Hi meiden, Hier weer eens een berichtje van mij! - Pientje, welkom op het topic! Ik herken de misselijkheid 's nachts wel, maar dat was in de week van mijn innesteling. Had het niet echt tijdens Clomid gebruik. 5 rondes Clomid al, hoop ook voor jou dat het snel raak is! Of dat het misschien al raak is!! -Leentjuh, ik hoop dat het dit ker gaat aanslaan! Duim voor je! -Julia, ik hoop dat het snel gaat doorzetten en je naar de volgende ronde kan. Zou mooier zijn als je gewoon een positieve test krijg natuurlijk! - Daan, succes met er niet teveel mee bezig zijn Doe niet teveel moeite, anders ben je er straks nog meer mee bezig. Succes met je afstuderen! - Bobbing, succes maandag! Ik duim voor je dat het supereitjes zijn en geen cyste is. -Rest, allemaal succes deze ronde. Weet al niet meer wat er 2 bladzijden terug stond Hier verder nog steeds moe. Deze week op eigen verzoek naar de arbo arts geweest, om te kijken wat de mogelijkheden waren. Deze heeft gezegd dat ik per direct de helft minder moet gaan werken. Had ik niet helemaal verwacht maar wel goed voor de kleine denk ik. Heb de afgelopen week wat last van duizeligheid gehad, maar dat kan volgens mij komen doordat mijn lichaam extra bloed aan het aanmaken is. Daarnaast last van buikpijn, is geen blaasonsteking maar ik denk dat de kleine een mooi huisje aan het bouwen is Komt allemaal wel goed maar de komende weken in ieder geval iets meer rust nemen. Die kleine frummel in mijn buik is het allerbelangrijkste dus ik doe echt maar even een stapje terug. Hoop dat het met de drie maanden wel weg trekt en ik me iets fitter ga voelen. Op zich mag ik nog steeds niet klagen want misselijkheid en overgeven heb ik gelukkig geen last van. Fijn weekend allemaal!!
@pientje; Welkom bij de club, ik wens je veel succes! @Leenthje; Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! @Julia; succes! @ Daan; het is moeilijk om er niet te veel aan te denken, maar probeer het een beetje los te laten. @Cybi; Vervelend dat je steeds zo moe bent, Ze zeggen dat je dit alleen in de eerste weken hebt en dat het daarna weer weggaat, hoop dat dat bij jou ook zo is. En verder luisteren naar je lichaam, wel fijn dat de arboarts aangeeft dat je minder moet gaan werken.. Succes! @ allemaal; ik hoop zo dat het eitjes zijn en dat ze zijn gesprongen als ik maandag moet komen. We gaan in ieder geval veel klussen dit weekend. Wie weet. Fijn weekend allemaal.
@ Julia: ik krijg 50mg voorgeschreven en dat gaat tot nu toe heel goed. Ik krijg tussendoor geen fm omdat de clomid meteen na de eerste keer zijn werk al deed, dus één keer fm en bloedprikken was genoeg volgens de fa. Ik voel mijn eisprong altijd heel goed en de reden dat ik nu niet denk dat ik zwanger ben, is dat ik ineens 9 dagen na mjin verwachte eisprong dat exact zelfde gevoel had. Of zou een innesteling ook zo kunnen voelen als een soort van elastiekje dat in je buik wordt afgeschoten? Morgen naar de fa, hoop dat ie wat onderzoek gaat doen....
@Pietje, dat weet ik eigenlijk niet. Omdat ik zonder clomid geen eisprong heb, heb ik nooit een eisprong gevoeld, en nu met clomid, op buikpijn na (maar dan dagen achter elkaar, niet alleen op de dag van de eisprong) kan ik ook niet met zekerheid zeggen wanneer mijn ei is geweest. Lang leve de ovutesten. Innesteling? Tja... kan volgens mij best buikpijnklachten veroorzaken, maar ook dit zal per persoon verschillend zijn. Ik heb er 2x geen last van gehad in ieder geval. Schiet niet op he, zulke antwoorden? Hopelijk weet de gyn. morgen meer! Succes!!! Laat je weten hoe het is gegaan morgen?
