Zo oeps was dat natuurlijk niet bedoelt Ben allang blij DAT er iets gebeurd van binnen. En mochten het er twee worden is het ook goed. En misschien zelfs 2x zoveel kans aangezien er 2 eitjes zijn gaan rijpen. we zullen zien.
@PBA: oké, haha ik dacht al! Fijn voor je dat er 2 in de aantocht zijn iig. @All: oh,oh..... Volgens mij is het bij mij zo ver, mn eisprong dan. Was net een eindje fietsen met mijn man en toen ik over een drempeltje reed voelde ik een lichte stekende pijn rechts in mijn buik, net boven mijn heuprand.. Dus, ik heel de weg naar huis ieder hobbeltje, kuiltje, drempeltje, stoeprandje genomen en telkens voelde ik het weer. De ene keer iets heviger dan de andere keer maar het was er wel. Nu ik op de bank zit voel ik er ook iets "zeuren." Natuurlijk meteen een ovutest gedaan en die gaf een lichte teststreep aan. Wel de meest duidelijke die ik de afgelopen 1,5 week heb gezien. Nou vertrouwde ik die testen eigenlijk niet en durf ook niet te veel hoop te hebben maar afgaande op wat ik voel wil ik jullie vragen of dit er op lijkt... haha... Ik wil me zelf ook weer niet te gek maken maar toch. Vanavond wordt er hier in ieder geval geklust.... Als jullie dat willen weten! Ik word er zelfs een beetje nerveus van zo, gezonde spanning!
@Bo: hier ook eisprong in aantocht. Gister had ik een test in handen die bijna positief leek. Vanochtend had ik echt een positieve test. Ik zu er als ik jou was vanuit gaan dat ie positief is en gewoon lekker klussen. je weet maar nooit!!!!
@Merel: Wat ben jij vroeg!? (ik ook, maar ben op mn werk) Wat goed dat die van jou ook positief is. Gisteren idd al duidelijk benut. Vanavond slapen we bij mijn zus en der vriend maar die kans ga ik ook niet verspillen... Haha! Voel jij zelf ook wat of dat niet?
Goedemorgen! @ Julia: Waar ben je? @ Cybi: Fijn dat de 12 weken gepasseerd zijn! Hadden jullie het de ouders al wel verteld? @ Bo en Merel: Goed klussen! Komt vast helemaal goed. Wel superfijn dat jullie weten dat je ei onderweg is! @ All: Ik wil even mijn zw test van vanmorgen met jullie delen. Graag een mening hierover. Ik moet sowieso het weekend afwachten... stom
Sorry Daan, ook op deze test zie ik niets.... Heb je nog wel verlies dan of niet meer? Dat klussen daar beni k niet zo bang voor, haha. Nu de rest nog. @Julia: En hoe was het gisteren? Mochten jullie heel de dag mee?
@Bo: ja ben altijd zo vroeg wakker. En ik voel m'n ei meestal wel door erge buikpijn! Nu nog niet, maar ik denk dat ie morgen wel komt (afgegaan op de vorige 2 rondes) @Daan: ik zie wel iets geloof ik. Zie je zelf ook iets???
Hoi meiden, Heel in het begin heb ik hier ook meegeschreven maar kon ik nog niet starten met de clomid. Vinden jullie het goed als ik weer mee kom schrijven?? Ik ben vandaag ongesteld geworden en dan kan ik maandag starten met de clomid. Wij krijgen wel iui dus iets meer hulp dan jullie maar dat maakt niet uit toch he, het doel is hetzelfde haha.. Oh ja Daan, ik zie het streepje nu duidelijker volgens mij dan op die van gisteren. Is dat in het echt ook zo? Groetjes, Jolanda
@Jolanda: Tuurlijk ben je welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Mag ik vragen waarom jullie IUI erbij "krijgen?"
Wij krijgen iui omdat ikzelf pco heb en daarvoor dus de clomid en de kwaliteit van het zaad van mijn man is niet zo heel goed dus vandaar de iui. We hebben al een dochtertje nu van 19 maanden, zij is ook geboren na een iui behandeling dus weet wel wat me te wachten staat. Heb toen alleen heel erg veel last gehad van opvliegers dus hoop niet dat ik daar nu weer heel veel last van zal hebben. Ach ja, het is voor het goede doel he. Maandag dus even bellen naar het umc voor een eerste follikelmeting. Mocht het zo zijn dat de kwaliteit van het zaad het afgelopen jaar slechter is geworden dan horen we dat tijdens de iui en zal het misschien ivf gaan worden. Voor alsnog gaan we gewoon uit dat het met iui weer zal lukken. Ik zal straks eens even bij gaan lezen over hoe iedereen in zijn cyclus zit zodat ik een beetje op de hoogte ben. Groetjes,
@Daan! Hier ben ik! Jemig, wat heb je dit goed gepland zeg, ik zit veeeeels te veel op zw. pagina en jij post een positieve test, op de dag dat ik in verwegistan een hele dag een bruiloft vier! Was pas vannacht thuis en zit nu stiekem op mijn werk even te checken of er nog wat gebeurt hier!! Ik zeg POSI!
