Annie wat spannend, allemaal rare dingetjes voelen die anders waren dan de vorige maand. Hopelijk blijft je wc papiertje de komende maanden mooi wit!! Weet niet meer wie het vroeg maar van ons dochtertje zijn we 4 jaar bezig geweest. 2x een miskraam gehad en uiteindelijk dus via iui zwanger geraakt. Gisteren ben ik ongesteld geworden, morgen moet ik bellen naar het umc en krijg dan te horen wanneer ik langs moet komen voor de eerste fm meting. Morgen ook starten met clomid (50 mg). Dan wachten of en hoeveel eitjes er groeien maar dat zien we dus op de echo. Als het eitje groot genoeg is zal ik pregnyl moeten spuiten en dan ongeveer 48 uur daarna moet ik naar het ziekenhuis en brengen ze de beste zaadjes in en die zullen dan hopelijk het eitje vinden. Mocht het zo zijn dat blijkt dat de zaadkwaliteit erg slecht is dan horen we dat op het moment van de iui en zou het nog ivf kunnen worden. De televisie is binnen en wat een heerlijk groot beeld zeg! We vinden vast wel iets leuks vanavond haha..
@Jem, jee wat spannend zeg! Wat is slecht aan het zaad van je man, de hoeveelheid of de beweeglijkheid? Met IUI maakt het dan nog uit of de zaadjes net voor of net na je eisprong ingebracht worden? geniet van je nieuwe tv! Maar dat zal vast wel lukken! Altijd een aangename afleiding
Zo als het er op de echo uitzag zijn er 2 eitjes van dezelfde maat welke mogelijk op dezelfde dag zullen springen. 29 maart moet ik nu alleen een bloed test doen om te bepalen of ik idd een eisprong heb gehad. Begin april moet mijn man weer voor zaad controle en 13 april moeten we weer langskomen. Om te bespreken hoe de tests eruit zagen. Als ik met 6 maanden niet zwanger wordt moet ik een foto van mijn baarmoeder laten maken. Tot die tijd even op deze manier. Vandaag of morgen moet mijn ei springen dus benieuwd of het deze keer wel lukt.
Hee dames, ben even twee weekjes weg geweest van het forum. Zijn hier ook mensen die eerst een tijdje clomid 50 hebben gebruikt en later clomid 100? kan het zijn dat na die overgang je eisprong ineens heel vroeg komt? Ik ben pas op dag 12 maar heb nu al steekjes aan de zijkanten in mijn onderbuik. Mijn lief is op vakantie dus het wordt deze maand sowieso niets, tenzij ik nu al mijn eisprong heb, dan kan ons klusavondje van afgelopen vrijdga misschien nog effect sorteren.....
Welkom voor alle nieuwe meiden. Volgens mij hebben we hier nog plek zat. @Daan: En hoe staat het er vandaag voor..... @All: Pff, ik kon jullie ook niet bij houden. Ben 24 uur niet online geweest maar jullie gaan echt als een dolle. Ook ik heb, geloof ik, vrijdagavond of zaterdagochtend mijn eisprong gehad. Gisteren avond en vanochtend en nu ook momenten met buikpijn en al een dag of 4 zere (.)(.).... Vanaf donderdag is er tot nu toe dus geen dag overgeslagen. Ben benieuwd naar de uitslag van mijn bloed dinsdag, kan nu haast niet anders dat die hoger is als afgelopen vrijdag.... Ik ben nu alleen even de draad kwijt... Moet ik nu vanaf afgelopen vrijdag 14 dagen tellen naar mijn NOD, omdat ik toen mijn eisprond heb gehad?
@ Leentjuh: Nee ik heb geen bloedverlies meer Gelukkig maar! Het begint langzaam werkelijkheid te worden @ PBA: Dankjewel! En spannend hoor! Flink aan de klus dus! @ Jolanda: Ja weer getest en hij wordt steeds duidelijker! Morgen zal ik even weer een foto plaatsen J @ Julia: Ik zal morgen even weer een foto plaatsen van een test! Kom je dan morgen ook online? Ik testte met de ovutesten s avonds @ Annie: Superspannend! Houd ons inderdaad maar op de hoogte! @ Bo87: Nog steeds posi test hoor! Hij wordt gelukkig steeds duidelijker. Morgen een foto! Spannend hoor! Wij hebben afgelopen ronde elke dag rond de eisprong geklust Tot ongeveer 2 dagen erna Haha, alles op alles zetten!
