@Daan04: Ow meis, wat erg voor je... Ik zou het eerlijk waar niet kunnen zeggen... Heb je ooit een mk gehad en bedoel je daarmee "game over"?
Nee, gelukkig niet... Maar ik bedoel dat het vorige keer een paar dagen voor mn nod ook was en toen werd ik gewoon ongesteld. Maar nu is het wel erg ver voor mijn nod. Maar ik ben er wel bang voor nu
hey meiden! hoe gaat het met jullie?? ik ben gisteren weer terug geweest naar de gyn en ze kon aan me temp kaart zien dat ik een eiersprong had!! ik hoef ook niet meer clomid teslikken omdat ik al wist dat ik gewoon een eiersprong heb zonder clomid. dus nu moet ik blijven tempen en volgende maand terug komen maar wie weet heb ik zaterdag een positieve test!!! alleen kan ik jullie dan niet op de hoogte brengen want ga morgen lekker 2 weken naar spanje8) maar zodra ik er weer ben laat ik het weten! ik wens jullie veel succes en sterkte allemaal en mijn duimen draaien in spanje! xxx knuf
@Daan: ik hoop voor je dat het niets betekent. Maar je NOD is 23 februari? Ik hoop dat het niet doorzet en dat het "slechts" een innestelingsbloeding is oid.....
@Daan, oh jee..... Hoop inderdaad op een innestelingsbloeding, dat zou in principe best kunnen, een eitje kan op weg naar de baarmoeder vetraging oplopen waardoor de innesteling later gebeurt dan verwacht. Maar, ik zou het hoofd wel even koel houden, hoe moeilijk ook. Veel sterkte meid, ik duim extra hard voor je. Heb je trouwens altijd een cyclus van 32 dagen, dat ben ik even kwijt. Of is die onregelmatig, en dan bedoel ik dat het soms ook best 28 of 30 dagen kunnen zijn? Als je namelijk heel strak altijd op 32 zou zitten, zou het dan niet raar zijn dat je nu al ongesteld zou raken, op dag 28? Ik weet het ook niet hoor, wil je echt geen valse moed geven natuurlijk en zou vrees ik in jouw geval de moed al verloren hebben omdat bruinverlies bij mij altijd maar 1 oorzaak heeft... die vervelende rot duivels. Maar goed meid, even afwachten nog, het kan in principe nog alle kanten op, zolang het niet doorzet. @Cybi, en en en???? nieuws??? Hoe was de eerste afspraak? Kon je wel een halve dag wachten tot de afspraak? Ik zou gek geworden zijn van ongeduldigheid. Hopelijk heb je een prachtecho gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Laat snel weten, ben razend benieuwd! @Sally, oh! Jaloers!!! fijne vakantie, kan je niet stiekem even een berichtje plaatsen vanuit een internetcafe met een mooie foto van een positieve test?! Duimen draaien ook voor jou! @1979, inderdaad, als het nu pas is doorgezet, dan zou ik inderdaad dit als eerste dag tellen. haha, ik heb dat ook hoor, het liefst maar sochtends meteen voor een FM, nadat ik onder de douche uitstap. Gelukkig kan het hier ook alleen maar sochtends tot 10u geloof ik. @All... tja...ik ga denk ik toch maar voor het klussen. Wel spannend. Heb gisteren dus nog een FM gehad, toen waren de 2 die eerst groter geschat werden toch wat minder groot. Gisteren dus 3 follikels van 15mm. Volgens haar leek het erop dat ze alledrie 'meedoen'. Ik moet erbij zeggen dat ik dit, destijds in het buitenland, ook had en dat mijn gyn. daar mij nooit zo'n sexverbod heeft opgelegd. Als ik andere meiden hoor, dan blijkt dat in andere ziekenhuizen in NL met 3 follikels de boel niet afgeblazen wordt. De kans dat het er 2 of 3 zouden zijn blijft klein, maar is natuurlijk wel vergroot. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een stuk zekerder ben omdat we al 2 kinderen hebben en ik weet hoe makkelijke zwangerschappen en bevallingen ik heb gehad. 2 zou by the way MEER dan welkom zijn. Mijn man zou helemaal uit zijn dak gaan, een grotere droom heeft hij niet volgens mij, haha... Nah ja.. genoeg over mij. We'll see. Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, mijn duimen draaien - nu vooral even voor Daan, zet hem op! En van Cybi vanavond hopelijk mooi nieuws!
Hallo allemaal, Ik was weer wat aan het speuren op internet en kwam dit topic tegen. Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten. Even mijn verhaal in het kort; Ik ben sinds augustus vorig jaar in de "molen" gegaan om zwanger te worden. Weet al ongeveer 10 jaar dat ik PCO heb dus ben tijdens mijn pilgebruik al bij de gyn. langs gegaan. Na 2 maanden geen pil gebruikt te hebben ben ik na primolut met mijn eerste ronde Clomid (50 mg) begonnen. Helaas had dit geen effect en ben toen meteen overgegaan op 100 mg na weer een primolutkuur. Weer geen effect maar wel ongi geworden maar door bloedonderzoek was te zien dat er toch geen eisprong was geweest. Helaas was ik toen alweer aan de 2e keer 100 mg begonnen wetend dat dat dus niet zou werken, was wel een beetje jammer. Nu weer opnieuw met Primolut begonnen vandaag dus hopelijk over 2 weken met de 150 mg beginnen. Wie weet slaat dat aan. Al met al dus pas de 3e kuur Clomid gehad maar door het wachten op een menstruatie (die dus niet komt) en daarna weer 10 dagen Primolut zijn we dus nu al ruim een half jaar verder zonder resultaat. Maar we zijn gelukkig erg hoopvol maar soms is het weleens zwaar. Heb nu ook al ruim een maand een cyste die steeds groter wordt (2 weken geleden al 10 cm) en moet nu vrijdag weer voor een echo. Als de cyste er nog zit moet hij er toch uit maar ja, kan er maar beter uit zijn. Verder heb ik weinig bijwerkingen van de Clomid alleen de weegschaal werkt niet echt mee, er zit 3 kilo aan sinds vorig jaar augustus zonder dat ik meer ben gaan eten. Van de Primolut heb ik wel last, wordt na een dag of 5 een beetje "monsterachtig" maar ja dat zal er wel bij horen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Allemaal uiteraard veel succes gewenst. Groetjes, Bo
@ Julia: Ik zit nu inderdaad op dag 6 na mijn eisprong, dus inderdaad een innestelling zou best kunnen . Ik heb inderdaad ongeveer een regelmatige cyclus... Dus ik ha ervan uit dat ik gewoon mijn ei op dag 20 heb gehad.