Leentjuh, goed dat je het zh hebt gebeld met je vraag of je met 100 mg mocht beginnen! Anders had je een extra ronde zonder resultaat gehad! Julia, CD 33 alweer voel je nog niks rommelen in je buik? O ja, je voelde continue buikpijn maar hopen dat je snel weer aan de slag kunt met nu 25 mg! Bobbing, ik hoop zo voor je dat de echo goed uitpakt vandaag en dat het geen cyste is! Succes! Bo87, hier nog iemand die altijd lang op zn prog.waardes moet wachten meestal een volle week! Misschien moet ik ook volgende keer maar bellen voor een eerdere uitslag! Welkom Pientje! Nee helemaal geen bijwerkingen hier! Enne heb je s avonds op CD1 wel helder bloed? Ik zou dan gewoon s avonds de clomid pillen nemen op CD3 t zekere voor t onzekere! Succes vandaag bij de FA! Cybi, jemig, bij 11 weken al terug naar 50% werken. Maar goed, wel goed dat de ARBO-arts gelijk actie neemt en op zn tijd rust voorschrijft voor jou en je kleintje! Gewoon naar luisteren Hoe reageerde je leidinggevende? Ik mag vandaag ook weer voor een FM. Ben benieuwd wat er te zien is, of het blaasje van 15 mm aan het doorgroeien is ik zal gelijk informeren welke dag ik nu moet bloedprikken voor progesteron. De vorige rondes was dat altijd op dag 22. Ik weet niet of het nu anders zal zijn. Ik laat straks wel weten hoe het is geweest. Bobbing en Pientje, ben benieuwd hoe het met jullie gaat vandaag in het ZH! Fijne dag allemaal!
@Jee 1979, jij bent vroeg vandaag! Hoe laat heb je je afspr? Ben ook benieuwd wat er met dat blaasje is gebeurt! Hopelijk staat die nu op srpingen!!! @Cybi, inderdaad, dat is wel even slikken lijkt me, met 11 weken. Maar net zoals 1979 ookal zei, toch maar het zekere voor het onzekere nemen en even goed die rust pakken. Hopelijk kan je dan over een paar weken weer rustig opbouwen. Die eerste weken vond ik (en meerdere met mij) het meest vermoeiend, dat werd echt beter na een week of 12/13. Hopelijk geldt dat ook voor jou! Veel succes! @Bobbing, Pientje en 1979, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Hopelijk voor jullie allemaal goed nieuws! Hier sinds gisteravond laat eindelijk een beetje bruin...laat het nou eindelijk eens doorzetten zeg... pfff.... wat duren die cycli lang zo, met zoveel buikpijn, jakkes. Maar ja. Het is voor het goede doel laten we dat maar voor ogen houden. Hopelijk deze maand wel zo'n uitgangsecho, voordat ik aan de eerste pilletjes slik. Het blijft een beetje een vies idee, met ongesteldheid een echo, maar ik heb sinds +-CD15 zovaak buikpijn gehad dat ik graag met zekerheid wil weten of de boel helemaal schoon is, dat er niet (een van de) grotere follikels is achtergebleven ofzo. Fijne dag allemaal!
Hee Julia, die buikpijn gaat normaal gesproken vooraf aan je eisprong en eindigt meestal vrij abrupt als je eisprong is geweest. Dat zou je dus ook kunnen helpen, naast de ovutesten. Ik denk echt dat ik vrijdag ongesteld word, pas als dat niet het geval is ga ik een nieuwe test doen. Ik ben ook benieuwd, laat jullie vanmiddag wat weten!
He Pientje, Ja dat klopt, ik had bovendien 3 follikels, dus de buikpijn voorafgaande aan de eisprong leek mij normaal, maar dat ik nog een week na mijn ei last van buikpijn had, kan ik niet echt verklaren. Bovendien duurde het nu ook een eeuwigheid voordat die ongi buikpijn resulteerde in mijn ongi vandaag. Maar... ben blij met de duivels hoor, geen buikpijn meer! Morgen echo in het ZK, helemaal na die buikpijnklachten willen ze zeker weten dat alles schoon is voordat ik met de volgende ronde begin. Jij veel succes met afwachten...
JAAAAAAA goed nieuws!!! Het blaasje was 23.5mm en staat dus op springen! Volgende week maandag en woensdag mag ik bloedprikken voor de progesteronwaarde bepaling. Ik hoop zo dat dit goed gaat (dat het blaasje dus echt gaat springen) en dat ik in ieder geval een keer spontaan ongesteld ga worden (.... of liever niet, omdat ik dan zwanger ben ). Enne Julia, was idd vroeg! Mijn mannetje gaat 's morgens om 10 over 6 de deur uit. Ik sta altijd voor 'm op, om boterhammetjes te smeren! Dus daarna ga ik lekker op 't gemakje mijn eigen ding doen; en dus ook ontbijten (vandaag achter de laptop)! Bobbing en Pientje, al naar 't ZH geweest? Groetjes!
JOEHOEEEEEEEEEEEE, wat een goed nieuws 1979!!!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! Nu maar hopen dat je mannetje naast vroeg opstaan, ook vroeg thuis komt vanavond, want er is werk aan de winkel! 8) En 2 keer bloedprikken voor progesteron waarde, wow, wat super zeg! Zouden er dan dus ook 2 waardes uitkomen, eventueel 1 van net voor en 1 van net na je hopelijke eisprong? Super nieuws meid! Dat is tenminste nog eens goed nieuws!