Heee Daan!!!!! Super, weer een positest erbij. Nu je banner nog! Je kan er niet meer omheen meid, je bent gewoon hartstikke zwanger! GEFELICITEERDDDDD!!!!!! Ik ben ontzettend blij voor je en voor Daanman natuurlijk ook! Helemaal super gewoon! He, dus jullie hebben elke dag geklust afgelopen ronde. Hmm... hadden wij ook gedaan, bij elkaar wel een week, arghhh! en zonder resultaat. Het enigste resultaat was dat ik daarna een week geen zin in sex had, haha. Anyway, zat te twijfelen wat we deze ronde beter konden doen. Ga in ieder geval niet meer zo vroeg beginnen met klussen, haha. In het zk zei vrijdag de dame die de FM deed, dat 2 keer bij een posi test 'genoeg' zou zijn. Ach, we zien wel. Kom maar op morgen met die test, dan weten we waar voor klussen deze maand! Enne... tuurlijk ben ik er morgen, as usual! @Bo, inderdaad, 14 dagen na je ei is je NOD. Spannend meid, helemaal met die klachten die je hebt. @Pientje, ik weet eerlijk gezegd niet of die hoop reeel is. Als je vrijdag voor het laatst geklust hebt en je het idee hebt dat je vanmiddag misschien je ei hebt gevoeld, dan had je toch nog na vrijdag moeten klussen. Volgens mij blijft sperma namelijk maar 8 uur 'leven' na een een vrijpartij zeg maar.... @All, hier vanmiddag een ovutestje gedaan, de eerste weer deze ronde. Een tweede streepje gespot, maar nog niet posi. Denk dat dat nog wel een paar dagen zal duren, dus vanaf nu weer dagelijks een testje ertegen aan gooien. Fijne avond allemaal!
@Daan: Wauw, wat een geweldig nieuws. Ben ook benieuwd wat je gyn vandaag gaat zeggen qua "plan van aanpak" voor nu. Echt super Daan, gefeliciteerd... Het voelt nog heel onwerkelijk zeker of begin je al hyper te worden!!! Laat die foto maar snel zien en hou ons op de hoogte hé! Wij nu dus ook 4 dgn achter elkaar. Vandaag wordt het waarschijnlijk niet. Man is pas rond half 11 thuis en morgen heb ik een late dienst en slaap ik bij mijn ouders. Maar goed, 4 of 6 dgn moet elkaar niet veel uit maken denk ik! @Pientje en Julia: Thnx. Ik dacht al zoiets maar wilde het even zeker weten. Nou, dan moet ik maar even bijstellen. Ik was er helemaal vanuit gegaan dat ik over een dag of 5 zou kunnen gaan testen. Nu moet ik dus wachten tot 4 april! Poeh, dat klinkt nog ver weg! Eerst maar is mijn bloed uitslag af wachten.... Wie gaat Daan volgen......... Weer even een NOD lijstje? Bo87: vrijdag 4 april!
@Bo, strak plan, nieuw NOD lijstje. Niet alleen die van jou lijkt nog mijlenver weg, die van mij ook hoor! Pfff..... Volgens mij moet je je banner even aanpassen?! NOD: Bo87: vrijdag 4 april! Julia6: zaterdag 10 april
Daan, wat een geweldig nieuws! Ben zo blij voor je! Oh meiden, ik heb zomaar een apart gevoel, ik weet 't ook niet wat 't is, mensen zeggen dat ik aan 't stralen ben.... denk dat ik morgenochtend maar een zw.sch.test ga doen! 't Is dan precies 2 weken na m'n eisprong (als ie gesprongen is ). M'n mannetje is dan nog thuis, anders wordt 't pas donderdag.... Zal misschien wel een teleurstelling worden (meer kans dat 't negatief is dan positief), maar dat hebben we dan ook maar weer gehad. Liefs!
@1979, spannned!!! Heb je al ongi klachten, en heb je die normaal gesproken voor je NOD? Want je bent al een heel eind onderweg zeg maar. Ik voel de bui meestal wel hangen een paar dagen voor mijn NOD, heb jij dat ook? Duimen draaien hier. Zou toch mooi zijn als er meerdere dames deze maand Cybi en Daan volgen! Laat je het morgenochtend weten? Ben uiteraard erg nieuwsgierig!!! toi toi toi! Edit, zit me ineens te bedenken dat bij jou je ongi natuurlijk opgewekt werd, dus dat is dan een beetje een ander verhaal. Desalniettemin, hoop ik gewoon op een mooie posi test morgen!