Bo83, klinkt heftig zeg, die cyste. 10 cm?!?!?! Da's toch hartstikke groot, of? Welkom in ieder geval, schrijf lekker mee! Frustraties en hoop liggen soms dicht bij elkaar, af en toe je hart hier luchten helpt. (bij mij tenminste) en verder is het gewoon gezellig kletsen. @Daan, als je best een regelmatige cyclus hebt, dan zou dat dus best een innesteling geweest kunnen zijn. Maar ja... alleen de tijd zal het leren. Normaal gesproken, na bruinverlies, binnen hoeveel uren/dagen zet het dan door? En was het maar eenmalig, of heb je het nog steeds? Beetje into the details, sorry hiervoor. Ben gewoon schieuwnierig en hoop maar dat het om een innesteling gaat. Dat zou toch helemaal te gek gaaf zijn. Ok... even rustig aan.... duimen draaien!!!
Hi meiden! Hier even een kort ego berichtje want ik ben helemaal kapot, zo moe. Maar... de echo was goed!!!!!!!!!!! Ben echt zo enorm blij en er valt zo een last van me af! Een goed kloppend hartje en nog maar een kans van max.0.5% dat het nog mis gaat in die eerste drie maanden. Kan niet omschrijven hoe blij ik ben, dit gun ik jullie allemaal zo!! Kreeg een inwendige echo en zodra die erin zat zei ze direct 'je bent inderdaad zwanger en het hartje klopt' (nog voordat wij ook maar iets konden zien). Toen heb ik de rest van de echo alleen maar liggen janken! Whahahahaha!!! Maar goed, ik heb ook goed kunnen zien dat er een flinke hartslag te zien was! Over vier weken mogen we weer gluren! Daan, wil je me nog een sms sturen hoe laat je morgen denkt er te zijn? Ik ben namelijk niet de hele dag bereikbaar i.v.m. vergaderingen... Sterkte met je duivels, hoop echt voor je dat het een innesteling is! Rest, ik reageer op een ander tijdstip nog even op jullie berichtjes! Gr. Cybi
Cybi: SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!! Lekker genieten nu!!!!! ps waarom inwendige echo trouwens??? kan eigenlijk toch al gewoon met een normale, op de buik echo? Maar, dat mag de pret niet drukken. Wat ontzettend tof! ENJOY!!!!!
Cybi: De sms komt er zo aan! Julia: Ik had net een enorme steek in mijn onderbuik. Echt heel erg pijn. Waren twee of drie steken achter elkaar. En nu is het wel gevoelig, maar geen steken meer. Maar heb je soms eerst een bloeding en daarna pas de innestelling? Want als dat niet kan, dan kan het ook niet een innestelling zijn
Ik spiek even onderin, en zie Bo87 en B0 83. Wordt lekker verwarrend, haha. Vanwaar de naam Bo...............
Daan, volgens mij gaan een bloeding en een innesteling samen. Door de innesteling kan het een beetje bloeden.
@Julia6: Ja dat dacht ik ook. Ik lette zelf even niet goed op en dacht "huh, heb ik dat gepost..." Vroeg me af of ik aan het hallucineren was door de antibiotica ofzo, Bo is gewoon mijn voornaam en 87 is mijn geboortejaar vandaag de naam Bo... Zal bij Bo83 waarschijnlijk ook wel zo zijn....
Hahahaha, viel weer mee uiteindelijk, geen hallicunaties .. phew wat een opluchitng Leuke naam trouwens - Bo!
Hier heeft het inderdaad niet doorgezet... Maar ik heb het nog wel steeds. Ja snappen we het nog? Ik denk dat ik zondag ga testen, dan zit ik 2 dagen voor mijn nod.
Daan, ja ik snap hem nog Hopelijk blijft het zo, of wordt het minder, dan betekent het misschien iets heel positiefs, snap jij hem nog?!
@Cybi: WAUW! Gefeliciteerd meid. Ontzettend fijn om te horen... Ik vroeg me idd ook wel af waarom je een inwendige echo kreeg..? Maar goed, heerlijk op die roze wolk blijven zitten nu! Welke uitgerekende datum heb je te horen gekregen? @Juli6: Dank je. @Daan04: Hoe is het nu, nog steeds niet door gezet hoop ik? Ik zag laatst bij de etos een zw.test die je tot 2 wkn voor je NOD kunt gebruiken... Nou zou ik daar zelf geen voorstander van zijn want anders blijf ik bezig. Maar als ik in de zelfde situatie zou zitten als jij nu, zou ik het toch wel overwegen idd.
Daan, was de beurs leuk? Hier verder weinig nieuws. Ben net pas thuis, hele dag in touw geweest dus ik ga zo lekker slapen!