primolut heb ik ook 3x gebruikt maar dat kwam tot bijna niets. Dat is idd wel een voordeel van het bloedprikken. Voor mijn afspraak bij de gyn afgelopen week heb ik ook maar een "smoes" verzonnen. Voelt heel fout maar ze hoeven niet nu al te weten waar we mee bezig zijn. Ik zie dat jouw NOD 16 maart is!!! Dat moet wel goed komen dan, is mijn verjaardag! @Julia6: Ik heb het zh net gebeld.... Voor mij nog geen FM. De eerste keer gewoon bloedprikken en dan kijken naar de progeston en dan de cyclus er op FM. Dat ik aangaf dat ik me daar prettiger bij zou voelen was ook niet aanleiding genoeg om daar eerder mee te starten, helaas. Geduld is een schone zaak.... het bloedprikken moet ik tussen CD 21 en 23. Met die banner heb ik al eens zitten rommelen, misschien dat het me vanavond wel lukt. @Daan: Spannend hoor. Kan me je gevoel van een mogelijke teleurstelling helemaal voorstellen.... @Cybi: Bedankt voor de tip. Daar had ik zelf waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan. Fijn dat je geen vreemde kalchten hebt maar dat het gewoon "zomaar" een gevoel is. Klinkt inderdaad vrij logisch om te hebben. Geniet morgen maar gewoon lekker van het eerst beeld van jullie kindje! Veel plezier. @All: Mijn man zegt vaak tegen me dat ik moet proberen om niet te veel bezig te zijn met het zwanger worden. Dat zullen jullie ook vast regelmatig horen.. Nou mij lukt dat dus echt niet... Er gaat geen dag voorbij dat ik er mee bezig ben... Hoe doen jullie dat...? Als het lukt in ieder geval! Even voor mijn duidelijkheid, ben nog niet zo lang actief hier. NOD staat voor de dag dat je je menstruatie verwacht maar eigenlijk hoopt dat ie niet komt. Heb ik het dan goed? NOD 23 februari: Daan04 25 februari: Bo87 5 maart: Julia6 16 maart: 1979
Heb mezelf ook even toegevoegd: NOD 23 februari: Daan04 25 februari: Bo87 28 februari: Annie24 5 maart: Julia6 16 maart: 1979
Oh, ik ben wel de eerste, maar snel na mij volgen de volgenden Ja snappiemnog? Ik heb echt buikpijn steeds. Ook met niezen en hoesten... Weet iemand vanaf wanneer je bandenpijn kunt hebben?
Geen idee hoe snel je dat al kan hebben... Vraag me zelfs af of ik het al kan hebben. Toen ik gisteren nieste kreeg ik zo'n steek ik mijn buik dat ik er bang van werd! Maar goed, zal allemaal wel loslopen! Vind het echt spannend! Denk je dat je je kan beheersen met testen?
Ik zal wel moeten! Ik heb maar 1 test in huis en die moet positief zijn Dus moet ik hem bewaren tot mijn nod!
Ik las dit net op een andere site: Bandenpijn kan je dus WEL in het begin van de zwangerschap hebben. Ik heb dit elke keer startende rond mijn NOD dag als ik zwanger ben natuurlijk (heb 4 miskramen achter de rug). Voor mij was dit een pijn in de liezen zowel links als rechts. Dus laat die duimen maar draaien!!!!
De mijne draaien hoor!!! Maar eh... de winkels zijn gewoon open hoor dus een nieuwe test is zo gekocht Mijn tip is om sowieso meer dan 1 test in huis te hebben. Toen ik ging testen was ie zoooooo vaag, ik had geluk dat het koopavond was en we direct nog wat extra testen konden meenemen! Kruidvat test heeft echt mijn voorkeur, 2 voor 5 euro dus nog goedkoop ook!
Ja die heb ik nog liggen inderdaad. Alhoewel, eentje ervan . Maar misschien is het inderdaad verstandig om nog even een sprintje naar de winkel te maken! Kunnen we donderdag wel doen voordat we naar de negenmaandenbeurs rijden Waarvoor alvast bedankt!
Vanmorgen kwam m'n bloeding pas echt op gang, dus ga vandaag maar als CD1 rekenen.... gelijk even naar het ziekenhuis gebeld voor die 1e FM. De enige optie is om 10 voor 11, niet echt handig, moet nog even een goede smoes bedenken voor 't werk .... ach, nog ruim een week de tijd om 'm te verzinnen..... tips zijn welkom!!! Ook qua logistiek is 't niet zo'n handige tijd! Ik voel me het 'schoonst' wanneer ik zo vanonder de douche naar 't ziekenhuis ga. Nu moet ik vanaf 't werk... Ach, alles voor 't goeie doel ! 'k heb de lijst even geupdate: NOD 23 februari: Daan04 25 februari: Bo87 28 februari: Annie24 5 maart: Julia6 17 maart (één dag na Bo's verjaardag ): 1979
@1979: Een smoes, Je moet naar de tandarts. Je had 's ochtends plots geen warm water meer en de loodgieter komt om kwart voor 11. Je moet naar de huisarts. Bloed laten prikken (voor iets onschuldigs zoals je ijzer checken) ...... Ideeën zat.
@ All, ik had net met afvegen bruin/rozig... Vorige cyclus had ik dit ook en toen was het game over... Ik vrees nu voor het ergste. Of ziet iemand er nog iets positiefs in?