Dit zou m'n eerste eisprong zijn geweest sinds hééééél lange tijd, dus ook eerste echte ongi sinds hééééél lange tijd, dus klachten kan ik me niet goed meer herinneren . Maar ik heb niet echt klachten nu, dus morgenochtend maar even afwachten! En natuurlijk laat ik het jullie even weten!
dag dames @daan geweldig nieuws ik zeg toch alvast gefeliciteerd voor jullie!! @all de rest ben ik eigenlijk vergeten haha wat erg, ik ben lekker 2 daagjes vrij, verder volgende week bloedprikken kijken ofdat ik met 100mg clomid wel een eisprong heb gehad...
Goedemorgen! Oeh ik heb even wat slaap ingehaald vanmorgen Ik voel me een stuk beter nu! Bij deze post ik even mijn test van vanmorgen. Ik zal straks even op iedereen reageren!
@ Julia: Ja wij hebben inderdaad elke dag gedaan. Al met al 4 dagen achter elkaar dacht ik, dus het viel nog mee . @ Bo87: Ik heb net gebeld. We mogen 19 april langskomen voor een echo, omdat het bruinverlies gestopt is. Als er tussendoor iets was, of ik was niet gerust genoeg, dan moest ik meteen bellen J @ 1979: Wat spannend allemaal! Wel morgen even ons laten weten he?! @ Leentjuh: Oh heerlijk 2 daagjes vrij Lekker van genieten! Welke dag moet je bloedprikken? Of weet je dat nog niet? @ All: Hier erg moe En nog steeds erg onzeker Ik heb alleen wel stiekem al een vestje en een broekje besteld .
@Daan: Yess! Nu je banner nog!!! Onwijs spannend allemaal! He, als het volgens de gyn allemaal goed zit, ga je dan naar de vk, of blijf je bij de gyn? Ik heb, op zwanger worden na, geen ervaring met de gyn. als zwangere vrouw zeg maar. Vond de gezelligheid, kleinschaligheid van een vk praktijk echt ontzettend leuk en gemoedelijk. Dus, als er verder geen redenen zijn om in het zk te blijven aankomende 8 maanden, zou ik mooi naar de vk gaan als ik jou was! Geniet ervan meid, je hebt het zo verdiend! En, stiekem toch even als een kleine ervaringsdeskundige, zo'n eerste zwangerschap is gewoon zo mooi en bijzonder. Zonde als je je zorgen maakt 9 maanden lang. Natuurlijk is het nu nog eng, maar als je 19 april een kloppend hartje hebt gezien, dan is de kans dat het misgaat echt klein. Bij de meeste vrouwen blijft het dan gewoon goed gaan. Dus, tot die tijd in de zenuwen zitten - ok, daarna, knop om en genieten, deal? (alweer een deal ) Ik ook een positest, maar dan een iets ander soort . Vond het wel erg vroeg voor mijn doen. Gisteren was die nog heel licht (ovu test dus he...) maar net knalde die. Ik zet hem even hieronder erbij, kijken jullie even mee? Positiever zal die toch niet worden denk ik, wat denken jullie? Is lekker gepland zeg. Morgen slaapdienst.. hmm.... Nah ja, moet mijn man in zijn lunchpauze maar even naar huis komen voordat ik ga werken morgenmiddag. (links is dus test streepje)
@ Julia: Ik ben inderdaad nog wel gespannen. Ik weet trouwens niet eens hoe lang ik zwanger ben Ik zou graag thuis willen bevallen, dus dan zou ik gewoon bij de VK moeten. Maar dat zien we 19 april wel! Goh, das minder dan een maand En die deal die staat hoor! En volgens mij is jouw test inderdaad ook positief!! Dus even flink aan de klus He naar hoor! Ik ben bovenalles heel erg blij Het begint nu door te dringen Joehoe!
@Daan, dat is een gezonde spanning, die mag! He, hoezo weet je niet hoelang. Kan je toch makkelijk uitrekenen? Wat was ookal weer de eerste dag van je laatste menstruatie? Met die datum 'in mind' kan je hem zo uit (laten) rekenen. Ook online, of met zo'n zwangerschapsschijf, als je weet wat ik bedoel. Of in het doosje van je zw. test, zit daar niet zo'n maanden-ding bij, dat je het even uitrekend?
De eerste dag van de laatste menstruatie was 22 februari. Ik kom er niet uit hoor Bij de test zit niks in...