Julia, jij lekker op CD1?! Fijn, weer een nieuw begin! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!! De gyn denkt dat er bij mij vandaag of morgen een eisprong zal zijn, maar omdat dit dus op CD20 of CD21 zal zijn, verwacht ze dat de piek van de progesteron ook later zal zijn... maar ze kon niet precies voorspellen wanneer, dus voor de zekerheid wil ze 2x laten checken. Fijn zo'n gyn die meedenkt! Mijn mannetje moet vanavond naar school, maar dan moet ie nog maar laat aan de bak! Haha! Heb 'm net al voorbereid! Liefs!
-1979, dat is goed nieuws zeg!! En ja, met 11 weken minder moeten werken is best een tegenvaller. Maar in principe is dat voor 3 of 4 weken. We gaan er wel vanuit dat ik me beter ga voelen en dan ga ik gewoon weer fulltime werken hoor!!!
@1979; als hij is voorbereid moet het allemaal goed komen, 't is voor het goede doel he?! Ik inderdaad weer op CD1, morgen uitgangsecho in het ZK, kijken of alles er normaal/schoon uitziet na die 3 follikels en buikpijnklachten willen ze het zekere voor het onzekere nemen. Ook fijn. Maar jouw gyn. goed zeg... dat ze zo meedenken en je gewoon 2 keer laten komen prikken. Erg fijn! @Cybi, inderdaad maar even aankijken nu, hopelijk voel je je over een paar weken 'herboren' en kan je weer fulltime, of beetje bij beetje wat meer gaan werken. Veel succes en probeer er nu ook maar gewoon van te genieten, van die halve dagen werken, is ook lekker toch, en voor het goede doel!!!!
Zoooo, na een zwangerschapspagina stop van 10 dagen ben ik er weer Vandaag de 1e fm weer gehad en ondanks dat ik er eigenlijk geen goed gevoel over had zat er 1 eitje van 12,1mm. Me is dus happy Donderdag mag ik weer terug voor fm nummer 2. Ik zal morgenavond even bijlezen en reageren. Ga nu eten en dan vanavond weer naar school
Moet nog ff bijlezen, heb expres even afstand genomen, moest even verwerken dat het deze maand weer niet gelukt is:x, maar goed......progesteronwaarde was 90. Dus dat is goed
Progesteronwaarde 90 Dat is super goed!!!! Hoop dat het met zulke waardes snel raak is voor je! Geef de moed niet op, je hebt een goede eisprong nu dus met flink klussen komt het echt!
Zo zie je maar dat een progesteronwaarde (helaas) niets zegt over een evt zwangerschap. Zo en nu geef ik mezelf een schop onder m'n kont en ga m'n spullen pakken voor school...
hoi hoi allemaal wat spannend maar hopelijk voor ons allemaal dat clomid de uitkomst is voor ons geluk op een wondertje benig morgen met duphaston om menstruatie op te wekken en dan de derde dan van de menstruatie clomid 50 mg eerst ronde hopenlijk dan een eisprong voor iedereen veel succes gewenst groetjes
@Annie, wat balen meid, doe maar even rustig aan, je weet dat er buiten zwanger raken nog zoveel andere dingen zijn in het leven maar het is oh zo moeilijk om eens niet met zwanger raken bezig te zijn he. Soms echter zou het helpen als we eens een week niet over clomid, progesteron, eisprong, follikels, ovutesten, thermometer, zw.testen...... zwangerschap, zouden nadenken. Jee, wat zouden we allemaal ineens uitgerust en positief(ver) in het leven staan. hopelijk brengt jouw avondje school je even een break van het hele zwangerschapsgebeuren! Zet hem op meid!!!! @Marije, welkom! Las in een eerder berichtje van je dat jullie al een tijd bezig zijn voor een tweede. Hoe is het de eerste keer gelukt? Slikte je toen ook clomid of andere medicatie? Krijg je FM's (echo's om de follikels te 'volgen')? Hopelijk slaat clomid aan en wordt het lange wachten snel beloond. Veel sterkte en schrijf lekker mee!
pffff wat een geduld moet je hebben. Ik vandaag weer naar het zkh voor een echo en nog steeds twee te zien die nog steeds aan het groeien zijn. Ze weten gewoon niet zeker wat het nu kan zijn. Moet donderdag weer terugkomen. pfffff en dan weer een andere arts. Ik had zo gehoopt dat ze het nu zouden zien, maar helaas weer wachten....