2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Cybi: terwijl ik aan het typen was, heb jij gereageerd zie ik. Maar blij dat het goed gaat hoor! Ik snap dat het lastig is om het vertrouwen te hebben dat alles goed gaat.......

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Merel: Wat leuk, op een basisschool of middelbaar? Alleen de acedemie gedaan of misschien vooraf ook al een CIOS?
    4 mnd helemaal geen controle....? Wat vind je daarvan dan?

@Cybi: 12 wkn grens is iig bereikt. Hopelijk kun je het snel wat los laten.

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Annie, ja uiteraard moet ook het sperma zijn weg vinden, maar stel er zijn 2 eitjes, dan heeft die spermacel toch een ietsie pietsie grotere kans dat hij een eitje vindt? ;)Klinkt mij namelijk als een logische beredenering. Dan nog is de kans klein uiteraard - net zoals bij stellen die geen clomid slikken. Reality sucks sometimes....

Financieel medewerkster, ahaa... ik ben niet into financieen, maar hoop wel voor je dat je een goed gesprek hebt morgen! Veel succes alvast! Hoe laat zullen we duimen? :) Lekker als je er ook nog eens financieel op vooruit gaat, da's nooit verkeerd natuurlijk. Zouden ze in de zorg ook eens moeten voorstellen, maar dan met iets meer dan die paar duppies... ;)

Knap trouwens zeg, dat je dat kant, niet klussen op de dag dat je volgens de 'planning' 'beter' wel kan klussen. Je hebt in principe volkomen gelijk, geen zin is geen zin, maar in de praktijk vind ik dat erg moeilijk. Heb dan zo het gevoel dat ik voor jan l*l die rotzooi slik.

@Merel, gymjuf? Leuk! Ben ook benieuwd of je dat op een basis of middelbare school doet. En inderdaad, zal best met aanleg te maken hebben. Zit ook tussen mijn oren hoor, kan de motivatie niet vinden, terwijl in een sportzaal met veel man/vrouw om me heen sta je een beetje voor paal als je niks doet zeg maar. ;)

@Cybi, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Probeer inderdaad te genieten, dat zegt vast iedereen tegen je. De meeste zwangerschappen gaan namelijk gewoon goed, helemaal als je die 12 weken grens bent gepasseerd. Niet teveel doom senarioos lezen!

Nou, hier inmiddels al gegeten tis macaroni geworden, lekker snel, makkelijk en lekker. Man heeft cursus vanavond, dus die komt pas rond 22u thuis. Wel lekker zo'n avondje relaxen met de laptop op schoot voor de tv. Luxe!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    ps Bo, morgen de knop om? Stoer! Ik zet hem ook om als dat schaaltje met paaseitjes hier naast me leeg is, oke?! :D

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha, die paaar duppies idd... Het zijn centenn**k*rs in de zorg ja. 1% loonsverhoging, daar word je niet veel wijzer van nee!
    Ruig hé, als ik het een paar dagen vol hou gaat het na een weekend weer aardig. Vind het vaak niet zo lastig. Helemaal niet als ik er lekker bij kan sporten. Geniet nog even van je paaseitjes, je moet ergens de grens trekken hé ;)

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nee, inderdaad, van die 1% word je niet wijzer en al helemaal niet rijker!!!! :$ haha..... jeetje mina... hoe slecht kun je betaald krijgen.... :$

Maar goed.... we nemen d'r nog 1... er liggen er nog 5, maar die zijn alle vijf puur, jakkie - daar hou ik dus niet van. Dus paasei feestje is nu voorbij! ;)

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hee dames,

Ik heb nog steeds last van lucht en misselijkheid. Vooral net tijdens het paardrijden pfoew!
    Ik hoop stiekem ook dat het andere kwaaltjes zijn... maarja, ik durf me er helemaal niet op in te stellen o.i.d.
    Meestal krijg ik 4 a 5 dagen voor mn nod bruinverlies en dan is het game-over. Dus ik ben benieuwd.

@ Annie: succes morgen met je gesprek.