ps later meer, kan hier op werk echt niet schrijven... illigaal!! Maare Daan: ik denk aan je! En duim me te pletter hier!!!
Zo.. uitgewerkt. Waar ben jij nu Daan? Haha! Ben ik eindelijk online..... heb jij hem gepeerd... Hoe voel je je? Heb je er nog een nieuwe test tegenaan gegooid, of kan je je inhouden? Ik zie echt op beide testen een 2de streepje en je weet wat dat betekent. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Of ben ik nu gewoon te positief? Kweet t ook niet, maar ik zat net echt te stuiteren in mijn stoel op mijn werk toen ik je berichtjes las. @Jolanda, re-join the club! Na hoeveel rondes was je zwanger van jullie dochtertje? Ik ben eigenlijk niet zo op de hoogte wat ze nu precies bij IUI doen, je gaat dadelijk dus ook clomid slikken tussen CD 3 en 7, en dan? Ik weet... ik kan het vast overal nalezen, maar leuker om het gewoon van jou terug te lezen. @Merel en Bo dus aan de klus. Goeie zaak! Bo, hopelijk heb je dadelijk een hogere progesteron waarde en was het gewoon nog te vroeg. Duimen draaien! @Leentjuh, moet je die spuit zelf zetten?? Heb dat 1x eerder gehad, nog in Bulgarije, maar daar werd die gezet, in mijn bil. Was geloof ik wel de gelukkige ronde, dus hopelijk bij jou dadelijk ook! Ik was trouwens (weet het niet zeker hoor) net voor jou aan de beurt gisteren. Had je iets roze aan? Hihi... dan zat je namelijk achter me in de wachtkamer! @All, gisteren hele dag dus bruiloft gehad. Was erg leuk, maar wel een beetje brak nu... moest dus ook werken vandaag, maar gelukkig kwam een collegatje te vroeg en waren er bijna geen clienten thuis, dus ben ik ruim een uur eerder naar huis gegaan. Nu dus weekend, ben morgen gelukkig vrij. Ga morgen ook de ovutesten maar weer uit de kast trekken, eens kijken of er iets aan zit te komen wat mij een hoge progesteron waarde zal geven deze ronde. Had een eitje van 15.5mm gisteren, dus hoef niet voor FM's terug te komen deze ronde. Tenzij ik geen posi ovutest heb tot woensdag, dan nog een FM. Ik ben benieuwd! Nou.. lang verhaal geworden. Daan! Waar zit je?!
@ Julia: Ik was aan het werk vandaag! Maar ik ben er nu! Die laatste foto was van vanmorgen... Ik doe morgen denk ik weer een testje. Ik zie inderdaad duidelijk verschil tussen de twee testen, die van vandaag is al donkerder dan die van gisteren Maar ik durf er nog niet van te genieten, omdat ik zo vroeg heb getest Spannend. Ik moet maandag met de gyn bellen, omdat ik wel bruinverlies had, vandaag maar 1 keer gespot trouwens. Maar ik denk dat ik wel een echo wil! Voor de zekerheid Pfff het is zo spannend
Oja, hoe ik me voel... Hmmm ik ben heel erg misselijk en heb last van t zuur... Ook erg moe... Maar dat neem ik allemaal voor lief Heb ook geen zere borsten, wat ik normaal voor mn nod altijd wel heb =)
@ Jolanda: welkom terug Ja het streepje is een stuk duidelijker dan op de test van gisteren Pfff morgen weer een test doen en dan moet ie weer donkerder worden Spannend!
Ja, ik ben er! Jij ook, ergens op dit forum, even zoeken je bekijkt de index, en? is die interessant??
Haha, hehe! Kei goed man! Ikke=helemaal blij van jouw nieuws!!!!!! Edit: jazeker posi, echt zonder twijfel. Streep = streep! Alleen uiteraard moet beebje wel op zijn plek blijven zitten, daar zegt zo'n posi test natuurlijk niks over jammer genoeg.