haha ziet er mooi uit die banner!!!!! volgens mij ben je 29 nov. uitgerekend en ben je nu 4 weken zwanger. Je krijgt er altijd 2 'gratis' bij Nu ben ik benieuwd wat je gyn zegt 19 april. 8) Kijken of ik gelijk had, hehehe...
Ja - mooi he?! He, als je de 19de je eerste echo hebt, dan loop je al tegen de 8 weken, dan is er echt al e.e.a. te zien, met zekerheid een hartje natuurlijk! Gaat helemaal goed komen - ik voel het aan mijn water, hahaa! En je bent nog mooi jong, dus dat is ook kei positief en werkt in je voordeel! (en nov. is een mooie maand, hehe... heb er ook 1 uit november )
Ik word zelf ook steeds positiever. Morgen komen de kleertjes aan Spannend Ik heb vorige maand alles boven geschilderd, onder het mom van als het raak is, is het boven klaar. Nu moeten we in huis nog best veel dingen doen Leuk leuk leuk. Alles voor dit goede doel
Relaxed zeg, hoef je boven iig niet meer te schilderen. Mijn hubbie heeft net een muurtje etc gezet op zolder, en de boel afgetimmerd na het zetten van een dakkapel. Nu ben ik aan de beurt, mag van het weekend gaan verven.... pff.... En heb het hele huis a; geschilderd, alle kamers, alle muren.... dit is de laatste kamer gelukkig (dan nog de kozijnen...) dus mocht je je vervelen.... Welke kleertjes heb je besteld? Nee hoor, ik ben niet schieuwnierig! 8)
Marktplaats.nl > Schattig vestje van noppies: aan twee zijden te dragen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56Deze en een antraciet broekje van noppies voor erbij. Maar die is al van MP afgehaald. Het zou net iets beter uitkomen als het een november kindje wordt Maar dat heb je natuurlijk nooit in de hand. T maakt me niks uit. Maar we zater gisteren eens te denken en schoonmoeder en zwager zijn begin dec ook jarig En Sinterklaas natuurlijk. Maar we zien het wel Wanneer is jouw zoontje jarig in december?
Ik moet boven nog de verwarmingen verven... En we moeten nog een aantal muren sausen, omdat we dat nooit gedaan hebben nadat we de badkamer hebben verbouwd
Dat ken ik zeker! Dit nummer heb ik een aantal jaren geleden uitgetypt, mooi ingelijst en aan mijn zwangere zus gegeven.... het hangt nog steeds op het kamertje! Zo mooi !!!!
Lief vestje zeg!!! Nee, mijn oudste is dus ook van nov. De 12de (was de 13de uitgerekend), vandaar dat ik zei dat nov. een mooie maand was. Hehe... Maar serieus, het is altijd natuurlijk welkom, maar nu loop je a.s. zomer met een mooie buik, en nog net niet te puffen omdat die 'te' groot is, dus vandaar dat ik nov. wel een mooie maand vind om uitgerekend te zijn. (mijn 2de is van okt, dus beetje hetzelfde verhaal). Maar, al met al een luxe 'probleem'. Ookal zou ik in de heat van de zomer uitgerekend zijn, dan nog meer dan welkom, en dat geldt voor jou en alle andere hier vast en zeker ook.
Wij weten nog niet zo goed wanneer we het aan onze ouders willen vertellen... 2 Goede vrienden van ons weten het, en verder nog niemand. Wanneer zouden jullie het vertellen?
Euhm... wanneer je de kriebels krijgt om het ze te vertellen?! Willen jullie het op een speciale manier doen, of gewoon pats boem op tafel leggen (dat laatste hebben wij gedaan). Ze weten niet dat jullie ermee bezig waren toch?
Nee ze weten het niet! We hebben zo'n brief een keer gevonden op internet.. Geachte heer, Geachte mevrouw Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: "kleinkind". Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren. Mijn interesses gaan vooral uit naar: * Spelen met mijn rammelaar * Wandelingen maken * Samen liedjes zingen * Paardje rijden op opa's knie, * Naar de eendjes kijken met ons 3, * Ik blijf ook eens graag logeren,maar dan moet ge wel mijn bo'kes smeren. Ik zoek een lieve oma en opa met een onderscheiding op hun grootouderdiploma. Ik zal terug iets van me laten horen zodra ik ben geboren! Hoogachtend, Uw kleinkind in spe Leek ons wel leuk om het op deze manier te vertellen. En dan wilden we eigenlijk een foto van de echo erbij in doen. Maar we hebben maandag de echo. Ik wilde eigenlijk die vrijdag ervoor, want de ouders van mijn vriend wonen een uur rijden hiervandaan. Dus daar moeten we in het weekend naartoe. Maar misschien vertellen we het dan ook wel dat weekend ervoor... Ik weet niet hoe lang ik mijn mond kan houden Edit: We willen die brief wel wat veranderen hoor, hij is volgens mij Belgisch
DaaN: Gaaf, die banner! En 19 april je echo.... Spannend geniet er maar goed van. Julia: Ik zal hem vanavond is aanpassen ja. Enne, mooie test heb je, succes! 1979: Dus jij gaat ook aan zw.test raad plegen morgen.... Spannend. Ik duim voor je. All: Rot dag hier op mijn werk... Vanochtend een overleden cl. gevonden.... Blegh! Kan neit te veel zeggen uiteraard maar moet het toch even van me af typen... Sorry daarvoor. Ga nu even in overleg hier. Tot vanavond!
@Daan leuke brief... trouwens het gedichtje was niet bedoeld om je te laten huilen hoor @Bo87 zolang je geen namen noemt is er toch nix aan de hand altijd fijn om even je hart te luchten @julia mooie knaltest, klus ze @all hier weinig te melden zitten op het wachtbankje, ik ben vandaag echt te lui om wat doen laat de zon maar weer komen
@ Bo87: Das altijd vervelend! Vergaderze... En net als Leetjuh zegt, je mag altijd hier je hart luchten @ Leentjuh: Nee dat snap ik, maar ik moest er wel van huilen En ik ben ook te lui om iets te doen vandaag
@Bo, jee wat rot zeg. Was dit onverwacht? Kan me voorstellen dat je je belabberd voelt zeg, veel sterkte! @Leentjuh, wacht ze! pff... en die zon? Die is inderdaad verstopt achter de wolken. In het westen ook zo, meiden? Zijn we hier trouwens verdeel in west en oost NL, of zit er ook nog wat noord en zuid bij?