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Yeahhh, Daan!!!!!!! Dat klinkt hoopvol!!!!!!!!!! Spannend meid!!! Let's hope so!

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Zo is het nog rustig hier en het volgende moment gaar het over het eten en beroepen enzo haha:D! Je moet toch wat hé in al die wachttijd!!!!;)

@Bo: ik werk op een basisschool 4 dagen en ik heb de academie gedaan. Als ik niet genoeg sport wordt ik bloedchagrijnig.

@Daan: nu maar hopen dat het dat bloedverlies uitblijft.

@Julia: als je eenmaal begint met die paaseitjes, kun je niet meer stoppen! En puur is vies haha! Samen in een groepje sporten is wel motiverender inderdaad. Je moet wel mee doen. Als je stiekem niet gaat hardlopen en je blijft thuis is er niemand die het ziet. Dus regelmatig geef ik mezelf een schop onder m'n kont.

@all: LENTE!!!!!!!!

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ All: Omdat we toch nog in de wachtbanken zitten, wat zijn jullie hobby's? :D Elkaar ook even iets beter leren kennen.

@ Bo en Annie: succes dames met solliciteren!

11. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Wat is er druk gekletst sinds m'n laatste bezoekje!!!

Even reageren op Merel: zou je niet aan het ZH vragen of je toch mag bloedprikken tijdens die 4 maanden? Misschien dat deze dosis clomid niet meer aanslaat? Alhoewel... ik bedenk me nu dat je dan ook niet vanzelf meer ongesteld wordt, dus dan zou dat je check zijn...

12. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Daan, wat spannend! klinkt allemaal wel bijna te mooi om waar te zijn, die verschijnselen…. Ik help je bij 't hopen!
    Cybi, probeer vooral te genieten van het zwanger zijn! Rust in je lijf is zo goed voor jezelf, maar vooral ook voor jullie kleintje!
    Annie, ben jij een financieel meisje? Ik ook! Ben je al op gesprek geweest? Hoe is het gegaan?

Ben gisteravond sinds maaaaaanden weer een keer naar de sportschool geweest, had echt geen zin om te gaan, maar was achteraf best trots op mezelf! En wat betreft het afvallen / minder snoepen….. daar moet ik eigenlijk ook aan meedoen. De laatste maanden weer wat kilootjes aangekomen (5 ofzo), dus daar moet eigenlijk wel iets aan gedaan worden!

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Daan, nog lekker misselijk? Hobby's? Das een goeie, gaan we daarna over op de huisdieren, hehe...:p

Mijn hobby's zijn gitaar spelen (doe het alleen veeeeeels te weinig) lezen (komt er ook niet genoeg van) koken vind ik leuk, alleen met 2 kleine kinderen die aan je benen hangen wel eens onhandig en wordt dus vaak een lekker makkelijk maaltje maar wel gezond, en avondjes bank hangen vind ik ook heerlijk! Theeleuten met vriendinnen en lekker kleppen - heerlijke hobby, alleen heb ik er niet veel in de buurt wonen jammergenoeg.
    Nu het weer zo mooi is krijg ik de kriebels om mijn tuintje leuk te maken. Daar moet echt wat aan gedaan wonen (we wonen hier pas sinds september en zijn nog steeds aan het klussen - kozijnen verven enzo, zolder nieuwe dakkapel, aftimmeren en dat soort ongein).

@1979, ik weet even niet waar het NOD lijstje staat, maar zie dat jij al op CD 30 zit vandaag, hoeveel dagen nog tot je NOD?

@Annie, hoe ging je gesprek vandaag?

@Merel, inderdaad - kan er niet vanaf blijven die eitjes... zo fout gewoon. Ik heb het geluk dat ik niet te dik ofzo ben, maar van chocola krijg ik pukkeltjes... dat weerhoud me meestal........... maar soms he........:$;)

Zo... nu alvast even koken, das wel heel vroeg, maar hier een rustig moment. Morgen heb ik een bruiloft en vanavond ga ik de stad in om een geschikte outfit te zoeken. Kweet het, ben een beetje laat hiermee, dus hopelijk slaag ik nog wel... :)

14. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ik heb m'n belangrijke datums in m'n handtekening gezet ;)
    Dinsdag a.s. is m'n NOD....spannend!!! Dit voelt als de eerste echte kans, omdat dit (waarschijnlijk) m'n eerste eisprong is geweest sinds het stoppen met de pil! jij zit nog in de wachtmodus ;)

Groetjes!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Julia: puur, is juist wel de beste chocolade die je kunt eten. Haha, is minder vet dan alle andere. Hoe puurder hoe beter voor je lijn. Ik vind helaas alle chocola lekker! :)
    Leuk, een bruiloft morgen. Alleen had dit mooie weer dan eigenlijk 1 dagje later moeten komen. Shop ze vanavond!

@ Daan: hmmmm, spannend hoor... Nog een klein weekje dan weten we meer! ;) Hopelijk. Zakt de misselijkheid wel of blijft het het zelfde?
    Mijn hobby's, sporten! Harlopen, fitnessen, snowboarden... Heerlijk vind ik het. Alleen of samen met mijn man. Shoppen op z'n tijd natuurlijk ook en lezen begin ik ook steeds meer te ontdekken alleen weinig tijd door mijn studie nu. En reisjes maken, alleen lukt dat financieel gezien niet altijd uiteraard! ;) Maare, jij vraagt ze aan ons, maar wat zijn die van jou... Paard rijden weten we al... (ik had trouwens geen sol.gesprek vandaag hoor. Moet nog reactie krijgen op mn brief, maar toch lief dat je er aan dacht.)

@Merel: Leuk! Ik heb zelf het CIOS gedaan en wil dat, als ik klaar ben met SPH, samen gaan combineren. Ik heb het zelfde hoor. Ben niet te genieten als ik niet kan... Het weer is nu idd helemaal uitnodigend om heerlijk te gaan lopen oid.

@1979: Goed hoor, hou je vast aan de fijne gevoel wat je na afloop had. Dat motiveert je misschien om vaker te gaan.

All: Om 12uur bloed geprikt en die vrouw daar zei dat de uitslag er maandag pas zal zijn!:$ Omdat het naar dordrecht gestuurd moet worden!!! ga toch iets voor 5en al bellen en anders morgen ook... Wil niet zo lang wachten. STiekem ben ik niet eens heel benieuwd omdat ik er eigelijk al rekening mee hou dat er niks is gebeurt... Hou jullie wel op de hoogte!

16. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ all: Ik heb hier bruinverlies gespot :(...
    Dat was tot nu toe elke keer een teken dat mn ongi eraan kwam, dus ik vrees voor het ergste :(. Vind het nu echt verschrikkelijk! Ik wil eigenlijk niet weer naar de gyn. Maar we moeten nu volgende cyclus weer heen...
    Ik heb alleen nog geen zere borsten, zoals ik normaal wel altijd heb, de misselijkheid is er nog steeds. Maar ik vind het bruinverlies wel erg vroeg!
    Maar bovenal ben ik erg verdrietig :(:(:(

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ai! Wat rot daan.... Ik wil je niet te veel hoop geven, maar misschien zegt dit nog niets en heeft het evt met een innestelling te maken...?

18. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Technisch gezien zou het kunnen... Maar dan kan ik nog niet misselijk zijn ;)
    Ik ga ervan uit dat het niet raak is, anders heb ik straks een enorme teleurstelling! Ik baal wel behoorlijk :(

19. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ooooooo, wat vreselijk balen Daan!!! Nog even afwachten voor de zekerheid, maar hou er maar wel rekening mee dat dit misschien een ongi gaat zijn....hoop het zo voor je dat 't niet zo is!

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan; Dat is idd zo. Kun je nu maar beter van een ongi uit gaan, dan kan het alleen nog maar meevallen. Had jij ook bloed moet prikken btw?

@All: ZH net gebeld, was nog niets binnen dus morgen maar weer bellen.

Deel Deze Pagina